abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89032085
Lastig dat ik niet met paypal terecht kan bij Amazon. Stomme instelling met hun credit cards in dat land. Die Kindle is zeker interresant. Met dat calibre erbij heb je volgens mij nagenoeg geen beperkingen.
  maandag 22 november 2010 @ 22:51:40 #242
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_89034750
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
Belangrijker voor die keuze lijkt me ook of je er Engelstalige boeken (Amazon) op wil zetten of Nederlandse (Selexyz). En of je zin hebt om eventueel te prutsen met beveiliging en omzetten van bestandsformaten om NL boeken op een Kindle te kunnen lezen.
Is dat prutsen complex of gewoon een tutorial volgen op een of andere website?
Wat betreft die PDF's, ik las dat die slecht te converteren zijn. Als ik vak-artikelen op PDF heb, kan ik er dan beter niet aan beginnen of is het wel te doen?
Life is what you make it.
pi_89034840
Calibre sloopt geen beveiliging van e-books he?

En PDF's op een 6" schermpje... nah, da's geen goed idee, tenzij je continu wil inzoomen en scrollen enzo. Of je moet de grote Kindle kopen.
pi_89035290
Sommige artikelen zijn best te doen. Zolang het gewoon 1 kolom tekst is zonder veel tabellen of plaatjes, want dan gaat ie flippen. Maar voor mijn gamma studie kan ik de helft er wel op lezen.

edit: Oh ja ik heb de Sony Pocket 350. En hij is goeeed
pi_89043530
quote:
Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
Calibre sloopt geen beveiliging van e-books he?

En PDF's op een 6" schermpje... nah, da's geen goed idee, tenzij je continu wil inzoomen en scrollen enzo. Of je moet de grote Kindle kopen.
Oh ja... de digital rights management is er ook nog. Doet wel in één klap alle voordelen van e-readers teniet.
pi_89045165
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:51 schreef Mirjam het volgende:
zit je panty te strak ofzo?
:? nope ik laat iemand de toekomst zien ,visueel.. })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89045477
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:49 schreef rubje het volgende:

[..]

:? nope ik laat iemand de toekomst zien ,visueel.. })
Nee, je bent aan het trollen. Als je herhaaldelijk hetzelfde bericht plaatst, alleen maar omdat niemand op je reageert, ben je gewoon zielig.
  woensdag 24 november 2010 @ 12:24:47 #248
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_89089727
Nav de goede verhalen hier ook een Kindle besteld. Levertijd is 2 maanden wegens beperte voorraad, dus als je zo'n ding als kerstcadeau wilt geven - zoek wat anders :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_89431186
Ik ben vanmiddag even bij de lokale selexyz binnengelopen Daar hadden ze een paar demomodellen van de oyo, bebook en samsung. Als eerste die oyo opgepakt. Wat bediening betreft viel het me en zag het er goed uit. Tot ik daarna een bebook vasthad. Dat was nogal een verschil, de bediening daarvan was vooral veel sneller.

Met bladzijdes omslaan zal je van een traag reagerende e-book wel niet zoveel last hebben. Maar met navigeren op internet, om een boek te kopen of het nieuws te lezen is dat lastig. Ook met dingen als instellingen wijzigen zal ik me aan langzaam reageren ergeren. De oyo wordt het voor mij dus niet.

Overigens vond ik juist die samsung erg plastic aanvoelen. Het uiterlijk, dat ding lijkt op een hele grote mobile telefoon, doet mij ook te veel denken aan een stuk peuterspeelgoed.
pi_89438511
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:27 schreef Fixers het volgende:
Ik ben vanmiddag even bij de lokale selexyz binnengelopen Daar hadden ze een paar demomodellen van de oyo, bebook en samsung. Als eerste die oyo opgepakt. Wat bediening betreft viel het me en zag het er goed uit. Tot ik daarna een bebook vasthad. Dat was nogal een verschil, de bediening daarvan was vooral veel sneller.

Met bladzijdes omslaan zal je van een traag reagerende e-book wel niet zoveel last hebben. Maar met navigeren op internet, om een boek te kopen of het nieuws te lezen is dat lastig. Ook met dingen als instellingen wijzigen zal ik me aan langzaam reageren ergeren. De oyo wordt het voor mij dus niet.

Overigens vond ik juist die samsung erg plastic aanvoelen. Het uiterlijk, dat ding lijkt op een hele grote mobile telefoon, doet mij ook te veel denken aan een stuk peuterspeelgoed.
Kijk eens naar een Kindle 3, dat is echt een wereld van verschil. Ik was verleden week in Londen en daar ligt de Kindle 3 gewoon in de schappen zodat ik ze naast een Samsung kon houden. De Kindle is echt crispy scherp en gewoon mooi afgewerkt, voelt luxe aan. Laatst bij Donner Rotterdam de Oyo ook vast gehad, herken goed wat je schrijft, traag speelgoed.

Ik heb een Kindle 2 en die bevalt echt supergoed, maar ik werd wel hebberig van de Kindle 3 :)
  donderdag 2 december 2010 @ 18:00:30 #251
261874 Rocketdox
Gewoon RocketDox.
pi_89439102
Niet te vergeten dat de OYO verleden week (als ik me niet vergis) een update heeft gehad waardoor hij veel sneller wordt. Een kennis heeft vandaag een OYO gekocht voor kerst, de update werd er door een medewerker meteen opgezet.
Vers uit eigen oven.
pi_89463866
Ik zou dan verwachten dat ze die demo-oyo's dan ook gelijk updaten. Het is tenslotte hun eigen huismerk product waar selexyz een goede marge op heeft en waar je er veel van wilt verkopen. Maar je weet nooit natuurlijk. Ik wacht voorlopig de ontwikkelingen in techniek en prijs nog wel even af.
pi_89466351
De Pocketbook Pro serie is officieel verkrijgbaar!
Heb woensdag een pocketbook 602 besteld bij www.ebookreaderstore.nl en hij bevalt uitstekend!
AMS-PMI-AMS-DTM-PRG-DTM-NRN-STN-NRN-DUS-DXB-BAH-DOH-BKK-SYD-MLB-SYD-GEE-SYD-CNS-SYD-SIN-LHR-DUS-NRN-STN-NRN-DUB-NRN-DUS-VIE-OTP-VIE-DUS-NRN-LPA-NRN-ALC-NRN-AMS-ZRM-JFK-LHR-AMS
pi_89608690
ereader is stuk

ik wilde de lamp op mijn nachtkastje aandoen vanochtend en leunde op mijn elleboog. Helaas lag daar net toevallig mijn e-reader onder (naast mijn kussen) en toen was het 'KRAK'
:'(
pi_89609509
quote:
9s.gif Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef computergirl het volgende:
ereader is stuk

ik wilde de lamp op mijn nachtkastje aandoen vanochtend en leunde op mijn elleboog. Helaas lag daar net toevallig mijn e-reader onder (naast mijn kussen) en toen was het 'KRAK'
Maar je had em toch gekocht?!!!! EINZZZ!!111

Balen dus, krijg je nog garantie in dit geval?
pi_89609575
quote:
ereader is stuk

noooo ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89609715
quote:
ereader is stuk

Als ik naast je lag had ik je heel liefdevol getroost ;(
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_89609741
Ik heb een Android tablet met touchscreen van iets van 150 euro gekocht. Voor het lezen van pdf's is ie ideaal en daarnaast kun je er ook gewoon mee internetten en zelfs tekstverwerken als je er een toetsenbordje aanhangt. Nadeel is dat de accuduur lang niet zo goed is als van een Kindle oid.
pi_89626394
Een tablet mag wel functioneler zijn. Het is niet iets waar ik ontspannen van kan lezen. Je blijft tegen een lamp aan kijken.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:49:16 #260
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89628420
quote:
ereader is stuk

Zonde :(
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb een Android tablet met touchscreen van iets van 150 euro gekocht. Voor het lezen van pdf's is ie ideaal en daarnaast kun je er ook gewoon mee internetten en zelfs tekstverwerken als je er een toetsenbordje aanhangt. Nadeel is dat de accuduur lang niet zo goed is als van een Kindle oid.
Het zijn 2 verschillende doeleinden waar beide apparaten voor geoptimaliseerd zijn. Maar waar de ene extreem goed in is zuigt de andere net zo hard.

Op elk apparaat met een back-light is een e-book lezen niet fijn. Voor eventjes lukt het wel maar hele boeken dan toch echt via een e-reader. Maar voor pdf's en internetten is het weer andersom: dan liever een tablet of (nog liever een) notebook. Want ik zie zelf de meerwaarde van een tablet niet boven een notebook ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_89647994
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Cudles het volgende:

Balen dus, krijg je nog garantie in dit geval?
nee natuurlijk niet.....misschien zou ik hem wel onder mijn inboedelverzekering kunnen claimen
pi_89657733
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet.....misschien zou ik hem wel onder mijn inboedelverzekering kunnen claimen
Ja weet ik veel, misschien weet je iets te verzinnen waardoor die stuk is en je toch garantie krijgt :')
pi_89686266
Ben van plan om ook een e-reader te kopen.
Heb mijn oog laten vallen op de Sony Reader Touch Edition PRS-650.
Iemand ervaring hiermee of andere tips?
  donderdag 23 december 2010 @ 09:10:35 #264
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_90330184
Ok, ik heb besloten een Kindle 3 te kopen. Alleen is de levertijd nu 5 weken :') Is er een manier waarop het sneller gaat, bv een webshop die ze importeert? Ik kan op Marktplaats e.d. niets vinden. :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_90508878
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Rocketdox het volgende:
Niet te vergeten dat de OYO verleden week (als ik me niet vergis) een update heeft gehad waardoor hij veel sneller wordt. Een kennis heeft vandaag een OYO gekocht voor kerst, de update werd er door een medewerker meteen opgezet.
Hier kom ik even op terug. Was vandaag weer bij de selexyz en nog eens gekeken. Snelheid van de oyo was nu vergelijkbaar met die van een bebook ernaast.
pi_90590634
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef AtseBenjamin het volgende:
Ben van plan om ook een e-reader te kopen.
Heb mijn oog laten vallen op de Sony Reader Touch Edition PRS-650.
Iemand ervaring hiermee of andere tips?
Ik heb hem net binnen voor een review op FOK!, die komt over een weekje of 2. Eerst even alle features probreren.

Maar op het eerste gezicht een praktisch en fijn apparaatje. Erg licht, makkelijk met 1 hand vast te houden. Vooral de touchfunctie vind ik prettig. Bladeren gaat snel, je kan aantekeningen maken met een pennetje, tekst markeren etc. Ook zitten er woordenboeken op die je makkelijk kan activeren tijdens het lezen (even dubbeltikken op een woord en er verschijnt een box met de betekenis (indien aanwezig in VanDale). Verder zit er een mp3-speler in zodat je overal tijdens het lezen een lekker muziekje bij de hand hebt.Andere details en mogelijkheden moet ik nog uitzoeken in de komende weken :Y
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:31:46 #267
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_92935998
Ik heb mijn Kindle nu een week of drie, en ben er erg tevreden mee. Licht, super batterijduur, heerlijk lezen. Van alle opties (aantekeningen etc) maak ik nauwelijks gebruik, maar het woordenboek vind ik wel heel handig.
Zoek alleen nog een hoesje, ik zie op ebay wel heel veel, maar ik vind ze allemaal lelijk. Iemand suggesties?
Check mijn band Glorybox
pi_92938125
Oppassen met hoesjes en kindles. Onze kindle is juist kaduuk door het hoesje. De druksluiting drukte tegen het scherm in een tas en het scherm is dus kaduuk.
Zoek ook maar op broken screen kindle cover.

(een vervangende kindle komt er aan)
pi_92954809
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb mijn Kindle nu een week of drie, en ben er erg tevreden mee. Licht, super batterijduur, heerlijk lezen. Van alle opties (aantekeningen etc) maak ik nauwelijks gebruik, maar het woordenboek vind ik wel heel handig.
Zoek alleen nog een hoesje, ik zie op ebay wel heel veel, maar ik vind ze allemaal lelijk. Iemand suggesties?
Bij de Hema heb je een goed hoesje voor 5 euro (in verschillende kleuren) die precies om je Kindle past.
Die heb ik zelf ook.

^O^
----
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:57:13 #271
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_92954950
quote:
Perfect, dankjewel!
Check mijn band Glorybox
pi_92955545
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:57 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Perfect, dankjewel!
In de winkel heb je nog meer kleuren hoor.
----
pi_92964220
quote:
Heb ik ook voor mijn Sony PS350 :)
pi_92966287
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
ik heb daarom juist een hele basic reader die dat soort opties niet heeft. Ik lees alleen maar voor de lol en maak nooit aantekeningen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:27:23 #275
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_92969325
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik heb daarom juist een hele basic reader die dat soort opties niet heeft. Ik lees alleen maar voor de lol en maak nooit aantekeningen.
Die is wel duurder dan de Kindle, dus zo basic is 'ie ook weer niet. ;)
Check mijn band Glorybox
pi_92971835
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ben je ook zo blij met de optie om de boeken eerst uit te proberen?
----
pi_93102062
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Svyatagor het volgende:
119 euro, in het zwart
pi_93102802
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:36 schreef computergirl het volgende:

[..]

119 euro, in het zwart
Aantrekkelijke prijs, maar de Kindle heeft een nieuwer eInk Pearl-scherm met het dubbele contrast, hogere snelheid en een extra inch ruimte voor drie tientjes meer.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:01:04 #279
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_93103193
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Ben je ook zo blij met de optie om de boeken eerst uit te proberen?
Ik heb er tot dusver alleen maar illegale downloads op gezet. :@
Check mijn band Glorybox
  maandag 21 februari 2011 @ 15:46:01 #280
128384 mcwops
gat in je glas
pi_93105171
ik gebruik tegenwoordig de Kindle voor boeken (als mijn kinderen m niet in gebruik hebben)
en de Ipad om wat te internetten en pdfs (tijdschriften) te lezen.
die combi gaat prima :)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')