http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5quote:Op zondag 19 september 2010 22:37 schreef roos85 het volgende:
waar kan je de stats ook al weer vinden?
Wat gemeenquote:Op zondag 19 september 2010 22:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je meer had gepost afgelopen zondagen zaten we misschien al aan de 10.000. En als alle andere vaste posters meer gepost hadden natuurlijk
Middag,quote:Op maandag 20 september 2010 08:04 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen![]()
Helemaal geen zin in school![]()
Succesquote:
Too hot for TVquote:Op maandag 20 september 2010 12:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Kijkcijferhit Oh Oh Cherso ongecensureerd op dvd
Geplaatst op maandag 20 september 2010 om 12:04
De RTL 5-kijkcijferhit Oh Oh Cherso komt in november uit op dvd met daarop onder meer scènes die te heftig waren voor op televisie. Het gaat om ongeveer zestig minuten extra beeldmateriaal. Dat heeft distributeur Dutch Filmworks maandag laten weten. In Oh Oh Cherso staan acht jongeren centraal die feest vieren in Chersonissos. De tv-show was afgelopen donderdag het best bekeken amusementsprogramma van de avond met 1,2 miljoen kijkers. Er liggen nog zeven afleveringen op de plank.
Leuk om op dvd te kijken
Willem is met zijn 22 jaar de jongste Corry Konings-fan van Nederland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.٩๏̯͡๏)۶
En zondag weer SBS?quote:Op maandag 20 september 2010 19:47 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb eindelijk m'n tv op een normale hoogte staan zodat ik goed tv kan kijken. Ga vanavond dan ook weer heerlijk ouderwets Traumacentrum kijken en dan misschien nog Benelux Next Top Model
nee kijk Grey's. hoezo?quote:Op maandag 20 september 2010 20:55 schreef Ferb het volgende:
Trouwens, wie kijkt er ook Benelux Next Top Model?
quote:
Zo dusquote:Op zondag 19 september 2010 22:59 schreef Hyundai het volgende:
Bierenbroodspot!![]()
![]()
Het beeld rondom Pepijn ziet wel erg nep uit.
Maargoed, ik ga slapen zodat ik morgen op mijn verjaardag wakker ben.
nog Fans! tegengekomen?quote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef tralalala het volgende:
Ik ben wel eens bij het Mega Piraten Festijn in het Gelredome geweest.![]()
Hij quote mequote:Op maandag 20 september 2010 22:23 schreef TheKC het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/318314
Is het dus.
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit ik elke zondagavond in de trein
Kijk op je mobielquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij kan ook geen prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
PARDON???!!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:52 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kom bij het opruimen een metro krant tegen van 28 april 2006![]()
Helaas welquote:
Zo'n übermobiel heb ik nietquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij kan ook geen prioriteiten stellen
Sorryyyyquote:
Een waxinelichtjequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Er is iets gegooid naar de gouden koets
Oh een houdertje lees ik netquote:
Waarom moet er zoiets gebeuren?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zonde dat het niet weer een verfbom was
Omdat ik dat grappig vindquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom moet er zoiets gebeuren?
Wanneer was datquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zonde dat het niet weer een verfbom was
Meh, het was een vent die tegen de monarchie isquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Van welke groep afkomstig
Oja? Wat danquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb gelukkig een bijbaan en een leuke ook
Ik snap je helemaalquote:
Ik ben hiker. Houdt in dat ik autos transporteer. Enige voorwaarden zijn een week-OV en een half jaar rijbewijsquote:
Maar daarna komt Petertje, toch tochquote:Op woensdag 22 september 2010 12:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker zolang rmv nog op is
Zolang het das je goed recht maar niet wordtquote:Op woensdag 22 september 2010 12:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar daarna komt Petertje, toch toch![]()
Nee het word Peter R de vries met Joranquote:Op woensdag 22 september 2010 12:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zolang het das je goed recht maar niet wordt
Echt stom ditquote:Op woensdag 22 september 2010 11:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal
Vandaag gebeld naar 2 bedrijven waar ik een sollicitatie naartoe had gestuurd
bedrijf 1 : Procedure loopt nog
bedrijf 2 : Heb je een email-bevestiging gehad? Ik zeg nee,
Dan is je sollicitatie niet doorgekomen maar je kan het nog een keer doen.
Kijk ik op de website, staat die vacature er niet meer
John van den Heuvelquote:Op woensdag 22 september 2010 12:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zolang het das je goed recht maar niet wordt
Ok aan die eerste voorwaarde voldoe ik al nietquote:Op woensdag 22 september 2010 11:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben hiker. Houdt in dat ik autos transporteer. Enige voorwaarden zijn een week-OV en een half jaar rijbewijs
Njah, gelukkig is mijn ouderbijdrage omhoog gegaan, maar had toch liever een baan gehadquote:Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ach ja , je kan er niks tegen doen
Dat snap ik. Ik moet een uitkering helaas gaan aanvragen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, gelukkig is mijn ouderbijdrage omhoog gegaan, maar had toch liever een baan gehad
Leek me ook wel grappig maar ik was te oud.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben hiker. Houdt in dat ik autos transporteer. Enige voorwaarden zijn een week-OV en een half jaar rijbewijs
Ik weet dat je hier al nee tegen had gezegd, maar zou je niet nog eens overwegen om een HBO studie op te pakken? Met name om je kansen op de arbeidsmarkt te vergroten..quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik moet een uitkering helaas gaan aanvragen.
Ik weet 100% zeker dat HBO te zwaar voor mij is . Het was al moeilijk om MBO niveau 4 te halenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet dat je hier al nee tegen had gezegd, maar zou je niet nog eens overwegen om een HBO studie op te pakken? Met name om je kansen op de arbeidsmarkt te vergroten..
En je stufi terugbetalenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Probeer gewoon het hbo. Mocht het echt niet lukken kan je altijd per februari stoppen en je collegegeld terug krijgen
Aanvullend krijg je wel gewoon terug. OV en basis weet ik niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En je stufi terugbetalen
Is nu toch dat als je voor februari stopt, dat alles een gift wordt?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En je stufi terugbetalen
Huh, maar dan komen er toch stufihuntersquote:Op woensdag 22 september 2010 16:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is nu toch dat als je voor februari stopt, dat alles een gift wordt?
Alberto werkt in Zwollequote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kan geen uitkering aanvragen, ben te jong
Geen inkomsten dus
Als ik nou in Amsterdam woonde, dan kon ik bij SBS gaan solliciteren![]()
En dan Alberto in het echt zien samen met Andre van Toorn, Patricia Paay () Gerard Joling (
)
http://www.stepstone.nl/b(...)ularjobs,jobrapidonl
Ziet er uit alsof iemand van 12 jokertje nadoetquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:20 schreef xxiessiexx het volgende:
Verdomme, dacht ik een lekker broodje kroket met als toetje kaassoufflé te gaan eten, is de snackbar dicht
Goede aflevering weer.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe was ie?![]()
Kon hem weer niet kijken, ben altijd om 21.45 thuis op donderdag
wtfquote:
wel kijken, hij is echt weer de moeite waardquote:Op donderdag 23 september 2010 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf![]()
Ik was werken vanvond, ga hem later nog wel kijken, of zometeen nog even
Ik heb vanaf 21:45 uur gekeken en dat was ook leukquote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe was ie?![]()
Kon hem weer niet kijken, ben altijd om 21.45 thuis op donderdag
Oh daar had ik echt wel heen willen gaanquote:
weet je al waarom ze er stonden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Maraca het volgende:
Ha, er staat ineens een politiebusje voor de deurhopelijk nemen ze mijn onderbuurman mee
Nope, busje staat er nog steedsquote:
Op P2000 is ook niks te vindenquote:
ooh zou je onderbuurman van te trap gevallen zijn ofzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op P2000 is ook niks te vinden
edit: oeh, ongevalsanalyseMaar dat is van 13.50
De final episode haalt de 2.000.000quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef Stephan1237 het volgende:
2136
OH OH CHERSO
9,5 22,1 1.440.000
Knap, aangezien we geen verdiepingen hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
ooh zou je onderbuurman van te trap gevallen zijn ofzo?
oh haha tja dan gaat het lastig hequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Knap, aangezien we geen verdiepingen hebbenEn dat van die onderbuurman was een geintje
Geen idee waar de agenten nu zitten. Ik hoopte alleen maar dat het mijn onderbuurman zou zijn omdat het nogal een vervelend mannetje is die de neiging heeft om 's nachts te gaan schreeuwen
En aardig wat vijanden heeft
Die mag wel een nachtje afkoelen in de cel, kan ik tenminste slapen
Ik vanavond, en fans! ook nogquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga nu Oh oh Cherso terugkijken
Waarom zit je niet op school dan, typisch SBS6 sensatiezoekerij vanuit de huiskamerquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Knap, aangezien we geen verdiepingen hebbenEn dat van die onderbuurman was een geintje
Geen idee waar de agenten nu zitten. Ik hoopte alleen maar dat het mijn onderbuurman zou zijn omdat het nogal een vervelend mannetje is die de neiging heeft om 's nachts te gaan schreeuwen
En aardig wat vijanden heeft
Die mag wel een nachtje afkoelen in de cel, kan ik tenminste slapen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vanavond, en fans! ook nogwas die boeiender dan vorige week?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zit je niet op school dan, typisch SBS6 sensatiezoekerij vanuit de huiskamer
Wat voor stage doe je danquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
En ik zit niet op school omdat ik alleen op maandag les heb
waarom zit jezelf niet op school?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zit je niet op school dan, typisch SBS6 sensatiezoekerij vanuit de huiskamer
Ik zit op schoolquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom zit jezelf niet op school?
Ja, nog geen stage dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je dan
Je loopt een maand achterquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, nog geen stage dusAnders zat ik nu niet thuis, maar was ik les aan het geven
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je loopt een maand achter!
dat is balen zeg! kan je school niet bemiddelen voor je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, nog geen stage dusAnders zat ik nu niet thuis, maar was ik les aan het geven
Nou, valt wel mee hoorquote:
Die is juist aan het bemiddelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is balen zeg! kan je school niet bemiddelen voor je?
dat is fijn, hopen dat ze een beetje opschietenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee hoor
[..]
Die is juist aan het bemiddelen
Vandaag nemen ze weer contact op met de school waar ik mogelijk terecht kanquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is fijn, hopen dat ze een beetje opschieten
Hoeveel heb je er nou al de deur uit gedaan danquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef Maraca het volgende:
Bah, vacature intern vervuld
Weer 2 sollicitaties de deur uitgedaan
Eeh, 30 ofzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nou al de deur uit gedaan dan
neequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zoveel, ga je ooit werk krijgen dan?
de aanhouder wintquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef Maraca het volgende:
Zo en nog één de deur uit gedaan
* Maraca is helemaal niet koppig
Het komt goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef Maraca het volgende:
Zo en nog één de deur uit gedaan
* Maraca is helemaal niet koppig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
juistquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:43 schreef Maraca het volgende:
Ik weet hetbelangrijkste is de stage
moet je al voor je LIO?
![]()
Nog niet, dat is over een half jaarquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Heb na 2 weken geen frisdrank te hebben gedronken, een fles fanta gehaald. Oh my god.. wat een godendrankje..Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Matsoe Matsoe, met hem zou ik wel eens een biertje willen drinken
:')![]()
Oh ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Matsoe Matsoe, met hem zou ik wel eens een biertje willen drinkendenk dat ik hem na een minuut al zat ben
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)sinterklaaskapoentje
![]()
Hij laat me denken aan het broertje van mijn vriendinquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ik nietdenk dat ik hem na een minuut al zat ben
Ik zag het topic alquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:37 schreef Maraca het volgende:
Typisch Fok!
Postalgold plagen... jullie mogen kiezen! :) #2.
Maar ik kreeg wel 95 Euro van de IB-groep, dat was echt fantastisch!![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zag het topic al.
Maar ik kreeg wel 95 Euro van de IB-groep, dat was echt fantastisch!![]()
![]()
Whehe.. net terug van de C1000. Daar krijg je zo'n vaag ding bij een bepaald bedrag, waar kinderen helemaal gek op zijn. Dus ik zie daar zo'n groepje van 5 of 6 jongens die druk in discussie zijn over die dingen en ik houd dat ding in mijn hand precies in het midden van dat groepje. Had ik beter niet kunnen doen, was bijna mijn hand kwijt
Is dat net zo'n gekkenhuis als bij de AH altijd?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:27 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. net terug van de C1000. Daar krijg je zo'n vaag ding bij een bepaald bedrag, waar kinderen helemaal gek op zijn. Dus ik zie daar zo'n groepje van 5 of 6 jongens die druk in discussie zijn over die dingen en ik houd dat ding in mijn hand precies in het midden van dat groepje. Had ik beter niet kunnen doen, was bijna mijn hand kwijt
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
oh oh wil nog naar de C1000 maar das niet veilig zo te lezenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:27 schreef Maraca het volgende:
![]()
Viel wel meequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat net zo'n gekkenhuis als bij de AH altijd?Deze jongens waren wel netjes en stonden niet te dringen
Dan moeten we je helaas uit de groep schoppenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk morgen niet bij...Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan moeten we je helaas uit de groep schoppen![]()
![]()
Onze grote leider, Alberto, accepteert het niet langerquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Onze grote leider, Alberto, accepteert het niet langer![]()
![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 13:24 schreef TheKC het volgende:
Morgen een nieuwe aflevering van Dexter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke?quote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Hee mijn reactie is verwijderd...
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Hee mijn reactie is verwijderd...
![]()
quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:
Maar jij bent toch veels te oud voor Alberto?quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Daar voelt ie niks van hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 15:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar jij bent toch veels te oud voor Alberto?
Misschien is dat juist ook wel het probleemquote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar voelt ie niks van hoor.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
misschien kickt hij daar wel op?quote:Op zondag 26 september 2010 15:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar jij bent toch veels te oud voor Alberto?
![]()
Ik heb uit zeer onbetrouwbare bronnen vernomen dat dat niet het geval isquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 15:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien is dat juist ook wel het probleem![]()
Dan is het maar goed dat ik jonger ben.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Dan is het maar goed dat ik jonger ben.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)sinterklaaskapoentje
![]()
vanavond komt dinosaurier meekijken als het goed is
ga je je ring opsturen klaasje?quote:Op zondag 26 september 2010 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga die postalgold actie eens bekijken
![]()
![]()
je staf zal wel niet in dat envelopje passenquote:Op zondag 26 september 2010 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als die man hem taxeert wel
25555e post
![]()
![]()
leuke UI trouwensquote:Op zondag 26 september 2010 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
25555e post
![]()
![]()
gemeen hequote:Op zondag 26 september 2010 18:38 schreef PiRANiA het volgende:
Jullie hadden best mogen zeggen dat ik was vergeten dit topic te tvp'en
![]()
![]()
Dat is echt fantastischquote:Op zondag 26 september 2010 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
25555e postVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
wil wel, maar weet niet hoe ik de OP moet makenquote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie opent? Ik kom meedoen vanaf RMV, dus mij gaat het niet lukken
![]()
![]()
Staat in de OPquote:Op zondag 26 september 2010 18:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
wil wel, maar weet niet hoe ik de OP moet maken
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weer je lappie laten liggen?
![]()
![]()
Ik ga wel eerst drawballen overigens
[Drawball #10] Paint de Nederlandse vlag!
we gaan de NL vlag op drawball zetten![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/TVSC&action=edit gewoon dit kopierenquote:Op zondag 26 september 2010 18:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
wil wel, maar weet niet hoe ik de OP moet maken
:')sinterklaaskapoentje
![]()
ik kom eraan!quote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga wel eerst drawballen overigens
[Drawball #10] Paint de Nederlandse vlag!
we gaan de NL vlag op drawball zetten
edit: 20:00 pas dus
En reportage dan?quote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ga gelijk slapen na RmV, help me herinneren
![]()
Moet slaap inhalen en vroeg opquote:
Tenzij mn baas mijn laterkomaanvraag accepteerd.. maar hij is onbereikbaar
quote:Op zondag 26 september 2010 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet slaap inhalen en vroeg op
![]()
En dan, dat is toch hetzelfde als een nieuw topic, of kopieerd hij ook de OP ofzoquote:Op zondag 26 september 2010 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
Het handigst is als iemand met abo het openen doet, dan heb je zo'n fijn 'open nieuw deel'-knopje
![]()
Ik snap alleen niks van al dat scriptjes gedoequote:Op zondag 26 september 2010 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Stoer. 20:00 begint de grote actie. Nu is er al wat bezig om het op te zetten
Kan ik alsnog meedoen dan
sommige bazen hequote:Op zondag 26 september 2010 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet slaap inhalen en vroeg op
![]()
wat voor werk doe?![]()
Verkapt zie mij een abo hebben reactiequote:Op zondag 26 september 2010 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
Het handigst is als iemand met abo het openen doet, dan heb je zo'n fijn 'open nieuw deel'-knopje![]()
![]()
johquote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pepijn Bierenbroodspot
![]()
Sure. Ik heb ook geen scriptsquote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap alleen niks van al dat scriptjes gedoeKan ik alsnog meedoen dan
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
http://underdogdiamondsys(...)banner_01/index.html
Wauw, niks postalgold, hiermee verdien ik nog meer
![]()
Stage, ik ben redactielid van een jongerensite, maak filmpjes/projecten/artiekelen enz. Zit er nu een maandje en heb het prima naar mn zinquote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
sommige bazen he![]()
wat voor werk doe?
gaafquote:Op zondag 26 september 2010 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stage, ik ben redactielid van een jongerensite, maak filmpjes/projecten/artiekelen enz. Zit er nu een maandje en heb het prima naar mn zin
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Cool, maar dus die hele bal overnemen... wtfquote:
nou heb net het onderwerp gelezen, dat gaat hem niet worden voor mijquote:Op zondag 26 september 2010 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan is het sowieso al de moeite waard
sinterklaaskapoentje
![]()
www.uceestation.nl en dan utrechtquote:![]()
Nog niet echt een filmpje van mij online.. die AV medestagiers zijn lui
wie ben jij?quote:Op zondag 26 september 2010 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
www.uceestation.nl en dan utrecht![]()
Nog niet echt een filmpje van mij online.. die AV medestagiers zijn lui
![]()
Het is eerder al geluktquote:Op zondag 26 september 2010 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cool, maar dus die hele bal overnemen... wtf![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: