- een steile afdaling om lekker vanaf te knallenquote:
Nu wel, was het bericht nog aan het versturen.quote:
oja, ik zie het,quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nu wel, was het bericht nog aan het versturen.
En zoals ik al zei, jullie hebben het niet van mij en weet dat je niet verzekerd bent op deze afdalingen.
Bijna het hele gebiedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:31 schreef Soohr het volgende:
[..]
- een steile afdaling om lekker vanaf te knallen
[quote]
De Krummbach (vanuit Gerlos richting Konigsleiten. nummer 6 volgens mij)
Op Hochkrimml nummer 1 (wel een hele stijle sleeplift aan het einde en helemaal voorbij alle stoeltjesliften)
In Zell 8a geloof ik. (Bij de Sportbahn)
Maar echt stijle afdalingen (zwarte pistes) heb je niet heel veel in Gerlos.
[quote]
- een afdaling waar leuke speelelementen op of naast liggen om gewoon wat mee aan te kloten en te springen, ik spring liever door gebruik te maken van natuurlijke objecten dan over aangelegde schansen.
Lastig te bereiken is misschien moeilijk. Dan kom je op hele specifieke punten uit waar je moeilijke keuzes moet maken en dat willen we niet. Daar moet je echt kennis van het gebied voor hebben.quote:- een fijn stuk off-piste, liefst wat lastig bereikbaar waar je ook geen lift geluiden meer hebt,
Wel in 1 gebiedquote:bovenstaande hoeft niet 1 piste te zijn uiteraard
Als je ze nu nog niet vind kan ik er ook niets aan doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef GenesiZ het volgende:
Thanks K. Kan op mijn tel geen pm's lezen, maar ben benieuwd!!
Ok, hurenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:25 schreef GenesiZ het volgende:
Krijgen of huren?
Heb hem gelezen en ziet er vet uit. Ben benieuwd!!!
True, ben er ook geen fan van. Wil binnenkort wel even gaan als ik mijn nieuwe plank+bindingen heb maar dan houdt het ook wel op. Ga ik liever even een weekendje naar de bergen!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok, huren
Btw ik meet en greet niet in koelkasten. Ben helemaal klaar met die dingen...
`quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
True, ben er ook geen fan van. Wil binnenkort wel even gaan als ik mijn nieuwe plank+bindingen heb maar dan houdt het ook wel op. Ga ik liever even een weekendje naar de bergen!!
Als je dat offpiste wilt doen moet je alsnog kaart leren lezen om te weten waar je heen kunt. Dus dat zal wat lastiger zijn. Een bergkaart lezen is wel wat anders dan een wegenkaart ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:29 schreef JRB het volgende:
Heh, al eens eerder wat over gelezen. Wel grappig.
Waar ik nog steeds naar uitkijk is een soort versimpelde gps icm pistekaart. Dat je op je telefoon een bewegende/inzoomende pistekaart ziet, en dan jezelf er als knipperend stipje op. Lijkt me ook handig voor offpiste, al is dat weer niet de bedoeling natuurlijk.
Dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Zelfs dan ga ik niet.
Ik kan hem toch niet goed testen. Het enige wat je een beetje kunt testen is de jibkwaliteiten en springen als dat je ding is. Voordat ik een beetje op snelheid lig om een beetje dik te carven ben ik al beneden en eigenlijk is de hal ook nog eens te smal voor grote dikke carvebochten
Ik heb ook altijd hetzelfde. dan heb ik zin om te boarden. Heb ik echt zoiets van "yes boarden" en dan loop ik zo'n hal binnen en dan ben ik gelijk depressief.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdhet is het dan toch net niet :x
Oops, ik zag het over het hoofd...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
damn
Wel beetje opletten he. Ik doe een hint, ongeveer de laatste 10 posts
Gamma!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:39 schreef Rainai het volgende:
[..]
Oops, ik zag het over het hoofd...
Rixon Boarddock liet me weten dat het de boardbag met de bindingen en boots inclusief niet kan dragen.
Ik had het graag dat er zo'n haakjes bestaat, dat de bag met de deze spullen inclusief kan dragen.
Iemand?
Maar dan zie je je mooie boardje niet, slechts een tas....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:39 schreef Rainai het volgende:
[..]
Oops, ik zag het over het hoofd...
Rixon Boarddock liet me weten dat het de boardbag met de bindingen en boots inclusief niet kan dragen.
Ik had het graag dat er zo'n haakjes bestaat, dat de bag met de deze spullen inclusief kan dragen.
Iemand?
Onder je bed geen ruimtequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:49 schreef Rainai het volgende:
Normaal gesproken zou ik mijn board zonder bag en boots willen hangen...
Maar inderdaad...! Dat ivm opbergruimte-gebrek.
Ik heb voor mijn board, bindingen en boots geen plek of kastruimte om te opbergen. Ze liggen nog op de grond naast mijn bed.
Ik heb een huis met maar 2 kamers...ene voor woonkamer en een andere voor slaapkamer.
Welja, zodra ik een contract voor onbepaalde tijd krijg, neem ik een huis met meerdere kamers. Dat scheelt minder zorgen. Maar nu even niet.
Vandaar mijn vraagje hierover.
Ok, ik bekijk in ene bouwmarkt wel, wat voor haakjes ze hebben.
Nee, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:19 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat wij meer voor het mooie gaat en hij wat meer praktische opbergruimte wil. Daar zijn die haakjes niet echt geschikt voor denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |