Wat kost dat ding en kan ik dan boeken downloaden op usenet?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ].
Kindle via Wi-Fi verbonden aan m'n HTC Desire (met hotspot tethering dinges).
Boeken zijn goed te downloaden, zeker als je het geen probleem vind om in het Engels te lezen. Daarnaast zijn het bestanden van nog geen mb groot dus je hebt ze ook in een seconde binnen...quote:Op woensdag 29 september 2010 17:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat kost dat ding en kan ik dan boeken downloaden op usenet?
Edit: niet duur 140 dollar. Wat is een betrouwbare shop??
Heb alleen geen CC![]()
hey, jij hebt 'm ook, tof!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ].
Kindle via Wi-Fi verbonden aan m'n HTC Desire (met hotspot tethering dinges).
Maar is die Kindle van amazon niet beveiligd?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:42 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Boeken zijn goed te downloaden, zeker als je het geen probleem vind om in het Engels te lezen. Daarnaast zijn het bestanden van nog geen mb groot dus je hebt ze ook in een seconde binnen...
welneequote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Maar is die Kindle van amazon niet beveiligd?
heb je een speciaal programmatje voor nodigquote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik heb een stapel pdf's op mijn comp, werken die gewoon als ik ze op een kindle zet?
bespaar je de ergernis, internetten op een ereader... gaat niet echt lekker, veel te traag.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
ik zag gisteren toevallig waar ik kan internetten, maar had nog geen zin hem op m'n netwerk te koppelen, zal dat zo ff doen
hij loopt bij mij om de haverklap vast als ik internet probeer.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:07 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
bespaar je de ergernis, internetten op een ereader... gaat niet echt lekker, veel te traag.
boeken erop lezen echter
Heb er vanmiddag voornamelijk wat mee lopen klooien. Wist je dat ie ook mp3's kan afspelen, best prima geluidskwaliteit eigenlijkquote:
Ja, en zónder speciaal programma. Alleen zou het display van de (kleine) Kindle 3 net wat te klein zijn voor A4-pdf's. Dan moet je eigenlijk continu lopen inzoomen, het werkt wel, maar het is wat omslachtig. Dan zou je eigenlijk de Kindle DX moeten nemen denk ik, da's een A4 (?) volgens mij.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik heb een stapel pdf's op mijn comp, werken die gewoon als ik ze op een kindle zet?
Hoelang duurde het verzenden bij jou? Er staat een geschatte datum tussen de 6de en de 14de van oktober.. Dat is wel ruim genomenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
Heb sinds vanmorgen een Kindle 3.
Best geinig ding, slechts 140 dollar.
mooi hoesje ervoor kopen, dan is hij gelijk 2 keer zo dik en leest hij prettiger.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Maar eigenlijk had ie van mij wel wat dikker gemogen, 'k denk dat dat toch prettiger vasthoudt in de hand dan zo'n ding met van die dunne 'scherpe' randen.
heb je er geen hoesje omheen dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb er vanmiddag voornamelijk wat mee lopen klooien. Wist je dat ie ook mp3's kan afspelen, best prima geluidskwaliteit eigenlijk! Alleen is het dan een mp3-speler zonder display, met slechte een pauze en een volgend-nummer mogelijkheid. Soort van iPhod Shuffle ofzo. Niet serieus te gebruiken als mp3speler dus.
Zojuist een tijdje gebruikt waar ie eigenlijk voor bedoeld is: lezen. En het scherm leest echt heerlijk. Maar eigenlijk had ie van mij wel wat dikker gemogen, 'k denk dat dat toch prettiger vasthoudt in de hand dan zo'n ding met van die dunne 'scherpe' randen.
Heb 'm op 21 september besteld, en had blijkbaar gekozen voor "Priority International Courier" (Shipping & Handling = 16,71 euro) en UPS belde vanmorgen aan.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef deepart het volgende:
Hoelang duurde het verzenden bij jou? Er staat een geschatte datum tussen de 6de en de 14de van oktober.. Dat is wel ruim genomen
Dat is vrij snel. Ik heb nog gekeken en "Priority International Courier" was de enige optie die ik kon kiezen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb 'm op 21 september besteld, en had blijkbaar gekozen voor "Priority International Courier" (Shipping & Handling = 16,71 euro) en UPS belde vanmorgen aan.
Je weet toch wel dat je ebooks kan downloaden? Asimov's foundation is in iedergeval eenvoudig met de nieuwsgroepen te vindenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
. 'k Wilde bijvoorbeeld van Isaac Asimov de Foundation-serie (een SF-klassieker!) erop zetten. Die is dus gewoon niet te koop! Zal wel met rechten te maken hebben ofzo.
'k Ben altijd anti-hoesjesquote:Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef kahlanamnell het volgende:
mooi hoesje ervoor kopen, dan is hij gelijk 2 keer zo dik en leest hij prettiger.
Yep, daar had ik ze 10 jaar geleden ofzo al eens gedownload als html-bestanden. Met Calibre omgezet naar mobi, gaat prima. Maar het idee dat zoiets bekends niet in de Kindle-winkel te koop is... en dat je zelf moet gaan lopen prutsenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef kahlanamnell het volgende:
Je weet toch wel dat je ebooks kan downloaden? Asimov's foundation is in iedergeval eenvoudig met de nieuwsgroepen te vinden![]()
Nu is dit natuurlijk geen pleidooi om niks te kopen...
welnee, is zwaar relaxed.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ben altijd anti-hoesjes, maar misschien is dat bij dit ding wel prettiger ja. Iets dikker houdt waarschijnlijk toch beter vast. Zal me er 's in verdiepen.
ja, die dingen zijn echt goed. Ze hebben echt hele mooie (helaas ook hele dure), echte kunstobjecten.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welnee, is zwaar relaxed.
ik heb een mapje van amazon, werkt als een tierelier, en je kindle blijft mooi netjes.
.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Mirjam het volgende:
welnee, is zwaar relaxed.
ik heb een mapje van amazon, werkt als een tierelier, en je kindle blijft mooi netjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |