Sexbierumquote:Op zondag 19 september 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
Is er niet een soort dierenpark in Friesland waar Cat en ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag heen willen met Ing, en dat we daarna bij Ing (moeten) blijven slapen?
quote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kwam door de klok, die staat nu op tijd.
quote:En sinds gisteren hebben we een heuse echte logeerkamert, dus niet meer op zoldert slapen
quote:
Wie?quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
In de huidige logeerkamert zullen jullie wel samen in een 2persoonsbed moeten by den wegh
Naja, wat toevallig! Die wil ik ook wel zienquote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil hem zien:
[ afbeelding ]
En kijk waar hij zit
http://www.frieslandzoo.nl/
quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naja, wat toevallig! Die wil ik ook wel zien
quote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Vroeger was een ocelot mijn lievelingsdier![]()
Tot niemand dat bleek te kennen en ik uit bleef leggen, toen werd het de leew
IK WIL HEM GEWOON HEBBEN!!!!!quote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil hem zien:
[ afbeelding ]
En kijk waar hij zit
http://www.frieslandzoo.nl/
Oeh wat gaaf Strega!! Die willen we zien hoorquote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef Strega het volgende:
Wij zijn eerst een hondenkussen in Drenthe gaan halen.
We zouden daarna naar de culinaire markt, hier vlakbij in Slochteren, bij de Freijlemaborg.
Alleen was het dermate kutweer....
Dus zijn we in Drenthe gestopt in Ees, bij onze favo beeldentuin.
We waren er al jaren niet geweest, sinds mijn moeder overleden is komen we er niet zo vaak meer langs.
Ze hadden er één heel mooi heksen buiten beeld, en die heeft Pagan voor me gekocht!
tvptquote:Op zondag 19 september 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Stuur een mod weg (dobbelsteen beslist) Lees: stuur mijn date weg.
Nee, dat is het cynische dus, ik schreef keurig ocelot in de vriendenboekjes, en toen ik geswitched was schreef ik leewquote:
Ocelot zeg je? Da's is altijd een droom van me, om die te zien.quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naja, wat toevallig! Die wil ik ook wel zien
quote:Op zondag 19 september 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat is het cynische dus, ik schreef keurig ocelot in de vriendenboekjes, en toen ik geswitched was schreef ik leew![]()
Ik kon niet heul goed spellen nog toen
Hij zet hem morgen wel ff op de foto!quote:Op zondag 19 september 2010 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh wat gaaf Strega!! Die willen we zien hoor
Die droom kunnen we voor u verwezelijken mevrouw Catquote:Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ocelot zeg je? Da's is altijd een droom van me, om die te zien.![]()
En die uit Friesland schijnen de mooiste te zijn.
Awwww.quote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Vroeger was een ocelot mijn lievelingsdier![]()
Tot niemand dat bleek te kennen en ik uit bleef leggen, toen werd het de leew
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij zet hem morgen wel ff op de foto!
quote:Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ocelot zeg je? Da's is altijd een droom van me, om die te zien.![]()
En die uit Friesland schijnen de mooiste te zijn.
Ik had een kwartetspel met een foto van een ocelot, en die vond ik lief, dus dat ging ik steeds overschrijven tot ik het uit mijn hoofd wist (ik was 5 toen hoorquote:
ECHT WAAR!?quote:Op zondag 19 september 2010 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die droom kunnen we voor u verwezelijken mevrouw Cat
Gesjelligquote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan bijna elke zaterdag en zondag![]()
[..]
Ik had een kwartetspel met een foto van een ocelot, en die vond ik lief, dus dat ging ik steeds overschrijven tot ik het uit mijn hoofd wist (ik was 5 toen hoor) En Leeuw was dus iets lastiger
Echt waar mevrouw Catquote:
quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan de rest van dit jaar bijna nooit de zaterdag en de zondag.quote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is ook een moejuhluk woord.quote:[..]
Ik had een kwartetspel met een foto van een ocelot, en die vond ik lief, dus dat ging ik steeds overschrijven tot ik het uit mijn hoofd wist (ik was 5 toen hoor) En Leeuw was dus iets lastiger
Ik kan ook op dinsdagenquote:Op zondag 19 september 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan de rest van dit jaar bijna nooit de zaterdag en de zondag.![]()
[..]
Is ook een moejuhluk woord.
Zaterdag t/m maandag...en vanaf 25 oktober heb ik de hele week vrijquote:Op zondag 19 september 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan ook op dinsdagen(moet ik wel vroeg terug op woensdag, of we moeten maandagavond heen)
Maar ik weet niet wanneer Ing kan?
Met het logeerbed mag je nog even wachten hoor. We zijn er nog niet.quote:Op zondag 19 september 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had het Paardenkwartet....en ik ben bang voor paarden![]()
En nu ga ik bedje verschonen...echie woar
Niet?quote:Op zondag 19 september 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met het logeerbed mag je nog even wachten hoor. We zijn er nog niet.
Oh, 23 oktober is mijn zusje uitgerekend, lijkt me niet praktisch om rond die datum te doen misschienquote:Op zondag 19 september 2010 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zaterdag t/m maandag...en vanaf 25 oktober heb ik de hele week vrij
Hmmm, binnenkort dus maar eens de kant van Friesland op i.p.v. Drenthe!quote:
Met z'n allen in ons loosjeerbedquote:Op zondag 19 september 2010 21:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Hmmm, binnenkort dus maar eens de kant van Friesland op i.p.v. Drenthe!
Wat mij betreft plannen we ergens in november of december. Want dan ben ik uit de luiers. 2 keer een dag+nacht weg vind ik niet netjes richting kittens, oppassen en Redcat.quote:Op zondag 19 september 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, 23 oktober is mijn zusje uitgerekend, lijkt me niet praktisch om rond die datum te doen misschien
Of onder voorbehoud, dan kom ik sowieso met de auto en ga ik terug als het moet
Joh, NIKS van gemerkt!quote:Op zondag 19 september 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind bed verschonen kutwerk...valt het op?
De week na kerst ben ik vrijquote:Op zondag 19 september 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat mij betreft plannen we ergens in november of december. Want dan ben ik uit de luiers. 2 keer een dag+nacht weg vind ik niet netjes richting kittens, oppassen en Redcat.![]()
En dan kan Tombo rustig meebevallen.
Doe dat dus echt alleen als het niet anders kanquote:Op zondag 19 september 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind bed verschonen kutwerk...valt het op?
Mmmm, word vast gezellig!quote:Op zondag 19 september 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met z'n allen in ons loosjeerbed
Ik ook!quote:
Gaan we dan eerst de badkamer inwijden?quote:
Tja...met 4 katten die er ook slapen en daarbij ben ik dol op een net verschoond bedje....dus ik moet welquote:Op zondag 19 september 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe dat dus echt alleen als het niet anders kan
Kun je je mister niet zo gek krijgen?quote:Op zondag 19 september 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja...met 4 katten die er ook slapen en daarbij ben ik dol op een net verschoond bedje....dus ik moet wel
Lijkt mij primaquote:Op zondag 19 september 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat mij betreft plannen we ergens in november of december. Want dan ben ik uit de luiers. 2 keer een dag+nacht weg vind ik niet netjes richting kittens, oppassen en Redcat.![]()
En dan kan Tombo rustig meebevallen.
Ik moet even kijken of mijn oppasgezinnen dan thuis blijvenquote:
Ik kan alleen de 30e niet, verder ligt mijn schema wide open.quote:Op zondag 19 september 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt mij prima![]()
[..]
Ik moet even kijken of mijn oppasgezinnen dan thuis blijven
Die zou het gisteren doen, maar toen kreeg ie ineens in de kop dat de loosjeerkamert klaar moest.quote:Op zondag 19 september 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je je mister niet zo gek krijgen?
Dan moet je hier heeeel lang loosjerenquote:Op zondag 19 september 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
Zul je zien dat er dan een weeralarm is.
Hoe komt hij daar opeens bij zeg?quote:Op zondag 19 september 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die zou het gisteren doen, maar toen kreeg ie ineens in de kop dat de loosjeerkamert klaar moest.
Ah dat geloof ik, blij met Whoopje die niet kan traplopenquote:Op zondag 19 september 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja...met 4 katten die er ook slapen en daarbij ben ik dol op een net verschoond bedje....dus ik moet wel
Komen we letterlijk niet meer weg.quote:Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet je hier heeeel lang loosjeren
Hier ook 180 x 210 en dan zo'n dekbed van 220 x 240.quote:Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dat geloof ik, blij met Whoopje die niet kan traplopen
Maar anders doe ik het ook niet hoormijn Mr doet het altijd en als hij er niet is doe ik het met grote moeite, megabed
Nou ja, de dinsdag en woensdag heb ik sowieso geen oppasdagen! Dus 28/29 zou kunnenquote:Op zondag 19 september 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan alleen de 30e niet, verder ligt mijn schema wide open.
Succes!!quote:Op zondag 19 september 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook 180 x 210 en dan zo'n dekbed van 220 x 240.
Eigenlijk ben ik er gewoon te klein voor om het te verschonen![]()
Maar ik ga het nu echt echt echt ff doen
Komt u maarrrrrquote:Op zondag 19 september 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, de dinsdag en woensdag heb ik sowieso geen oppasdagen! Dus 28/29 zou kunnen![]()
![]()
Doen wequote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt u maarrrrr![]()
Mss handig als jullie voor die tijd nog ff samen gaan proefslapen![]()
Bedje is verschoond, je zou er zo inkruipen
*zet 28/29 december in de agenda*quote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt u maarrrrr![]()
Mss handig als jullie voor die tijd nog ff samen gaan proefslapen![]()
Bedje is verschoond, je zou er zo inkruipen
Foto's en filmpje anders geloof ik je niet.quote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
Ik verdenk Bertje ervan dat ie aan de speed is, en dat ie Geer ook gevoerd heeft. Allemachtig wat een duo bij elkaar vandaag.
Ja he!quote:Op zondag 19 september 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat FrieslandZoo ziet er trouwens nog best leuk uit![]()
Klaarrrrrquote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*zet 28/29 december in de agenda*
![]()
![]()
![]()
En ik ben via PM met Tombo aan het plannen wanneer ik bij haar kom proefslapen.
Het is net allemaal rustig, en dan ga ik het niet nog een keer opstoken.quote:Op zondag 19 september 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Foto's en filmpje anders geloof ik je niet.
Greys kan nog wat van ons lerenquote:
Zal de moeder misschien minder fijn vindenquote:Op zondag 19 september 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Zouden we Ocelotje ook mogen aaien?
Zullen we meteen de DTH meet plannen?quote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys kan nog wat van ons leren
November ergens toch?quote:Op zondag 19 september 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zal de moeder misschien minder fijn vinden
[..]
Zullen we meteen de DTH meet plannen?
Zover is ze nog niet toch?quote:Op zondag 19 september 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
November ergens toch?![]()
Zusje zal wel niet mee willen met der dikke buikje
Nee, maar ze groeit als boerenkool.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys kan nog wat van ons leren
Tombo on a roll!quote:Op zondag 19 september 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
DTH-Meet anyone?????
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vul maar in welke data je kan:
6 november
13 november
20 november
27 november
Leuk! Begin april zeker? Eén van mijn beste vriendinnen is eind april uitgerekendquote:Op zondag 19 september 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, maar ze groeit als boerenkool.
In april is ze uitgerekend
7 aprilquote:Op zondag 19 september 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk! Begin april zeker? Eén van mijn beste vriendinnen is eind april uitgerekend
Of een bon van zo'n babywinkel.quote:Op zondag 19 september 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
7 april![]()
Weet nog niet wat ik voor haar zal kopen en aangezien ze nu al gek wordt van mijn ouders en haar schoonouders met wat ze wil hebben, vraag ik het ook maar niet![]()
Denk dat ik maar een kleinigheidje koop en daar geld bij doe. Kunnen ze zelf bepalen waar ze het aan uitgeven
quote:Op zondag 19 september 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
DTH-Meet anyone?????
6 november
Cat, Ingetje
13 november
20 november
27 november
Cat (niet eten, as if) Ingetje
Mijn zusje zei al dat ze zodra er iemand zwanger is in haar omgeving ze een h&m kledingbon geeft voor zwangerschaps en/of kinderkledingquote:Op zondag 19 september 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
7 april![]()
Weet nog niet wat ik voor haar zal kopen en aangezien ze nu al gek wordt van mijn ouders en haar schoonouders met wat ze wil hebben, vraag ik het ook maar niet![]()
Denk dat ik maar een kleinigheidje koop en daar geld bij doe. Kunnen ze zelf bepalen waar ze het aan uitgeven
Ze vindt het onzinnig om in van die dure winkels te kijkenquote:
H&M is wel een goeiequote:Op zondag 19 september 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusje zei al dat ze zodra er iemand zwanger is in haar omgeving ze een h&m kledingbon geeft voor zwangerschaps en/of kinderkleding
Ik heb een voedingskussen gegeven (incl hoes, van hema gewoon) laatst, is ook fijn om op te slapen voor haar nu
quote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef Pagan het volgende:
Vandaag naar PappaQ en MammaQ geweest om een hondenkussen te halen. Op de terugweg lekker de toerist in eigen land uitgehangen, over de Hondsrug binnendoor terug gereden, onderweg even gestopt voor een drankje en wat te eten. Nu weer thuis, Tashi heeft het kussen direct in gebruik genomen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 september 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
DTH-Meet anyone?????
6 november
Cat, ingetje 79, Qwea & Mikeymo
13 november
Qwea & Mikeymo
20 november
Qwea & Mikeymo
27 november
Cat (niet eten, as if), Qwea & Mikeymo, ingetje79
Dan mot je die ook invullen mutsje.quote:Op zondag 19 september 2010 22:18 schreef Qwea het volgende:
ooh en op alle andere data kan ik ook hoor. Zijn allemaal zaterdagen tch?
Kom maar halen!quote:
Jaaa, het was zeker ff lekker.quote:Op zondag 19 september 2010 23:32 schreef nokwanda het volgende:
@Pagan, leuk is dat he, tourist zijn in eigen land
De kat zonder tanden of ik?quote:Op maandag 20 september 2010 00:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Kom maar halen!![]()
Morgen zonder tandjes!
quote:Op maandag 20 september 2010 00:36 schreef Greys het volgende:
Vraag maar aan Q, echt!
Is er nu niemand meer wakker?
Ik is nog wakker.quote:Op maandag 20 september 2010 00:36 schreef Greys het volgende:
Vraag maar aan Q, echt!
Is er nu niemand meer wakker?
quote:Op maandag 20 september 2010 00:39 schreef Greys het volgende:
Ik word er een beetje bang van, als je zo tegen me lacht
Ja zult Qwea maar in de taxi krijgen als ze in een geile bui is.quote:Op maandag 20 september 2010 00:44 schreef Greys het volgende:
Moest jij het opruimen, JJH? Of deed ie dat dan tenminste nog zelf?
Of viel er niets op te ruimen?
Nou precies zo als het er staat. Ik reed toen nog in Meppel en die jongen en dat meisje moesten naar huis. Ze woonden een stukje buiten de stad, en voordat ik uberhaupt het centrum uit was hoorde ik een rits opengaan. Ik heb toen de opmerking gemaakt dat ik helemaal geen zin had om de zooi op te ruimen. Verder bleef het op een beetje gesop af en toe best stil achterin, en toen ik er bijna was hoorde ik die rits weer dichtgaan. Verder geen woord over gerept en een fijne fooi gehad.quote:Op maandag 20 september 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe dat verhaal eens van die lui op de achterbank?
quote:Op maandag 20 september 2010 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ja zult Qwea maar in de taxi krijgen als ze in een geile bui is.
Die zet ik eruit.quote:Op maandag 20 september 2010 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ja zult Qwea maar in de taxi krijgen als ze in een geile bui is.
Je wilt het nog wel graag weten hè?quote:Op maandag 20 september 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
!
JeeJeeHahaaaaaaaaaaaaaaaa, vertel nou!
Waar had ie het gelaten?
Heb je je radio wat harder gezet, of juist uit?quote:Op maandag 20 september 2010 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou precies zo als het er staat. Ik reed toen nog in Meppel en die jongen en dat meisje moesten naar huis. Ze woonden een stukje buiten de stad, en voordat ik uberhaupt het centrum uit was hoorde ik een rits opengaan. Ik heb toen de opmerking gemaakt dat ik helemaal geen zin had om de zooi op te ruimen. Verder bleef het op een beetje gesop af en toe best stil achterin, en toen ik er bijna was hoorde ik die rits weer dichtgaan. Verder geen woord over gerept en een fijne fooi gehad.
Ja nee, waar hij het had gelaten is me nu wel duidelijkquote:Op maandag 20 september 2010 00:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Je wilt het nog wel graag weten hè?
Weet ik geeneens meer. Ik heb daarna nog wel even gecheckt of het geen zooitje was, stel dat de volgende klant 'erin' was gaan zitten. Maar er was niets op aan te merken.quote:Op maandag 20 september 2010 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je je radio wat harder gezet, of juist uit?
quote:Op maandag 20 september 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee, waar hij het had gelaten is me nu wel duidelijk
En verder: ja tuurlijk, op mijn werk gebeuren dat soort dingen niet
Waarom wijs je de hele tijd naar dat plusje, ik weet heus wel dat je online bent.quote:
Ik zou me geloof ik best opgelaten voelen als taxichauffeur op zo'n moment.quote:Op maandag 20 september 2010 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet ik geeneens meer. Ik heb daarna nog wel even gecheckt of het geen zooitje was, stel dat de volgende klant 'erin' was gaan zitten. Maar er was niets op aan te merken.
Hmmm, ik denk dat ik wel een blik geworpen heb. Niet dat ik daar blij van werd.quote:Op maandag 20 september 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou me geloof ik best opgelaten voelen als taxichauffeur op zo'n moment.
Durfde je nog in je spiegel te kijken?
Had 'ie zo'n grote?quote:Op maandag 20 september 2010 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat ik wel een blik geworpen heb. Niet dat ik daar blij van werd.
Waren ze niet om aan te gluren?quote:Op maandag 20 september 2010 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat ik wel een blik geworpen heb. Niet dat ik daar blij van werd.
Ga jij uitgebreid zitten kijken als een dronken dude even klaargemaakt worden door z'n vriendin?quote:
Zo héél dronken was ie dan niet, volgens mijquote:Op maandag 20 september 2010 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga jij uitgebreid zitten kijken als een dronken dude even klaargemaakt worden door z'n vriendin?
Neuh, ik hou niet van gluren.quote:Op maandag 20 september 2010 00:56 schreef JJH het volgende:
Ga jij uitgebreid zitten kijken als een dronken dude even klaargemaakt worden door z'n vriendin?
quote:Op maandag 20 september 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
Vroeger () waren we een keer met een groepje vrienden in Amsterdam, toen belandden we in zo'n sexclub. Dat vond ik allemaal nog wel lollig, totdat mijn toenmalige vriendje het podium opgetrokken (hihi, ik zei 'getrokken') werd, op zijn rug werd neergelegd en een van die chicks met een viltstift down there op zijn buik ging schrijven. Toen wist ik ook echt niet meer waar ik kijken moest
![]()
Dat laatste herken ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo héél dronken was ie dan niet, volgens mij
Maar ff zonder dollen, het lijkt me best genant inderdaad. Ik zou ook alle kanten op hebben gekeken denk ik behalve hun kant
Vroeger () waren we een keer met een groepje vrienden in Amsterdam, toen belandden we in zo'n sexclub. Dat vond ik allemaal nog wel lollig, totdat mijn toenmalige vriendje het podium opgetrokken (hihi, ik zei 'getrokken') werd, op zijn rug werd neergelegd en een van die chicks met een viltstift down there op zijn buik ging schrijven. Toen wist ik ook echt niet meer waar ik kijken moest
![]()
Of als je bij je ouders thuis bent en er komt een sex scene op tv, dan moet ik ook altijd net even wat te drinken halen. Ook zo genant. Waarom toch?
En dat was ook het einde?quote:Op maandag 20 september 2010 01:07 schreef Greys het volgende:
Hij is een week niet wezen douchen daarna.
quote:Op maandag 20 september 2010 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ze wist het niet zeker?![]()
*Huh huh huh*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ahw.quote:Op maandag 20 september 2010 01:10 schreef Greys het volgende:
En toch was het een schattig vriendje toen. Vroegah
Het was elke paar maanden wel weer een keer uit. Niet eens door de viltstift, trouwens.
En dan had ik hem maanden niet gezien en dan was ik op vakantie geweest, stond ie ineens weer op Schiphol. Poepig. Zeg dan maar eens "Nee, het was uit, weet je nog?".
Ah fuck. Dat leeuwtje met het gebroken bekken is op tv.
*Zap*
Ik ging laatst eens kijken op Hyves of mijn aller-aller-eerste vriendje nog ergens te vinden was.quote:Op maandag 20 september 2010 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ahw.Dat van Schiphol is wel schattig inderdaad.
Dat klinkt héél erg brugklas.quote:Op maandag 20 september 2010 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging laatst eens kijken op Hyves of mijn aller-aller-eerste vriendje nog ergens te vinden was.
We hadden dikke verkering, maar aan zoenen deden we nietEn dat vonden we allebei helemaal niet gek ofzo, we hadden amper door dat dat er bij hoort, normaal gesproken. Whehehe.
Is ook wel heeeeeeeel lang geleden hoor
Was het ook!quote:
Wij hadden elke week een ander om mee te zoenen, was best wel ingewikkeld.quote:Op maandag 20 september 2010 01:21 schreef Greys het volgende:
Was het ook!
Maar dan was je vroeger dus gewoon 'anders' verliefd ofzo. Als je nu verliefd bent zoen je het liefst een uur of drie achter elkaar, toen hoorde het er gewoon niet bij, ofzo. Gek eigenlijk
Truste.quote:Op maandag 20 september 2010 01:24 schreef Greys het volgende:
... en voordat ik het hele topic in mijn eentje volklets, ga ik maar eens een tukkie doen.
Morgenochtend... arghhhh.
Trust!
Ja dat kwam daarna inderdaadquote:Op maandag 20 september 2010 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Wij hadden elke week een ander om mee te zoenen, was best wel ingewikkeld.
Soms stond je op #3 in iemands agenda en de volgende week moest je opeens vol aan de bak.
Trusten.quote:Op maandag 20 september 2010 01:24 schreef Greys het volgende:
... en voordat ik het hele topic in mijn eentje volklets, ga ik maar eens een tukkie doen.
Morgenochtend... arghhhh.
Trust!
O ja, maar dat hadden wij ook nog. Nu krijg je klappen als je dat flikt en niet oppast.quote:Op maandag 20 september 2010 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat kwam daarna inderdaad
Toen ik het zoenen eenmaal had uitgevondenIk weet nog wel dat mijn vriendinnetje Marlies dan op vrijdagavond met Marco zoende en ik met Ivar. En dan de zaterdagavond ik met Marco en zij met Ivar. En ook dat was dan helemaal niet gek
Ik ben hier al sinds 7.30quote:Op maandag 20 september 2010 08:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombobeeb!
Ook weer klaar voor het werk?
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 20 september 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
Wat nou 'Greys kan nog wat van ons leren'?
Greys had al lang 6 november met jullie afgesproken
Ik denk er nog even overna. Ik woon nu niet meer in de buurt.quote:Op maandag 20 september 2010 08:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik dacht dat het nog in de oriënterende fase zat
Dan:DTH-Meet 6 november 2010
Wie gaan er mee:
• Cat22
• Ingetje79
• Qwea & Mikeymo
• Greys
• Tombolafan
Krijg je vandaag vast veel complimentjes van patientenquote:Op maandag 20 september 2010 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
En![]()
![]()
![]()
voor je wilde verhalen!
Mogguh trouwens....we zouden met alle collega's op de foto voor op de site, dus ik sta gepoetst en opgedirkt klaar om richting werk te vertrekken.
Toch nog ff gebeld voor de zekerheid; en dat was maar goed ook, want ze wilden liever geen foto's maken in de regen.
Potver, als ik dat geweten had, had ik me vanochtend nog wel een keertje omgedraaid
Niemand woont echt in de buurt volgens mijquote:Op maandag 20 september 2010 10:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik denk er nog even overna. Ik woon nu niet meer in de buurt.
Ik ben deze week nog niet werkeloos. Deze week loopt de vervanging nog door
Ik/wij moeten 3 uur ofzo rijdenquote:Op maandag 20 september 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niemand woont echt in de buurt volgens mij
En fijn dat je nog werk hebt
Ik ben vrij vandaagquote:Op maandag 20 september 2010 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Krijg je vandaag vast veel complimentjes van patienten
Het kán altijd natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2010 10:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Eerst kon ik met de fiets en nu niet meer
Dat bedoel ikquote:Op maandag 20 september 2010 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik/wij moeten 3 uur ofzo rijden
Boeiend.
Hier ook ruim 2 uur rijdenquote:Op maandag 20 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ik was vorige keer (door mensen ophalen etc.) ook iets van 3 uur onderweg ja
Wel als je op tijd weggaat natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2010 10:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Eerst kon ik met de fiets en nu niet meer
Beetje aan het orienteren iigquote:Op maandag 20 september 2010 10:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag![]()
Ll, nee![]()
Wil je verhuizen met Die Van Jou?
Vorige keer was jij niet mee andersquote:Op maandag 20 september 2010 10:34 schreef Qwea het volgende:
Ik pleur mijn agenda leeg voor dthof het moet echt vet belangrijk zijn
maar dan nog
echt welquote:Op maandag 20 september 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vorige keer was jij niet mee anders
Leukquote:Op maandag 20 september 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje aan het orienteren iigHeb wel wat inschrijfduur bij de woningcorporatie hier in R'dam e.o. maar verder niet. En aangezien je overal in de Randstad 1000 jaar inschrijfduur moet hebben als je leuk huisje wil kom je al snel bij particulier uit.
Nope, daarna zijn we nog een keer geweestquote:Op maandag 20 september 2010 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
echt wel![]()
Dat was met de actie, toch?
Nee, later, toen was ik namelijk ook meequote:Op maandag 20 september 2010 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
echt wel![]()
Dat was met de actie, toch?
Dat ligt er dus een beetje aan wat DVM gaat doen na November. Ze studeert dan af en had eerst al leuke contacten met een groot bedrijf die haar wel wilde hebben, en dan mocht ze de eerste sollicitatieronde overslaan e.d. dus dat was wel mooi.quote:Op maandag 20 september 2010 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Is kopen geen optie voor jullie?
*in geheugen graaft*quote:Op maandag 20 september 2010 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, daarna zijn we nog een keer geweest
Je was dan ook niet meequote:Op maandag 20 september 2010 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
*in geheugen graaft*
*niet kan herinneren*
Da's die keer die werd uitgesteld door het WeerAlarmquote:Op maandag 20 september 2010 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
*in geheugen graaft*
*niet kan herinneren*
Echt hoorquote:Op maandag 20 september 2010 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
*in geheugen graaft*
*niet kan herinneren*
Eigenlijk een luxeprobleem dus.quote:Op maandag 20 september 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ligt er dus een beetje aan wat DVM gaat doen na November. Ze studeert dan af en had eerst al leuke contacten met een groot bedrijf die haar wel wilde hebben, en dan mocht ze de eerste sollicitatieronde overslaan e.d. dus dat was wel mooi.
Maar nu laatste vroegen ze bij de TU of ze daar niet wilde blijven en haar PhD (promoveren) wilde doen. Dus daar vorige week een praatje over gehad en dat lijkt haar ook wel erg leuk. En das wel gewoon betaald, maar het nadeel daarvan is dat je gewoon heel lastig een hypotheek dan kan krijgen. Omdat het in weze natuurlijk een 'tijdelijk' contract is. Na 4 jaar ben je klaar/gepromoveerd en dan eindigt je contract.
Ongetwijfeld kan je daarna wel een prima baan vinden, maarja dat kan je niet in je hypotheek meenemen. Dus qua inkomen samen zou kopen wel een optie zijn, maar hypotheek word gewoon lastig als ze bij de TU blijft. En om alleen op mijn inkomen wat te kopen schiet dan ook niet echt op, dan is het weer aanlokkelijker om gewoon wat groters te huren, en na die 4 jaar weer eens naar koop te kijken.
Keuzes, keuzes
Ja, en sowieso krijg je gewoon geen hypotheek op beide inkomens met zo'n PhD-contract, dus dan houdt het al snel op. En om dan alleen op mijn inkomen iets te kopen en na 4 jaar ineens 'ruimte' te krijgen en dan alweer te gaan verkopen en iets anders kopen schiet ook niet op.quote:Op maandag 20 september 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk een luxeprobleem dus.![]()
Verstandig dat jullie er rustig over nadenken alvorens hals over kop in een leenconstructie te duiken die je naar een poosje kan gaan nekken.
Heul nietquote:Op maandag 20 september 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
De 'knuffelmeet'.
Gb en Tombola waren er toen ook. Jij en Mikey niet
Ohquote:Op maandag 20 september 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet![]()
De knuffelmeet was de rondreis van Cat en mij toch?
Ik weet het niet meer zo goedquote:Op maandag 20 september 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OhIk dacht dat we deze meet ook 'knuffelmeet' noemden toen? Want dat was het in weze, we hadden niet echt bergen spullen mee ofzo, een paar kleine verrassingen en dat was het. Dus in weze gingen we er heen om die beesten te knuffelen.
En elkaar natuurlijk op die Swingers Afterparty
De dag dat wij Bullie zijn wezen halen.quote:Op maandag 20 september 2010 10:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's die keer die werd uitgesteld door het WeerAlarm![]()
Buiten de actie om maar wel met spullies.![]()
En daar was jij niet bij.
Onbijt meet dan maar?quote:Op maandag 20 september 2010 11:02 schreef Greys het volgende:
Zullen we het geen 'knuffelmeet' gaan noemen?
Want dan kom ik namelijk niet
We gaan je massaal platknuffelen...doe maar geen jas aanquote:Op maandag 20 september 2010 11:02 schreef Greys het volgende:
Woont die al weer zo lang bij jullie?quote:Op maandag 20 september 2010 11:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
De dag dat wij Bullie zijn wezen halen.
Ja daarom, dus gewoon nog ff afwachten. Maar het is wel leuk/slim/handig vast beetje te kijken wat er allemaal mogelijk is en waar en tegen welke prijs. Mocht ze die PhD doen dan word het ook gewoon regio R'dam/Delft/Den Haag. Mocht ze die baan doen dan misschien juist Den Haag en nog wat noordelijker,want die is in A'damquote:Op maandag 20 september 2010 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan lijkt het me idd het verstandigst om eerst af te wachten hoe het met DVJ komt.
Tis wel een slimme dame geloof ik
En jij volgt haar braaf?quote:Op maandag 20 september 2010 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daarom, dus gewoon nog ff afwachten. Maar het is wel leuk/slim/handig vast beetje te kijken wat er allemaal mogelijk is en waar en tegen welke prijs. Mocht ze die PhD doen dan word het ook gewoon regio R'dam/Delft/Den Haag. Mocht ze die baan doen dan misschien juist Den Haag en nog wat noordelijker,want die is in A'dam
AHA! Vandaar dat je "niet kon"quote:Op maandag 20 september 2010 11:02 schreef Greys het volgende:
Tombo is vrij prijzig heurquote:Op maandag 20 september 2010 11:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En jij volgt haar braaf?![]()
A'dam is wel handig; bij evt. kleine Lletjes kan Tombo mooi oppassen
Vanaf 9 januari alweer. Hij is dus nu ook jarig op 9 januari, omdat ze zijn geboortedatum niet kennen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woont die al weer zo lang bij jullie?![]()
Met de opleiding van DVH kunnen ze dat wel missen.quote:
En wat nou als ze het karakter van Ll krijgen!quote:Op maandag 20 september 2010 11:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met de opleiding van DVH kunnen ze dat wel missen.
Haha dat valt mee, Amsterdam vind ik echt te ver, mijn werk is nu in R'dam, maar met detachering kan dat natuurlijk in weze overal zijn (vooral in de Randstad dan, dat wel). Maar sowieso zitten mijn familie en vrienden net onder R'dam, dus ik wil ook echt niet 'helemaal' in Amsterdam gaan wonen. Beetje 50/50 zal het dan worden. Dus dan kom je volgens mij al snel rond Den Haag / Leiden uitquote:Op maandag 20 september 2010 11:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En jij volgt haar braaf?![]()
A'dam is wel handig; bij evt. kleine Lletjes kan Tombo mooi oppassen
Dat moet je eruit slaan, duhquote:Op maandag 20 september 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wat nou als ze het karakter van Ll krijgen!
Maar dan krijgt ze het koud!quote:Op maandag 20 september 2010 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We gaan je massaal platknuffelen...doe maar geen jas aan
Nou! Ik moest tijdens de Landal meet een aardig bedrag op je kussen achterlaten.quote:
quote:
quote:[..]
Nou! Ik moest tijdens de Landal meet een aardig bedrag op je kussen achterlaten.
Dan kan Ll maar beter in een kartonnen doos gaan wonen of zo.
Oké, Ll-in-elkaar-meppen-meet it is!quote:
En wat als ik achteraf een flurry voor je koop?quote:
Aw... Krijg je daarna een pleister, goed?quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 11:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat als ik achteraf een flurry voor je koop?
quote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw... Krijg je daarna een pleister, goed?
Muis!quote:
Welnee, ik ben een bikkel.quote:
Oh joy!quote:Op maandag 20 september 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
KnuffelOntbijtMetalmeet
Hoe laat gaan we, Greys?
Muizelll! Komde gij ok?quote:
Als we hard genoeg slaan kunnen we hem daarna op de BBQ gooien?quote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, WORDT ER NA AFLOOP SAMEN GEGETEN!?
Dat mensen dat al effe inplannen en zeau.
Zoalng je dan maar geen blote schouder doet. Want dat kunnen we niet handelen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, ik ben een bikkel.
Alleen niet bikkelig genoeg om met iedereen te gaan lopen knuffelen![]()
Brrrr. Zie, dáár krijg ik het nou koud van, van dat idee. Don't take this personal
quote:[..]
Oh joy!
Okee, niet met iedereen, dat snap ikquote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Brrrr. Zie, dáár krijg ik het nou koud van, van dat idee. Don't take this personal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mwah, veel te pezig.quote:Op maandag 20 september 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als we hard genoeg slaan kunnen we hem daarna op de BBQ gooien?
Dat is nu ook niet bij iedereen zo. Het is niet zo dat alle jongeren vanaf 12 jaar gelijk heel ver gaan, hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 01:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het ook!
Maar dan was je vroeger dus gewoon 'anders' verliefd ofzo. Als je nu verliefd bent zoen je het liefst een uur of drie achter elkaar, toen hoorde het er gewoon niet bij, ofzo. Gek eigenlijk
quote:Op maandag 20 september 2010 11:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik sla geen homies!
[..]
Ik denk het niet
Bij je universiteit lijkt me.quote:Op maandag 20 september 2010 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is nu ook niet bij iedereen zo. Het is niet zo dat alle jongeren vanaf 12 jaar gelijk heel ver gaan, hoor.
Iets anders even... weet iemand hier toevallig of en waar je een oude propedeuse kunt opvragen?
Ik ben al mijn oude diploma's kwijtgeraakt bij de verhuizing, blijkbaar. Ik heb gisteravond alles overhoop gehaald en kan niets meer vinden
Volgens mij "gewoon" bij de DUO (vroegere IB groep). Mijn moeder heeft haar diploma ook ooit opnieuw opgevraagd, als het daar niet is zal ik het haar wel vragen waarquote:Op maandag 20 september 2010 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is nu ook niet bij iedereen zo. Het is niet zo dat alle jongeren vanaf 12 jaar gelijk heel ver gaan, hoor.
Iets anders even... weet iemand hier toevallig of en waar je een oude propedeuse kunt opvragen?
Ik ben al mijn oude diploma's kwijtgeraakt bij de verhuizing, blijkbaar. Ik heb gisteravond alles overhoop gehaald en kan niets meer vinden
Ja, een knuffelhond zekerquote:Op maandag 20 september 2010 11:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb lekker een knuffel van Grees gehad
Ow? Bewaren die ook kopiën? Wist ik niet.quote:Op maandag 20 september 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij "gewoon" bij de DUO (vroegere IB groep). Mijn moeder heeft haar diploma ook ooit opnieuw opgevraagd, als het daar niet is zal ik het haar wel vragen waar
ik hoef enkel in je broekje te kijken!quote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Oh joy!
Geen idee of ze kopiën bewaren, maar volgens mij hebben zij wel een archief van wie wat heeft gehaald ofzoquote:Op maandag 20 september 2010 11:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow? Bewaren die ook kopiën? Wist ik niet.
Sla die jongen dan meteen maar in mekaar.quote:Op maandag 20 september 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
Nok:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)/uitslaggegevens.asp
Als je moet inloggen met je DigiD kan Ll je wel helpen
quote:Op maandag 20 september 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
Nok:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)/uitslaggegevens.asp
Als je moet inloggen met je DigiD kan Ll je wel helpen
6 novemberquote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sla die jongen dan meteen maar in mekaar.
quote:Op maandag 20 september 2010 11:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb lekker een knuffel van Grees gehad
WAAAAAAT!?!?!?!?!quote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ooit bij Greys thuis geweest en toen kreeg ik broodje knakworst en we hebben ook nog gezoend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als het niet in die lijst staat dan hebben ze het niet neequote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar DUO had mijn HAVO diploma niet eens van 7 á 8 jaar terug, dus ik denk dat je het beste ff bij de instelling waar je het behaald hebt moet kijken? Sowieso moeten die er vaak ff een krabbel/stempel opzetten als je hem wil gebruiken als toelating voor iets
Ik kreeg kaasfonduequote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ooit bij Greys thuis geweest en toen kreeg ik broodje knakworst en we hebben ook nog gezoend
Kan je tellen?quote:Op maandag 20 september 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het niet in die lijst staat dan hebben ze het niet nee
Net erna geslaagd zeker?
Grotere kans dan bij de oude opleiding, inderdaad. Ik ga even zoeken op jouw link. Het is namelijk uit 1993 en die opleiding bestaat niet meer.quote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee of ze kopiën bewaren, maar volgens mij hebben zij wel een archief van wie wat heeft gehaald ofzo
Ja, hoezo?quote:Op maandag 20 september 2010 11:26 schreef nokwanda het volgende:
Lees ik hier nu iets over een meet op 6 november?
Okee.quote:Op maandag 20 september 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Wees er zuinig op, ze zijn zeldzaam
quote:Op maandag 20 september 2010 11:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee.
Maar ik rook ook wel érg lekker die dag. Dan is het moeilijk te weerstaan.
Neequote:
Naar kaas?quote:Op maandag 20 september 2010 11:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee.
Maar ik rook ook wel érg lekker die dag. Dan is het moeilijk te weerstaan.
Ik dacht dat jij zo graag een MiniTombo wildequote:Op maandag 20 september 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Ik zal ook maar niet aan periodieke onthouding gaan doen als ik een relatie krijg![]()
* mompelt iets over 2 vriendinnen/kennissen die dat deden en nu zwanger zijn *
Wat een chaos was dat, allemaal wildvreemden over de vloer.quote:
Nee joh, gewone fondue, met vleeschquote:
Truequote:Op maandag 20 september 2010 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo graag een MiniTombo wilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef Greys het volgende:
Goffer, het is hier gezellig en ik zit illegaal te internetten
Ik ga weer ff verder!
Ik zie me nog zo staan aan de deur met een bossie blomkes.quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een chaos was dat, allemaal wildvreemden over de vloer.
Op jou was ik wel meteen fliefd
[..]
Nee joh, gewone fondue, met vleesch![]()
De eerste keer dat ik Greys zag dacht ik ook van "WTF?!" en ze had nog hakken aan ookquote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie me nog zo staan aan de deur met een bossie blomkes.
Ik vond je zoooo groot![]()
Was wel gezellig met Purple en JillRMC en Maesie ... en euhm....hoe heet ie ook alweer?
quote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was wel gezellig met Purple en JillRMC en Maesie ... en euhm....hoe heet ie ook alweer?
Dan had ik vast hakken aan, want jullie doen steeds alsof ik ik recordhoogtes bereik ofzo, maar 1.80 valt toch best meequote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Owja die gozer. Iets met eh...quote:Was wel gezellig met Purple en JillRMC en Maesie ... en euhm....hoe heet ie ook alweer?
Ze hebben mijn HAVO wel, maar mijn docentenopleiding niet. En als ik al iets op zou vragen moet ik er ook ¤ 72 voor betalen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het niet in die lijst staat dan hebben ze het niet nee
• HAVO(Hoger Algemeen Voortgezet Onderwijs) Schoolexamen én Staatsexamen vanaf 1969
• HAVO/MBO (Hoger Algemeen Voortgezet en Middelbaar Beroepsonderwijs) van 1986 t/m 1999:
Net erna geslaagd zeker?
Ja, want jij bent 1 meter 10quote:Op maandag 20 september 2010 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik Greys zag dacht ik ook van "WTF?!" en ze had nog hakken aan ook![]()
Weet jij daar alles wat zich op het toilet afspeelt?quote:Op maandag 20 september 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee, waar hij het had gelaten is me nu wel duidelijk
En verder: ja tuurlijk, op mijn werk gebeuren dat soort dingen niet
Had je ook...en je stond in de deuropening en ik op het tuinpad.quote:Op maandag 20 september 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ik vast hakken aan, want jullie doen steeds alsof ik ik recordhoogtes bereik ofzo, maar 1.80 valt toch best mee
[..]
Owja die gozer. Iets met eh...
Nee. Ik weet het niet meer
Febreze?quote:Op maandag 20 september 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had je ook...en je stond in de deuropening en ik op het tuinpad.
Ik had ook hakkies an![]()
Z'n nick was de chemische naam van roest. Fe nog wat
Dus jij snel je eclipsbrilletje opquote:Op maandag 20 september 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Eerste keer dat ik Greys zag dacht ik dat het een eclips was, maar het was Greys die voor de zon ging staan.
Fe2O3?quote:Op maandag 20 september 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan heb ik al een knuffelmeet met mijn hele voltallige schoonfamilie. Dat hele weekend.quote:
Jij bent zelf toch ook zoiets?quote:Op maandag 20 september 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Eerste keer dat ik Greys zag dacht ik dat het een eclips was, maar het was Greys die voor de zon ging staan.
Jep, dat is emquote:
Bedankt he?quote:Op maandag 20 september 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Noesquote:Op maandag 20 september 2010 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb ik al een knuffelmeet met mijn hele voltallige schoonfamilie. Dat hele weekend.
quote:
Welja joh. Hij zeurt. Zoals wel vakerquote:Op maandag 20 september 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent zelf toch ook zoiets?
Jaaaa, hij kwam met Purple rose en hij had donkerbruin kort haar en was lang. Ze kwamen bij mij spullen ophalen. Zie hem nog zo voor me.quote:Op maandag 20 september 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben jij 1.85?quote:Op maandag 20 september 2010 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
1,85Greys heeft gewoon altijd hakken aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |