Haha, ik heb hem in eerste instantie nog eneens gekocht om echt te gebruiken. Maar meer als super vette plank voor op m'n kamer. Hahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat was te verwachten natuurlijk
Waarom heb jij hem eigenlijk gekocht?
Mja, maar de skihut enzo verkopen nu ook al lib-tech boardjes. Dus het is wel te verwachten dat er meer spul gaat opduiken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm ok. Of ik heb het niet goed begrepen, maar ik begreep dat hij de enige had. Via een andere importeur kan niet. Aangezien ze agent zijn in Nederland en het dus via europese quicksilver gaat.
Je hebt geld over ofzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:40 schreef bbbb het volgende:
[..]
Haha, ik heb hem in eerste instantie nog eneens gekocht om echt te gebruiken. Maar meer als super vette plank voor op m'n kamer. HahaMaargoed eind Januari en in februari nog naar Kirchberg toe en dan gaat die natuurlijk wel mee.
De Skihut is ook een nieuwkomer met Lib Tech. Net als Duijvenstein. Die hebben dit jaar ook Lib Tech boards. De verkoop voor de agent is dit jaar met 70% gestegen. Niet normaalquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mja, maar de skihut enzo verkopen nu ook al lib-tech boardjes. Dus het is wel te verwachten dat er meer spul gaat opduiken.
Nou geld over, geld over. Ik heb het voor m'n leeftijd niet slecht. En aangezien ik vrij veel werk en verder geen grote uitgaven doe. Doe ik over dat bedrag niet zo heel moelijk.quote:
Ik wilde al zeggen, anders wil ik er wel een weekje op weg voor jequote:Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef bbbb het volgende:
[..]
Nou geld over, geld over. Ik heb het voor m'n leeftijd niet slecht. En aangezien ik vrij veel werk en verder geen grote uitgaven doe. Doe ik over dat bedrag niet zo heel moelijk.
Uiteraard gaat het board wel gebruikt worden.
Tot een paar maanden geleden had ik dat ook. Maar om nou niet moeilijk te doen over 700 euro ging toen ook wel wat verquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef bbbb het volgende:
[..]
Nou geld over, geld over. Ik heb het voor m'n leeftijd niet slecht. En aangezien ik vrij veel werk en verder geen grote uitgaven doe. Doe ik over dat bedrag niet zo heel moelijk.
Uiteraard gaat het board wel gebruikt worden.
Totdat hij afgereden is lekker op blijven rijden en daarna aan de muur.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:39 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, anders wil ik er wel een weekje op weg voor je
Net de Supermodel X nog eens bekeken.. Blijft toch wel vet dat parelmoer wit, moet em eigenlijk eens oppoetsen
Die plank is zo nice!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:27 schreef bbbb het volgende:
Komakie, zijn er van het T-rice HP board werkelijk maar twee van in Nederland? Het is wel een super vette plank.
`quote:
Je gaat al 3 keer en je denkt dat er veel zijn die nog vaker gaan? Ik gok van nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
derde wintersport voor dit seizoen ingepland
Vierde is nog onder discussie![]()
Hoe vaak gaan jullie gemiddeld? vast wel meer.
Bedankt, de prijs valt wel mee. Had verwacht dat het duurder was.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Goed board voor beginner - 300,- tot 400,-, goed board voor gevorderden 400,- - 800,- Beide excl. bindingen, reken hier minimaal 150,- voor.
Wel onze "eigen" Stef Zeestraten he. Hoewel we hem moeten delen met de Aussiesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:41 schreef JRB het volgende:
Ook wel een erg lekker filmpje. De rijders zijn niet zo heel bijzonder, maar denk dat ze hier ook scenes uit TiTa hebben opgenomen.
http://vimeo.com/15726586
Nieuw zeeland, moet echt een droom zijn, beelden zijn te vet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:41 schreef JRB het volgende:
Ook wel een erg lekker filmpje. De rijders zijn niet zo heel bijzonder, maar denk dat ze hier ook scenes uit TiTa hebben opgenomen.
http://vimeo.com/15726586
Minimaal 2x per jaar. De rest is bonus.quote:
2x per jaar ook, dus 2 x 10 daagse reis waarbij je een dag of 7 kan boarden. Eén vakantie is al gepland, naar Kirchberg tijdens carnaval. Andere week zal waarschijnlijk Frankrijk in Januari of Februari worden..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
Minimaal 2x per jaar. De rest is bonus.
Vorig jaar was ik 2x in een maand gegaan, toen had ik geen zin meer
Die stonden er vorig jaar ook toen ik er eens was voor handschoenen geloof ik. Nog met de verkoper over gehad, hij vond het eigenlijk maar belachelijk veel geld voor een binding die niet beter was dan het model dat echt belachelijk veel minder kosttequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:19 schreef GenesiZ het volgende:
Interesse in de beroemde gouden Flow bindingen, bij Duijvenstein staan ze met 50% korting
http://www.duijvestein-wintersport.nl/flow-24-real-24k
[ afbeelding ]
Daar kunnen we heel kort over zijn: Dat is het ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:31 schreef NoComment het volgende:
[..]
Die stonden er vorig jaar ook toen ik er eens was voor handschoenen geloof ik. Nog met de verkoper over gehad, hij vond het eigenlijk maar belachelijk veel geld voor een binding die niet beter was dan het model dat echt belachelijk veel minder kostte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |