Ja ken het wel ja, ik heb met met stoepranden.quote:Op zondag 19 september 2010 23:27 schreef The_Baron het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens ?
Dan lig je lekker in je bed weg te dromen en opeens val je...
Maar je valt niet echt want je ligt nog in je nest maar het is net alsof je ergens vanaf pleurt.
Kennen jullie dit?
En wat is dit?
Ik vind het wel leuk idd.quote:Op zondag 19 september 2010 23:28 schreef Biogarde het volgende:
Yes, dat hebben we allemaal denk ik.
Oplossing: van genieten, tis beter dan een achtbaan ftw.
Dit.quote:Op zondag 19 september 2010 23:41 schreef dotKoen het volgende:
Bij mij is het helemaal niets? Ik voel gewoon alsof ik val, heb er verder geen beeld bij.
Ja, ik heb precies hetzelfde, ook altijd op de fietsquote:Op zondag 19 september 2010 23:40 schreef The_Baron het volgende:
Bij mij is het geen stoeprand maar een fiets...
Het idee is precies hetzelfde natuurlijk.
Maar wel focking irritant
quote:Op maandag 20 september 2010 00:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, ik heb precies hetzelfde, ook altijd op de fiets
Ik slaap dan ook onregelmatig! Heb dit namelijk best vaak, vind t wel coolquote:It is commonly caused by irregular sleep schedules.
Geen zorgen dus, TS!quote:Deze stuiptrekkingen zijn overigens niet gevaarlijk voor de persoon zelf maar kan tot schrik-reacties leiden van de persoon die zich ernaast bevindt.
quote:Op zondag 19 september 2010 23:41 schreef dotKoen het volgende:
Bij mij is het helemaal niets? Ik voel gewoon alsof ik val, heb er verder geen beeld bij.
Ik heb dat als ik wakker ben, niet als ik slaap...quote:Op maandag 20 september 2010 10:38 schreef Salamando het volgende:
van die stuiptrekkingen is herkenbaar ja. Dan zit je net in het proces tussen wakker zijn en slapen en dan opeens schrik je wakker
Ja, heb ik ook wel eens. En dan schrik je wakker omdat je denkt dat je uit je bed bent geflikkerdquote:Op zondag 19 september 2010 23:27 schreef The_Baron het volgende:
Maar je valt niet echt want je ligt nog in je nest maar het is net alsof je ergens vanaf pleurt.
Kennen jullie dit?
En wat is dit?
Komt redelijk vaak voor. Blijkbaar wordt er een stofje aangemaakt in je hersenen dat je lichaam verlamt, zodat je niet gaat slaapwandelen. Of iets in die strekking.quote:Op maandag 20 september 2010 11:02 schreef DeTolk het volgende:
Andere:
Het gebeurt mij ook wel eens dat ik wegdommel, nog bij kennis ben en opeens geen lucht meer krijg en verlamd ben. Ik probeer te schreeuwen en te bewegen, maar dat lukt niet.
Ja dat is altijd zo irritant, als je droomt dat je iets kuts overkomt, en dan duurt het nog een paar minuten voordat je je weer lekker voelt.quote:Op maandag 20 september 2010 11:09 schreef padlarf het volgende:
Vroeger had ik regelmatig een rare droom. Of eigenlijk 2 verschillende soorten. Bij de eerste soort droomde ik dan dat ik iets had ingeslikt, iets scherps, of iets van metaal. Zo heb ik eens gedroomd dat ik stukken glas had ingeslikt, en ook een keer een garde. Dan schrok ik wakker en probeerde ik met mn vingers dat ding uit mn keel te halen, en dan duurde het wel een minuut of twee voor ik er eindelijk achter kwam dat het maar een droom was.
Bij de tweede soort droomde ik dan dat er een beest in mn bed was gekropen, een rat, een grote spin, een slang zoiets. Dan wakker worden, panisch uit bed springen, licht aan en zoeken naar het beest. Ook dan duurt het weer twee minuten voor ik er achter kom dat ik het heb gedroomd.
Haha ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:13 schreef thabit het volgende:
Jeetje mensen, ik dacht altijd dat ik de enige was!
Ja, gisternacht nog gehad...quote:Op zondag 19 september 2010 23:27 schreef The_Baron het volgende:
Kennen jullie dit?
En wat is dit?
wat is je lichaam toch ook eigenlijk dol op zichzelf he?quote:Op maandag 20 september 2010 11:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Komt redelijk vaak voor. Blijkbaar wordt er een stofje aangemaakt in je hersenen dat je lichaam verlamt, zodat je niet gaat slaapwandelen. Of iets in die strekking.
Dat heb ik wel eens gehad. Toen ik een jaar of 18 was lag ik naast toenmalige vriendin, na een party in haar huis, net klaar enalles^^, dus ik ga out, opeens grijpt ze me bij mn middel, daar schrok ik zo van dat ik haar per ongeluk een kopstoot gaf.quote:Op maandag 20 september 2010 08:52 schreef Timmetjuhs het volgende:
Van die stuiptrekkingen heb ik ook wel eens last van. Dan ben ik net weer in slaap aan het vallen en dan reageert mijn lichaam op de droom. Soms ben ik bang dat ik mijn vriendin per ongeluk een kopstoot geef ofzo
Dat is ook wel apartquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gehad. Toen ik een jaar of 18 was lag ik naast toenmalige vriendin, na een party in haar huis, net klaar enalles^^, dus ik ga out, opeens grijpt ze me bij mn middel, daar schrok ik zo van dat ik haar per ongeluk een kopstoot gaf..
Mja, het kwam omdat ik geestelijk net op het punt stond in slaap te vallen.. haar aanraking trok me weer terug naar bewustzijn waardoor ik een spastische beweging maakte met mn hoofd.quote:
Lees nu deze post pas; precies dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:53 schreef di0r1 het volgende:
Soms heb ik dat het net lijkt of ik een bal in mijn gezicht krijg...
Ja, dat soort dingen ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:00 schreef UncleSam het volgende:
Dat is echt vet, ik val dan altijd van de fiets op de grond.
Nee, ik vind het ook lekker..quote:Op woensdag 22 september 2010 01:49 schreef julian6 het volgende:
Ben ik dan de enige die het wel een fijn gevoel vind altijd? Ben altijd opgelucht dat het maar een droom was
Ik heb altijd zo'n "wtf gebeurde er" gevoelquote:Op woensdag 22 september 2010 01:49 schreef julian6 het volgende:
Ben ik dan de enige die het wel een fijn gevoel vind altijd? Ben altijd opgelucht dat het maar een droom was
Jeuj, die had ik vannacht weer. Lag net een half uur te slapen, en ik schrok wakker. Zwetend mn bed uitgesprongen de dekens er af gehaald en 1 minuut lang gezocht.quote:Op maandag 20 september 2010 11:09 schreef padlarf het volgende:
Bij de tweede soort droomde ik dan dat er een beest in mn bed was gekropen, een rat, een grote spin, een slang zoiets. Dan wakker worden, panisch uit bed springen, licht aan en zoeken naar het beest. Ook dan duurt het weer twee minuten voor ik er achter kom dat ik het heb gedroomd.
Dat heb ik ook vaak ja, dat is best kutquote:Op maandag 20 september 2010 11:44 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo irritant, als je droomt dat je iets kuts overkomt, en dan duurt het nog een paar minuten voordat je je weer lekker voelt.
Of omgekeerd, een droom dat er iets supermoois gebeurt, en dan ben je nog steeds blij als je wakker wordt. Om na een paar minuten om te slaan in een kutgevoel
Ja dat is ook kut, en dan wil je al wegstrompelend om hulp roepen oid, komt er geen geluid uit je mondquote:Op woensdag 22 september 2010 01:54 schreef OnCraintDégun het volgende:
ik heb dat ook altijd
en in dromen voelt het vaak alsof mijn voeten met elastiek aan de grond vast zitten, zodat ik echt vet langzaam beweeg, terwijl ik dan net achtervolgd wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |