abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87415916
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:52 schreef LuckiLuuk het volgende:

[..]

Aangeven dat je maar een bepaald budget voor design meubels hebt :'( maar wel een ontzettend grote liefhebber bent.. Een zielig verhaal ophangen doet het altijd goed :-)
Ik heb een mailtje gestuurd dat het maar 8 uur te koop stond. Kreeg ik een mail terug dat er maar 2 waren en dat ze beide gereserveerd waren voor dezelde persoon. (Waarom zet je het dan nog een knop van te koop op de site? :? ). 2e mail van hem'haar erachter aan dat ik ook niet besteld had en daarom hadden ze er ook geen een voor mij apart gezet. Vreemd hoor...

Plus het is ¤20,- voor een plastic dingetje, niet écht design hè. Valt niet op af te dingen.
pi_87424827
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:43 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een Falcon chair. Lekker oldschool, maar het kreng zit zo goed :9

[ afbeelding ]

Verder hou ik van het sixties design spul. Dus ik spaar :9
Ik ook 2, plus tafel! In buffel leer, dus wel een duur setje (£3,000).
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_87434690
Bij Strandwest in utrecht

25% korting
Droomt u al heel lang van de enige echte Eames Lounge Chair?
Dan is dit uw kans.
In overleg met de erven van Charles en Ray Eames heeft Vitra de beroemde fauteuil iets groter gemaakt.
Het ontwerp is tijdloos maar wij mensen zijn groter geworden.
Als u deze nieuwe maat fauteuil samen met de footstool koopt krijgt u 25% korting op het geheel.
Wij hebben de Lounge Chair natuurlijk in de winkel staan zodat u hem zelf kunt uitproberen.
De actie loopt t/m 31 oktober en is niet geldig in combinatie met andere acties.
Mocht u alleen de fauteuil willen (zonder footstool) dan geven wij daarop 10% korting.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_87435163
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef RoaRRR het volgende:
Bij Strandwest in utrecht

25% korting
Droomt u al heel lang van de enige echte Eames Lounge Chair?
Dan is dit uw kans.
In overleg met de erven van Charles en Ray Eames heeft Vitra de beroemde fauteuil iets groter gemaakt.
Het ontwerp is tijdloos maar wij mensen zijn groter geworden.
Als u deze nieuwe maat fauteuil samen met de footstool koopt krijgt u 25% korting op het geheel.
Wij hebben de Lounge Chair natuurlijk in de winkel staan zodat u hem zelf kunt uitproberen.
De actie loopt t/m 31 oktober en is niet geldig in combinatie met andere acties.
Mocht u alleen de fauteuil willen (zonder footstool) dan geven wij daarop 10% korting.
Jammer dat je zo'n klassieker in aangepast vorm koopt. Tevens zou ik design zoals dit nooit nieuw kopen, maar een oude proberen te vinden. Die houden hun waarde beter en hebben meer uitstraling. Nieuw worden ze tevens zo ontzettend veel nagemaakt, net als de Mies van Rohe stoelen.
pi_87435401
Ikzelf vind hem niet mooi, maar aangezien hij hier al een keer genoemd is wilde ik het toch even delen.Misschien dat ik er iemand blij mee maak.
pi_87435483
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:34 schreef RoaRRR het volgende:
Ikzelf vind hem niet mooi, maar aangezien hij hier al een keer genoemd is wilde ik het toch even delen.Misschien dat ik er iemand blij mee maak.
Tja, ik vind het juist wel mooi en het schijnt ook nog goed te zitten.
Maar ja ¤4000+ :X
pi_87435747
Trouwens de tafel van (jaja, alweer) Roderick Vos vind ik ook erg mooi.

Simpel, strak maar toch met natuurlijke uitstraling door het hout

Iemand die nog meer van deze soort meubelen kent? Hoeft geen design te zijn ;)
pi_87450944
Dat is inderdaad echt een super tafel met dat hout zeg! Maar het lijkt me wel erg hobbelig of lijkt dat door de foto?? Zelf heb ik deze bijzettafel van Giancarlo Vegni gevonden.. http://www.fashion4home.nl/bijzettafel-jim-zwart.html ^O^ vind de stijl echt helemaal geweldig!
pi_87452883
Design meubels? Vrijwel alles van Artifort:

O+
pi_87491458
Zal ik dan ook maar even onze trots laten zien, moeten er wel 16 weken op wachten.

Levertijd eind november ( tijdje geleden al besteld)

pi_87492214
Mijn hemel... :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 12:59:03 ]
pi_87524582
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:58 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel... :X
haha over de levertijd?? dat had ik dus ook, maar we zijn over de helft dus komt wel goed
pi_87524657
Ik ben niet zo'n Natuzzi fan eigenlijk :@
pi_87525351
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef ferryve het volgende:

[..]

haha over de levertijd?? dat had ik dus ook, maar we zijn over de helft dus komt wel goed
Nee, ik had het niet over de levertijd... :P
pi_87526479
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, ik had het niet over de levertijd... :P
Wattan>?
pi_87526708
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:10 schreef ferryve het volgende:

[..]

Wattan>?
Hij vindt het waarschijnlijk niet mooi.
pi_87528078
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:52 schreef LuckiLuuk het volgende:

[..]

Aangeven dat je maar een bepaald budget voor design meubels hebt :'( maar wel een ontzettend grote liefhebber bent.. Een zielig verhaal ophangen doet het altijd goed :-)
pi_87529343
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:29 schreef Iridal het volgende:
Design meubels? Vrijwel alles van Artifort:
Jaa. klassiekers.

Mijn ouders waren er wel van.
Ongelukkig genoeg heb ik het bijpassende bankje in de container gegooid toen wij gingen samenwonen.
Wij hadden 17 stoelen. o|O en een klein huis.
Gelukkig zijn deze twee bespaard gebleven en ik zit er nog altijd reuze lekker op.

'Voor:

Na:

in combinatie met:
pi_87529824
Ja, ie stoelen van Artifort zitten idd geweldig.
Heb al jaren een bureaustoel, en ik kan er werkelijk dagen op zitten, heerlijk.
Net zoals de grote kuipstoelen, maakt niet uit hoe je erin zit, ze zitten perfect.

Mag wat kosten, maar gaan wel een leven lang mee, het design is tijdloos.
pi_87534217
Da's toch vet, kan je zeggen, kijk die stoel in de hoek... NIET op zitten, is 1500 euro :P
pi_87564159
Stoelen zijn er om op te zitten, ongeacht de prijs :)
pi_87565035
Bij mijn vorige baan had mijn baas 3x Aritofort Dodo gekocht via een veiling. Hij had ze later op marktplaats gezet (toen ik er nog niet werkte) voor een paar honderd euro (alle drie!) totdat er een mailtje kwam of hij wel wist wat voor stoelen dat waren. Lol.

Bleken de meest luxe uitvoering, leer met armsteunen, 1700 euro per stuk en zo goed als nieuw, ze staan nu op de webshop voor 600/stuk.

Zijn er nog 2!
pi_87565393
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:18 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Hij vindt het waarschijnlijk niet mooi.
zo ieder zijn smaak, ik vind hem gruwelijk mooi
pi_87565547
Smaken verschillen, en dat is maar goed ook
pi_87580461
Design meubilair en meer,

tja, er zijn tal van antwoorden te geven en het is ook een persoonlijke keus, smaak ed.
vandaag hebben we een Martin Visser slaapbank gekocht. Nee, niet nieuw, maar een opknapper.

Ik wil dit zelf doen het werkt therapeutisch vermoed ik. Maar zonder dollen, de keuze is vrij eenvoudig, de bank is minimalistisch, strak, eerlijk en zonder poespas en dat vinden wij dan weer uitstekend.
Ook hebben we een zg. herenfauteuil van Rob Parry voor een paar tientjes gekocht, ook dit ga ik zelf opknappen en in originele staat terugbrengen. Dit ontwerp voor gelderland is vrij eenvoudig, minimalistich. Maar . . . beide producten zitten vootreffelijk en daar gaat het om.

Heb op de forum mensen gevraagd met deze projectervaring en het met mij te delen. Het wil niet zeggen dat ander meubels zonder het etiket "design" minder fraai is oid. Heb zelf een goede combinatie kunnen maken met IKEA producten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')