Ik probeer er een eigen draai aan te geven.quote:Op zondag 19 september 2010 15:20 schreef GotC het volgende:
Bijna goeie OP Als de halve wiki niet was meegepost
Moeite waard ja?quote:
Thanks voor het verpesten vd layoutquote:Op zondag 19 september 2010 15:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Yeah ik heb er ook een
[ afbeelding ]
Ik ben alleen maar aan chicks gelinkt.quote:Op zondag 19 september 2010 15:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Yeah ik heb er ook een
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zondag 19 september 2010 16:00 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben heel blij met mijn pyamadag
Zonder noemenswaardige sandwiches deze keerquote:
Wat een briljante uitvinding is dat ook he, die zondagquote:Op zondag 19 september 2010 16:00 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben heel blij met mijn pyamadag
uhuhquote:Op zondag 19 september 2010 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Wat een briljante uitvinding is dat ook he, die zondag
Ik ben tot op heden niet zo van de sandwichesquote:Op zondag 19 september 2010 16:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zonder noemenswaardige sandwiches deze keerOpmerkelijk dat ik van die losse strepen heb of ben ik een van de weinige wildposters?
Ik ook! En dan vooral in zo'n heerlijke sandwich met mosterd mayonaise, kipfilet, bacon..quote:Op zondag 19 september 2010 16:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik krijg trek van die posts over sandwiches
Ik hou je niet tegenquote:Op zondag 19 september 2010 16:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook! En dan vooral in zo'n heerlijke sandwich met mosterd mayonaise, kipfilet, bacon..
http://www.ah.nlquote:Op zondag 19 september 2010 16:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar we hebben geen bacon en kipfilet
Wel witbrood?quote:
Jij loopt dan toch wel mee mag ik hopen? In het kader van gezond doen enzo?quote:
Nee, want hij is met z'n school bezig (ik ook overigens, pathologie/fysiologie toets morgen.quote:Op zondag 19 september 2010 16:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij loopt dan toch wel mee mag ik hopen? In het kader van gezond doen enzo?
Oe! Die grote toets? Succes!quote:Op zondag 19 september 2010 16:37 schreef GotC het volgende:
Nee, want hij is met z'n school bezig (ik ook overigens, pathologie/fysiologie toets morgen.
Anyway, ik ga dan maar lopen
Is goed hoorquote:Op zondag 19 september 2010 16:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oe! Die grote toets? Succes!![]()
(en als je 'm meekrijgt, mag ik 'm dan ook eens maken? Even kijken hoeveel ik nog weet)
Succes morgenquote:Op zondag 19 september 2010 16:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee, want hij is met z'n school bezig (ik ook overigens, pathologie/fysiologie toets morgen.
Anyway, ik ga dan maar lopen
Wat heb je dan hangen ter hoogte van je borstkas?quote:Op zondag 19 september 2010 16:41 schreef Lovechild het volgende:
Heuj, ik heb helemaal geen ballen om mee te laten spelen.
Hmmm, me vlees is 1 dag over datumquote:
slap excuusquote:Op zondag 19 september 2010 17:01 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hmmm, me vlees is 1 dag over datumIk denk dat t dus t zelfde als jou gaat worden
en ons vlees was nog goed ^^quote:Op zondag 19 september 2010 17:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
slap excuus
wij hadden gewoon trek in pizza en lasagna
Ik snap het niet...quote:Op zondag 19 september 2010 15:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Yeah ik heb er ook een
[ afbeelding ]
Voor het fijne moet je ook niet bij mij zijnquote:
Dat 'pappa' is net zo erg als je 'vrouwtjes' *ril*quote:Op zondag 19 september 2010 17:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Voor het fijne moet je ook niet bij mij zijn
Poeh he...pappa zit helemaal propvol. Kan alleen nog koffie bij
Het is dan ook geen toeval dat mannen die zulke woorden gebruiken de relatiestatus vrijgezel hebben.quote:Op zondag 19 september 2010 18:04 schreef nectarientje het volgende:
Dat 'pappa' is net zo erg als je 'vrouwtjes' *ril*
Tietuh!!!quote:Op zondag 19 september 2010 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je dan hangen ter hoogte van je borstkas?
OMGquote:Op zondag 19 september 2010 17:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Poeh he...pappa zit helemaal propvol. Kan alleen nog koffie bij
Je moet! Meer weet ik er nu niet op te zeggen eigenlijk...quote:Op zondag 19 september 2010 19:22 schreef Flappekz het volgende:
Djeez, best leuk hoor, een lange zomervakantie.
Maar om je na die vakantie weer echt aan de studie te sleuren....pffff.....
Uiteraard! Zit er al bijna helemaal klaar voorquote:Op zondag 19 september 2010 19:33 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je moet! Meer weet ik er nu niet op te zeggen eigenlijk...
Het weekend is alweer bijna voorbij ! Gelukkig is er straks So you think you can dance. Gaat Gotc nog kijken?
succes morgen met het examen!
Ik weet dat ik moet ... dat is het probleem ook nietquote:Op zondag 19 september 2010 19:33 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je moet! Meer weet ik er nu niet op te zeggen eigenlijk...
Het weekend is alweer bijna voorbij ! Gelukkig is er straks So you think you can dance. Gaat Gotc nog kijken?
succes morgen met het examen!
Nu hier nog even wegblijven en het komt goedquote:Op zondag 19 september 2010 19:50 schreef Flappekz het volgende:
Ik weet dat ik moet ... dat is het probleem ook niet
Maar zit nu eindelijk voor mn laptop, tv is ff uit, mumford&sons schallen door mn oordoppies, en ik ben zowaar serieus bezig
Mja, als ik toch zo nu en dan moet googlen, kan ik net zo goed hier ff wat neerkwakkenquote:Op zondag 19 september 2010 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nu hier nog even wegblijven en het komt goed
ok, wil iedereen Flap vanaf nu negeren tot hij vanavond klaar is met z'n opdracht?quote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef Flappekz het volgende:
Mja, als ik toch zo nu en dan moet googlen, kan ik net zo goed hier ff wat neerkwakken
Het goede nieuws: er komen er meer!quote:
meer uurtjes?quote:Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het goede nieuws: er komen er meer!
Nee, weekendenquote:
Oef...dat is 12 oktoberquote:Op zondag 19 september 2010 20:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ok, wil iedereen Flap vanaf nu negeren tot hij klaar is met z'n opdracht?
Nou wat denk je van 'hell no'. I hate to be sick.quote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, weekendenUurtjes kan ook wel, moet je even aan LC vragen of haar kinderen nog wat bacillen voor je hebben
Dan ga je er wat later uitquote:Op zondag 19 september 2010 20:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou wat denk je van 'hell no'. I hate to be sick.
Ik heb best zin om morgen te werken hoor, alleen het vroeg mijn bedje uit gaan vind ik niet leuk
Ja dat zullen ze vast waarderenquote:Op zondag 19 september 2010 20:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan ga je er wat later uitEcht, soms denk je te moeilijk
Jij wilt extra uurtjes weekend, ik geef je wat optiesquote:Op zondag 19 september 2010 20:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja dat zullen ze vast waarderen. Echt, soms denk je te makkelijk
Ja hoor. Kind nr 3 is net met zware hoofdpijn al spugend naar bed gegaan.quote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, weekendenUurtjes kan ook wel, moet je even aan LC vragen of haar kinderen nog wat bacillen voor je hebben
En hoe vroeg moet je eruit dan?quote:Op zondag 19 september 2010 20:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou wat denk je van 'hell no'. I hate to be sick.
Ik heb best zin om morgen te werken hoor, alleen het vroeg mijn bedje uit gaan vind ik niet leuk
Niet echt héél vroeg maar voor mij doen wel... ff voor achten.quote:Op zondag 19 september 2010 20:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En hoe vroeg moet je eruit dan?
Briljant! Maar damn, daar kom je toch niet levend uit zonder heel veel engeltjes op je schouders?quote:Op zondag 19 september 2010 20:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Dude: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/260611
Of het was een dwerg die zijn stoel heel ver naar voren hadquote:Op zondag 19 september 2010 20:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Briljant! Maar damn, daar kom je toch niet levend uit zonder heel veel engeltjes op je schouders?
Ik ben in de ochtend nog het langst bezig met het lange haar van miniquote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt maar 2 uur slaap nodig
Dat kost wel een uurtje borstelenquote:Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben in de ochtend nog het langst bezig met het lange haar van mini. En inderdaad , ik wou dat ik wat meer sliep
Als ik een uur moet borstelen ben ik alweer te laat , het zijn meer de staarten of vlechten die tijd kostenquote:Op zondag 19 september 2010 21:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat kost wel een uurtje borstelenmaar dan heb je ook een mooi resultaat!
Daarom mogen mijn meiden geen lang haar. Dat kost echt veel te veel tijd 's ochtends. Die oudste zou dat wel graag willen hoor. Maar ik heb een tijdje geleden eens om me heen gekeken naar meisjes van haar leeftijd met lang haar en bij de meesten ziet het er vrij onverzorgd uit, vind ik kort haar leuker.quote:Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben in de ochtend nog het langst bezig met het lange haar van mini. En inderdaad , ik wou dat ik wat meer sliep
Ik sta om kwart voor 7 op, zoek dan kleding voor allevier bijelkaar, haal de broodtrommels uit de koelkast, vul bekers, pak fruit, haal brood uit de vriezer. Wek om kwart over 7 de twee oudsten als die er dan nog niet uitzijn, uitzondering. Die kleden zich natuurlijk zelf aan. De twee jongsten haal ik tussen half en tien over half 8 uit bed als die nog niet wakker zijn, ook uitzondering en kleed ze aan. Om tien voor 8 gaan we naar beneden.quote:Op zondag 19 september 2010 21:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als ik een uur moet borstelen ben ik alweer te laat , het zijn meer de staarten of vlechten die tijd kosten. Maar goed lang leve zelfstandigheid, de rest doet ze zelf . Voor mijzelf ben ik 's morgens echt binnen een half uur klaar...ben ik daar dan gewoon snel in of zijn jullie langer bezig of sneller?
Zoiets zit in je bloed, of niet.quote:Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef Flappekz het volgende:
Zo, ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag, morgen weer verder![]()
* Flappekz wordt echt een ster in delegeren![]()
Blijkbaar welquote:
Is dat omdat je kan delegeren of uit medelijden?quote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef Flappekz het volgende:
Blijkbaar wel![]()
Op de een of andere manier krijg ik mensen aan het werk zonder ze het gevoel te geven dat ze worden gedwongen
Het is iig niet uit medelijdenquote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat omdat je kan delegeren of uit medelijden?
Dan is het goed!quote:
Daarom ben ik altijd zo blij met opdrachten als groepspapers ...quote:
Waardeloos is dat. Gelukkig geen last gehad van mijn studie. Waren stuk voor stuk goede schrijvers.quote:Op zondag 19 september 2010 22:04 schreef Flappekz het volgende:
Daarom ben ik altijd zo blij met opdrachten als groepspapers ...
Alleen zorg ik er wel voor dat ik altijd de laatste hand aan die papers leg, want het taalgebruik is echt hopeloos.
Dat scheelt een boel ja. Maar ik heb er nu mijn voordeel van gemaaktquote:Op zondag 19 september 2010 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waardeloos is dat. Gelukkig geen last gehad van mijn studie. Waren stuk voor stuk goede schrijvers.
"Jullie zorgen voor een goede inhoud. Ik zorg voor een goede eindredactie."quote:Op zondag 19 september 2010 22:12 schreef Flappekz het volgende:
Dat scheelt een boel ja. Maar ik heb er nu mijn voordeel van gemaakt
Exactement!quote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Jullie zorgen voor een goede inhoud. Ik zorg voor een goede eindredactie."
quote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Exactement!
En als de inhoud me niet zint, pas ik die alsnog aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |