abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87429903
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat was te verwachten natuurlijk :P
Waarom heb jij hem eigenlijk gekocht?
Haha, ik heb hem in eerste instantie nog eneens gekocht om echt te gebruiken. Maar meer als super vette plank voor op m'n kamer. Haha :P Maargoed eind Januari en in februari nog naar Kirchberg toe en dan gaat die natuurlijk wel mee. :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:28:26 #212
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_87432151
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm ok. Of ik heb het niet goed begrepen, maar ik begreep dat hij de enige had. Via een andere importeur kan niet. Aangezien ze agent zijn in Nederland en het dus via europese quicksilver gaat.
Mja, maar de skihut enzo verkopen nu ook al lib-tech boardjes. Dus het is wel te verwachten dat er meer spul gaat opduiken.
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:50:10 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87439896
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:40 schreef bbbb het volgende:

[..]

Haha, ik heb hem in eerste instantie nog eneens gekocht om echt te gebruiken. Maar meer als super vette plank voor op m'n kamer. Haha :P Maargoed eind Januari en in februari nog naar Kirchberg toe en dan gaat die natuurlijk wel mee. :)
Je hebt geld over ofzo :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:50:47 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87439932
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:28 schreef Fugie het volgende:

[..]

Mja, maar de skihut enzo verkopen nu ook al lib-tech boardjes. Dus het is wel te verwachten dat er meer spul gaat opduiken.
De Skihut is ook een nieuwkomer met Lib Tech. Net als Duijvenstein. Die hebben dit jaar ook Lib Tech boards. De verkoop voor de agent is dit jaar met 70% gestegen. Niet normaal :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_87441887
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je hebt geld over ofzo :?
Nou geld over, geld over. Ik heb het voor m'n leeftijd niet slecht. En aangezien ik vrij veel werk en verder geen grote uitgaven doe. Doe ik over dat bedrag niet zo heel moelijk.

Uiteraard gaat het board wel gebruikt worden. ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:39:04 #216
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_87442018
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef bbbb het volgende:

[..]

Nou geld over, geld over. Ik heb het voor m'n leeftijd niet slecht. En aangezien ik vrij veel werk en verder geen grote uitgaven doe. Doe ik over dat bedrag niet zo heel moelijk.

Ik wilde al zeggen, anders wil ik er wel een weekje op weg voor je ;)

Net de Supermodel X nog eens bekeken.. Blijft toch wel vet dat parelmoer wit, moet em eigenlijk eens oppoetsen :P
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:44:41 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87447319
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef bbbb het volgende:

[..]

Tot een paar maanden geleden had ik dat ook. Maar om nou niet moeilijk te doen over 700 euro ging toen ook wel wat ver ;) Maar goed, we hebben geen financieel topic en ieder voor zich natuurlijk.

Gisteren naar de rolbaan bij ons geweest.
Ik heb aangevraagd om op de rolbaan skiles te nemen. Ik wil niet snowboarden op die baan omdat het totaal zinloos is, maar ondertussen wel een beetje aan de beenspiertjes werken om zo een beetje voorbereid aan het seizoen te beginnen. Dan kan ik beter wat nieuws gaan leren. Zeker aangezien ik echt geen zin heb om in een fitneszaal te gaan werken aan me beenspieren ofzo.

De chef probeerde me eerst om te praten dat ik toch ging snowboarden. Om de 1 of andere reden wil hij dat ik het onder de knie krijg ofzo. Hij dacht dat ik erg laat op mijn kant ging staan op de baan enzo en dat het allemaal beter kan, blablabla. Toen vroeg hij het aan de snowboardleraar daar hoe ik op de baan rij en of mijn bochten nog veel beter konden, maar die had zoiets van "ehm...." :D
Toen gooide hij het er maar op dat als ik zou gaan skiën dat ik zou stoppen met boarden omdat goede snowboarders vaak weer terug gaan naar skiën omdat er dan geen uitdaging in snowboarden zou zitten. Goede argumenten van iemand die er zelf geen ruk van kan :')
Ze zouden over gaan op skiën omdat je op ijzige pistes niet goed genoeg zou kunnen knallen met een snowboard....... Moet nog een keer met hem gaan boarden. Ik durf de uitdaging wel aan dat ik hem op zijn minst bij kan houden in de sneeuw. :')
Ik weet het arrogant... Kan er niets aan doen. Het is realiteit :P

Maar goed, ik ga dan lopen stuntelen op skies. Lijkt me ook wel eens leuk :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:45:11 #218
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87447327
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:39 schreef NoComment het volgende:

[..]

Ik wilde al zeggen, anders wil ik er wel een weekje op weg voor je ;)

Net de Supermodel X nog eens bekeken.. Blijft toch wel vet dat parelmoer wit, moet em eigenlijk eens oppoetsen :P
Totdat hij afgereden is lekker op blijven rijden en daarna aan de muur. :D
pi_87451477
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:27 schreef bbbb het volgende:
Komakie, zijn er van het T-rice HP board werkelijk maar twee van in Nederland? Het is wel een super vette plank. :D
Die plank is zo nice!
:Y
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:07:35 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87452275
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:40 schreef stekke77 het volgende:

[..]

Die plank is zo nice!
:Y
`

Hmm ik had eigenlijk verwacht dat de meesten hem niet mooi zouden vinden. Ik heb nogal eens een afwijkende smaak, maar niet in dit geval blijkbaar :D
pi_87453732
derde wintersport voor dit seizoen ingepland :@
Vierde is nog onder discussie :@ :@

Hoe vaak gaan jullie gemiddeld? vast wel meer.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:10:06 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87454058
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
derde wintersport voor dit seizoen ingepland :@
Vierde is nog onder discussie :@ :@

Hoe vaak gaan jullie gemiddeld? vast wel meer.
Je gaat al 3 keer en je denkt dat er veel zijn die nog vaker gaan? Ik gok van niet :P

Op vakantie ga ik bijna nooit aangezien ik altijd wel wat moet werken tijdens mijn wintersport.
Over het algemeen rij ik een keer of 5 op en neer in de winter.

Dit keer staan sowieso al 3 keer in de planning.
2 weken met de kerst. 2(of 3) weken met de krokus en een weekje met de afsluiting van het seizoen.
Heel misschien nog over anderhalve week en het zou heel goed kunnen dat ik nog 1 of 2 weekendjes tussendoor pak :P
Sowieso al 5 weken in de planning ^O^
pi_87454307
Je weet nooit met die gekke boarders ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:39:12 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87455100
Eindelijk heb ik een meevaller :)
Een paar maanden gehad dat het ff financieel niet mee zat. Samenwonen kostte meer geld dan verwacht. Snowboard gejat en nog steeds geen geld terug van de verzekering.
Een paar keer pech gehad met wat dingen die geld kosten. Harde schijf van de pc kapot enzo :(

Nu ineens toch een meevaller. Ik werk via een uitzendbureau en ik kon nooit vakantieuren doorgeven. Dus ik werkte een beetje als een soort urencontract.
Ze hebben net wat aangepast aan mijn contract en nu kan ik ineens wel vakantieuren schrijven. Dus ik krijg nu mijn vakantie wel uitbetaald.
Gevolg, ik krijg mijn opgenomen vakanties van het afgelopen jaar die binnen het aantal opgebouwde vrije uren vallen gewoon uitbetaald. Zomaar ineens. Toch meer dan 100 vakantieuren die je terug krijgt. Daar komt een erg mooi bedrag voor terug 8-)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:04:18 #225
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87455936
Dit is trouwens ook wel een lekker filmpje. Toppers die tricks doen die je misschien ook wel zelf kunt leren. De hele video is trouwens vetter. Dan staan er veel meer kleine truukjes op :)

dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:32:58 #226
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_87456972
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Goed board voor beginner - 300,- tot 400,-, goed board voor gevorderden 400,- - 800,- Beide excl. bindingen, reken hier minimaal 150,- voor.
Bedankt, de prijs valt wel mee. Had verwacht dat het duurder was.
Anonieme tievesclown
pi_87459404
Ook wel een erg lekker filmpje. De rijders zijn niet zo heel bijzonder, maar denk dat ze hier ook scenes uit TiTa hebben opgenomen.

http://vimeo.com/15726586
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:07:44 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87460266
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:41 schreef JRB het volgende:
Ook wel een erg lekker filmpje. De rijders zijn niet zo heel bijzonder, maar denk dat ze hier ook scenes uit TiTa hebben opgenomen.

Wel onze "eigen" Stef Zeestraten he. Hoewel we hem moeten delen met de Aussies :P
pi_87460976
Heh, ben sowieso niet zo bekend met Nederlandse pro's. Maar goed, ik kan als excuus gebruiken dat ik officieel ook maar half Nederlands ben.

Andere nationaliteit valt te raden aan m'n avatar (wel een lastige, even de OP induiken ;))
pi_87461805
Dat merk is niet zo lastig om te raden maar dat het een sloveens bedrijf is.. dat wist ik niet.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_87462698
Is niet zo erg, bijna iedereen denkt dat het een Frans ski merk is. Terwijl elan eigenlijk een van de grootste producenten van snowboards is.

Anyway, ben dan ook meer bekend met Marko Grilc dan een Stef Zeestraten zeg maar. ;)
pi_87463137
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:41 schreef JRB het volgende:

Nieuw zeeland, moet echt een droom zijn, beelden zijn te vet.
pi_87464231
Stekke, neem aan dat je iets met Rixon te maken hebt?

M'n board hangt hier twee meter vandaan ook aan de muur dankzij jullie. En ik denk wel van meer users hier trouwens.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:11:36 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87464718
Ik heb het zelf gedaan. Met schroeven met haakjes.
In mijn nieuwe huis hangt hij nog niet. Moet nog gebeuren. Hij is inmiddels wel legendarisch.
Iets van 5 jaar geleden had ik die als reserve boardje bij me. Voor het geval dat. Was alleen niet van plan om er op te rijden.

Ik had hem helemaal volgeplakt met stickers. :D
Toen ging mijn andere board stuk en moest ik tijdelijk op die rijden. Vorig jaar was er nog een leerling van toen die zich herinnert dat ik een blauw board had helemaal vol met stickers. :D
pi_87466384
ff snel vraagje voor ik weg moet, Union Force kopen of doorsparen voor een betere van Union. Wordt gebruikt voor spelen op de piste en off-piste.

Ben er gelijk vandoor, vrouwtje roept dat ik mee moet komen -O- :+
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:59:19 #236
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_87468836
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
Je weet nooit met die gekke boarders ;)
Minimaal 2x per jaar. De rest is bonus.

Vorig jaar was ik 2x in een maand gegaan, toen had ik geen zin meer :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:19:32 #237
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_87469818
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef Fugie het volgende:

[..]

Minimaal 2x per jaar. De rest is bonus.

Vorig jaar was ik 2x in een maand gegaan, toen had ik geen zin meer :P
2x per jaar ook, dus 2 x 10 daagse reis waarbij je een dag of 7 kan boarden. Eén vakantie is al gepland, naar Kirchberg tijdens carnaval. Andere week zal waarschijnlijk Frankrijk in Januari of Februari worden..
pi_87472694
Interesse in de beroemde gouden Flow bindingen, bij Duijvenstein staan ze met 50% korting :D

http://www.duijvestein-wintersport.nl/flow-24-real-24k

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:31:07 #239
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_87473206
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:19 schreef GenesiZ het volgende:
Interesse in de beroemde gouden Flow bindingen, bij Duijvenstein staan ze met 50% korting :D

http://www.duijvestein-wintersport.nl/flow-24-real-24k

[ afbeelding ]
Die stonden er vorig jaar ook toen ik er eens was voor handschoenen geloof ik. Nog met de verkoper over gehad, hij vond het eigenlijk maar belachelijk veel geld voor een binding die niet beter was dan het model dat echt belachelijk veel minder kostte :+
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:38:34 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87473621
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:31 schreef NoComment het volgende:

[..]

Die stonden er vorig jaar ook toen ik er eens was voor handschoenen geloof ik. Nog met de verkoper over gehad, hij vond het eigenlijk maar belachelijk veel geld voor een binding die niet beter was dan het model dat echt belachelijk veel minder kostte :+
Daar kunnen we heel kort over zijn: Dat is het ook :D

Maar wel gewoon ubervet 8-)

jammer dat het flow is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')