Oh dies idd tof... maar voor de wii niet handigquote:Op maandag 20 september 2010 16:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de enige.
Wil de wii Guitar Hero Warriors of Rock superbundel hebben
ohja voorlezen he?quote:
je bent groot genoeg om zelf je bed uit te komenquote:
Waarom voor de wii niet handig? Zowel BroerMuck als ik hebben een wii dus handig tochquote:Op maandag 20 september 2010 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dies idd tof... maar voor de wii niet handig![]()
[..]
volgend jaar pasquote:je bent groot genoeg om zelf je bed uit te komen
Omdat ik guitar hero 2 tot en met 5 voor de xbox heb incl guitaren drumstel e.d.quote:Op maandag 20 september 2010 16:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waarom voor de wii niet handig? Zowel BroerMuck als ik hebben een wii dus handig toch
[..]
volgend jaar pas
ohquote:Op maandag 20 september 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik guitar hero 2 tot en met 5 voor de xbox heb incl guitaren drumstel e.d.
Ik neem tijdelijk de taken van ST over... is dat oke?quote:Op maandag 20 september 2010 16:14 schreef MPG het volgende:
!
Noemen ze het tegenwoordig 'voorlezen' ?
das waar ook. Oke dus, i guess.quote:Op maandag 20 september 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem tijdelijk de taken van ST over... is dat oke?
Nou het hoeft niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 september 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het hoeft niet hoorMaar dan moet je maar weer tot vrijdag wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben gewoon enorm verstrooid![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hoho en ik dan? Ik stond bij ST de laatste dagen op een Blacklistquote:Op maandag 20 september 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem tijdelijk de taken van ST over... is dat oke?
Hoe komt dat zo??quote:Op maandag 20 september 2010 16:30 schreef DR34M3R het volgende:
Ik bedenk me net dat ik wel weer erg verstrooid ben de laatste week...
quote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef MPG het volgende:
![]()
Ik ben gewoon enorm verstrooid![]()
...
Geeft niks, ik begrijp je verdrietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ? And what's your pointquote:Op maandag 20 september 2010 16:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoho en ik dan? Ik stond bij ST de laatste dagen op een BlacklistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey stuiterbalquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo??
[..]
Geeft niks, ik begrijp je verdriet![]()
[..]
Ja ? And what's your pointLange dag vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hey stuiterbal![]()
![]()
Vroeg op + fysio + dikke toestand bij de fysio want het er is waarschijnlijk meer aan de hand met mijn lies![]()
quote:
Ohjee dat klinkt niet goedquote:Op maandag 20 september 2010 17:01 schreef Ferb het volgende:
[..]
Lange dag vandaag![]()
Vroeg op + fysio + dikke toestand bij de fysio want het er is waarschijnlijk meer aan de hand met mijn lies
quote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ? And what's your pointDat ik hoop dat jij me wel lief behandeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet? wat dacht je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |