Maar je had em toch gekocht?!!!! EINZZZ!!111quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef computergirl het volgende:
ereader is stuk
ik wilde de lamp op mijn nachtkastje aandoen vanochtend en leunde op mijn elleboog. Helaas lag daar net toevallig mijn e-reader onder (naast mijn kussen) en toen was het 'KRAK'
nooooquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef computergirl het volgende:
ereader is stuk
ik wilde de lamp op mijn nachtkastje aandoen vanochtend en leunde op mijn elleboog. Helaas lag daar net toevallig mijn e-reader onder (naast mijn kussen) en toen was het 'KRAK'
Als ik naast je lag had ik je heel liefdevol getroostquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef computergirl het volgende:
ereader is stuk
Zondequote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef computergirl het volgende:
ereader is stuk
Het zijn 2 verschillende doeleinden waar beide apparaten voor geoptimaliseerd zijn. Maar waar de ene extreem goed in is zuigt de andere net zo hard.quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb een Android tablet met touchscreen van iets van 150 euro gekocht. Voor het lezen van pdf's is ie ideaal en daarnaast kun je er ook gewoon mee internetten en zelfs tekstverwerken als je er een toetsenbordje aanhangt. Nadeel is dat de accuduur lang niet zo goed is als van een Kindle oid.
nee natuurlijk niet.....misschien zou ik hem wel onder mijn inboedelverzekering kunnen claimenquote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Cudles het volgende:
Balen dus, krijg je nog garantie in dit geval?
Ja weet ik veel, misschien weet je iets te verzinnen waardoor die stuk is en je toch garantie krijgtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet.....misschien zou ik hem wel onder mijn inboedelverzekering kunnen claimen
Hier kom ik even op terug. Was vandaag weer bij de selexyz en nog eens gekeken. Snelheid van de oyo was nu vergelijkbaar met die van een bebook ernaast.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Rocketdox het volgende:
Niet te vergeten dat de OYO verleden week (als ik me niet vergis) een update heeft gehad waardoor hij veel sneller wordt. Een kennis heeft vandaag een OYO gekocht voor kerst, de update werd er door een medewerker meteen opgezet.
Ik heb hem net binnen voor een review op FOK!, die komt over een weekje of 2. Eerst even alle features probreren.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef AtseBenjamin het volgende:
Ben van plan om ook een e-reader te kopen.
Heb mijn oog laten vallen op de Sony Reader Touch Edition PRS-650.
Iemand ervaring hiermee of andere tips?
Bij de Hema heb je een goed hoesje voor 5 euro (in verschillende kleuren) die precies om je Kindle past.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb mijn Kindle nu een week of drie, en ben er erg tevreden mee. Licht, super batterijduur, heerlijk lezen. Van alle opties (aantekeningen etc) maak ik nauwelijks gebruik, maar het woordenboek vind ik wel heel handig.
Zoek alleen nog een hoesje, ik zie op ebay wel heel veel, maar ik vind ze allemaal lelijk. Iemand suggesties?
Perfect, dankjewel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:52 schreef KingLysandus het volgende:
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)x?productid=99992713
Heb ik ook voor mijn Sony PS350quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:52 schreef KingLysandus het volgende:
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)x?productid=99992713
ik heb daarom juist een hele basic reader die dat soort opties niet heeft. Ik lees alleen maar voor de lol en maak nooit aantekeningen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb mijn Kindle nu een week of drie, en ben er erg tevreden mee. Licht, super batterijduur, heerlijk lezen. Van alle opties (aantekeningen etc) maak ik nauwelijks gebruik, maar het woordenboek vind ik wel heel handig.
Die is wel duurder dan de Kindle, dus zo basic is 'ie ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb daarom juist een hele basic reader die dat soort opties niet heeft. Ik lees alleen maar voor de lol en maak nooit aantekeningen.
Ben je ook zo blij met de optie om de boeken eerst uit te proberen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die is wel duurder dan de Kindle, dus zo basic is 'ie ook weer niet.
119 euro, in het zwartquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Svyatagor het volgende:
Die is wel duurder dan de Kindle, dus zo basic is 'ie ook weer niet.
Aantrekkelijke prijs, maar de Kindle heeft een nieuwer eInk Pearl-scherm met het dubbele contrast, hogere snelheid en een extra inch ruimte voor drie tientjes meer.quote:
Ik heb er tot dusver alleen maar illegale downloads op gezet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij met de optie om de boeken eerst uit te proberen?
quote:New Features Included in Free Software Update
* Real Page Numbers
Many titles in the Kindle Store now include real page numbers, making it easy to reference and cite passages and read alongside someone reading the print book in a book club or class. Page numbers will also be available on our free "Buy Once, Read Everywhere" Kindle apps in the coming months. As with all of Kindle's features, we want you to lose yourself in the author's words, so page numbers and locations are only displayed when you press the Menu button.
* Public Notes
This feature lets Kindle users choose to make their book notes and highlights available for others to see. Any Kindle user -- including authors, their fans, book reviewers, professors and passionate readers everywhere -- can opt-in to share their thoughts on book passages and ideas with friends, family members, colleagues, and the greater Kindle community of people who love to read. To review and turn on Public Notes in your own books, view the Public Notes of people you follow, track your reading activities, see Popular Highlights and your annotations, and view your full library of books, go to https://kindle.amazon.com
* Before You Go ...
When you reach the end of the book, you can now immediately rate the book, share a message about the book with your social network, get personalized recommendations for what to read next, and see more books by the same author.
* New Newspaper and Magazine Layout
A new browsing layout makes it easy to scan newspapers and magazines more quickly.
ja, bebook is 6". Er passen 2 regels meer tekst op ongeveer (althans in de lettergrootte waarin ik lees), als je kleine lettertjes leest is het 4 regeltjes extra (normale zinnen zeg maar).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:51 schreef das_phantom het volgende:
Je bebook is 6"? Ik twijfel tussen de Sony 350 en 650, maar eigenlijk wil ik alleen voor de 650 gaan als het verschil aanzienlijk is.
Ik lees gewoon epubs op mijn kindle. Kwestie van een andere firmwarequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt het dat die Kindle geen ePub kan lezen? Ik heb veel ePub-boeken die ik iBooks lees, maar met die prijzen van de nieuwe Kindle lijkt een echte eReader mij wel wat. Ik heb alleen geen zin om alles met Calibre om te moeten zetten, want hij verneukt bijna elke keer de layout als ik dat nu doe.
Heb je misschien een linkje waar dat goed uitgelegd staat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik lees gewoon epubs op mijn kindle. Kwestie van een andere firmware
Ja! 1 momentje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje waar dat goed uitgelegd staat?
Nog bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:03 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
ja, bebook is 6". Er passen 2 regels meer tekst op ongeveer (althans in de lettergrootte waarin ik lees), als je kleine lettertjes leest is het 4 regeltjes extra (normale zinnen zeg maar).
De 650 is alleen wat lastig te verkrijgen, trouwens alle ereaders zijn lastig te koop, alleen de sony 350 zie ik overal nog liggen.
Ik zou ze gewoon allebei even bekijken in de winkel, dat zegt denk ik het meeste. Ik zou persoonlijk mijn bebook 6 " inruilen voor de sony 350, maar dat is meer omdat hij sneller is en je kan leuke mapjes aanmaken en je ziet de boekcovers in het hoofdmenu. Ik vind de 350 fijner om in bed te lezen, maar op de bank heb ik weer liever de bebook (als ik rechtoop zit).
firmware? illegaal? volgens mij toch gewoon het freeware programma Calibre gebruiken?? die zet het om naar Mobi-formaat als je de Kindle aansluit en je de boeken daarop wil zetten. of mis ik hier iets?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja! 1 momentje.
Ik PM die link want... kan me zo voorstellen dat het niet helemaal binnen de fok regels valt.
= gebeurd. Indien er meer mensen dit willen hebben PM me maar even
Firmware is het programma wat op je e-reader zelf zit. Volgens mij is het illegaal om er een ander besturingssysteem op te zettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef mcwops het volgende:
[..]
firmware? illegaal? volgens mij toch gewoon het freeware programma Calibre gebruiken?? die zet het om naar Mobi-formaat als je de Kindle aansluit en je de boeken daarop wil zetten. of mis ik hier iets?
Calibre wil nog al eens een conversie vernaggelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef mcwops het volgende:
[..]
firmware? illegaal? volgens mij toch gewoon het freeware programma Calibre gebruiken?? die zet het om naar Mobi-formaat als je de Kindle aansluit en je de boeken daarop wil zetten. of mis ik hier iets?
SPOILER: offtopic(?)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blij zullen ze er niet mee zijn bij Amazon
[ Bericht 15% gewijzigd door wdn op 02-03-2011 11:14:12 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dan zou linux op je pc installeren ook illegaal zijn... dit mag gewoon hoor, voor bijna alle ereaders zijn er veel alternatieve firmwares, voor de bebook one bijv. tientallen. Ik heb nu een russiche firmware erop (wel in het engels).quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef Cudles het volgende:
Firmware is het programma wat op je e-reader zelf zit. Volgens mij is het illegaal om er een ander besturingssysteem op te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |