Dat gaat me veel te snel.quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef Avey het volgende:
Je had beter MotoGP kunnen kijken Vaduz, dat was wel leuk
Douchen?quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer mijn hoofd weer fris te krijgen. Help me.
soms?quote:Op zondag 19 september 2010 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Soms is voetbal echt tijdsverspilling, Zwabber. Het zit me niet mee dit weekend.
Denk aan een ijsbeer.quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer mijn hoofd weer fris te krijgen. Help me.
VI.quote:Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms?![]()
Ik snap ook nooit hoe mannen in lange praatprogramma's voetbal kunnen ophemelen tot epische proporties,
en als ik dan de tv aan zet ik alleen maar 22 korte broeken die achter een ballonnetje aanrennen zie en 30.000 dronken mongolen op de tribune de longen uit hun lijf schreeuwen want serious business enzo
Dan mis je het voetbalgevoel. Dat kan.quote:Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms?![]()
Ik snap ook nooit hoe mannen in lange praatprogramma's voetbal kunnen ophemelen tot epische proporties,
en als ik dan de tv aan zet ik alleen maar 22 korte broeken die achter een ballonnetje aanrennen zie en 30.000 dronken mongolen op de tribune de longen uit hun lijf schreeuwen want serious business enzo
waar dan? die boot in de Parkhaven is trouwens ook tofquote:Op zondag 19 september 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
Vanmiddag naar Chinatown geweest hier in R'dam, nieuwe sushi-supplies
We hebben maar 1 chinatown tochquote:Op zondag 19 september 2010 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar dan? die boot in de Parkhaven is trouwens ook tof
ja, ik bedoelde dan ook dus de toko waar je geweest bent hequote:Op zondag 19 september 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben maar 1 chinatown toch![]()
West-kruiskade e.o.Die aziatische supermarkt daar.
Wah Nam Hongquote:Op zondag 19 september 2010 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik bedoelde dan ook dus de toko waar je geweest bent he
quote:Op zondag 19 september 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dat dit ook een TAL smilie moet worden.
[ afbeelding ]
Hoe doe ik dat.quote:Op zondag 19 september 2010 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]'Dan zet je 'm erbij'
Ik zei expres beiden om zo die discussie te vermijdenquote:Op zondag 19 september 2010 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh je hebt je keuze nog niet gemaakt?
Dank.quote:
ja dat snap ik, maar toch is het patatquote:Op zondag 19 september 2010 17:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zei expres beiden om zo die discussie te vermijden
maar als je in het vervolg zelf wilt editten, je klinkt op de link in de wiki rechtsbovenaan, om een account voor de wiki aan te maken, en dan kan je als je ingelogd bent op bewerken klikkenquote:
O daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 19 september 2010 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar als je in het vervolg zelf wilt editten, je klinkt op de link in de wiki rechtsbovenaan, om een account voor de wiki aan te maken, en dan kan je als je ingelogd bent op bewerken klikken
wijst zichzelf
Maar Top Gear is tofquote:Op zondag 19 september 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een "Ik wil naar huis" gevoel. En buikpijn. En hoofdpijn. En ze zitten topgear te kijken. Eerst voetbal, daarna auto's. Shoot me pls.
Ik weet niet waar je bent maar je kunt toch gewoon gaan?quote:Op zondag 19 september 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een "Ik wil naar huis" gevoel. En buikpijn. En hoofdpijn. En ze zitten topgear te kijken. Eerst voetbal, daarna auto's. Shoot me pls.
Heimweequote:Op zondag 19 september 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ben thuis.quote:Op zondag 19 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je bent maar je kunt toch gewoon gaan?
Meng i feel you, wat saai.quote:Op zondag 19 september 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
Like?quote:Op zondag 19 september 2010 18:08 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan programma's die je zowat verplichten om andere programma's te installeren
Je hoeft toch niet te kijken wat ze kijkenquote:Op zondag 19 september 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
like 'gratis toolbars', openoffice en dat soort bagger.... als ik dat wil, dan download ik dat wel ergens, je hoeft me er iig niet mee lastig te vallenquote:
ja, die toolbars ken ik welquote:Op zondag 19 september 2010 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
like 'gratis toolbars', openoffice en dat soort bagger.... als ik dat wil, dan download ik dat wel ergens, je hoeft
me er iig niet mee lastig te vallen
mja, het zal ook wel allemaal wennen zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te kijken wat ze kijkenIk neem aan dat je eigen kamer (en eigen TV?) hebt. En anders FOK!ken tot je erbij neervalt
Ja ellendig is dat, als je ff niet oplet bij een install en je klikt zo door heb je taskbars en 6 trails voor crapware erbijquote:Op zondag 19 september 2010 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
like 'gratis toolbars', openoffice en dat soort bagger.... als ik dat wil, dan download ik dat wel ergens, je hoeft me er iig niet mee lastig te vallen
quote:Op zondag 19 september 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ellendig is dat, als je ff niet oplet bij een install en je klikt zo door heb je taskbars en 6 trails voor crapware erbij
Dat dus.... Nou heb ik (crv)SmileyCentral op mijn computerquote:Op zondag 19 september 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ellendig is dat, als je ff niet oplet bij een install en je klikt zo door heb je taskbars en 6 trails voor crapware erbij
quote:Op zondag 19 september 2010 18:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus.... Nou heb ik (crv)SmileyCentral op mijn computer
Ik slaap in de studeerkamer, heb een eigen bed en mijn eigen iMac, maar daarna houd het ook op. Privacy is echt 0.0 want je moet sowieso door de studeerkamer om in de woonkamer te komen. En de zoons van mijn moeders vriend zijn er 2 dagen in de week, gelukkig geen nachten, maar dat is echt te druk voor mij, met z'n 5en in dit kleine huisje. Maarja, het is beter dan het was..quote:Op zondag 19 september 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te kijken wat ze kijkenIk neem aan dat je eigen kamer (en eigen TV?) hebt. En anders FOK!ken tot je erbij neervalt
oh naarquote:Op zondag 19 september 2010 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat in een topic in SHO, zie ik ineens de lijkfoto van iemand die ik dus niet wilde zien.![]()
Die zet je toch in een spoiler of niet dan.
Ja ik ben daar meestal niet zo moeilijk in, maar deze wilde ik dus echt niet zien.quote:
Wie?quote:Op zondag 19 september 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ben daar meestal niet zo moeilijk in, maar deze wilde ik dus echt niet zien.Terwijl hij niet eens zo erg is vergeleken met andere.
River Phoenix.quote:
Ja.quote:
Bois le duc.quote:
C_Aquote:Op zondag 19 september 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
Holamijn benen zijn verbrand
en dat doet best au
Hoe is het hier verder?
Ik ben weer weg, vd week kom ik wel even langs, moet email checken enzo
Tot dan
Veel plezier.quote:Op zondag 19 september 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
Holamijn benen zijn verbrand
en dat doet best au
Hoe is het hier verder?
Ik ben weer weg, vd week kom ik wel even langs, moet email checken enzo
Tot dan
Kutzooi, dat hele seizoen deed het mooi niet, dus nu per aflevering binnenhalen van Gleequote:
quote:Op zondag 19 september 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Kutzooi, dat hele seizoen deed het mooi niet, dus nu per aflevering binnenhalen van Glee
Ik zit de powerpuff girls te kijkenquote:
Ja uren bezig geweestquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit de powerpuff girls te kijken
O dat programma is best leuk jaquote:Op zondag 19 september 2010 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
zó leuk!
Dat jochie maakt een taart voor zijn moeder die psychoses heeft en depressief is![]()
Lief jochie
quote:
Ja dat zijn van die lullige dingenquote:
O bahquote:Op zondag 19 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die lullige dingenIk had laatst een film gedownload, gebrand en helemaal blij, loopt ie in de laatste 20 minuten vast
Geniet er nog vanquote:Op zondag 19 september 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht ik ga nu even email checken, iedereen lag kapot op de bank
Kom ik bij de receptie, kan je nog geen eens muntgeld erin stopen
Dus ik vragen bij de receptie, ja is heel duur zegt zeik kon een kaart kopen en dat was dan 15 euro in de week
Damn..... Vanavond goed om me geen kijken dan maar, want ik moet even de makelaar mailenen email checken.
Nou ik ga even douchen en lekker insmeren met aloë Vera
Tot van de weeken anders doe ik wel bliksembezoekjes
of anders tot 29 september
Veel plezierquote:Op zondag 19 september 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Dus ik vragen bij de receptie, ja is heel duur zegt zeik kon een kaart kopen en dat was dan 15 euro in de week
Damn..... Vanavond goed om me geen kijken dan maar, want ik moet even de makelaar mailenen email checken.
quote:Op zondag 19 september 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein!
Het is wel zo.quote:
Ik moest ff 2x lezen wat je nou precies bedoeldequote:Op zondag 19 september 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein!
Hoezo?quote:Op zondag 19 september 2010 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies![]()
Waar is je Florence tekst
Dat leerden wij zelfs niet. Denk ik.quote:Op zondag 19 september 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
Oudste zit huiswerk te maken, niet normaal wat ze al leren in groep 6![]()
Gaat over tv, telefoons en internet en hoe die bij ons thuiskomt (via sateliet enzo)
Zo vroeg al?quote:Op zondag 19 september 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
Gaat over tv, telefoons en internet en hoe die bij ons thuiskomt (via sateliet enzo)
Het is al bijna half acht hoorquote:
Kan ik een samenvatting krijgen?quote:Op zondag 19 september 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
Bijdehandquote:Op zondag 19 september 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is al bijna half acht hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |