...want?quote:Op zondag 19 september 2010 19:36 schreef spermanent het volgende:
Ze is vandaag met de pil gestopt, dus over een paar dagen zouden we het moeten weten
Het laatste sowieso.quote:Op zondag 19 september 2010 19:45 schreef spermanent het volgende:
[..]
Want als ze dan ongesteld wordt, dan is ze dus niet zwanger. Of ben ik nou gek?
Ow ze heeft gewoon een stopweekquote:Op zondag 19 september 2010 19:45 schreef spermanent het volgende:
[..]
Waar krijgt iedereen tegenwoordig z'n voorlichting? Stopweek =/= ongesteld zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 19:45 schreef spermanent het volgende:
[..]
da's inderdaad veel makkelijker, betrouwbaarder en sneller dan even een testje halen jaquote:Op zondag 19 september 2010 19:45 schreef spermanent het volgende:
[..]
Dat dus, dat is een kunstmatige bloeding in werking gezet door de pil zelf, niet door het lichaam.quote:Op zondag 19 september 2010 19:50 schreef Skochsela het volgende:
[..]
Waar krijgt iedereen tegenwoordig z'n voorlichting? Stopweek =/= ongesteld zijn.
Hoppa, TS in volledige paniek-modequote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Tegan het volgende:
Sterker nog. Er bestaan vrouwen die gewoon hun hele zwangerschap licht bloeden maandelijks, was dus kan lijken op ongesteld zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anticonceptiepil en dan bij regelend effectquote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef spermanent het volgende:
Mijn vriendin stopt normaal elke 4 weken 1 week met de pil (stopweek dus) en krijgt dan na een paar dagen de menstruatie die een dag of 4-5 duurt.
Althans, dat dacht ik dus altijd... Ik hoor hier van mensen dat ik het fout heb? En dat dat helemaal geen menstruatie is, maar een 'neppe' bloeding veroorzaakt door de pil? Klopt dit?
Dan hebben zowel ik als mijn vriendin het altijd verkeerd begrepen...
De pil zorgt ervoor dat ze helemaal geen eisprong krijgt, dus het is alleen bloed itt menstruatie dat bloed is met een eicel. Ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef spermanent het volgende:
Mijn vriendin stopt normaal elke 4 weken 1 week met de pil (stopweek dus) en krijgt dan na een paar dagen de menstruatie die een dag of 4-5 duurt.
Althans, dat dacht ik dus altijd... Ik hoor hier van mensen dat ik het fout heb? En dat dat helemaal geen menstruatie is, maar een 'neppe' bloeding veroorzaakt door de pil? Klopt dit?
Dan hebben zowel ik als mijn vriendin het altijd verkeerd begrepen...
Dankjewel.quote:Op zondag 19 september 2010 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anticonceptiepil en dan bij regelend effect.
Die conclusie kun je nooit met zekerheid stellen, evenals dat je niet zwanger kan worden terwijl je zwanger bent. Als je twijfelt, is een test gewoon het beste.quote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef spermanent het volgende:
[..]
Dankjewel.
Maar kun je nou wel of niet concluderen, dat als die bloeding in de stopweek komt, dat er geen sprake is van zwangerschap?
en heb je ten tijde van sexuele voorlichting wle opgelet? Als je de pil nauwkeurig slikt en je slikt hem door, is de kans op zwangerschap kleiner dan 1quote:
Maar er is wel een kans. Dus wie is er dan naïef?quote:Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
en heb je ten tijde van sexuele voorlichting wle opgelet? Als je de pil nauwkeurig slikt en je slikt hem door, is de kans op zwangerschap kleiner dan 1
Als je hem goed slikt is de kans 99.9 procent.quote:Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
en heb je ten tijde van sexuele voorlichting wle opgelet? Als je de pil nauwkeurig slikt en je slikt hem door, is de kans op zwangerschap kleiner dan 1
Ik heb er niks mee te maken hoor. I swear.quote:Op zondag 19 september 2010 19:36 schreef spermanent het volgende:
Mijn vriendin heeft een tijdje de pil door blijven slikken en nu zijn we bang dat ze misschien toch zwanger is. Ze is vandaag met de pil gestopt, dus over een paar dagen zouden we het moeten weten, maar ik ben benieuwd wat jullie denken.
Ze heeft een iets dikkere buik gekregen de laatste tijd, die heel erg laag begint (net boven de venusheuvel). Haar borsten lijken ook ietsie groter, maar het kan paranoia zijn. Ze heeft verder geen symptomen zoals ochtendmisselijkheid of iets anders naar wij denken...
Als ze zwanger is, dan is het zo'n 6-8 weken... Lijkt dit er op?
Niet waar.quote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Als je hem goed slikt is de kans 99.9 procent.
Meeste gevallen zijn verkeerd slikken, vergeten, ziekte, medicijnen etc.
Ik ken ook iemand waar geen één pil op aanslaat. Dat merkte ze doordat de onregelmatig zwanger was. Was ze wel regelmatig?
http://www.sexwoordenboek.nl/anticonceptie_veiligheid.htmlquote:Op zondag 19 september 2010 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet waar.
http://www.anticonceptiep(...)/betrouwbaarheid.asp
Dat is nog altijd 1 op de 1000. En ik weet niet of die kans per jaar of per keer is, maar het is nooit 100%. Dan moet je gewoon geen seks hebben.quote:Op zondag 19 september 2010 21:30 schreef drumminggod het volgende:
[..]
http://www.sexwoordenboek.nl/anticonceptie_veiligheid.html.
En ik kan de site niet meer vinden... Maar bij goed slikken is ie 99.9
Dat lijkt me erg vervelendquote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef drumminggod het volgende:
Als je hem goed slikt is de kans 99.9 procent.
Meeste gevallen zijn verkeerd slikken, vergeten, ziekte, medicijnen etc.
Ik ken ook iemand waar geen één pil op aanslaat. Dat merkte ze doordat de onregelmatig zwanger was. Was ze wel regelmatig?
En de heilige maagd Maria dan?quote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is nog altijd 1 op de 1000. En ik weet niet of die kans per jaar of per keer is, maar het is nooit 100%. Dan moet je gewoon geen seks hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |