abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88155644
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef Cudles het volgende:
Heb nu de Sony 350. Bevalt me goed. Zo'n Touch screen werkt toch veel handiger en je kan snel woorden opzoeken die je niet begrijpt. Je moet wel echt bij een lichtbron gaan zitten, anders is het te donker.
Ben nu alleen nog op zoek naar een cover/case voor onder de 10 euro. Alles wat hoger is, is echt een rip-off
Bij de HEMA hebben ze voor 4,95 een hoes waar jouw sony denk ik net inpast. Grijze stof met een rits. Zoeken bij de computerbenodigheden.

edit: een bubbeltjes envelop is nog goedkoper :P

[ Bericht 8% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 31-10-2010 07:56:00 ]
pi_88193759
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bij de HEMA hebben ze voor 4,95 een hoes waar jouw sony denk ik net inpast. Grijze stof met een rits. Zoeken bij de computerbenodigheden.

edit: een bubbeltjes envelop is nog goedkoper :P
Thanks voor de tip, binnen mijn budget. Dat bubbeltjesplastic klinkt ook zo slecht nog niet :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:06:56 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_88519372
Hoe zit het met het aanbod van Nederlandse titels voor ereaders? Heb je vaak dat een boek moeilijk te vinden is?

En klopt het nou dat je epub met hulpprogramma's gewoon om kunt zetten naar de Kindle, of gaat dat toch nog vaak fout?

Ik las dat de Kindle te klein was om een beetje goed pdfs te lezen... Maar heb ook ergens gezien dat je hem horizontaal op landscape kunt zetten. Werkt dat wel goed, of is het teveel gedoe?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:31:41 #204
128384 mcwops
gat in je glas
pi_88520271
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:06 schreef speknek het volgende:
Hoe zit het met het aanbod van Nederlandse titels voor ereaders? Heb je vaak dat een boek moeilijk te vinden is?

En klopt het nou dat je epub met hulpprogramma's gewoon om kunt zetten naar de Kindle, of gaat dat toch nog vaak fout?

Ik las dat de Kindle te klein was om een beetje goed pdfs te lezen... Maar heb ook ergens gezien dat je hem horizontaal op landscape kunt zetten. Werkt dat wel goed, of is het teveel gedoe?
check ff bij bol naar digi-boeken en je vind ze. of via use -- net ;)
ik heb de Kindle, je kunt het beeld idd laten draaien, landscape en voor linkshandigen op zn kop (beetje raar om t omgekeerde toetsenbordje boven te hebben dan) met knopje op toetsenbord. niet veel werk.
maaar pdf's lezen , met altijd zoomin', ga je niet leuk vinden. dat is iedere keer in een kader klikken en met toetspijltjes l-r-b en onder drukken. nope forget it.

De kindle 'leest' mobi-bestanden. als je programma Calibre gebruikt hou je de boeken mooi bij elkaar en kun je ze aut via het programma omzetten en plaatsen op je Kindle. Werkt prima.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_88723905
Ik zit te twijfelen of ik een Kindle 3 wil.

Vooral tussen alleen wifi of eentje met 3g.
Kun je je boeken ook via USB overbrengen?

En waar zou ik een goedkoop hoesje in Nederland kunnen kopen? Eentje waar hij precies inpast.
----
pi_88724127
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 00:11 schreef KingLysandus het volgende:

En waar zou ik een goedkoop hoesje in Nederland kunnen kopen? Eentje waar hij precies inpast.
Ja is mogelijk ^O^
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 15 november 2010 @ 10:31:36 #207
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88730400
Is dat kleurending van Kindle nu beschikbaar in Nederland? En een beetje betaalbaar?
pi_88732266
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 00:16 schreef deepart het volgende:

[..]

Ja is mogelijk ^O^
Ook uit de store? Niet alleen PDF.

Ik lees alleen maar over wireless downloaden.

Van de site: If you do not have Wi-Fi set up in your home, Kindle 3G may be a better option.

En over het overbrengen van eigen bestanden en MP3.

Ik lees ook veel verhalen over dat de Kindle vast loopt en dat hij dan niet meer reageert. Of mensen die geen ontvangst hebben als ze 3G gebruiken. :{

En kun je kiezen bij welke Amazon je boeken koopt? De Britse Amazon is momenteel goedkoper dan de Amerikaanse.

[ Bericht 3% gewijzigd door KingLysandus op 15-11-2010 12:23:52 ]
----
pi_88800432
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:38 schreef KingLysandus het volgende:

En kun je kiezen bij welke Amazon je boeken koopt? De Britse Amazon is momenteel goedkoper dan de Amerikaanse.
nee je kan alleen bij de amerikaanse Amazon kopen, en dan nog een beperkt aanbod volgens mij
pi_88800509
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 00:11 schreef KingLysandus het volgende:

ik heb een hoesje via amazon gekocht, da's wel de shit hoor.
prachtig stevig, en een tof systeem om de kindle aan te klikken.
en tuurlijk kun je boeken via usb overbrengen :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88804191
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb een hoesje via amazon gekocht, da's wel de shit hoor.
prachtig stevig, en een tof systeem om de kindle aan te klikken.
en tuurlijk kun je boeken via usb overbrengen :D
Heb al een Kindle besteld. Ben van plan om hier in Nederland rond te kijken voor een goedkoop hoesje.

En ze houden meerdere regio's aan (US, UK, Europa, etc)
De prijzen verschillen tussen die regio's. Zoek maar bijv. een boek op de site en dan steeds je gebied veranderen (links in het scherm).
----
pi_88804413
Klopt het dat die Kindle geen ePub kan lezen? Ik heb veel ePub-boeken die ik iBooks lees, maar met die prijzen van de nieuwe Kindle lijkt een echte eReader mij wel wat. Ik heb alleen geen zin om alles met Calibre om te moeten zetten, want hij verneukt bijna elke keer de layout als ik dat nu doe.
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:38:02 #213
128384 mcwops
gat in je glas
pi_88804805
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt het dat die Kindle geen ePub kan lezen? Ik heb veel ePub-boeken die ik iBooks lees, maar met die prijzen van de nieuwe Kindle lijkt een echte eReader mij wel wat. Ik heb alleen geen zin om alles met Calibre om te moeten zetten, want hij verneukt bijna elke keer de layout als ik dat nu doe.
klopt, de Kindle loopt om Mobi. Heb zelf nog geen negatieve ervaringen met Calibre. zal is aan de andere users van de Kindle vragen hier in huis.
pi_88804861
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
met calibre leest de kindle alles

en hier ook geen klachten.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88804974
Ik heb het vooral als ik PDF-bestanden omzet naar ePub, zelfs als deze alleen tekst bevatten.

Verder lijkt een Kindle, of een ander 6/7 inch reader, mij echt ideaal. Volgens mij leest een Neal Stephenson veel lekkerder op een Kindle van een paar honderd gram dan de loodzware boeken.
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:44:03 #216
128384 mcwops
gat in je glas
pi_88805035
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Heb al een Kindle besteld. Ben van plan om hier in Nederland rond te kijken voor een goedkoop hoesje.
ik heb een Amazon map, wss dezelfde als Mirjam. pas perfect, is stevig en is handig met lezen. je hebt meer een boek in handen dan een tablet gelukkig. Niet de mooiste kleur (donkerbruin). kijk is op Ebay of je wat kan vinden, of je moet echt een hoes willen hebben (Etsy.com ?).
pi_88812815
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:44 schreef mcwops het volgende:

[..]

ik heb een Amazon map, wss dezelfde als Mirjam. pas perfect, is stevig en is handig met lezen. je hebt meer een boek in handen dan een tablet gelukkig. Niet de mooiste kleur (donkerbruin). kijk is op Ebay of je wat kan vinden, of je moet echt een hoes willen hebben (Etsy.com ?).
Ik ga eerst voor een sleeve rondkijken.
----
pi_88813351
Ik heb gewoon voor 10 dollar een kindle-cover gekocht op ebay. Binnen een week binnen.
pi_88819835
Als het goed is kan ik geen mapje meer toevoegen aan die bestelling. Apart bestellen kost weer extra verzendkosten. En ik ga mijn bestelling niet verwijderen anders moet ik nog langer wachten.
----
  woensdag 17 november 2010 @ 20:36:47 #220
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88835824
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 23:38 schreef mcwops het volgende:

[..]

klopt, de Kindle loopt om Mobi. Heb zelf nog geen negatieve ervaringen met Calibre. zal is aan de andere users van de Kindle vragen hier in huis.
zal = aan. ?

Nieuwe Kindle met kleurenscherm al verkrijgbaar in Nederland? En wat zou die moeten kosten hier?
  woensdag 17 november 2010 @ 20:37:33 #221
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_88835869
Voor de mensen met een nieuwe Kindle: wat zijn jullie ervaringen met het omzetten van ePub naar Kindle-formaat? Ik heb nl een hele rits gratis ePubs, maar twijfel nog over de Kindle of een Sony ereader. :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_88838235
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

zal = aan. ?

Nieuwe Kindle met kleurenscherm al verkrijgbaar in Nederland? En wat zou die moeten kosten hier?
Nee. Beetje zoeken op Google doet wonderen.

Amazon has announced that the color Kindle ... isn't coming anytime soon. At an annual shareholder meeting, Amazon CEO Jeff Bezos said that while the company has plans to create one eventually, the color Kindle is "still a long way out." With the iPad increasing in popularity -- slaughtering netbooks along the way -- and color eReaders like the Android-powered Pandigital Novel seeing release, Amazon's turtle pace might damage its chances of winning the eBook war.
----
  woensdag 17 november 2010 @ 21:18:56 #223
128384 mcwops
gat in je glas
pi_88838387
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:37 schreef Svyatagor het volgende:
Voor de mensen met een nieuwe Kindle: wat zijn jullie ervaringen met het omzetten van ePub naar Kindle-formaat? Ik heb nl een hele rits gratis ePubs, maar twijfel nog over de Kindle of een Sony ereader. :)
gaat prima met Calibre. hij herkent de Kindle, uit de database die je zelf hebt gemaakt selecteer je de boeken die je erop wil zetten. programma doet de rest. maar denk dat dat met de Sony net zo kan, Calibre maakt geen onderscheid ;)
  woensdag 17 november 2010 @ 21:21:03 #224
128384 mcwops
gat in je glas
pi_88838510
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Nee. Beetje zoeken op Google doet wonderen.

Amazon has announced that the color Kindle ... isn't coming anytime soon. At an annual shareholder meeting, Amazon CEO Jeff Bezos said that while the company has plans to create one eventually, the color Kindle is "still a long way out." With the iPad increasing in popularity -- slaughtering netbooks along the way -- and color eReaders like the Android-powered Pandigital Novel seeing release, Amazon's turtle pace might damage its chances of winning the eBook war.
exact en Amazon heeft geen vestiging of verkooppunten in Nederland. Bestellen in US of UK wordt t dan.
pi_88844911
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:21 schreef mcwops het volgende:

[..]

exact en Amazon heeft geen vestiging of verkooppunten in Nederland. Bestellen in US of UK wordt t dan.
Bij de UK word je (als iemand buiten de UK zijnde) doorgestuurd naar de US kindle.
----
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')