En als ze je op internet uitschelden?quote:Op maandag 20 september 2010 17:31 schreef Observer86 het volgende:
[..]
En terecht.
Zomaar iemand op straat uitschelden dient niet ongestraft te blijven. Het maakt niet uit of het onderling gebeurt of het van de ene naar de andere bevolkingsgroep wordt geroepen.
Achterhaal je zijn adres via de @home helpdeskquote:Op maandag 20 september 2010 18:23 schreef capricia het volgende:
[..]
En als ze je op internet uitschelden?
Dit geloven we.quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef Vragende het volgende:
Dit is trouwens een fictieve rechtelijke casus, Ik wou eens zien hoe mensen reageren.
ok opgelost slotjequote:
Nee, je wordt het land uitgezet vanwege je misdaad. Wellicht heb je er meerdere gepleegd.quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef Vragende het volgende:
Dit is trouwens een fictieve rechtelijke casus, Ik wou eens zien hoe mensen reageren.
Misschien dat in jouw omgeving / fantasie / denkbeeldige vrienden / wereld dit soort dingen mogelijk zijn. Ga eens voor de lol het huis uit en probeer het uit zou ik zeggen. Negen van de tien keer loop je weg met een blauw oog.quote:Op maandag 20 september 2010 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zoek hulp toekomstige tbser.
zolang agressieve mongolen als jij in het land rondlopen wel ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:41 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Misschien dat in jouw omgeving / fantasie / denkbeeldige vrienden / wereld dit soort dingen mogelijk zijn. Ga eens voor de lol het huis uit en probeer het uit zou ik zeggen. Negen van de tien keer loop je weg met een blauw oog.
Thuis opzoeken en intimideren totdat hij de aangifte intrekt ftw!quote:Op zondag 19 september 2010 14:37 schreef Alessandr0 het volgende:
Denk niet dat hij aangifte durft te doen want dan weet je waar hij woont
Volgens mij ben je onder de indruk dat je mening enigszins interessant is?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
zolang agressieve mongolen als jij in het land rondlopen wel ja.
En dan het raar vinden dat het uitgaansleven zo achteruit geholt is.
Met andere woorden je weet niets te zeggen dus verzin je maar wat over mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 07:27 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je onder de indruk dat je mening enigszins interessant is?
Je doet je naam wel eer aan.
Veel plezier met WoW nog
Nerd.
Oh maar het was helemaal niet verzonnen meer ingeschat.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Met andere woorden je weet niets te zeggen dus verzin je maar wat over mij.
Niet?quote:Op zondag 19 september 2010 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Belediging is niet strafbaar.
Discriminatie / racisme / aanzetting tot geweld of haat tegen een ras of volksgroep is tegen de wet.quote:Op zondag 19 september 2010 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Belediging is niet strafbaar.
morgen geef ik hierop een reactiequote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef Vragende het volgende:
Het voelt net of ik dit topic op stormfront heb geplaatst.![]()
Ik vraag me af of ik dezelfde reacties zou krijgen als ik de rollen had omgedraaid en ik de nederlander was die uitgescholden werd voor dingen zoals "Kanker kaaskop". Ik denk dat ik dat een stuk meer sympathische reacties gekregen had
Daarvan is in casu geen sprake. Een individu is immers nog geen groep.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:56 schreef synnath het volgende:
[..]
Discriminatie / racisme / aanzetting tot geweld of haat tegen een ras of volksgroep is tegen de wet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |