Ja en ja. En nog wat degene onder je postte.quote:Op zondag 19 september 2010 16:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
Wat bedoel je daarmee? Dat een designstoel eigenlijk een stukje historie is? In de zin dat het altijd mooi zal zijn?
jep, maar dat is natuurlijk niet zonder reden, Het is een hele mooie bank.quote:Op zondag 19 september 2010 21:15 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Die bank zie je letterlijk in elk huis staan in Architectuur boeken, misschien is het ook wel voor de foto hoor, maar zelden zon uitgekauwde keuze gezien als de LC2.
*gniffel ik doe een moord voor die mand, heb overal gezocht kan hem nergens krijgen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet je eens aan Greys vragen op wat voor een hondenmand haar Bink slaapt
Dan zijn eerder die stoeltjes van jou een koopjequote:Op zondag 19 september 2010 20:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
Sigme, is nog een koopje hoor, 1200 euro voor 1 keukenstoel , wij waren 1350 euro kwijt per 2![]()
(lottekoekkie rolt zelf onder haar designstoel van haar eigen meligheid maar stoot haar kop aan het geborstelde rvs van diezelfde stoel)
De lounge chair wil ik nog hebben, ik heb wel wat uit de alu-serie. En en paar orange slices van Pierre Paulin in het zwart:quote:
ja gek he, dat iedereen eigenlijk automatisch met stoelen komtquote:Op zondag 19 september 2010 23:02 schreef Rapaille het volgende:
Eigenlijk mag de verlichting er ook wel bij:
[ afbeelding ]
Poul Henningsen: The Artichoke
dat bureauquote:Op zondag 19 september 2010 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
de silver lijn van interstuhl:
[ afbeelding ]
Blijft een mooie bank...al staat hier een kopiequote:Op zondag 19 september 2010 21:15 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Die bank zie je letterlijk in elk huis staan in architectuur boeken, misschien is het ook wel voor de foto hoor, maar zelden zon uitgekauwde keuze gezien als de LC2.
Een Eames (of elke andere designklassieker) is als een Rolex. De aanschaf prijs is erg hoog en het lijkt daarmee een duur product. Mocht je het echter na een jaar of 10 eens willen verkopen dan zul je zien dat de afschrijving erg mee is gevallen. Mocht je die stoel voor je leven kopen (zou ik doen) dan moet je gewoon uitrekenen wat die stoel per jaar kost in vergelijking met een Ikea stoel die 5/10 jaar mee kanquote:Op maandag 20 september 2010 00:55 schreef Iemand91 het volgende:
Sinds ik Frasier ontdekte wil ik ook een Eames Chair. Kost alleen een vermogen en ik woon niet op mezelf.
En hoe kun je zoiets uitleggen aan diegene waar je eventueel je geld mee deelt?
Kan leuke discussie worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |