Dan heb jij wel een biertje verdiend , proostquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
* biertje open trekt
Hele weekend geklust, ik ben kapot. Vroeg slapen.
geniet er maar lekker vanquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
* biertje open trekt
Hele weekend geklust, ik ben kapot. Vroeg slapen.
Wat leuk. Binnenkort dus oom Pietje.quote:Op zondag 19 september 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij m'n broer, ze krijgen als 't goed is dit jaar nog een kindje.
jij was dus op vakantie, ik miste je al.quote:Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een biertje verdiend , proost
Leuk! Eerste keer oom Piet?quote:Op zondag 19 september 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij m'n broer, ze krijgen als 't goed is dit jaar nog een kindje.
Jaquote:
hoiquote:
Niet?quote:Op zondag 19 september 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat degeen lieve binnenkomer is
.
vetquote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
Nah we hebben op een huisje in wijchen gereageerd met mn urgentie....blijkt dat de woning naast CP te zijn uit het nijmegen draadje![]()
![]()
De kans dat we het krijgen is denk ik nul maar grappig blijft het toch
In wijchen lieverdquote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
vet! FOK!wijk in Nijmegen
, makkelijk voor de meet
.
Ja! En het was weer zo leuk! Zes heerlijke dagenquote:Op zondag 19 september 2010 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk! Eerste keer oom Piet?
En Lavenderr heeft Ibiza weer onveilig gemaakt?
Heel goed! Ik vertrek gewoon al morgen over twee weken!quote:Op zondag 19 september 2010 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ja! En het was weer zo leuk! Zes heerlijke dagen
En geen enkele keer op de computer geweest terwijl die in de lobby naar me stonden te lonken. Goed he? Niet verslaafd dus
Nu jij. Het komt al dichterbij he? Nog drie weken voor je naar Indonesië vertrekt? Lijkt me geweldig, een bruiloft daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |