Inderdaad, dat begint met de aflevering vervelender te worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:11 schreef Dekatria het volgende:
'Dat doet iedereen vandaag'
'Waarom zet je dat niet anders neer dan?'
'En dat is onderscheidend?'
Godsamme, echt. Het enige wat ze kunnen is met de handen op de rug rondlopen en bijdehand doen.
Bloed, en nagels
Dat toontje waarop ze het doen begint heel vervelend te worden. Ze voelen zichzelf net een tikje te groot, ze zijn maar koks hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:23 schreef bierjoost het volgende:
Ik erger me er dus helemaal niet aan. Zij zijn toch professionals en mogen toch best opbouwende kritiek geven naar de kandidaten toe? In de keuken gaat alles in een moordend tempo. Je hebt dan echt geen tijd om iemand met fluwelen handschoentjes aan te pakken.
Daarnaast is het natuurlijk ook leukere televisie, dus ze dikken het natuurlijk een beetje aan.
Kranenborg heeft iets van 3 of 5 michelinsterren verdiend. Ik vind dat je dan best recht van spreken hebt. Uiteraard op een fatsoenlijke manier, maar ik vind dat ze nog best binnen de grenzen blijven. Gordon Ramsey vind ik net over het randje, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat toontje waarop ze het doen begint heel vervelend te worden. Ze voelen zichzelf net een tikje te groot, ze zijn maar koks hoor.
Natuurlijk Robert heeft heel wat gepresteerd, maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem moet. Ik vind hem met de dag vervelender worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:30 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Kranenborg heeft iets van 3 of 5 michelinsterren verdiend. Ik vind dat je dan best recht van spreken hebt. Uiteraard op een fatsoenlijke manier, maar ik vind dat ze nog best binnen de grenzen blijven. Gordon Ramsey vind ik net over het randje, bijvoorbeeld.
Je bedoelt Julius (the fatman), Julien is die Franse 'chef'.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ik had het weleens willen zien als Robert en Julien apart moesten beoordelen, nu is het gewoon papegaaien, wie als eerste wat zegt over een gerecht bepaalt (meestal Robert) de ander knikt maar wat mee.
Respect voor het product.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:40 schreef wolferl het volgende:
*Kranenborg gooit brood in pan snik hete olie.
PROEF EENS....Proef dan....Bitter he?
Wat een hond zeg
Die verkleinwoorden altijd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:53 schreef wolferl het volgende:
Lekkere bite, zuurtje, bittertje...kom aan....zeg.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:02 schreef wolferl het volgende:
EIN REICH, EIN VOLK, EIN SAUCE, ZWEI FÜHRER
Ze hebben geen vaatwasser, Jaspers likt inderdaad na afloop alle borden af. Staat in zijn contract.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:05 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij snoept die Jaspers na het proeven nog alle bordjes even leeg... godsgruwelijk irritant is hij zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |