Is dat prutsen complex of gewoon een tutorial volgen op een of andere website?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
Belangrijker voor die keuze lijkt me ook of je er Engelstalige boeken (Amazon) op wil zetten of Nederlandse (Selexyz). En of je zin hebt om eventueel te prutsen met beveiliging en omzetten van bestandsformaten om NL boeken op een Kindle te kunnen lezen.
Oh ja... de digital rights management is er ook nog. Doet wel in één klap alle voordelen van e-readers teniet.quote:Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
Calibre sloopt geen beveiliging van e-books he?
En PDF's op een 6" schermpje... nah, da's geen goed idee, tenzij je continu wil inzoomen en scrollen enzo. Of je moet de grote Kindle kopen.
quote:
Nee, je bent aan het trollen. Als je herhaaldelijk hetzelfde bericht plaatst, alleen maar omdat niemand op je reageert, ben je gewoon zielig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:49 schreef rubje het volgende:
[..]
nope ik laat iemand de toekomst zien ,visueel..
Kijk eens naar een Kindle 3, dat is echt een wereld van verschil. Ik was verleden week in Londen en daar ligt de Kindle 3 gewoon in de schappen zodat ik ze naast een Samsung kon houden. De Kindle is echt crispy scherp en gewoon mooi afgewerkt, voelt luxe aan. Laatst bij Donner Rotterdam de Oyo ook vast gehad, herken goed wat je schrijft, traag speelgoed.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:27 schreef Fixers het volgende:
Ik ben vanmiddag even bij de lokale selexyz binnengelopen Daar hadden ze een paar demomodellen van de oyo, bebook en samsung. Als eerste die oyo opgepakt. Wat bediening betreft viel het me en zag het er goed uit. Tot ik daarna een bebook vasthad. Dat was nogal een verschil, de bediening daarvan was vooral veel sneller.
Met bladzijdes omslaan zal je van een traag reagerende e-book wel niet zoveel last hebben. Maar met navigeren op internet, om een boek te kopen of het nieuws te lezen is dat lastig. Ook met dingen als instellingen wijzigen zal ik me aan langzaam reageren ergeren. De oyo wordt het voor mij dus niet.
Overigens vond ik juist die samsung erg plastic aanvoelen. Het uiterlijk, dat ding lijkt op een hele grote mobile telefoon, doet mij ook te veel denken aan een stuk peuterspeelgoed.
Maar je had em toch gekocht?!!!! EINZZZ!!111quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef computergirl het volgende:
ereader is stuk
ik wilde de lamp op mijn nachtkastje aandoen vanochtend en leunde op mijn elleboog. Helaas lag daar net toevallig mijn e-reader onder (naast mijn kussen) en toen was het 'KRAK'
nooooquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef computergirl het volgende:
ereader is stuk
ik wilde de lamp op mijn nachtkastje aandoen vanochtend en leunde op mijn elleboog. Helaas lag daar net toevallig mijn e-reader onder (naast mijn kussen) en toen was het 'KRAK'
Als ik naast je lag had ik je heel liefdevol getroostquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef computergirl het volgende:
ereader is stuk
Zondequote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef computergirl het volgende:
ereader is stuk
Het zijn 2 verschillende doeleinden waar beide apparaten voor geoptimaliseerd zijn. Maar waar de ene extreem goed in is zuigt de andere net zo hard.quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb een Android tablet met touchscreen van iets van 150 euro gekocht. Voor het lezen van pdf's is ie ideaal en daarnaast kun je er ook gewoon mee internetten en zelfs tekstverwerken als je er een toetsenbordje aanhangt. Nadeel is dat de accuduur lang niet zo goed is als van een Kindle oid.
nee natuurlijk niet.....misschien zou ik hem wel onder mijn inboedelverzekering kunnen claimenquote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Cudles het volgende:
Balen dus, krijg je nog garantie in dit geval?
Ja weet ik veel, misschien weet je iets te verzinnen waardoor die stuk is en je toch garantie krijgtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet.....misschien zou ik hem wel onder mijn inboedelverzekering kunnen claimen
Hier kom ik even op terug. Was vandaag weer bij de selexyz en nog eens gekeken. Snelheid van de oyo was nu vergelijkbaar met die van een bebook ernaast.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Rocketdox het volgende:
Niet te vergeten dat de OYO verleden week (als ik me niet vergis) een update heeft gehad waardoor hij veel sneller wordt. Een kennis heeft vandaag een OYO gekocht voor kerst, de update werd er door een medewerker meteen opgezet.
Ik heb hem net binnen voor een review op FOK!, die komt over een weekje of 2. Eerst even alle features probreren.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef AtseBenjamin het volgende:
Ben van plan om ook een e-reader te kopen.
Heb mijn oog laten vallen op de Sony Reader Touch Edition PRS-650.
Iemand ervaring hiermee of andere tips?
Bij de Hema heb je een goed hoesje voor 5 euro (in verschillende kleuren) die precies om je Kindle past.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb mijn Kindle nu een week of drie, en ben er erg tevreden mee. Licht, super batterijduur, heerlijk lezen. Van alle opties (aantekeningen etc) maak ik nauwelijks gebruik, maar het woordenboek vind ik wel heel handig.
Zoek alleen nog een hoesje, ik zie op ebay wel heel veel, maar ik vind ze allemaal lelijk. Iemand suggesties?
Perfect, dankjewel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:52 schreef KingLysandus het volgende:
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)x?productid=99992713
Heb ik ook voor mijn Sony PS350quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:52 schreef KingLysandus het volgende:
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)x?productid=99992713
ik heb daarom juist een hele basic reader die dat soort opties niet heeft. Ik lees alleen maar voor de lol en maak nooit aantekeningen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb mijn Kindle nu een week of drie, en ben er erg tevreden mee. Licht, super batterijduur, heerlijk lezen. Van alle opties (aantekeningen etc) maak ik nauwelijks gebruik, maar het woordenboek vind ik wel heel handig.
Die is wel duurder dan de Kindle, dus zo basic is 'ie ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb daarom juist een hele basic reader die dat soort opties niet heeft. Ik lees alleen maar voor de lol en maak nooit aantekeningen.
Ben je ook zo blij met de optie om de boeken eerst uit te proberen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die is wel duurder dan de Kindle, dus zo basic is 'ie ook weer niet.
119 euro, in het zwartquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Svyatagor het volgende:
Die is wel duurder dan de Kindle, dus zo basic is 'ie ook weer niet.
Aantrekkelijke prijs, maar de Kindle heeft een nieuwer eInk Pearl-scherm met het dubbele contrast, hogere snelheid en een extra inch ruimte voor drie tientjes meer.quote:
Ik heb er tot dusver alleen maar illegale downloads op gezet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij met de optie om de boeken eerst uit te proberen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |