ik vond deze ook echt mooi maar toen zag ik m in de winkel en het leer deed me aan van die grijze vuilniszakken denkenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:58 schreef karoltje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAH Eindelijk lag 'ie in de winkel!
[ afbeelding ].
Bij mij ook niet hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Bij iedereen is de bestelling in behandeling genomen
en bij mij gewoon niet. wacht al meer dan een week nu
Hmmkay, dan had ik 't verkeerd gezienquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef Joell het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoorIk wacht nu al een maand,
maar goed, mijn bestelling staat dan ook op begin oktober
Mijne ook niet hoor. En er staat bij mij een topje tussen die ik in mei besteld heb en mij hoor je ook niet klagen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Bij iedereen is de bestelling in behandeling genomen
en bij mij gewoon niet. wacht al meer dan een week nu
Dat is altijd mijn H&M dilemma. Ik heb een hekel aan die winkels, maar ik heb ook een hekel aan wachten op mn bestellingquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Mijne ook niet hoor. En er staat bij mij een topje tussen die ik in mei besteld heb en mij hoor je ook niet klagen.
Het is nog geen begin oktober dus beetje geduld mag best.
Dat snap ik op zich ook best, maar als je vorige week donderdag heb besteld en je sindsdien om de paar dagen loopt te zeuren dat hij nog steeds niet in behandeling is genomen, terwijl de levering op begin oktober staat, dan weten we het onderhand wel en is het tijd voor wat geduld.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat is altijd mijn H&M dilemma. Ik heb een hekel aan die winkels, maar ik heb ook een hekel aan wachten op mn bestelling
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hmmkay, dan had ik 't verkeerd gezien
Nja die van woensdag stond ook op begin Oktober maar ging na 2 uur ofzo in behandeling.
Ik denk dat 'k voor de wedges met teddy voering ga.
tsssssssssk dieskriemnaaaziiee!!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je de iPhone-app hebt van H&M, kun je korting van 20% krijgen als je de iPhone laat zien in de winkel (je moet even schudden met je iPhone en de 'bon' verschijnt in je favorieten).
Aaaaag! Bij mij ook! Ben al zeker 24 uur vol spanning aan het wachten... Hoop niet dat ze stiekem op vakantie zijn gegaan...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef Goodbye het volgende:
Mijn pakketje is bezorgd![]()
Alleen bij de buren die gisteravond en nu niet thuis waren/zijn
wajowajowajo ik heb een iphone hihihihiih. he maar kan je die vaker gebruiken dan? ik bedoel dan geef je je iphone toch even aan een vriendin, en dan hoppa heeft die ook weer kortingquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
tsssssssssk dieskriemnaaaziiee!!!
O vetquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je de iPhone-app hebt van H&M, kun je korting van 20% krijgen als je de iPhone laat zien in de winkel (je moet even schudden met je iPhone en de 'bon' verschijnt in je favorieten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |