abonnement Unibet Coolblue
pi_86924235
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik voel me k*t. In een keer vanuit het niets wilt mijn vriend geen contact meer. Hij voelt zich niet vrij. Terwijl ie nooit heeft aangegeven dat ie het niet fijn vond. Ja, gisterochtend en toen heeft ie ook niks meer van zich laten horen tot net.
-O-
No shit. Wat? :(
Zomaar ineens? Zei hij waarom enzo? ;(


Wat kut zeg.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:14:14 #27
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86927484
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik voel me k*t. In een keer vanuit het niets wilt mijn vriend geen contact meer. Hij voelt zich niet vrij. Terwijl ie nooit heeft aangegeven dat ie het niet fijn vond. Ja, gisterochtend en toen heeft ie ook niks meer van zich laten horen tot net.
-O-
Ik heb ook iets kuts te melden.
Mijn vriendin heeft het nogal moeilijk daar en last van heimwee, maar helaas is er een Spaanse jongen die haar de aandacht geeft die ze zo mist, waardoor ze een beetje onzeker wordt. Gelukkig ga ik er over een paar dagen heen, maar ik voel me wel een beetje vreemd. Ze doen niets, hij gaat binnen drie weken weer weg, maar toch, het steekt me dat ik er niet op die manier voor haar kan zijn.

Verder heel veel sterkte WeirdlyWired! Je komt er wel weer bovenop en als je je best doet hem z'n ruimte te gunnen die hij nodig heeft, trekt hij vanzelf, als alles goed zit, weer naar jou toe. Misschien onbedoeld legde je toch iets te veel beslag op z'n tijd, maar daar kom je vast overheen!

Veel succes allemaal!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86936647
Hoe ervaren jullie de overgang van je partner die naar Nederland komt om te wonen? Mijn vriendin komt hier van de week heen om stage te lopen (ze is Zuid-Afrikaans). Nu was dit al een heel gedonder om voor elkaar te krijgen met visa's en dergelijke.
We hebben nog niet besloten waar onze toekomst ligt, maar het is (gezien haar studie in hotel management) makkelijker om voor haar hier heen te komen.
Wat zijn de ervaringen hier m.b.t. verblijfsvergunningen e.d?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 september 2010 @ 15:47:26 #29
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_86944141
Zo, ook weer terug van de laatste dagen in Duitsland.
Vrijdag en zaterdag in een ferienwohnung geslapen, zondag in een gasthaus, en gisteravond bij haar au-pair gezin thuis.
Nou ja...geslapen....
Om 03:50 vanmorgen ging de wekker, want om half vijf vertrokken we richting Hannover Flughafen -O-
En om ongeveer 06:30 hebben we elkaar gedag gezegd -O-
Dat was pijnlijk, en ben ook helemaal gesloopt nu, fysiek en mentaal eigenlijk....
Nou ja, we komen er wel bovenop, als alles goed gaat zien we elkaar "al" over 3 maanden -O-

Wat ging dat jaar verdomd snel zeg ;( ;( ;( ;( ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_86945508
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:10 schreef matz het volgende:
Hoe ervaren jullie de overgang van je partner die naar Nederland komt om te wonen? Mijn vriendin komt hier van de week heen om stage te lopen (ze is Zuid-Afrikaans). Nu was dit al een heel gedonder om voor elkaar te krijgen met visa's en dergelijke.
We hebben nog niet besloten waar onze toekomst ligt, maar het is (gezien haar studie in hotel management) makkelijker om voor haar hier heen te komen.
Wat zijn de ervaringen hier m.b.t. verblijfsvergunningen e.d?
Kijk even in de OP, daar staan de voorwaarden. :) Ervaring heb ik nog niet, eind 2011 begin ik met de procedure.

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef heywoodu het volgende:
Zo, ook weer terug van de laatste dagen in Duitsland.
Vrijdag en zaterdag in een ferienwohnung geslapen, zondag in een gasthaus, en gisteravond bij haar au-pair gezin thuis.
Nou ja...geslapen....
Om 03:50 vanmorgen ging de wekker, want om half vijf vertrokken we richting Hannover Flughafen -O-
En om ongeveer 06:30 hebben we elkaar gedag gezegd -O-
Dat was pijnlijk, en ben ook helemaal gesloopt nu, fysiek en mentaal eigenlijk....
Nou ja, we komen er wel bovenop, als alles goed gaat zien we elkaar "al" over 3 maanden -O-

Wat ging dat jaar verdomd snel zeg ;( ;( ;( ;( ;(
Klote inderdaad, ik weet precies hoe jij je nu voelt. Succes in ieder geval, zelfs 3 maanden gaan redelijk snel voorbij. Zorg dat je elkaar op de hoogte houdt van elkaars leven en maak voor jezelf een planning van zaken die je wilt doen in de tussentijd. Je hebt nu mooi de tijd om even vooruit te denken en zaken concreet te maken/voorbereiden.

Oh, de eerste week blijft hoe dan ook crap. 8)7

En hier posten natuurlijk, we moeten elkaar een beetje steunen. ^O^
pi_86945607
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:14 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik heb ook iets kuts te melden.
Mijn vriendin heeft het nogal moeilijk daar en last van heimwee, maar helaas is er een Spaanse jongen die haar de aandacht geeft die ze zo mist, waardoor ze een beetje onzeker wordt. Gelukkig ga ik er over een paar dagen heen, maar ik voel me wel een beetje vreemd. Ze doen niets, hij gaat binnen drie weken weer weg, maar toch, het steekt me dat ik er niet op die manier voor haar kan zijn.

Verder heel veel sterkte WeirdlyWired! Je komt er wel weer bovenop en als je je best doet hem z'n ruimte te gunnen die hij nodig heeft, trekt hij vanzelf, als alles goed zit, weer naar jou toe. Misschien onbedoeld legde je toch iets te veel beslag op z'n tijd, maar daar kom je vast overheen!

Veel succes allemaal!
Pff, lijkt me een onprettig gevoel. Natuurlijk vertrouw je haar, maar het idee dat je ver weg bent en haar niet kan steunen en iemand anders wel... Goed dat je er bijna weer heen gaat. :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:36:37 #32
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86964904
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:26 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Pff, lijkt me een onprettig gevoel. Natuurlijk vertrouw je haar, maar het idee dat je ver weg bent en haar niet kan steunen en iemand anders wel... Goed dat je er bijna weer heen gaat. :)
Hmm... ongeveer 3 uur na die post was ik single en had ik het uitgemaakt met mijn vriendin.
Dit lag misschien deels aan de afstand, maar er speelde meer. Laat je niet bang maken door deze ervaring van mij, ik post als ik er de moed voor heb wel een uitgebreidere versie.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86965257
:o! Wat kut om te horen. Veel sterkte met jezelf erdoorheen slepen :(

Toch zeer benieuwd waarom je niet die paar dagen ben gaan wachten.
  woensdag 29 september 2010 @ 00:04:55 #34
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86965892
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Gamesua het volgende:
:o! Wat kut om te horen. Veel sterkte met jezelf erdoorheen slepen :(

Toch zeer benieuwd waarom je niet die paar dagen ben gaan wachten.
Simpel, die paar dagen waren waarschijnlijk een paar uur geweest waarin ik haar had verteld dat ik niet meer verder wilde en zij mij had verteld dat ze niet meer verder wilde. De stress van zo'n upcoming event was niet leuke-ik-heb-zin-in-mijn-meisje-spanning, maar gewoon wanneer-zal-ik-het-uitmaken-spanning. Dan ga ik niet naar Londen, daar een paar honderd euro spenderen om vervolgens haar en mezelf pijn te doen. Dan moeten we nog 5 dagen als ex'en naast elkaar slapen.

Komt wel goed verder, breaking up is makkelijker als je ex onbereikbaar is.
Klinkt lullig, is wel zo. Bah, wat een klote-week.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86966278
Gaat lekker hier in deeltje #6. :Z

Hoe voel je jezelf nu? Beetje leeg of echt down? Ik moet er echt niet aan denken namelijk. Hoe heb je dit 'geregeld' eigenlijk? SMS, Skype? Ik snap wel dat je geen zin heb om daar heen te gaan...

Nog iemand leuke verhalen trouwens? ;)
pi_86966391
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:17 schreef Alec690 het volgende:


Nog iemand leuke verhalen trouwens? ;)
Ik kreeg het liefste smsje ooit: "I'm about to fall asleep and i'm thinking about you <3"
O+
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  woensdag 29 september 2010 @ 00:24:20 #37
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86966522
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:17 schreef Alec690 het volgende:
Gaat lekker hier in deeltje #6. :Z

Hoe voel je jezelf nu? Beetje leeg of echt down? Ik moet er echt niet aan denken namelijk. Hoe heb je dit 'geregeld' eigenlijk? SMS, Skype? Ik snap wel dat je geen zin heb om daar heen te gaan...

Nog iemand leuke verhalen trouwens? ;)
Beetje leeg, eerlijk gezegd heb ik van ongeveer 01:00 - 02:30 met haar aan de telefoon gehangen. Het ging niet over die jongen, daar gaat het ook absoluut niet om (weet ik van haar vriendin), maar het is gewoon de moeite, de energie die het kost, de onzekerheid waar we beiden in leven en het gevoel dat het ook terug in Nederland niet beter gaat worden. Zoals zij het mooi verwoordde: ''als ik met jou over de toekomst praat, is het hartstikke mooi, maar zodra we er in zitten, dan valt de realiteit zo tegen''. Het zijn gewoon de oneindige ruzies, een paar onoverkomelijke verschillen en onze leeftijd en onzekerheid die het tot een uitgebluste relatie maken. Het koste alleen vier maanden Londen om dat in te zien en ik denk, ook op dit forum, dat ik het voor mezelf te lang, te rooskleurig heb voorgesteld onder het mom van ''komt wel goed''. Ach, better die trying dan opgeven voordat je het geprobeerd hebt, denk ik maar.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86966738
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:20 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Ik kreeg het liefste smsje ooit: "I'm about to fall asleep and i'm thinking about you <3"
O+
Nice. O+ Ik zal maar niet neerzetten wat wij heen-en-weer sturen, het is in ieder geval een combinatie van love, missing and dirty. :P

quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:24 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Beetje leeg, eerlijk gezegd heb ik van ongeveer 01:00 - 02:30 met haar aan de telefoon gehangen. Het ging niet over die jongen, daar gaat het ook absoluut niet om (weet ik van haar vriendin), maar het is gewoon de moeite, de energie die het kost, de onzekerheid waar we beiden in leven en het gevoel dat het ook terug in Nederland niet beter gaat worden. Zoals zij het mooi verwoordde: ''als ik met jou over de toekomst praat, is het hartstikke mooi, maar zodra we er in zitten, dan valt de realiteit zo tegen''. Het zijn gewoon de oneindige ruzies, een paar onoverkomelijke verschillen en onze leeftijd en onzekerheid die het tot een uitgebluste relatie maken. Het koste alleen vier maanden Londen om dat in te zien en ik denk, ook op dit forum, dat ik het voor mezelf te lang, te rooskleurig heb voorgesteld onder het mom van ''komt wel goed''. Ach, better die trying dan opgeven voordat je het geprobeerd hebt, denk ik maar.
Je moet er ook positief in staan, anders is het bij voorbaat al kansloos. Ik snap je beweegreden nu echter wel, soms kan je ook té positief blijven, terwijl het vooral negativiteit is wat overheerst. Succes (sterkte) in ieder geval en blijf nog gezellig een beetje posten af en toe (heb toch nog een soort idee dat in jouw situatie wel eens iets kan veranderen wanneer mevrouw weer terug in NL is, hoewel dit puur een gevoel is gebaseerd op niets. :P )
  woensdag 29 september 2010 @ 00:37:51 #39
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86966891
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:32 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Nice. O+ Ik zal maar niet neerzetten wat wij heen-en-weer sturen, het is in ieder geval een combinatie van love, missing and dirty. :P
[..]

Je moet er ook positief in staan, anders is het bij voorbaat al kansloos. Ik snap je beweegreden nu echter wel, soms kan je ook té positief blijven, terwijl het vooral negativiteit is wat overheerst. Succes (sterkte) in ieder geval en blijf nog gezellig een beetje posten af en toe (heb toch nog een soort idee dat in jouw situatie wel eens iets kan veranderen wanneer mevrouw weer terug in NL is, hoewel dit puur een gevoel is gebaseerd op niets. :P )
Haha, thanks!
Ik word gelukkig door genoeg vrienden opgevrolijkt en heb ook geen huilbuien of depressieve dagen in bed. Ik heb er niet eens tijd voor, werk harder om maar niet alleen op m'n kamer aan haar te moeten denken - ja zo'n type ben ik. Helaas denk ik dat je laatste er niet in zit. Ze komt 29 november terug, dan is er al zo'n periode voorbij en dan hoop ik er overheen te zijn. Ik moet mezelf dwingen niet te luisteren naar zulke opmerkingen, anders blijf ik mezelf gek maken of terugkomen op m'n beslissing. Misschien, heel misschien, haal ik haar op, maar ik denk niet dat het enige toegevoegde waarde heeft. Thanks, anyway, jij doet ook je best mij een goed gevoel te geven!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86968938
Sterkte GSbrder! -O- inderdaad deprimerend deeltje dit.

Nouja aan deze kant gaat het in ieder geval wel goed. Mijn verliefdheid bouwt zich nog elke dag exponentieel op en de dirty talk is ook niet van de lucht haha. Hij heeft zijn huis vol met fotolijstjes van mij gezet en we sturen elkaar wekelijks lieve brieven en kaarten (ook wel apart dat mijn brief verstuurd vanuit een woestijndorpje in the middle of nowhere binnen 3 dagen aankwam, terwijl mijn brieven vanuit de stad er 5 dagen over doen).
Ik heb er eigenlijk wel vrij veel vertrouwen in. Ben al talloze ongelooflijk leuke jongens hier tegengekomen, maar ze vallen allemaal in het niets bij mijn vriend O+ en volgens hem is dat ook aan zijn kant zo. En guess what, volgende week zijn we op de helft! Nog maar drie maanden en drie weken.... tijd vliegt! *O*
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 september 2010 @ 08:28:49 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_86969506
Vannacht om 4 uur gebeld met het bericht dat ze met haar vriendinnen op het vliegveld in Brasilia stond (de eindbestemming). Toch een opluchting dat alles goed verlopen is :)

Ik vraag me af of ze al slaapt, haar moeder zou thuis namelijk het een en ander koken speciaal voor haar :D
En er zal genoeg gepraat worden _O-


Kolere, Brasilia ligt er lekker bij trouwens :D
http://g1.globo.com/vc-no(...)-cobre-brasilia.html
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_87004359
Vriendinnetje heeft gisteren voor het eerst NL cursus gehad en mij op Skype bestookt met vragen. Best lastig eigenlijk als je erover nadenkt. :P

Waarom klinkt eigenlijk anders dan in dijk?

School, schroef, scharnier, schaamte, schroom, etc. moeilijk uit te spreken voor een buitenlander. 'Nee joh! Is heel simpel Gewoon SsssCChHhhrrr! :D'

We waren even aan het oefenen met de uitspraak van het woord 'afschuwelijk'. Op een gegeven moment 'what it means by the way??' o|O

w/
  woensdag 29 september 2010 @ 23:34:11 #43
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_87005183
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:17 schreef Alec690 het volgende:

Nog iemand leuke verhalen trouwens? ;)
Ik heb wel een leuk verhaal :+ Vakantie is (ondanks de gestolen telefoons, wortelkanaalbehandeling en verloren portemonnee, ja serieus :') ) erg leuk!
En dit weekend lekker m'n verjaardag vieren samen (en met familie) *O*
pi_87011215
Gisteren heel even met haar op msn gezeten, was een erg kort gesprek en ze was in een beetje een sarcastische bui (njah dat heeft een kanttekening, wij zijn allebij heel erg sarcastisch ingesteld) en had ik daar deze keer neit zon behoefte aan... uiteindelijk ging het zoals het gewoonlijk ging wat we allemaal hebben gedaan. Nou zij haar verhaal vertellen, vervoglens vroeg ze aan mij en toen moest ze plotseling weg. Had er geen goed gevoel bij, maarja vervolgens volgende smsje:

Dag allerliefste mij-missende hotty! het spijt me dat ik ineens weg moest, ik ga het vanavond goed maken in je dromen, dus begin maar vast met dromen, ik ben er al!

hoe iets negatiefs uiteindelijk toch heel leuk kan worden B-)
pi_87013497
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:49 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

No shit. Wat? :(
Zomaar ineens? Zei hij waarom enzo? ;(


Wat kut zeg.
Nou eergisteren nog contact gehad. Hij wilde eerst niet cammen, maar ik heb hem uiteindelijk wel zo ver gekregen. Hij had niet het idee dat ie vrij was daar als in hij voelde zich verplicht om mij te mailen. Terwijl dus een paar dagen eerder geen vuiltje aan de lucht was. We hebben erover gepraat en als ie geen contact wilt, moet ie dat even eerst bespreken, want heb eergisteren de hele tijd zitten denken dat ik iets fouts had gedaan. Wat niet zo was.

Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoveel over de relatie heb gedacht als nu. Hij wilt blijkbaar ook geen plannen maken voor de toekomst. Hij vind zoals het nu gaat wel best. Terwijl ik toch wel wil weten waar ik aan toe ben. Ik heb liever wel een doel voor ogen.

En sinds gisteren mailt ie weer niet terug. Gisteren nog een hele discussie gehad over compromissen sluiten. Waar naar boven is gekomen dat hij het op zijn manier wilt doen en ik degene ben die compromissen sluit. Ik weet even niet meer wat ik moet.
pi_87015301
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:57 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Nou eergisteren nog contact gehad. Hij wilde eerst niet cammen, maar ik heb hem uiteindelijk wel zo ver gekregen. Hij had niet het idee dat ie vrij was daar als in hij voelde zich verplicht om mij te mailen. Terwijl dus een paar dagen eerder geen vuiltje aan de lucht was. We hebben erover gepraat en als ie geen contact wilt, moet ie dat even eerst bespreken, want heb eergisteren de hele tijd zitten denken dat ik iets fouts had gedaan. Wat niet zo was.

Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoveel over de relatie heb gedacht als nu. Hij wilt blijkbaar ook geen plannen maken voor de toekomst. Hij vind zoals het nu gaat wel best. Terwijl ik toch wel wil weten waar ik aan toe ben. Ik heb liever wel een doel voor ogen.

En sinds gisteren mailt ie weer niet terug. Gisteren nog een hele discussie gehad over compromissen sluiten. Waar naar boven is gekomen dat hij het op zijn manier wilt doen en ik degene ben die compromissen sluit. Ik weet even niet meer wat ik moet.
Jakkes. Wat raar dat dat zo ineens omslaat! En kinderachtig dat 'ie dan niet terugmailt. Dat deed ik ook, toen ik 13 was. :P

Als hij zich verplicht voelt jou te mailen, dan lijkt me wel dat er iets niet goed zit, sorry om dat zo te zeggen. Ik begrijp wel dat je je gaat zitten opvreten, ik heb dat zelf ook snel, maar ik dnek dat het het beste is om nu een stapje terug te zetten en even af te wachten hoe het loopt. Misschien komt hij over een paar dagen weer bij zinnen...? En anders heb je zelf even rust om alles te overzien...
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_87016365
Ik mail gewoon graag. Ik wil graag op de hoogte blijven wat ie allemaal doet en wat ik doe. Af en toe hebben we ook onzinnige mailtjes. Maar ik heb het idee dat ik naar zijn pijpen sta te dansen. Ik moet weer toegeven naar wat hij wilt en vind het eigenlijk gewoon niet leuk meer zo.
pi_87016741
Hoevaak mail je?
pi_87017144
Een paar keer per dag. Maar ik heb ook gewoon werk en zo. Ik hoef hem ook niet elke dag te mailen, maar ik vind het gewoon niet netjes dat als ik een vraag stel waar ik toch antwoord op moet hebben geen reactie krijg. Maar dan vind hij het niet belangrijk. Ik kreeg net een smsje. Weet gewoon even niet wat ik moet. Ja, geen contact, dat is duidelijk. We kijken het wel aan. Vanavond naar de film :)
  donderdag 30 september 2010 @ 12:48:07 #50
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_87017147
*balletje opgooit*

Misschien mist hij het spontane.. als iets voor mij als verplichting voelt vind ik het ook al minder leuk.. ?

En zich ook maar hier melde gaat..

ikzelf ben geboren en getogen Nederlandse en mijn lief is geboren en getogen in de UK.
We hebben eerder een relatie gehad van bijna een jaar.. daaain ging ik vooral zijn kant uit gaf veel op en aantal maandjes daar gewoond. Maar miste familie en vrienden en nog een ander belangrijk iets wat speelde in mijn leven ( wat nu opgelost is *O* ) waar ik hem niet mee wou opzadelen.
Toch het gemis leef eigenlijk altijd wel en het contact matigjes..
En een poosje terug is het weer helemaal goed gekomen, duidelijke afspraken gemaakt... en het voelt allemaal zoveel fijner en beter als destijds.. O+

Wat mij destijds veel moeilijk maakte is dta je ergens veel bij elkaar wil zijn.. en dat gaat niet altijd.. en dan ga je skypen en msn etc. maar beiden gaven daarmee een heel groot deel ( teveel) van ons sociale leven op.
Waardoor het op den duur verplichtingen wordt.. een moeten.. en dat gaat je opbreken.
Nu hebben we denk ik beiden wel van de fouten van toen geleerd.. en soms spreken we elkaar haast niet een kort mailtje oid of 5 minuten skype of soms niets.. omdat we weten die heeft dat en dat te doen..
Dat maakt het allemaal veel fijner en relaxter.

Hij is begin september 2 weken hier geweest.. en in de herfstvakantie ga ik met dochterlief een weekje daarheen O+

Lijkt me een stuk lastiger als er echt hele grote afstanden tussen zitten, NL/UK is nog enigzins makkelijk te doen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')