Ja, trouwens...quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tis inmiddels zo lang geleden dat ik mijn laarzen heb gedragen, dat ik er gewoon geen zin meer in heb. Ze zitten per definitie minder lekker dan mijn gympen en ik vind het ook gewoon mooi als iemand een mooi, goedzittend pak aan heeft met opvallender schoenen dan de standaard bravigheid.
Me 3!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
ik ben erg van de spijkerbroeken met Tshirts/capuchondingen/vestjes.
Ga ik misschien wel doen ja, ik heb gehoord dat ze 24-jarigen ook binnenlatenquote:Dan zou je 8 oktober naar Pann 25+ kunnen, misschien helpt dat.
trustequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:23 schreef wonderer het volgende:
Ik ga het nog een keer proberen, nu met volle maag. Truste
Ja dat is wel vervelendquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:47 schreef Vanyel het volgende:
Weinig uniformen met acceptabele broeken.
Ze kon het hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:47 schreef Vanyel het volgende:
Oeh dat vind ik altijd een gevaar bij vrouwen. Weinig uniformen met acceptabele broeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik win ruim van jou met gewichtquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik word er nog dikker van (ik doe nou net of ik 150kg weeg, maar dat is niet zo hoor).
Nee, dan beter een bloesje dat boobs&hips gesneden is.
Lang geleden dat ik jou gezien heb hequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik win ruim van jou met gewicht.
Oh rele?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:17 schreef Brittie het volgende:
Ga ik misschien wel doen ja, ik heb gehoord dat ze 24-jarigen ook binnenlaten![]()
Yea daar schijnen ze niet moeilijk over te doen. Zou ook wel suf zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:01 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oh rele?
Dan wil ik misschien ook wel.
Ik heb meer gewogen als nu, maar momenteel is het +/- 115. Ben opeens gezond bezigquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik jou gezien heb he
Ruilen? Ik ongezond bezig en jouw gewicht, en jij precies andersom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nooit last van die 'butch' vs 'lipstick', zoals ik in dat andere topic al zei. Denk eerder dat sommige potten misschien denken dat je bi bent, als je er een beetje vrouwelijk uitziet. En bi's zijn misschien niet altijd even populair bij bepaalde dames. Maargoed is hun probleem. Als ze me een trut vinden omdat ik een rokje draag en lang(er) haar heb, heb ik geeneens zin in die mensen. Maar nooit last van dus!
Wanneer is die Pann 25+?? Wij zouden daar misschien ook heengaan.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Nee, want dan heb ik er nog meer te gaan die er af moetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:22 schreef Sitethief het volgende:
Ruilen? Ik ongezond bezig en jouw gewicht, en jij precies andersom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus ja! Het moet niet te tuttig zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:24 schreef Qebbel het volgende:
Spijkerbroeken en t-shirts, my thing!![]()
(en colbertjes)
Maar ik kleed me wel wisselend. Jurkjes/rokjes en hakken komen ook uit mijn kast. Maar 't moet wel een beetje stoer zijn. Houd niet van truttebellen.
Laatst zag eoa kerel me in de Ekko ook aan voor bi omdat ik er vrouwelijk uit zie... Maar goed, beter aangezien worden voor bi dan voor hetero (dat gebeurt me echt altijd op die feestjesquote:Heb nooit last van die 'butch' vs 'lipstick', zoals ik in dat andere topic al zei. Denk eerder dat sommige potten misschien denken dat je bi bent, als je er een beetje vrouwelijk uitziet. En bi's zijn misschien niet altijd even populair bij bepaalde dames. Maargoed is hun probleem. Als ze me een trut vinden omdat ik een rokje draag en lang(er) haar heb, heb ik geeneens zin in die mensen. Maar nooit last van dus!
8 oktober!quote:Wanneer is die Pann 25+?? Wij zouden daar misschien ook heengaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |