Dat gaat me veel te snel.quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef Avey het volgende:
Je had beter MotoGP kunnen kijken Vaduz, dat was wel leuk
Douchen?quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer mijn hoofd weer fris te krijgen. Help me.
soms?quote:Op zondag 19 september 2010 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Soms is voetbal echt tijdsverspilling, Zwabber. Het zit me niet mee dit weekend.
Denk aan een ijsbeer.quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer mijn hoofd weer fris te krijgen. Help me.
VI.quote:Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms?![]()
Ik snap ook nooit hoe mannen in lange praatprogramma's voetbal kunnen ophemelen tot epische proporties,
en als ik dan de tv aan zet ik alleen maar 22 korte broeken die achter een ballonnetje aanrennen zie en 30.000 dronken mongolen op de tribune de longen uit hun lijf schreeuwen want serious business enzo
Dan mis je het voetbalgevoel. Dat kan.quote:Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms?![]()
Ik snap ook nooit hoe mannen in lange praatprogramma's voetbal kunnen ophemelen tot epische proporties,
en als ik dan de tv aan zet ik alleen maar 22 korte broeken die achter een ballonnetje aanrennen zie en 30.000 dronken mongolen op de tribune de longen uit hun lijf schreeuwen want serious business enzo
waar dan? die boot in de Parkhaven is trouwens ook tofquote:Op zondag 19 september 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
Vanmiddag naar Chinatown geweest hier in R'dam, nieuwe sushi-supplies
We hebben maar 1 chinatown tochquote:Op zondag 19 september 2010 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar dan? die boot in de Parkhaven is trouwens ook tof
ja, ik bedoelde dan ook dus de toko waar je geweest bent hequote:Op zondag 19 september 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben maar 1 chinatown toch![]()
West-kruiskade e.o.Die aziatische supermarkt daar.
Wah Nam Hongquote:Op zondag 19 september 2010 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik bedoelde dan ook dus de toko waar je geweest bent he
quote:Op zondag 19 september 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dat dit ook een TAL smilie moet worden.
[ afbeelding ]
Hoe doe ik dat.quote:Op zondag 19 september 2010 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]'Dan zet je 'm erbij'
Ik zei expres beiden om zo die discussie te vermijdenquote:Op zondag 19 september 2010 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh je hebt je keuze nog niet gemaakt?
Dank.quote:
ja dat snap ik, maar toch is het patatquote:Op zondag 19 september 2010 17:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zei expres beiden om zo die discussie te vermijden
maar als je in het vervolg zelf wilt editten, je klinkt op de link in de wiki rechtsbovenaan, om een account voor de wiki aan te maken, en dan kan je als je ingelogd bent op bewerken klikkenquote:
O daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 19 september 2010 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar als je in het vervolg zelf wilt editten, je klinkt op de link in de wiki rechtsbovenaan, om een account voor de wiki aan te maken, en dan kan je als je ingelogd bent op bewerken klikken
wijst zichzelf
Maar Top Gear is tofquote:Op zondag 19 september 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een "Ik wil naar huis" gevoel. En buikpijn. En hoofdpijn. En ze zitten topgear te kijken. Eerst voetbal, daarna auto's. Shoot me pls.
Ik weet niet waar je bent maar je kunt toch gewoon gaan?quote:Op zondag 19 september 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een "Ik wil naar huis" gevoel. En buikpijn. En hoofdpijn. En ze zitten topgear te kijken. Eerst voetbal, daarna auto's. Shoot me pls.
Heimweequote:Op zondag 19 september 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ben thuis.quote:Op zondag 19 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je bent maar je kunt toch gewoon gaan?
Meng i feel you, wat saai.quote:Op zondag 19 september 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
Like?quote:Op zondag 19 september 2010 18:08 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan programma's die je zowat verplichten om andere programma's te installeren
Je hoeft toch niet te kijken wat ze kijkenquote:Op zondag 19 september 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
like 'gratis toolbars', openoffice en dat soort bagger.... als ik dat wil, dan download ik dat wel ergens, je hoeft me er iig niet mee lastig te vallenquote:
ja, die toolbars ken ik welquote:Op zondag 19 september 2010 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
like 'gratis toolbars', openoffice en dat soort bagger.... als ik dat wil, dan download ik dat wel ergens, je hoeft
me er iig niet mee lastig te vallen
mja, het zal ook wel allemaal wennen zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te kijken wat ze kijkenIk neem aan dat je eigen kamer (en eigen TV?) hebt. En anders FOK!ken tot je erbij neervalt
Ja ellendig is dat, als je ff niet oplet bij een install en je klikt zo door heb je taskbars en 6 trails voor crapware erbijquote:Op zondag 19 september 2010 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
like 'gratis toolbars', openoffice en dat soort bagger.... als ik dat wil, dan download ik dat wel ergens, je hoeft me er iig niet mee lastig te vallen
quote:Op zondag 19 september 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ellendig is dat, als je ff niet oplet bij een install en je klikt zo door heb je taskbars en 6 trails voor crapware erbij
Dat dus.... Nou heb ik (crv)SmileyCentral op mijn computerquote:Op zondag 19 september 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ellendig is dat, als je ff niet oplet bij een install en je klikt zo door heb je taskbars en 6 trails voor crapware erbij
quote:Op zondag 19 september 2010 18:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus.... Nou heb ik (crv)SmileyCentral op mijn computer
Ik slaap in de studeerkamer, heb een eigen bed en mijn eigen iMac, maar daarna houd het ook op. Privacy is echt 0.0 want je moet sowieso door de studeerkamer om in de woonkamer te komen. En de zoons van mijn moeders vriend zijn er 2 dagen in de week, gelukkig geen nachten, maar dat is echt te druk voor mij, met z'n 5en in dit kleine huisje. Maarja, het is beter dan het was..quote:Op zondag 19 september 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te kijken wat ze kijkenIk neem aan dat je eigen kamer (en eigen TV?) hebt. En anders FOK!ken tot je erbij neervalt
oh naarquote:Op zondag 19 september 2010 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat in een topic in SHO, zie ik ineens de lijkfoto van iemand die ik dus niet wilde zien.![]()
Die zet je toch in een spoiler of niet dan.
Ja ik ben daar meestal niet zo moeilijk in, maar deze wilde ik dus echt niet zien.quote:
Wie?quote:Op zondag 19 september 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ben daar meestal niet zo moeilijk in, maar deze wilde ik dus echt niet zien.Terwijl hij niet eens zo erg is vergeleken met andere.
River Phoenix.quote:
Ja.quote:
Bois le duc.quote:
C_Aquote:Op zondag 19 september 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
Holamijn benen zijn verbrand
en dat doet best au
Hoe is het hier verder?
Ik ben weer weg, vd week kom ik wel even langs, moet email checken enzo
Tot dan
Veel plezier.quote:Op zondag 19 september 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
Holamijn benen zijn verbrand
en dat doet best au
Hoe is het hier verder?
Ik ben weer weg, vd week kom ik wel even langs, moet email checken enzo
Tot dan
Kutzooi, dat hele seizoen deed het mooi niet, dus nu per aflevering binnenhalen van Gleequote:
quote:Op zondag 19 september 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Kutzooi, dat hele seizoen deed het mooi niet, dus nu per aflevering binnenhalen van Glee
Ik zit de powerpuff girls te kijkenquote:
Ja uren bezig geweestquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit de powerpuff girls te kijken
O dat programma is best leuk jaquote:Op zondag 19 september 2010 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
zó leuk!
Dat jochie maakt een taart voor zijn moeder die psychoses heeft en depressief is![]()
Lief jochie
quote:
Ja dat zijn van die lullige dingenquote:
O bahquote:Op zondag 19 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die lullige dingenIk had laatst een film gedownload, gebrand en helemaal blij, loopt ie in de laatste 20 minuten vast
Geniet er nog vanquote:Op zondag 19 september 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht ik ga nu even email checken, iedereen lag kapot op de bank
Kom ik bij de receptie, kan je nog geen eens muntgeld erin stopen
Dus ik vragen bij de receptie, ja is heel duur zegt zeik kon een kaart kopen en dat was dan 15 euro in de week
Damn..... Vanavond goed om me geen kijken dan maar, want ik moet even de makelaar mailenen email checken.
Nou ik ga even douchen en lekker insmeren met aloë Vera
Tot van de weeken anders doe ik wel bliksembezoekjes
of anders tot 29 september
Veel plezierquote:Op zondag 19 september 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Dus ik vragen bij de receptie, ja is heel duur zegt zeik kon een kaart kopen en dat was dan 15 euro in de week
Damn..... Vanavond goed om me geen kijken dan maar, want ik moet even de makelaar mailenen email checken.
quote:Op zondag 19 september 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein!
Het is wel zo.quote:
Ik moest ff 2x lezen wat je nou precies bedoeldequote:Op zondag 19 september 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein!
Hoezo?quote:Op zondag 19 september 2010 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies![]()
Waar is je Florence tekst
Dat leerden wij zelfs niet. Denk ik.quote:Op zondag 19 september 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
Oudste zit huiswerk te maken, niet normaal wat ze al leren in groep 6![]()
Gaat over tv, telefoons en internet en hoe die bij ons thuiskomt (via sateliet enzo)
Zo vroeg al?quote:Op zondag 19 september 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
Gaat over tv, telefoons en internet en hoe die bij ons thuiskomt (via sateliet enzo)
Het is al bijna half acht hoorquote:
Kan ik een samenvatting krijgen?quote:Op zondag 19 september 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
Bijdehandquote:Op zondag 19 september 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is al bijna half acht hoor
Its back.quote:
Als ik het snap zal ik je die geven, het is zwaar abacadabra voor mij ookquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik het snap zal ik je die geven, het is zwaar abacadabra voor mij ook
Ja lach maarquote:
En ook geen internetquote:Op zondag 19 september 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Ik heb dit nooit gehad op school hoor![]()
Maar wij hadden dan ook geen techniek op de lagere school
O jaquote:
Wij alleen handarbeid, met wcrolletjes iets in elkaar flansen.quote:Op zondag 19 september 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Ik heb dit nooit gehad op school hoor![]()
Maar wij hadden dan ook geen techniek op de lagere school
ik geloof dat ik dat ook in groep zes gehad hebquote:Op zondag 19 september 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik het snap zal ik je die geven, het is zwaar abacadabra voor mij ook
Hoe oud?quote:Op zondag 19 september 2010 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dat ook in groep zes gehad heb![]()
zo heel erg jong ben ik nou toch ook weer niet
Ben bang van welquote:Op zondag 19 september 2010 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Over een paar jaar moet hij jou echt alles uitleggen Kally.
Ja datquote:Op zondag 19 september 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij alleen handarbeid, met wcrolletjes iets in elkaar flansen.
quote:Op zondag 19 september 2010 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Wij moesten werkstukken ook altijd gewoon schrijven
wij gingen wel timmeren en zagen en ook solderen geloof ik.quote:Op zondag 19 september 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben 19 en heb nooit iets over internet meegekregen.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben bang van wel![]()
[..]
Ja dat![]()
[..]
![]()
Ik hakte het uit in steen
Ik kreeg dat pas in groep 7/8quote:Op zondag 19 september 2010 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dat ook in groep zes gehad heb![]()
zo heel erg jong ben ik nou toch ook weer niet
Bestond de huishoudschool toen ook nog?quote:Op zondag 19 september 2010 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wij gingen wel timmeren en zagen en ook solderen geloof ik.
Oh en dan had je nog textiele vormingwas ik een jaar bezig met een pannenlap, zo groot als een postzegel
quote:Op zondag 19 september 2010 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Wauw, jullie werkten niet met papyrus?
quote:
Uhuquote:Op zondag 19 september 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bestond de huishoudschool toen ook nog?
quote:Op zondag 19 september 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
Ojááá, als ik een werkstuk moest inleveren had ik altijd een schaar en Prittstift nodig, voor de plaatjes.
Ik kwam pas geleden nog een basisschoolwerkstuk van me tegen:"Ditjes en datjes over katjes"
whehehequote:Op zondag 19 september 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
Ojááá, als ik een werkstuk moest inleveren had ik altijd een schaar en Prittstift nodig, voor de plaatjes.
Ik kwam pas geleden nog een basisschoolwerkstuk van me tegen:"Ditjes en datjes over katjes"
Nou ja netjes schrijven heb ik dus wel geleerd, of het mocht op de typmachinequote:Op zondag 19 september 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij moesten het eigenlijk ook schrijven, maar toen ze een niet-leesbaar-werkstuk kregen werd toch maar verzocht het uit te typen
Ik in de eindexamenklas maar toen was het nog heel exclusief 'verkrijgbaar' in de schoolbibliotheek. Niemand wist hoe het werkte.quote:Op zondag 19 september 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik had pas internet op school in de 4e van de middelbare ofzo...
ik was op de basisschool het knulletje dat door andere leraren uit de klas werd gehaald om in een andere klas iets te vertellen over computers / computer te makenquote:Op zondag 19 september 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben 19 en heb nooit iets over internet meegekregen.Het was een katholieke school, misschien daarom.
quote:Op zondag 19 september 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
Nou ja dat is wel zo inderdaadquote:Op zondag 19 september 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
De kinderen van nu hebben ook zo'n geluk met Wiki enzo, ik moest alles nog uit stoffige encyclopedieën halen.
Typmachinequote:Op zondag 19 september 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja netjes schrijven heb ik dus wel geleerd, of het mocht op de typmachine
Ik in de 2e klas van de middelbare maar dat ging nergens over. Wij werken trouwens nog in WordPerfect.quote:Op zondag 19 september 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
Ik heb helemaal geen computerles op school gehad
Wij moesten perse met vulpennen schrijven, en ik ben links dus het vlekte altijd uit. Laatst heb ik voor de sake of nostalgia nog een vulpen gekocht, maar wat schrijft dat kut.quote:Op zondag 19 september 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Typmachine
Bij mij werd altijd gezegd dat ik een erg net handschrift had voor een jongen. Sinds ik met computers werk is mijn handschrift er misschien wel iets op achteruit gegaan
quote:Op zondag 19 september 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een keer strafregels moeten inleveren die op de computer gemaakt mochten worden
Ohkee.....quote:Op zondag 19 september 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een keer strafregels moeten inleveren die op de computer gemaakt mochten worden
Ik schrijf nog steeds met vulpenquote:Op zondag 19 september 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij moesten perse met vulpennen schrijven, en ik ben links dus het vlekte altijd uit. Laatst heb ik voor de sake of nostalgia nog een vulpen gekocht, maar wat schrijft dat kut.
Vulpenquote:Op zondag 19 september 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij moesten perse met vulpennen schrijven, en ik ben links dus het vlekte altijd uit. Laatst heb ik voor de sake of nostalgia nog een vulpen gekocht, maar wat schrijft dat kut.
oh dat zou al helemaal zuur zijnquote:Op zondag 19 september 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had je wel zo af, of wist je nog niet van c/v af?
O ja wordperfect whahahaha f5quote:Op zondag 19 september 2010 19:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik in de 2e klas van de middelbare maar dat ging nergens over. Wij werken trouwens nog in WordPerfect.
Toen ik in mijn examenjaar over ging op Word, ging er een wereld voor me open. Ik heb er alleen 3 uur (serieus!) over gedaan om een werkstuk te printen. Ik snapte er echt niets van met al die WP-commando's nog in mijn hoofd
Het ziet er wel veul mooier uit, maar het lukt me niet met mijn links.quote:Op zondag 19 september 2010 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
VulpenJa dat moesten wij ook! Ik schrijf nog steeds graag met een vulpen
Wij mochten op internet/msn/hotmail omdat we uitwisseling-vrienden hadden in Tsjechie via schoolquote:Op zondag 19 september 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik in de eindexamenklas maar toen was het nog heel exclusief 'verkrijgbaar' in de schoolbibliotheek. Niemand wist hoe het werkte.
Oh wilde ik net zeggen, ben je links ofzoquote:Op zondag 19 september 2010 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het ziet er wel veul mooier uit, maar het lukt me niet met mijn links.![]()
Vulpennen is niks voor links, ze hebben nu nieuwe pennen, Benny hoe heten die, zijn belachelijk duur, maar is speciaal van vorm voor de grip, 8 euroquote:Op zondag 19 september 2010 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een stuk lastigerquote:Op zondag 19 september 2010 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was ook altijd een misère inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een stuk lastiger
Ik moest op de basisschool naast een linkshandige zitten en das best lastig als jij dan aan linkerkant zit
quote:Op zondag 19 september 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij mochten op internet/msn/hotmail omdat we uitwisseling-vrienden hadden in Tsjechie via school
Dus zaten we met elkaar te msnnen in hetzelfde lokaal
5.1 dan wel hequote:
ik was in de derde informaticales ofzo klaar met informatica voor het hele eerste leerjaarquote:Op zondag 19 september 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
waaaat?
Ik weet niet eens wat wij deden tijdens die 'informatica-les'. Volgens mij kregen we uitleg over het hoe en wat van computersdat wilde ik echt niet weten
Ja, wij moesten nog naar de bibliotheek voor onze informatie.quote:Op zondag 19 september 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
De kinderen van nu hebben ook zo'n geluk met Wiki enzo, ik moest alles nog uit stoffige encyclopedieën halen.
Ja, wij hadden thuis al heel snel computers, dus ik kon wel knippen/plakken (wel nog in wpquote:Op zondag 19 september 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had je wel zo af, of wist je nog niet van c/v af?
nerdquote:Op zondag 19 september 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was in de derde informaticales ofzo klaar met informatica voor het hele eerste leerjaar
Er waren van die dunne boekjes met informatie over een bepaald onderwerp, je had Katten, Amerika, Annie MG Schmidt boekjes.quote:Op zondag 19 september 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, wij moesten nog naar de bibliotheek voor onze informatie.
Handigquote:Op zondag 19 september 2010 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wij hadden thuis al heel snel computers, dus ik kon wel knippen/plakken (wel nog in wp), maar de leraar was iets minder modern dus die vond het prima
Jáaáááááááááaá!quote:Op zondag 19 september 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er waren van die dunne boekjes met informatie over een bepaald onderwerp, je had Katten, Amerika, Annie MG Schmidt boekjes.
Ik heb nooit informatica gehadquote:Op zondag 19 september 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was in de derde informaticales ofzo klaar met informatica voor het hele eerste leerjaar
Ik ook niet geloof ik.quote:
Had ik ookquote:
Die liggen denk ik wel beter in de hand ja.quote:Op zondag 19 september 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
Kijk deze pennen hebben ze nu
[ afbeelding ]
Toen kregen wij net de atari geloof ikquote:Op zondag 19 september 2010 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup, op mijn eerste computer stond dat, toen was ik 6
Klopt... vind een vulpen toch beterquote:Op zondag 19 september 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
Kijk deze pennen hebben ze nu
[ afbeelding ]
Was ook een erg uitgebreid begrip, informatica. Ik leerde er iets over een programma 'Babbage'. Geen idee, nooit meer iets over gehoord en zeker niet meer gebruiktquote:
Ja, en dan had je informatieboekjes en werkboekjes, in verschillende bakkenquote:
Pong.quote:Op zondag 19 september 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen kregen wij net de atari geloof ik
het was echt hilarisch, leren waar de rechtermuisknop voor is enzoquote:
Hahaha daar had ik het ook net overquote:Op zondag 19 september 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik ookThuis dan
Op school kregen we Babbage + ofzo
quote:Op zondag 19 september 2010 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was ook een erg uitgebreid begrip, informatica. Ik leerde er iets over een programma 'Babbage'. Geen idee, nooit meer iets over gehoord en zeker niet meer gebruikt
quote:Op zondag 19 september 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik ookThuis dan
Op school kregen we Babbage + ofzo
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 19:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die liggen denk ik wel beter in de hand ja.Alleen hoe gay.
Bij ons waren pennen verboden, maar nu absoluut niet meer lijkt me.quote:Op zondag 19 september 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... vind een vulpen toch beter
maar das toch niet standaard op school?
quote:Op zondag 19 september 2010 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was echt hilarisch, leren waar de rechtermuisknop voor is enzoin de brugklas waren er serieus figuren die dat nog niet wisten
de hogere jaren informatica werden later bij ons op school afgeschaft, toen bleek dat alleen nerds die lessen namen en die meer wisten dan de leraren
die heb ik ook nog, de atari 1040 stquote:Op zondag 19 september 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen kregen wij net de atari geloof ik
Klopt, bij ons ookquote:Op zondag 19 september 2010 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij ons waren pennen verboden, maar nu absoluut niet meer lijkt me.
En vechten om de rode en blauwe pen, ik wilde de rode ik kreeg de blauwe.quote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, bij ons ook
Kreeg je verplicht zo'n schoolvulpen...
En ohwee als er iets met die pen gebeurdequote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, bij ons ook
Ja bij ons wel vanaf de helft van groep 3quote:Op zondag 19 september 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... vind een vulpen toch beter
maar das toch niet standaard op school?
Wij hadden alleen saaie groenequote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En vechten om de rode en blauwe pen, ik wilde de rode ik kreeg de blauwe.
inderdaad, daar stond nog net niet de doodstraf opquote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ohwee als er iets met die pen gebeurde
Ja ik had er zo 1 met zo'n vreselijke lange puntdop, die bj iedereen uitgekauwd werd uiteraardquote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, bij ons ook
Oh dat weet ik niet meerquote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
Bij Babbage had je een schildpad ofzo, en die kon je met bepaalde commando's besturen, en dan moest je achter elkaar de commando's geven om een bepaalde vorm te krijgen van het pad dat hij liep
Leuke naamquote:Op zondag 19 september 2010 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, daar stond nog net niet de doodstraf op
ik vind er zomaar een met google met mijn naam er op!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik had er zo 1 met zo'n vreselijke lange puntdop, die bj iedereen uitgekauwd werd uiteraard
Ik was een beetje nerderig toenquote:
Haha, die afgekloven pennen ja. Ik vroeg me altijd af wie dat hadden gedaan.quote:Op zondag 19 september 2010 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat was altijd zo vervelend als je eigen pen weg was. Dan moest je uit een muffe bak met uitgekauwde pennen een andere uitzoeken
Oh, ik had daar geen geduld voor geloof ik. Wij moesten altijd samen doen en mijn beste vriendin 'bestuurde' de computer.quote:Op zondag 19 september 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was een beetje nerderig toen![]()
Dan moest je commando's geven hoe lang hij moest lopen, dan dat hij een draai van een bepaalde hoek moest maken etc
daar hadden ze een team van chinezen voor die ze in de kelder bewaarden, die kauwden op pennen terwijl ze gemolken werden voor de schoolmelkquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, die afgekloven pennen ja. Ik vroeg me altijd af wie dat hadden gedaan.
Ik wilde het niet weten. Die bak met die pennen was al zo oudquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2010 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar hadden ze een team van chinezen voor die ze in de kelder bewaarden, die kauwden op pennen terwijl ze gemolken werden voor de schoolmelk
Schoolmelk hadden wij niet. Ik kreeg van mijn moeder wel eens een pakje:quote:Op zondag 19 september 2010 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar hadden ze een team van chinezen voor die ze in de kelder bewaarden, die kauwden op pennen terwijl ze gemolken werden voor de schoolmelk
Kally!quote:
Ja maar....ik was altijd snel klaar enzo, en dan ging ik me vervelenquote:
Dat had ik nooitquote:Op zondag 19 september 2010 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kally!![]()
Ja, er waren ook kinderen die standaard een blauwe mond hadden. Zaten ze weer op hun pen te kluiven ging er een patroon stuk
quote:Op zondag 19 september 2010 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik had daar geen geduld voor geloof ik. Wij moesten altijd samen doen en mijn beste vriendin 'bestuurde' de computer.
Dat kreeg ik nooit, ik had sinaasappelsap enzoquote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schoolmelk hadden wij niet. Ik kreeg van mijn moeder wel eens een pakje:
[ afbeelding ]
Tjolk![]()
![]()
Op de middelbare kon je dat in de pauze kopen jaquote:Op zondag 19 september 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
wij hadden schoolmelk in van die plastic bekertjes die waren dichtgeseald met aluminiumfolie
Ja, bij ons ook. Soms ook iets met hamers enzo, Zo hebben we ooit kerststalletjes mogen maken. Maar het echte technische aspect kwam pas op de MAVO.quote:Op zondag 19 september 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ewww ik heb wel een trauma over gehouden aan schooltasjes. Lekkende bekers, bruine bananen, zwetende kaasboterhammen, zelfpellende mandarijnen, geplette liga'squote:Op zondag 19 september 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat kreeg ik nooit, ik had sinaasappelsap enzo
Oja, wij ook.quote:Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op de middelbare kon je dat in de pauze kopen jaEn dan ook chocolademelk
Oh handenarbeidquote:Op zondag 19 september 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
Handenarbeid Havo, gips bewerken, lassen, hout zagen, mijn ding dus![]()
Handenarbeid Mavo, borduren en knopen, en het gek vinden dat ik dat nou net niet kon
omgquote:Op zondag 19 september 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
O ja die Mavo was christelijk dus apart handenarbeid
Ja alsof je naakt moest handenarbeiden ofzo, maar ik ben een kneus met die vrouwen dingen dus dat werd niks hahaha, maar goed ik ben Glee kijkenquote:Op zondag 19 september 2010 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
omg![]()
Ik zat ook op een christelijke school, wij kregen wel gemengd gelukkig maar we kregen de 'verzorgingskant' ehm huishoudkundigachtig met koken en 'hoe ruim je op'en de technische zaken zoals fietslampjes maken enzo.
quote:Op zondag 19 september 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja alsof je naakt moest handenarbeiden ofzo, maar ik ben een kneus met die vrouwen dingen dus dat werd niks hahaha, maar goed ik ben Glee kijken
Ik kon het wel, maar ik wilde altijd te veel en te mooiquote:Op zondag 19 september 2010 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond handenarbeid leuk, maar het bleef alleen bij goede ideeën. Qua uitvoering kon ik helemaal niets.Moest ik vaak de schets en het idee erbij inleveren.
Bij schoot het ook niet op, alleen met de dingen die ik leuk vondquote:Op zondag 19 september 2010 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond handenarbeid leuk, maar het bleef alleen bij goede ideeën. Qua uitvoering kon ik helemaal niets.Moest ik vaak de schets en het idee erbij inleveren.
hoe lang en hoe smal?quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ohh ik wil mijn slaapkamer 'pimpen'. Iemand een idee voor een lange smalle kamer?
Ben op zoek naar plaatje smaar zie alleen kamers zo groot als mijn woonkamer
6 meter lang, 2,10 breed ongeveer.quote:
Misschien een mooie grote foto?quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ohh ik wil mijn slaapkamer 'pimpen'. Iemand een idee voor een lange smalle kamer?
Ben op zoek naar plaatje smaar zie alleen kamers zo groot als mijn woonkamer
een zwembadquote:Op zondag 19 september 2010 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
6 meter lang, 2,10 breed ongeveer.
Ik heb, voor het eerst, geen idee wat ik wil
Ja zoiets ja. Ik denk dat ik m binnenkort 'helemaal' moet leeghalen en dan even kijken hoe of watquote:Op zondag 19 september 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien een mooie grote foto?
gatverdamme, rasterbatorquote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Iets op deze manier? http://homokaasu.org/rasterbator/ (zie gallery)
Ik heb er al een tijd een op m'n kamer hangen. (ook om de lelijke muur te verbloemen)
Coolquote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er al een tijd een op m'n kamer hangen. (ook om de lelijke muur te verbloemen)
quote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je het thema 'ziekenhuis' maar niet doet. Dat vrolijkt niet op.
Ohkeeeequote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
verhoogt wel de interessante roleplay in de slaapkamerquote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja maar dan blijf ik aan de gang met die thema'squote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verhoogt wel de interessante roleplay in de slaapkamer
En in een kroeg?quote:Op zondag 19 september 2010 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf ik aan de gang met die thema'sik heb ook geen zin om in een 'klaslokaal' te slapen
met een printer, gewoon het pdfje uitprintenquote:Op zondag 19 september 2010 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
Zeg Vadus, hoe print je zo'n rasterbator?
Heyquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf ik aan de gang met die thema'sik heb ook geen zin om in een 'klaslokaal' te slapen
Dat, in combinatie met homo in de url maakt dat ik niet durf te klikken.quote:Op zondag 19 september 2010 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gatverdamme, rasterbator
wel tof
Serveerster-pakjequote:
Argh, site loopt vast hier.quote:Op zondag 19 september 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met een printer, gewoon het pdfje uitprinten
homo kaas u?quote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
jep, en dan lekker puzzelenquote:Op zondag 19 september 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Argh, site loopt vast hier.
Ik snap het niet, je print dat pdfje en je krijgt 30 pagina's ofzo?
Vadusss....quote:Op zondag 19 september 2010 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
Zeg Vadus, hoe print je zo'n rasterbator?
Tof, nou zodra de site het weer doet dan ehm...quote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vadusss....Gaat heel simpel, plaatje daar uploaden en dan kiezen op hoeveel A4-tjes/ op welke manier bedrukt. De site wijst je de weg.
Dat sowiesoquote:Op zondag 19 september 2010 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
Wel op kantoor printen!
Bespaart je inkt en papier
of je print het op 1 sheet, legt hem op een overheadprojector, en tekent het over op de muurquote:Op zondag 19 september 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof, nou zodra de site het weer doet dan ehm...
Ohh hé misschien kan ik het op sheets printen![]()
Kijken of dat er een beetje uitziet
Ik heb een zwart/witte Keira Knightly hangen, in puntjesversie. Haar ogen komen er zo mooi uit.quote:Op zondag 19 september 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof, nou zodra de site het weer doet dan ehm...
Ohh hé misschien kan ik het op sheets printen![]()
Kijken of dat er een beetje uitziet
Bij jou altijdquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of je print het op 1 sheet, legt hem op een overheadprojector, en tekent het over op de muur
quote:Op zondag 19 september 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb een zwart/witte Keira Knightly hangen, in puntjesversie. Haar ogen komen er zo mooi uit.
Morgen wel even.quote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zien!
Pic a.u.b.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |