Daten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:36 schreef skunkasaur het volgende:
Ha ik houd van spijkerbroeken en broeken met van die zakken op de zijkant
Maar meer spijker momenteel. Met een fitted t-shirt of een blouse.
Ik zie er vandaag zo uit:
[ afbeelding ]
Maar dan met ander haar natuurlijk. En ik heb een stoere brede leren (heren) riem van de HEMA. Ha.
Gay enough?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef Brittie het volgende:
Maar goed, beter aangezien worden voor bi dan voor hetero (dat gebeurt me echt altijd op die feestjes)
Ok!quote:8 oktober!
Amen (inlc haar (haren) ook!)quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:36 schreef skunkasaur het volgende:
Ha ik houd van spijkerbroeken en broeken met van die zakken op de zijkant
Maar meer spijker momenteel. Met een fitted t-shirt of een blouse.
Ik zie er vandaag zo uit:
[ afbeelding ]
Maar dan met ander haar natuurlijk. En ik heb een stoere brede leren (heren) riem van de HEMA. Ha.
Gay enough?
Ja ik dus ook... meuh. Mijn vriendin heeft dat dan weer helemaal niet - ze kleedt zich wel vrouwelijk en heeft ook lang haar enzo, maar ze heeft wel echt zo'n gay-vibe going on kennelijk want ze wordt overal wel herkend als zijnde lesbeau. Apart...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja idd! Helaas heb ik dat sowieso in life, tenzij ik in een lesbobar sta. Of soms knipoog ik weleens naar een lesbo en dan is het ook wel duidelijk! *sorry girlfriend*
Het HOEFT ook niet. Het is waarschijnlijk alleen meer inherent aan gay zijn, meer "tussen de genders in", dan het is voor hetero's. Ik wil geen man zijn, ben happy met mijn lichaam, maar ik kleed me ook meer androgyn. Dat vind ik prettig en mooi. Maar daarom ben ik nog wel een vrouw.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef Sitethief het volgende:
Nooit gesnapt waarom je per se kort haar moet hebben als lesbo, of vrouwelijke maniertjes als gay....
Ik ken ook genoeg mensen waarbij dat echt niet het geval is.... pff hokjes...
Maar zolang je het kunt hebben, vooral doen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef Vanyel het volgende:
Plaatje trouwens ook fijn, hoewel ik zelf nooit mijn bloesje in de broek zou doen. Das nie handig als je geen überplatte buik hebt.
Daar heb ik met jou nog eens over zitten bekvechten.quote:Oh en ik heb niet de indruk dat bi's door veel lesbo's met een scheef oog worden aangekeken. Het gebeurt, maar bij mijn weten/ om mij heen niet veel.
Ja moet wel he? Alleen zij vliegt en ik (nog!) niet. Maar ik probeer weleens op te letten in de crew area of ik haar ergens misschien een keer zie. Mja, er zijn 8500 mede stewardessen dus de kans is niet heel groot...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef lezzer het volgende:
Zeg Qebbel, die lesbo in de ZijaanZij met die column. Kleegaatje van je?
Mijn vriendin ook!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja ik dus ook... meuh. Mijn vriendin heeft dat dan weer helemaal niet - ze kleedt zich wel vrouwelijk en heeft ook lang haar enzo, maar ze heeft wel echt zo'n gay-vibe going on kennelijk want ze wordt overal wel herkend als zijnde lesbeau. Apart...
Hilarisch he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:05 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook!![]()
Zij heeft veel langer haar dan ik en echt een heel lief vrouwenhoofd, maar kennelijk echt een uberzender die uitstraalt 'I'm gay, I'm gay!'
Zo lang het maar niet weer in de kast is...quote:
't Is wel makkelijker ja! Plus dat je dan ook afbent van de mannen (al kan dat in sommige gevallen wel weer z'n voordelen hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hilarisch he?Heel apart is dat. Ik wil dat ook! Zoveel makkelijker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |