abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86976888

:P.

Kindle via Wi-Fi verbonden aan m'n HTC Desire (met hotspot tethering dinges).
pi_86987874
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]

Wat kost dat ding en kan ik dan boeken downloaden op usenet? :P

Edit: niet duur 140 dollar. Wat is een betrouwbare shop??

Heb alleen geen CC :N
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:42:15 #28
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_86988177
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:33 schreef deepart het volgende:

[..]

Wat kost dat ding en kan ik dan boeken downloaden op usenet? :P

Edit: niet duur 140 dollar. Wat is een betrouwbare shop??

Heb alleen geen CC :N
Boeken zijn goed te downloaden, zeker als je het geen probleem vind om in het Engels te lezen. Daarnaast zijn het bestanden van nog geen mb groot dus je hebt ze ook in een seconde binnen...
pi_86988185
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]

hey, jij hebt 'm ook, tof!
ik zag gisteren toevallig waar ik kan internetten, maar had nog geen zin hem op m'n netwerk te koppelen, zal dat zo ff doen :D

bevalt die kindle je?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86988231
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:42 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Boeken zijn goed te downloaden, zeker als je het geen probleem vind om in het Engels te lezen. Daarnaast zijn het bestanden van nog geen mb groot dus je hebt ze ook in een seconde binnen...
Maar is die Kindle van amazon niet beveiligd?
Diepzinnige deepart.
pi_86988260
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef deepart het volgende:

[..]

Maar is die Kindle van amazon niet beveiligd?
welnee
pi_86988334
Wat kost een e-book dan en zijn er ook kleinere e-readers? (ten grootte van een bladzijde met maar 2 knoppen ofzo)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86988461
Ik wil die Kindle 3 kopen van Amazon maar dat gaat niet zonder creditcard. Stom dat je geen Paypal kan gebruiken.
Diepzinnige deepart.
pi_86988466
Ik heb een stapel pdf's op mijn comp, werken die gewoon als ik ze op een kindle zet?
-géén blogabet, bvd-
pi_86988624
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik heb een stapel pdf's op mijn comp, werken die gewoon als ik ze op een kindle zet?
heb je een speciaal programmatje voor nodig
  woensdag 29 september 2010 @ 18:07:00 #36
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86989127
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
ik zag gisteren toevallig waar ik kan internetten, maar had nog geen zin hem op m'n netwerk te koppelen, zal dat zo ff doen :D
bespaar je de ergernis, internetten op een ereader... gaat niet echt lekker, veel te traag.

boeken erop lezen echter :9
I intend to be formidably armed
pi_86989790
De kindle 3 besteld, kost alsnog 145 euro met alle tax en verzendkosten erbij tssss
Diepzinnige deepart.
pi_86990042
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:07 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

bespaar je de ergernis, internetten op een ereader... gaat niet echt lekker, veel te traag.

boeken erop lezen echter :9
hij loopt bij mij om de haverklap vast als ik internet probeer.
sowieso loopt m'n kindle redelijk veel vast, hebben meer mensen dit?
pi_86991257
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:

bevalt die kindle je?
Heb er vanmiddag voornamelijk wat mee lopen klooien. Wist je dat ie ook mp3's kan afspelen, best prima geluidskwaliteit eigenlijk :P! Alleen is het dan een mp3-speler zonder display, met slechte een pauze en een volgend-nummer mogelijkheid. Soort van iPhod Shuffle ofzo. Niet serieus te gebruiken als mp3speler dus.

Zojuist een tijdje gebruikt waar ie eigenlijk voor bedoeld is: lezen. En het scherm leest echt heerlijk. Maar eigenlijk had ie van mij wel wat dikker gemogen :@, 'k denk dat dat toch prettiger vasthoudt in de hand dan zo'n ding met van die dunne 'scherpe' randen.

quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef MagicIsland1 het volgende:

Ja, en zónder speciaal programma. Alleen zou het display van de (kleine) Kindle 3 net wat te klein zijn voor A4-pdf's. Dan moet je eigenlijk continu lopen inzoomen, het werkt wel, maar het is wat omslachtig. Dan zou je eigenlijk de Kindle DX moeten nemen denk ik, da's een A4 (?) volgens mij.

Je kunt documenten (pdf, doc, txt, jpg, etc) mailen naar een eigen e-mailadres (username@kindle.com) en dan staan ze even later op de Kindle. Uiteraard kun je ze ook met een usb-kabeltje overzetten.

Eigenlijk viel me die Kindle-shop wat tegen. 'k Wilde bijvoorbeeld van Isaac Asimov de Foundation-serie (een SF-klassieker!) erop zetten. Die is dus gewoon niet te koop! Zal wel met rechten te maken hebben ofzo.

Gelukkig kun je wel onbeveiligde (!) mobi-bestanden erop zetten, en kun je met software (bijv. Calibre) zelf ebook-bestanden maken die je met de Kindle kunt lezen.
pi_86991261
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
Heb sinds vanmorgen een Kindle 3.
Best geinig ding, slechts 140 dollar :Y.
Hoelang duurde het verzenden bij jou? Er staat een geschatte datum tussen de 6de en de 14de van oktober.. Dat is wel ruim genomen :P
Diepzinnige deepart.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:09:25 #41
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86991407
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Maar eigenlijk had ie van mij wel wat dikker gemogen :@, 'k denk dat dat toch prettiger vasthoudt in de hand dan zo'n ding met van die dunne 'scherpe' randen.
mooi hoesje ervoor kopen, dan is hij gelijk 2 keer zo dik en leest hij prettiger.
pi_86991408
quote:

[..]

Heb er vanmiddag voornamelijk wat mee lopen klooien. Wist je dat ie ook mp3's kan afspelen, best prima geluidskwaliteit eigenlijk :P! Alleen is het dan een mp3-speler zonder display, met slechte een pauze en een volgend-nummer mogelijkheid. Soort van iPhod Shuffle ofzo. Niet serieus te gebruiken als mp3speler dus.

Zojuist een tijdje gebruikt waar ie eigenlijk voor bedoeld is: lezen. En het scherm leest echt heerlijk. Maar eigenlijk had ie van mij wel wat dikker gemogen :@, 'k denk dat dat toch prettiger vasthoudt in de hand dan zo'n ding met van die dunne 'scherpe' randen.

heb je er geen hoesje omheen dan?
ik heb zo'n leren map van amazon, dat maakt 'm wel een stukkie dikker
pi_86991438
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef deepart het volgende:

Hoelang duurde het verzenden bij jou? Er staat een geschatte datum tussen de 6de en de 14de van oktober.. Dat is wel ruim genomen :P
Heb 'm op 21 september besteld, en had blijkbaar gekozen voor "Priority International Courier" (Shipping & Handling = 16,71 euro) en UPS belde vanmorgen aan.
pi_86991513
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Heb 'm op 21 september besteld, en had blijkbaar gekozen voor "Priority International Courier" (Shipping & Handling = 16,71 euro) en UPS belde vanmorgen aan.
Dat is vrij snel. Ik heb nog gekeken en "Priority International Courier" was de enige optie die ik kon kiezen.
Diepzinnige deepart.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:11:45 #45
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86991517
quote:
. 'k Wilde bijvoorbeeld van Isaac Asimov de Foundation-serie (een SF-klassieker!) erop zetten. Die is dus gewoon niet te koop! Zal wel met rechten te maken hebben ofzo.
Je weet toch wel dat je ebooks kan downloaden? Asimov's foundation is in iedergeval eenvoudig met de nieuwsgroepen te vinden ;)

Nu is dit natuurlijk geen pleidooi om niks te kopen...
pi_86991548
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef kahlanamnell het volgende:

mooi hoesje ervoor kopen, dan is hij gelijk 2 keer zo dik en leest hij prettiger.
'k Ben altijd anti-hoesjes :P, maar misschien is dat bij dit ding wel prettiger ja. Iets dikker houdt waarschijnlijk toch beter vast. Zal me er 's in verdiepen.

quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef kahlanamnell het volgende:

Je weet toch wel dat je ebooks kan downloaden? Asimov's foundation is in iedergeval eenvoudig met de nieuwsgroepen te vinden ;)

Nu is dit natuurlijk geen pleidooi om niks te kopen...
Yep, daar had ik ze 10 jaar geleden ofzo al eens gedownload als html-bestanden. Met Calibre omgezet naar mobi, gaat prima. Maar het idee dat zoiets bekends niet in de Kindle-winkel te koop is... en dat je zelf moet gaan lopen prutsen :N.
pi_86991696
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Ben altijd anti-hoesjes :P, maar misschien is dat bij dit ding wel prettiger ja. Iets dikker houdt waarschijnlijk toch beter vast. Zal me er 's in verdiepen.
welnee, is zwaar relaxed.
ik heb een mapje van amazon, werkt als een tierelier, en je kindle blijft mooi netjes.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:18:36 #48
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86991838
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb een mapje van amazon, werkt als een tierelier, en je kindle blijft mooi netjes.
ja, die dingen zijn echt goed. Ze hebben echt hele mooie (helaas ook hele dure), echte kunstobjecten.

Gelukkig heb ik maar een bebook one, dan word ik niet verleid door een dure hoes :P
pi_86992275
Uiteindelijk wil ik volgend jaar ofzo toch een Android tablet :P, maar voor slechts 150 euro wilde ik dit ding eens uitgeprobeerd hebben :7.

En geinig genoeg kun je ook gewoon de Kindle reader installeren als Android app. Ook op je pc trouwens :Y.
pi_86994780
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Mirjam het volgende:

.
Wel handig systeem om 'm vast te maken ja :Y. Geen gedoe met elastiekjes in de hoeken of dat je 'm ergens achter moet schuiven zodat je niet meer goed bij de knopjes kunt.

Maar... 382 gram extra, is dat wel comfortabel vasthouden :{?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')