SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Rijst met tonijnballen en slaquote:
Ik heb nog een laatst nog een paar van die dingen weggegooidquote:
Ik nog steeds, maar ze zitten nooit meer in de zakkenquote:
Misschien heb ik die bewaarmap hier zelfs nog wel ergers liggen.quote:Op zondag 19 september 2010 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog een laatst nog een paar van die dingen weggegooid
Ik zou Smiths bellen.quote:Op zondag 19 september 2010 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik nog steeds, maar ze zitten nooit meer in de zakken
Ja, die krijg ik dus niet meer te pakkenquote:
echt welquote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik dus niet meer te pakkenBedrijf bestaat niet meer ofzo
quote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik dus niet meer te pakkenBedrijf bestaat niet meer ofzo
Ojaquote:
urkquote:Op maandag 20 september 2010 13:09 schreef PieterBas het volgende:
Zo net even twee weken vrij ingepland, nu nog een keuze maken waar naar toe
quote:
Beterschapquote:
dank je.quote:
concert, dus een soort van een date inderdaad.quote:
Waar ga je heen??quote:Op maandag 20 september 2010 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
concert, dus een soort van een date inderdaad.![]()
![]()
![]()
Milk Inc. in het Sportpaleis, Antwerpen.quote:
Deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ann_Vervoortquote:
Walk On Waterquote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Milk Inc. in het Sportpaleis, Antwerpen.
Dus één of andere Belgische schone.
Er waren nog twee andere zangeressen voor haar.quote:Op maandag 20 september 2010 19:00 schreef jna het volgende:
Nou die dikke tieten vallen ook wel mee Dean
hadden die wel dikke tetten?quote:Op maandag 20 september 2010 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er waren nog twee andere zangeressen voor haar.
Inderdaad.quote:Op maandag 20 september 2010 19:31 schreef jna het volgende:
zit ons weer blij te maken met een dooie mus
Hoewel Sunrise ook best tof wasquote:
Die kan ik me dan weer niet zo herinneren.quote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoewel Sunrise ook best tof was
Rijden er op dat tijdstip al bussen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 05:21 schreef L.no het volgende:
Fuck, ik kon zelfs een half uur uitslapen..
rotbussen.
Zijn er uberhaupt dan al mensen wakkerquote:Op dinsdag 21 september 2010 07:53 schreef jna het volgende:
[..]
Rijden er op dat tijdstip al bussen?
In Friesland blijkbaar wel, maar dat ligt ook in een andere tijdszone.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt dan al mensen wakker
Daar werken ze nog met een zonnewijzerquote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:53 schreef jna het volgende:
[..]
Rijden er op dat tijdstip al bussen?
Ik kan van mijn flexplekbureau zo bij het UWV naar binnenkijken.. en zo de sollicitatietraining volgenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:00 schreef Etcetera het volgende:
Sollicitatietraining bij het UWV vanmiddag
quote:
bijna ook nog goed geradenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Whut. Heb je het in de fik gestoken ofzo
Nou lekker is datquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef gers het volgende:
[..]
bijna ook nog goed geradenalleen ik heb het zelf niet in de fik gestoken
geen ideequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou lekker is datEn hoe moet je nu verder met je stage?
mwha niet echtquote:
Gaat ze nu door voor de BBQ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef gers het volgende:
[..]
bijna ook nog goed geradenalleen ik heb het zelf niet in de fik gestoken
Goeie woordkeuzequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat ze nu door voor de BBQ?
Lekker dan?!?
Daar zal het gaan als een lopend vuurtje...quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zou maar snel een brandbrief naar m'n stagebegeleider sturen>
Hier lag ie nog niet bij de FRS.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:29 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken of F1 2010 al in de gameshop ligt
Die op jouw pc draait.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Na Tony Hawk Pro Skater 2 is er geen goede game meer uitgekomen.
Nice comebackquote:Op woensdag 22 september 2010 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die op jouw pc draait.
Binnenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier lag ie nog niet bij de FRS.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Binnenen gespeeld
In mijn eerste race al 5de in Kwalificatie en 7de in de race.... in mijn Lotus
Zelfs San Andreas draait prima, dus daar ligt het niet aanquote:Op woensdag 22 september 2010 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die op jouw pc draait.
Het wil nie lukken hèquote:
Met die dooie toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij had toch een date in belgie?
Ik mag zo voor een gesprek van 10 minuten naar Amsterdamquote:Op donderdag 23 september 2010 09:16 schreef Bloempje. het volgende:
Jeeuutje wat waren jullie allemaal vroeg op zeg. *is net wakker*
Jeetje, jij blij... Ik mag voor 2 uurtjes naar Amsterdam, das nog niet zo ergquote:Op donderdag 23 september 2010 09:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ik mag zo voor een gesprek van 10 minuten naar Amsterdam
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:16 schreef Bloempje. het volgende:
Jeeuutje wat waren jullie allemaal vroeg op zeg. *is net wakker*
quote:
nog 3 uurtjesquote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef L.no het volgende:
Hoe vroeg zijn jullie klaar? Ik nog een uurtje
ja we zitten nu op een noodlocatiequote:
Klaar, ben voor 3 kwartier helemaal naar school gekomen..quote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef L.no het volgende:
Hoe vroeg zijn jullie klaar? Ik nog een uurtje
Het kon ook 10 minuten zijn!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klaar, ben voor 3 kwartier helemaal naar school gekomen..
meid wat heb je het toch zwaarquote:Op donderdag 23 september 2010 13:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klaar, ben voor 3 kwartier helemaal naar school gekomen..
niet eerlijkquote:
Ja erg he. Gelukkig mag ik morgen van half 8 tot 5! Jeeuuuj! ...quote:
The roof.. the roof.. the roof is on fire.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:19 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
achter dit gebouw was mijn oude kantoor
mensen die in een auto rijdenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Vandaag 232 km met de auto gereden.
Wat ik gereden heb, wil je niet met het OV doen.quote:
zulke gehuchten?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ik gereden heb, wil je niet met het OV doen.
Dat valt op zich wel mee, maar sowieso 232 km wil je gewoon niet met het OV doen.quote:
soberzo zeelandquote:Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee, maar sowieso 232 km wil je gewoon niet met het OV doen.
Eerst van Middelburg naar Breda. Vervolgens van Breda naar Terneuzen en dan ten slotte van Terneuzen weer naar huis.
zo'n OV failert ....quote:
Wat jij voor hem (en mij) betaaltquote:Op donderdag 23 september 2010 20:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zo'n OV failert ....
Morgen om 8:15 in Arnhem zijn....
In ieder geval geen last van drukte op de weg.quote:
quote:
Nee, niet nu pas.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nu pas? Hier kwam dat voorbij toen ik naar huis ging.
uhm... nee, morgen ga ik lekker uitslapen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef L.no het volgende:
Zouden jullie Dean kunnen nadoen?
Half 6 's morgens beginnen met werken (kwart voor 5 uit huis zijn) en nu pas klaar zijn.
oh ok. Maar zolang duurde die onweer toch niet?quote:
klinkt goed, maak je een before-after foto's?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... nee, morgen ga ik lekker uitslapen.E dan op het gemakje naar de kapper.
het duurde een uurtje ofzoiets? Ik heb het neit echt bijgehouden, dus dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ok. Maar zolang duurde die onweer toch niet?Of trekt alle onweer precies ovr jullie heen?
![]()
![]()
uhm.... No, ain't gonna happen. Sorryquote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef L.no het volgende:
[..]
klinkt goed, maak je een before-after foto's?
Ben ik waarschijnlijk net van de bui weggereden.quote:het duurde een uurtje ofzoiets? Ik heb het neit echt bijgehouden, dus dat weet ik niet zeker.
Nee want dan is het werk allang geslotenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef L.no het volgende:
Zouden jullie Dean kunnen nadoen?
Half 6 's morgens beginnen met werken (kwart voor 5 uit huis zijn) en nu pas klaar zijn.
Weltrusten en groeten terugquote:Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef L.no het volgende:
Oke.
Ik ga slapen
jullie krijgen de groeten van Dean.
Nu dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:46 schreef gers het volgende:
nog 2 uurtjes en dan is het weekend tot dinsdag
biijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnaquote:
regen is alweer weg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef L.no het volgende:
Ik hoop dat die regen in Zeeland blijft, of dat het verder naar het zuiden gaat. Ik zat net te genieten van het mooie weer.
Dat zal wel lukken toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:54 schreef L.no het volgende:
Ik hoop dat hij damwoude per ongeluk mist.
Ik hoop het. Anders duw ik het even opzij, het is toch maar een kleine dorp.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken toch?![]()
Volgens de buienradar is de bui om 14:40 (verder loopt de radar nog niet) tussen Bergen op Zoom en Breda.
Waarschijnlijk kan die bui Damwoude niet eens vinden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders duw ik het even opzij, het is toch maar een kleine dorp.
* L.no wilt superkrachten hebben.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan die bui Damwoude niet eens vinden.![]()
Niewe layout?quote:
Ja, een nieuwe layout, dat was al heel lang bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niewe layout?![]()
Ik ben nog steeds de bagger-layout gewend, dat ik echt niets anders hoef.
Je wilde de stad al gaan plunderen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef L.no het volgende:
Krijg je net stufi, komt er een landelijke pin storing.
jupquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je wilde de stad al gaan plunderen?
Maar jeetjequote:
* L.no aait.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef Bravebart het volgende:
Nog steeds bezig zo te zienDan maar niet winkelen
Dat wilde ik nog doen, maar ik heb ironisch genoeg vanaf vanmorgen besloten om een standaard bedrag contant te betalen per week voor boodschappen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Naja, dan kan je hem vast reserveren
Je zou maar met je kar vol aan boodschappen bij de kassa staan en niet kunnen pinnen...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog doen, maar ik heb ironisch genoeg vanaf vanmorgen besloten om een standaard bedrag contant te betalen per week voor boodschappen.
Mijn plan, wat doen ze.
Haha, succes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja ik heb nog 3 euro contant, dus anders moet het daar maar van gebeuren vanavond
Ik heb aan Jan-Kees de Jager en Camiel Eurlings gevraagd om het in meer asfalt te investeren... Kom je terug vanuit Arnhem, hebben ze gelijk de Ring Rotterdam Noord A20 afgesloten.. en 10 km verder afslag Vlaardingen...quote:
Wat wil je, met je Prius. Veel te degelijke geitenwollensokken lui, die kunnen ze wel doorsturen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb aan Jan-Kees de Jager en Camiel Eurlings gevraagd om het in meer asfalt te investeren... Kom je terug vanuit Arnhem, hebben ze gelijk de Ring Rotterdam Noord A20 afgesloten.. en 10 km verder afslag Vlaardingen...
Ben je bijna thuis denk je een politiefuik in te rijden, mag je doorrijden
Half uurtje ofzo. Heb de koffie al klaarquote:
quote:
Nja, die in die tijd van die clips op TMF, heb het de laaste 10 jaar echt niet gevolgd hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dus ik denk dat Dean het over de huidige zangeres had.
Misschien was er dan nog een andere met dikke tetten. Maar de huidige heeft ze ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, die in die tijd van die clips op TMF, heb het de laaste 10 jaar echt niet gevolgd hoor
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:25 schreef The_Dean het volgende:
Ik bedoelde Linda Mertens. En die heeft ze best wel
[ afbeelding ]
Dus dat was sowieso onbelangrijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:36 schreef jna het volgende:
Laat ze dan ook niet groot uitpakken met het nieuws dat de vorige zangeres dood was. Die hebben we sowieso dus nooit gezien
Dat dus. Sukkels.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:36 schreef jna het volgende:
Laat ze dan ook niet groot uitpakken met het nieuws dat de vorige zangeres dood was. Die hebben we sowieso dus nooit gezien
Zeg dat welquote:
Ja hier ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Ik bekeek gister de buienradar en werd daar zogezegd niet vrolijk van, maar net scheen toch mooi de zon
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja hier ook.
Muh, ik was vergeten mijn wekker uit te zetten, dat is natuurlijk al niet zo handig. Maar ik stond ook nog vol overtuiging naast mijn bed om naar stage te gaan. Alleen toen bedacht ik me opeens dat er iets niet klopte.. Dus ik op m'n telefoon kijken: owjaaa... Zaterdag.
Hahaha, toch niet joh?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ach, dat is beter dan dat je op een stagedag je wekker vergeet te zetten en je om 9 uur nog eens lekker omdraait
Daar worden ze op stage niet echt blij van
Neuhquote:
Leuk.quote:
Dat dus. Bakken met regen, en dan ineens weer droog en zonnig... en dan weer hoosbuiquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zijn steeds maar korte hevige buitjes.
Hier net weer een hoosbui.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus. Bakken met regen, en dan ineens weer droog en zonnig... en dan weer hoosbui
Ik heb in de regen flink moeite om die Lotus op de baan te houden..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk.![]()
![]()
Ben er alleen nog niet zo goed.
Net vrije training met mijn HRTquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb in de regen flink moeite om die Lotus op de baan te houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |