Tuurlijkquote:Op maandag 20 september 2010 18:54 schreef wonderer het volgende:
Maareh... gaan we een meet doen volgende maand?
 .
.

Ja ik zit er al een jaar op te wachten, had eigenlijk in januari al moeten beginnenquote:Op maandag 20 september 2010 15:56 schreef Qebbel het volgende:
Iemand hier al van op de hoogte? Nieuwe lesbo serie Lip Service op BBC3, voor de digi tv kijkers
Lip service - BBC page
AfterEllen artikel

Pff, wat is dat toch. Mensen hebben soms zo'n bord voor hun kop. En maar doen alsof ze zo intelligent zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 22:41 schreef Vanyel het volgende:
Daar gaan we weer...
Homofobie, wat is dat toch

quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens weer over Lezzer gedroomd.
Je was 18 en je reed op een grote glimmende rode motor. En toen kwam er een politieagent aan en die vond dat jij onder je motorpak te bloot gekleed was voor je leeftijd.
 Had je de Zij aan Zij onder je kussen liggen?
 Had je de Zij aan Zij onder je kussen liggen?Ik zal mn best doenquote:

Ik vind dat jij goede dromen hebtquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens weer over Lezzer gedroomd.
Je was 18 en je reed op een grote glimmende rode motor. En toen kwam er een politieagent aan en die vond dat jij onder je motorpak te bloot gekleed was voor je leeftijd.

(en reed ik wel eens op een rode brommer)
  (en reed ik wel eens op een rode brommer)

Ik ben het gaan lezenquote:Op maandag 20 september 2010 22:41 schreef Vanyel het volgende:
Daar gaan we weer...
Homofobie, wat is dat toch

.
. 

ff naar een passend topic. Zijn er behalve Avey meer mensen die dat zo zien?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:18 schreef Avey het volgende:
Nou ja je hebt zeg maar een soort 'butch' subgroep en dan heb je de 'lipstick lesbians' enzovoort... en dat kan weleens clashen

Ja, ik wel een beetje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
ff naar een passend topic. Zijn er behalve Avey meer mensen die dat zo zien?
 ) gekleed en kort haar.
 ) gekleed en kort haar.  

Da's ook weer zo, soms heeft het alsnog best zin.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt in zo'n discussie op Fok dat zo'n 'nichten moeten maar normaal doen' figuur halverwege aangaf dat ie er door de discussie toch anders tegenaan was gaan kijken.
Het kán dus wel.

Nu ken ik niet zo heel veel lesbo's, maar het is me eigenlijk nooit opgevallen dat die 2 typen lesbo's elkaar niet verdragen. Sowieso kom ik meer lesbo's tegen die in geen van beide subgroepen echt passen..quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:56 schreef Vanyel het volgende:
ff naar een passend topic. Zijn er behalve Avey meer mensen die dat zo zien?

* Brittie meldt zichquote:
 . Maar als je dan weer naar een willekeurig Pann-feest ofzo gaat zie je de 14-jarigen in classic dyke outfit inclusief kapsel rondlopen (tanktops, baggy pants, etc
. Maar als je dan weer naar een willekeurig Pann-feest ofzo gaat zie je de 14-jarigen in classic dyke outfit inclusief kapsel rondlopen (tanktops, baggy pants, etc  )... Als je niet beter zou weten zou je denken dat het jongetjes waren
)... Als je niet beter zou weten zou je denken dat het jongetjes waren  .
.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |