Bedankt, de prijs valt wel mee. Had verwacht dat het duurder was.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Goed board voor beginner - 300,- tot 400,-, goed board voor gevorderden 400,- - 800,- Beide excl. bindingen, reken hier minimaal 150,- voor.
Wel onze "eigen" Stef Zeestraten he. Hoewel we hem moeten delen met de Aussiesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:41 schreef JRB het volgende:
Ook wel een erg lekker filmpje. De rijders zijn niet zo heel bijzonder, maar denk dat ze hier ook scenes uit TiTa hebben opgenomen.
http://vimeo.com/15726586
Nieuw zeeland, moet echt een droom zijn, beelden zijn te vet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:41 schreef JRB het volgende:
Ook wel een erg lekker filmpje. De rijders zijn niet zo heel bijzonder, maar denk dat ze hier ook scenes uit TiTa hebben opgenomen.
http://vimeo.com/15726586
Minimaal 2x per jaar. De rest is bonus.quote:
2x per jaar ook, dus 2 x 10 daagse reis waarbij je een dag of 7 kan boarden. Eén vakantie is al gepland, naar Kirchberg tijdens carnaval. Andere week zal waarschijnlijk Frankrijk in Januari of Februari worden..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
Minimaal 2x per jaar. De rest is bonus.
Vorig jaar was ik 2x in een maand gegaan, toen had ik geen zin meer
Die stonden er vorig jaar ook toen ik er eens was voor handschoenen geloof ik. Nog met de verkoper over gehad, hij vond het eigenlijk maar belachelijk veel geld voor een binding die niet beter was dan het model dat echt belachelijk veel minder kosttequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:19 schreef GenesiZ het volgende:
Interesse in de beroemde gouden Flow bindingen, bij Duijvenstein staan ze met 50% korting
http://www.duijvestein-wintersport.nl/flow-24-real-24k
[ afbeelding ]
Daar kunnen we heel kort over zijn: Dat is het ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:31 schreef NoComment het volgende:
[..]
Die stonden er vorig jaar ook toen ik er eens was voor handschoenen geloof ik. Nog met de verkoper over gehad, hij vond het eigenlijk maar belachelijk veel geld voor een binding die niet beter was dan het model dat echt belachelijk veel minder kostte![]()
De Force is al een hele goede binding. De Data is gewoon een Force met meer padding (en dus eigenlijk veel geld voor voornamelijk extra looks)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:00 schreef GenesiZ het volgende:
ff snel vraagje voor ik weg moet, Union Force kopen of doorsparen voor een betere van Union. Wordt gebruikt voor spelen op de piste en off-piste.
Ben er gelijk vandoor, vrouwtje roept dat ik mee moet komen![]()
De Force SL is een heel vet setje bindingen, maar de Force is gewoon de no nonsense binding. Geen rare fratsen, gewoon goed!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:28 schreef GenesiZ het volgende:
Thanks!! Ik wil er niet meer dan 200,- voor uitgeven, dus dan kom ik uit op de force, tenzij ik er 2e hands of uit de oude collectie nog een kan vinden van de SL
Maar eerst de Evil Twin verkopen
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:56 schreef JRB het volgende:
Stekke, neem aan dat je iets met Rixon te maken hebt?
M'n board hangt hier twee meter vandaan ook aan de muur dankzij jullie. En ik denk wel van meer users hier trouwens.
succes.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef Stansfield het volgende:
Na 4 jaar skieen dit jaar maar eens snowboarden proberen. Eerst een dagje in bottrop en daarna naar Oosterijk. Ben benieuwd.
Wanneer ga je? Mijn hometownquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:55 schreef Soohr het volgende:
[..]
succes.
Ik weet eindelijk de bestemming van vakantie 2.
het is Gerlos geworden, ben benieuwd hoe het gebied is
Erg tof gebied. Zeker als je een beetje buiten de pistes wiltquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef chriztiaan het volgende:
Nog maar 2 maandjes en (hopelijk) weer over de poeder vliegen! Iemand ervaring met Saint Sorlin d'Arves? Ga dit jaar met 8 skiers en jammer genoeg maar 1 andere snowboarder....
is een leuk en overzichtelijk gebiedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef chriztiaan het volgende:
Nog maar 2 maandjes en (hopelijk) weer over de poeder vliegen! Iemand ervaring met Saint Sorlin d'Arves? Ga dit jaar met 8 skiers en jammer genoeg maar 1 andere snowboarder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |