Sexbierumquote:Op zondag 19 september 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
Is er niet een soort dierenpark in Friesland waar Cat en ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag heen willen met Ing, en dat we daarna bij Ing (moeten) blijven slapen?
quote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kwam door de klok, die staat nu op tijd.
quote:En sinds gisteren hebben we een heuse echte logeerkamert, dus niet meer op zoldert slapen
quote:
Wie?quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
In de huidige logeerkamert zullen jullie wel samen in een 2persoonsbed moeten by den wegh
Naja, wat toevallig! Die wil ik ook wel zienquote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil hem zien:
[ afbeelding ]
En kijk waar hij zit
http://www.frieslandzoo.nl/
quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naja, wat toevallig! Die wil ik ook wel zien
quote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Vroeger was een ocelot mijn lievelingsdier![]()
Tot niemand dat bleek te kennen en ik uit bleef leggen, toen werd het de leew
IK WIL HEM GEWOON HEBBEN!!!!!quote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil hem zien:
[ afbeelding ]
En kijk waar hij zit
http://www.frieslandzoo.nl/
Oeh wat gaaf Strega!! Die willen we zien hoorquote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef Strega het volgende:
Wij zijn eerst een hondenkussen in Drenthe gaan halen.
We zouden daarna naar de culinaire markt, hier vlakbij in Slochteren, bij de Freijlemaborg.
Alleen was het dermate kutweer....
Dus zijn we in Drenthe gestopt in Ees, bij onze favo beeldentuin.
We waren er al jaren niet geweest, sinds mijn moeder overleden is komen we er niet zo vaak meer langs.
Ze hadden er één heel mooi heksen buiten beeld, en die heeft Pagan voor me gekocht!
tvptquote:Op zondag 19 september 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Stuur een mod weg (dobbelsteen beslist) Lees: stuur mijn date weg.
Nee, dat is het cynische dus, ik schreef keurig ocelot in de vriendenboekjes, en toen ik geswitched was schreef ik leewquote:
Ocelot zeg je? Da's is altijd een droom van me, om die te zien.quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naja, wat toevallig! Die wil ik ook wel zien
quote:Op zondag 19 september 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat is het cynische dus, ik schreef keurig ocelot in de vriendenboekjes, en toen ik geswitched was schreef ik leew![]()
Ik kon niet heul goed spellen nog toen
Hij zet hem morgen wel ff op de foto!quote:Op zondag 19 september 2010 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh wat gaaf Strega!! Die willen we zien hoor
Die droom kunnen we voor u verwezelijken mevrouw Catquote:Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ocelot zeg je? Da's is altijd een droom van me, om die te zien.![]()
En die uit Friesland schijnen de mooiste te zijn.
Awwww.quote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Vroeger was een ocelot mijn lievelingsdier![]()
Tot niemand dat bleek te kennen en ik uit bleef leggen, toen werd het de leew
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij zet hem morgen wel ff op de foto!
quote:Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ocelot zeg je? Da's is altijd een droom van me, om die te zien.![]()
En die uit Friesland schijnen de mooiste te zijn.
Ik had een kwartetspel met een foto van een ocelot, en die vond ik lief, dus dat ging ik steeds overschrijven tot ik het uit mijn hoofd wist (ik was 5 toen hoorquote:
ECHT WAAR!?quote:Op zondag 19 september 2010 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die droom kunnen we voor u verwezelijken mevrouw Cat
Gesjelligquote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan bijna elke zaterdag en zondag![]()
[..]
Ik had een kwartetspel met een foto van een ocelot, en die vond ik lief, dus dat ging ik steeds overschrijven tot ik het uit mijn hoofd wist (ik was 5 toen hoor) En Leeuw was dus iets lastiger
Echt waar mevrouw Catquote:
quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan de rest van dit jaar bijna nooit de zaterdag en de zondag.quote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is ook een moejuhluk woord.quote:[..]
Ik had een kwartetspel met een foto van een ocelot, en die vond ik lief, dus dat ging ik steeds overschrijven tot ik het uit mijn hoofd wist (ik was 5 toen hoor) En Leeuw was dus iets lastiger
Ik kan ook op dinsdagenquote:Op zondag 19 september 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan de rest van dit jaar bijna nooit de zaterdag en de zondag.![]()
[..]
Is ook een moejuhluk woord.
Zaterdag t/m maandag...en vanaf 25 oktober heb ik de hele week vrijquote:Op zondag 19 september 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan ook op dinsdagen(moet ik wel vroeg terug op woensdag, of we moeten maandagavond heen)
Maar ik weet niet wanneer Ing kan?
Met het logeerbed mag je nog even wachten hoor. We zijn er nog niet.quote:Op zondag 19 september 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had het Paardenkwartet....en ik ben bang voor paarden![]()
En nu ga ik bedje verschonen...echie woar
Niet?quote:Op zondag 19 september 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met het logeerbed mag je nog even wachten hoor. We zijn er nog niet.
Oh, 23 oktober is mijn zusje uitgerekend, lijkt me niet praktisch om rond die datum te doen misschienquote:Op zondag 19 september 2010 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zaterdag t/m maandag...en vanaf 25 oktober heb ik de hele week vrij
Hmmm, binnenkort dus maar eens de kant van Friesland op i.p.v. Drenthe!quote:
Met z'n allen in ons loosjeerbedquote:Op zondag 19 september 2010 21:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Hmmm, binnenkort dus maar eens de kant van Friesland op i.p.v. Drenthe!
Wat mij betreft plannen we ergens in november of december. Want dan ben ik uit de luiers. 2 keer een dag+nacht weg vind ik niet netjes richting kittens, oppassen en Redcat.quote:Op zondag 19 september 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, 23 oktober is mijn zusje uitgerekend, lijkt me niet praktisch om rond die datum te doen misschien
Of onder voorbehoud, dan kom ik sowieso met de auto en ga ik terug als het moet
Joh, NIKS van gemerkt!quote:Op zondag 19 september 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind bed verschonen kutwerk...valt het op?
De week na kerst ben ik vrijquote:Op zondag 19 september 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat mij betreft plannen we ergens in november of december. Want dan ben ik uit de luiers. 2 keer een dag+nacht weg vind ik niet netjes richting kittens, oppassen en Redcat.![]()
En dan kan Tombo rustig meebevallen.
Doe dat dus echt alleen als het niet anders kanquote:Op zondag 19 september 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind bed verschonen kutwerk...valt het op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |