Werkt perfect!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:03 schreef stekke77 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Hopelijk tevreden met het systeem?![]()
Bij deze, JRB en alle andere kopers bedankt!
Het systeem is de laatste maanden echt een groot succes geworden.
Die van mij hangt hier ook al een jaar mooi aan de muur, echt een ideaal systeem. Broertje wilde ze ook meteen hebben, evenals wat andere vrienden!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Werkt perfect!
Heb hier 2 boardjes hangen (één board al zon 3 jaar?!) en afgelopen kerst een stuk of vier setjes uitgedeeld aan familie. Ze zijn er allemaal blij mee (leuk kerstcadeautje)!
En ook vrij vaak op forums mensen gewezen op het systeem als ze op zoek waren.
Ik heb beide gereden en vind persoonlijk de meerprijs voor de SL moeilijk te verantwoorden. De beste kans voor een overjarige SL heb je in Belgie. In Nederland waren ze vorig jaar volledig uitverkocht. Wellicht is een overjarige non-SL financieel erg interessant. Dat is namelijk al een hele fijne binding.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:28 schreef GenesiZ het volgende:
Thanks!! Ik wil er niet meer dan 200,- voor uitgeven, dus dan kom ik uit op de force, tenzij ik er 2e hands of uit de oude collectie nog een kan vinden van de SL
Maar eerst de Evil Twin verkopen
Blij te hore dat jullie er tevreden mee zijn!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Werkt perfect!
Heb hier 2 boardjes hangen (één board al zon 3 jaar?!) en afgelopen kerst een stuk of vier setjes uitgedeeld aan familie. Ze zijn er allemaal blij mee (leuk kerstcadeautje)!
En ook vrij vaak op forums mensen gewezen op het systeem als ze op zoek waren.
Dat geen review he, dan zou je ze eerst moeten aanvragen en dan een slechte review moeten maken. Zit je tenminste wel met een paar setjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:25 schreef Komakie het volgende:
ok geintje, wilde gewoon ff tegengas geven
Mooi, ik ga er in Januari ook weer heen, dus ik kan bij jou wel even aankloppen voor wat poederplekken??quote:
Ik zal eens gaan zoeken, mocht het niet lukken dan ga ik alsnog voor de non-SL, dat is voor mij denk ik ook wel goed genoegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:05 schreef xos het volgende:
[..]
Ik heb beide gereden en vind persoonlijk de meerprijs voor de SL moeilijk te verantwoorden. De beste kans voor een overjarige SL heb je in Belgie. In Nederland waren ze vorig jaar volledig uitverkocht. Wellicht is een overjarige non-SL financieel erg interessant. Dat is namelijk al een hele fijne binding.
damnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:40 schreef Rainai het volgende:
Jongens,
Nu jullie het over het ophangen aan de muur hebben.
Bij mijn kamer staat er de muur van beton, daar je anders de peperdure beton-boor voor moet kopen...tsssk!
En aan de andere muur....is van hout van 2 cm dik.
Ik overweeg de haakjes aan dit muur van hout te ophangen.
Wat voor haakjes en bij welke shop hebben jullie gekocht?
Ligt eraan of ik er benquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef GenesiZ het volgende:
Mooi, ik ga er in Januari ook weer heen, dus ik kan bij jou wel even aankloppen voor wat poederplekken??
[..]
Wij gaan vanaf 16jan een weekje, ander misschien wat tips vanaf een skimap?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik er ben
No friends on powder days!
Zell am Ziller is hetzelfde gebied. Aschau niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:51 schreef Bartisik het volgende:
Ik zit daar ook in de buurt, alleen dan van 4tm12 maart![]()
Wij zitten in Aschau in bij Zell am Ziller, wat volgens mij ook het zelfde gebied is (?)
Wat zijn de leuke afdalingen in het gebied,quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zell am Ziller is hetzelfde gebied. Aschau niet.
Wat zoek je?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:07 schreef Soohr het volgende:
[..]
Wat zijn de leuke afdalingen in het gebied,
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:11 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Wij gaan vanaf 16jan een weekje, ander misschien wat tips vanaf een skimap?
Jullie hebben een pmquote:
- een steile afdaling om lekker vanaf te knallenquote:
Nu wel, was het bericht nog aan het versturen.quote:
oja, ik zie het,quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nu wel, was het bericht nog aan het versturen.
En zoals ik al zei, jullie hebben het niet van mij en weet dat je niet verzekerd bent op deze afdalingen.
Bijna het hele gebiedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:31 schreef Soohr het volgende:
[..]
- een steile afdaling om lekker vanaf te knallen
[quote]
De Krummbach (vanuit Gerlos richting Konigsleiten. nummer 6 volgens mij)
Op Hochkrimml nummer 1 (wel een hele stijle sleeplift aan het einde en helemaal voorbij alle stoeltjesliften)
In Zell 8a geloof ik. (Bij de Sportbahn)
Maar echt stijle afdalingen (zwarte pistes) heb je niet heel veel in Gerlos.
[quote]
- een afdaling waar leuke speelelementen op of naast liggen om gewoon wat mee aan te kloten en te springen, ik spring liever door gebruik te maken van natuurlijke objecten dan over aangelegde schansen.
Lastig te bereiken is misschien moeilijk. Dan kom je op hele specifieke punten uit waar je moeilijke keuzes moet maken en dat willen we niet. Daar moet je echt kennis van het gebied voor hebben.quote:- een fijn stuk off-piste, liefst wat lastig bereikbaar waar je ook geen lift geluiden meer hebt,
Wel in 1 gebiedquote:bovenstaande hoeft niet 1 piste te zijn uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |