SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2010 23:09 schreef Paul-89 het volgende:
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 23:09 schreef Paul-89 het volgende:
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei, ging het gisteren maar 95% van de tijd over Ajax i.p.v. de volle zendtijd?quote:Op maandag 20 september 2010 10:46 schreef TIM-846 het volgende:
Wordt het jullie ook niet langzamerhand ontzettend irritant dat de heer Youri Mulder constant zijn liefde voor Twente op tafel gooit....
want ik als Ajax supporter...
Was Jack er niet bij dan?quote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Oei, ging het gisteren maar 95% van de tijd over Ajax i.p.v. de volle zendtijd?
Selectief lezen heet dat geloof ik. Ik zeg net dat ik Twente juist alle lof gun, en het mag wat mij betreft 95% van de tijd over Twente gaan als ze goed presteren. Ik kijk naar Studio Voetbal omdat ik voetbal leuk vindt, en ben niet een dusdanig groot supporter dat ik een hekel heb aan wat voor club dan ook. Als AZ, Twente of Utrecht wint met aantrekkelijk voetbal juich ik dat toe, zelfs in de Nederlandse competitie.quote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Oei, ging het gisteren maar 95% van de tijd over Ajax i.p.v. de volle zendtijd?
Molenaar kan ik nog wel waarderen, maar elke keer Waterreus, Sjek, Hugo en Youri aan tafel begint echt vervelend te worden. Zeker als die loser van ´n Jan Mulder ook nog geregeld aanschuift.quote:Op maandag 20 september 2010 17:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Was niet zo kwaad bedoeld TIM-846.
![]()
Ik heb het programma nog niet eens meer gekeken de laatste maanden. Het ging me iets te veel over Ajax de keren dat ik het nog gezien heb, vandaar. En buiten dat leek het steeds saaier te worden sinds Jack ook nog mensen als de gortdroge Molenaar en nikszeggende Waterreus aan tafel krijgt.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor een uurtje feyenoord bashen bij Studio Ajax
Over een uurtje begint iequote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor een uurtje feyenoord bashen bij Studio Ajax
matigquote:Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.
Perez, Sjek, Waterreus, Koeman en Mulder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |