SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2010 23:09 schreef Paul-89 het volgende:
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 23:09 schreef Paul-89 het volgende:
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei, ging het gisteren maar 95% van de tijd over Ajax i.p.v. de volle zendtijd?quote:Op maandag 20 september 2010 10:46 schreef TIM-846 het volgende:
Wordt het jullie ook niet langzamerhand ontzettend irritant dat de heer Youri Mulder constant zijn liefde voor Twente op tafel gooit....
want ik als Ajax supporter...
Was Jack er niet bij dan?quote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Oei, ging het gisteren maar 95% van de tijd over Ajax i.p.v. de volle zendtijd?
Selectief lezen heet dat geloof ik. Ik zeg net dat ik Twente juist alle lof gun, en het mag wat mij betreft 95% van de tijd over Twente gaan als ze goed presteren. Ik kijk naar Studio Voetbal omdat ik voetbal leuk vindt, en ben niet een dusdanig groot supporter dat ik een hekel heb aan wat voor club dan ook. Als AZ, Twente of Utrecht wint met aantrekkelijk voetbal juich ik dat toe, zelfs in de Nederlandse competitie.quote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Oei, ging het gisteren maar 95% van de tijd over Ajax i.p.v. de volle zendtijd?
Molenaar kan ik nog wel waarderen, maar elke keer Waterreus, Sjek, Hugo en Youri aan tafel begint echt vervelend te worden. Zeker als die loser van ´n Jan Mulder ook nog geregeld aanschuift.quote:Op maandag 20 september 2010 17:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Was niet zo kwaad bedoeld TIM-846.
![]()
Ik heb het programma nog niet eens meer gekeken de laatste maanden. Het ging me iets te veel over Ajax de keren dat ik het nog gezien heb, vandaar. En buiten dat leek het steeds saaier te worden sinds Jack ook nog mensen als de gortdroge Molenaar en nikszeggende Waterreus aan tafel krijgt.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor een uurtje feyenoord bashen bij Studio Ajax
Over een uurtje begint iequote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor een uurtje feyenoord bashen bij Studio Ajax
matigquote:Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.
Perez, Sjek, Waterreus, Koeman en Mulder.
okequote:Op zondag 26 september 2010 22:27 schreef HaagsPietje het volgende:
teeering, schakel ik ff over van de finale snooker is die flapdrol van een perez aan het woord....de wanna-be journalist....![]()
1 minuut gekeken en genoeg gehoord: terug naar het snooker op eurosport![]()
![]()
![]()
studio voetbal!
?quote:Op zondag 26 september 2010 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waardoor wordt Waterreus dan gesponsord?
The Lion King ofzo?
Je maakt er nu wel een 'grap' van, maar het is wel zo.quote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Drassss het volgende:
Wordt koeman gesponsord door adidas, met die drie blonde strepen in zn haar?
Misschien een topklasse team oid. Maar na zijn geweldige avontuur bij az & valencia denk ik van niet nee.quote:Op zondag 26 september 2010 22:39 schreef Evertjan het volgende:
WIl er dan echt geen enkele club R Koeman als trainer
Vink stond natuurlijk wel onder druk.quote:Op zondag 26 september 2010 22:40 schreef Evertjan het volgende:
gaan we nu in een keer de scheids de hemel in prijzen omdat hij 1 goede wedstrijd fluit
Ze hebben het gewoon lekker een tijd over Twente - Ajax. Terecht.quote:Op zondag 26 september 2010 22:40 schreef Ritmo het volgende:
Ik zap er 2 keer langs, en 2 keer (10 minuten later) gaat het over Ajax.Dit is toch niet normaal meer?
Rot op man, 10 min Ajax.. 10 min Twente en nu gaan ze naar PSV .. Zometeen over de degradatie van Feyenoord.quote:Op zondag 26 september 2010 22:40 schreef Ritmo het volgende:
Ik zap er 2 keer langs, en 2 keer (10 minuten later) gaat het over Ajax.Dit is toch niet normaal meer?
Erben Wennemars.quote:Op zondag 26 september 2010 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie moet als eerste van de buis?
Sjek
Youri Muller
WATERREUS <--
Alsjeblieft zeg....beetje drie kwartier naar dat gestotter zitten luisteren.quote:
Die wil die juist weg hebbenquote:Op zondag 26 september 2010 22:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg....beetje drie kwartier naar dat gestotter zitten luisteren.
ja, zag het te laat.quote:
Hahahaha dat dacht ik ook.quote:Op zondag 26 september 2010 22:49 schreef Drassss het volgende:
Ik heb geen AT5, maar toch krijg ik elke week even 40 min Ajax tv, relax is dat.
Vorige keer was er een echte goede presentator.quote:Op zondag 26 september 2010 22:55 schreef Yankee het volgende:
zonder sjek is dit programma zoveel beter
En terechtquote:Op zondag 26 september 2010 22:57 schreef Evertjan het volgende:
Sjek heeft nu een brede glimlach op ze gezicht het gaat over Feyenoord
Omdat Studio voetbal echt 50 minuten lullen zonder onderwerp is. Stoort mij welke kritiek gegeven dan ook niks, maar het is onzin dat het vandaag none stop over AJax is gegaan.quote:Op zondag 26 september 2010 23:17 schreef Jedi_Pimp het volgende:
De hele uitzending lang over Ajax praten
Niemand die het heeft over het uitstekende keeperswerk van R v Dijk vandaag
*zucht*
En dat terwijl het over Feyenoord had moeten gaan. Of FC Twente.quote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat Studio voetbal echt 50 minuten lullen zonder onderwerp is. Stoort mij welke kritiek gegeven dan ook niks, maar het is onzin dat het vandaag none stop over AJax is gegaan.
Kunnen ze die bitterbal niet naar AT5 schoppen ofzo?quote:Op zondag 26 september 2010 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nare woorden over Ajax.
Sjek grijpt in.
Het ging ook over Twente, heel lang zelfsquote:Op zondag 26 september 2010 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dat terwijl het over Feyenoord had moeten gaan. Of FC Twente.
Gelukkig kwam Brandpunt met een reportage over MVV, nog net de 'floorshow' met Jack gemist...
Inderdaad! even een break van 6 minuten omdat Waterneus er wat van zei, anders was Sjek vrolijk verder gegaan. en nog 4 minuutjes over feyenoord.quote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat Studio voetbal echt 50 minuten lullen zonder onderwerp is. Stoort mij welke kritiek gegeven dan ook niks, maar het is onzin dat het vandaag none stop over AJax is gegaan.
Leuk ga ik kijken..quote:Op zondag 3 oktober 2010 07:48 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 22.10 met Tom van 't Hek, Jan Mulder, Hugo Borst en Jan Everse.
Nee, de Jong met een terugblik naar het WK 50min langquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond gaan we de strafschoppen tegen Ajax analyseren. Waren het wel terecht gegeven strafschoppen? Wie scoorden er ooit 2 strafschoppen tegen Ajax? Hoeveel strafschoppen heeft Ajax in totaal tegen gehad? Hoe lang is het geleden dat er voor het laatst 2 strafschoppen tegen Ajax gegeven werden? U hoort het na de reclame.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond gaan we de strafschoppen tegen Ajax analyseren. Waren het wel terecht gegeven strafschoppen? Wie scoorden er ooit 2 strafschoppen tegen Ajax? Hoeveel strafschoppen heeft Ajax in totaal tegen gehad? Hoe lang is het geleden dat er voor het laatst 2 strafschoppen tegen Ajax gegeven werden? U hoort het na de reclame.
Dat zat gewoon in de aankondiging..quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Proest1 van de gesprekpunten heb je al binnen de seconden geraden
Dat is helemaal niet rullevant.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zat gewoon in de aankondiging..
tja.......kansloos figuurquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:27 schreef tong80 het volgende:
Jezus zie het nu voor het eerst. Wat een randdebiel
geloof dat seedorf daar zit, zal me benieuwenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:27 schreef Drassss het volgende:
Vanavond eens BBC kijken wat hun over de Jong zullen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |