Ja maar ik bedoel TS zegt al van dat het ook slechter met personen af had kunnen lopen, zoals neersteken en neerschieten.quote:Op zondag 19 september 2010 14:38 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij werd uitgescholden voor kankerturk hè, even dat je het weet. Die gast vroeg niet of hij er even langs mocht
Wat is stormfront?quote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef Vragende het volgende:
Het voelt net of ik dit topic op stormfront heb geplaatst.![]()
Ik vraag me af of ik dezelfde reacties zou krijgen als ik de rollen had omgedraaid en ik de nederlander was die uitgescholden werd voor dingen zoals "Kanker kaaskop". Ik denk dat ik dat een stuk meer sympathische reacties gekregen had
Maak een lemming en je weet hetquote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef Vragende het volgende:
Ik vraag me af of ik dezelfde reacties zou krijgen als ik de rollen had omgedraaid en ik de nederlander was die uitgescholden werd voor dingen zoals "Kanker kaaskop". Ik denk dat ik dat een stuk meer sympathische reacties gekregen had
Ik sta er ook weer van te kijken inderdaad. Belachelijk.quote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef Vragende het volgende:
Echt niet! Als iemand een nederlander kankerkaaskop noemt en die Nederlander begint vervolgens te meppen dan is het ook een idioot die strafbaar is! Want dat ben je ja. Fysiek geweld op een beetje uitschelden is altijd buiten proportioneel.quote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef Vragende het volgende:
Neem het maar even aan van iemand (ik) die regelmatig werd en wordt uitgescholden voor "kanker kaaskop" dat ik het nog nooit in m'n botte kop heb gehaald om iemand daar voor aan te vallen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef Vragende het volgende:
Jij bent helemaal gek geworden.quote:Op zondag 19 september 2010 14:46 schreef Vragende het volgende:
Volgens mij vergeten jullie dat hij begon te duwen![]()
Als ik naar hem toe liep en hij bood zijn excuses aan dan was er niks aan de hand, maar hij besloot mij fel weg te duwen, dat in combinatie met zijn racistische opmerkingen zorgde voor genoeg adrenaline dat ik mij niet meer kon inhouden.
Waarom liep je naar hem toe dan? Je had weg kunnen lopen en "wat een imbeciel" denken, was er niets aan het handje geweest en bestond dit topic niet.quote:Op zondag 19 september 2010 14:46 schreef Vragende het volgende:
Als ik naar hem toe liep en hij bood zijn excuses aan dan was er niks aan de hand, maar hij besloot mij fel weg te duwen, dat in combinatie met zijn racistische opmerkingen zorgde voor genoeg adrenaline dat ik mij niet meer kon inhouden.
Als ik iedereen in elkaar moest slaan die mij ooit een duw heeft gegeven....quote:Op zondag 19 september 2010 14:46 schreef Vragende het volgende:
Gewoon een kwestie van beschaving; je houdt je gewoon in. Die gast was dronken, en een achterlijk figuur... waarom verlaag je je naar zijn niveau?quote:Als ik naar hem toe liep en hij bood zijn excuses aan dan was er niks aan de hand, maar hij besloot mij fel weg te duwen, dat in combinatie met zijn racistische opmerkingen zorgde voor genoeg adrenaline dat ik mij niet meer kon inhouden.
Wacht... Zijn er ook goede Turken? Heb je hier bewijs van of zit je ons nou gewoon voor de gek te houden?quote:Op zondag 19 september 2010 14:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel TS zegt al van dat het ook slechter met personen af had kunnen lopen, zoals neersteken en neerschieten.
Ik vind het zo apart allemaal, het lijkt wel alsof je nergens meer kan lopen of een of andere opmerking kan plaatsen of ze willen je al vermoorden bij wijze van spreken.
Of zie ik dat verkeerd ?
Ik heb 1 x echt een super lief turks vrouwtje mee staan kletsen in de winkel. Ze snapte niets van de zakdoekjes acties en vroeg me om advies, en ze praatte echt heel aardig enzo.
ik sla inderdaad ook altijd kassiere op haar smoel, als ze me geen goeiemorgen wenst, én me dan ook nog eens te weinig wisselgeld teruggeeft.quote:Op zondag 19 september 2010 14:46 schreef Vragende het volgende:
Sukkel. Superieur en kalm zijn is niet hetzelfde als een watje zijn. Als iemand jou aanvalt heb je alle recht om terug te slaan. Maar een wild beest uithangen bij het minste geringste duwtje lijkt me echt complete onverdedigbare onzin.quote:Op zondag 19 september 2010 14:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Lesje inburgering in Nederland dan maar:
Het watje heeft altijd gelijk.
Als je geslagen wordt is het beste wat je kunt doen op de grond gaan liggen doen alsof je in coma bent en wachten op de ambulance / politie.
In andere woorden, je bent het haasje als hij aangifte doet.
Gast, een DUW. Is dat werkelijk alles wat nodig is om bij jou de stoppen te doen doorslaan?quote:Op zondag 19 september 2010 14:46 schreef Vragende het volgende:
Duwen is een teken van agressie. Wat voor man zou ik zijn als ik mij op de grond liet duwen en gewoon weg zou lopen?quote:Op zondag 19 september 2010 14:46 schreef Peter het volgende:
Duwen en iemand het ziekenhuis inslaan staat niet in proporties met elkaar of vind je van wel?
quote:Op zondag 19 september 2010 14:50 schreef Vragende het volgende:
[..]
Duwen is een teken van agressie. Wat voor man zou ik zijn als ik mij op de grond liet duwen en gewoon weg zou lopen?
Goed voorbeeld schat. Echtquote:Op zondag 19 september 2010 14:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik sla inderdaad ook altijd kassiere op haar smoel, als ze me geen goeiemorgen wenst, én me dan ook nog eens te weinig wisselgeld teruggeeft.
Hij duwde je niet op de grond.quote:Op zondag 19 september 2010 14:50 schreef Vragende het volgende:
[..]
Duwen is een teken van agressie. Wat voor man zou ik zijn als ik mij op de grond liet duwen en gewoon weg zou lopen?
Nadat jij op hem afliep, wat de eerste fysieke vorm van agressie was..quote:Op zondag 19 september 2010 14:46 schreef Vragende het volgende:
Zoals ik de situatie lees, duwde hij omdat jij dreigend vlak voor hem stond, en niet omdat je voor hem stond omdat je zijn hand wou schudden.quote:Op zondag 19 september 2010 14:34 schreef Vragende het volgende:
Ik begon niet zomaar te slaan, hij duwde mij eerst. Dat is fysiek contact. En ik was nog beheerst gebleven, als hij het tegen de verkeerde persoon had gezegd dan lag hij nu met een kogelwond/steekwond in het ziekenhuis.
Ik sloeg hem misschien 2x, 1x recht in het gezicht en 1x een hoek waardoor hij naar de grond ging.quote:Op zondag 19 september 2010 14:48 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Gast, een DUW. Is dat werkelijk alles wat nodig is om bij jou de stoppen te doen doorslaan?
En iemand vervolgens tegen de grond slaan en met dermate letsel achterlaten is onder geen enkel beding recht te lullen.
Hou oud ben jij eigenlijk? Je snapt toch hopelijk ook wel dat je op zo'n wijze je eigen toekomst gewoon naar de kloten helpt.
Duwde hij je op de grond dan?quote:Op zondag 19 september 2010 14:50 schreef Vragende het volgende:
[..]
Had dat gemoeten? Voelde je daar goed bij?quote:Op zondag 19 september 2010 14:51 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik sloeg hem misschien 2x, 1x recht in het gezicht en 1x een hoek waardoor hij naar de grond ging.
Dat heb je niet.quote:Op zondag 19 september 2010 14:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sukkel. Superieur en kalm zijn is niet hetzelfde als een watje zijn. Als iemand jou aanvalt heb je alle recht om terug te slaan. Maar een wild beest uithangen bij het minste geringste duwtje lijkt me echt complete onverdedigbare onzin.
Ja hè, je moet toch iets op de zondagmiddagquote:Op zondag 19 september 2010 14:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ah gezellig, zoveel trollen in 1 topic
Ik zal het zo netjes mogelijk verwoorden voor je dan; ik boks zelf ook en realiseer mij hoe hard een enkele klap aan kan komen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:51 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik sloeg hem misschien 2x, 1x recht in het gezicht en 1x een hoek waardoor hij naar de grond ging.
Vechten zit nou eenmaal in de natuur van de mens. Ik heb zero tolerance voor racisten dus ja, ik voelde me er inderdaad goed bij.quote:Op zondag 19 september 2010 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had dat gemoeten? Voelde je daar goed bij?
Veilig terugslaan kan nooit. Alleen als je ervoor zorgt dat je op tijd weg bent.quote:Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef Vragende het volgende:
[..]
Vechten zit nou eenmaal in de natuur van de mens. Ik heb zero tolerance voor racisten dus ja, ik voelde me er inderdaad goed bij.
En dan lees ik ook dat sommige van jullie worden uitgescholden worden door Marokkanen of bedreigd worden, geen wonder als jullie allemaal met zo'n onzekere instelling over straat lopen![]()
Ik weet in ieder geval voor de volgende keer dat ik iemand provoceer tot zij de eerste klap uitdelen en dan veilig kan terug slaan
Ik zit zelf ook op vechtsport, en ik heb voldoende zelfcontrole als ik met iemand spar omdat ik weet dat er geen haat en agressie achter zit.quote:Op zondag 19 september 2010 14:58 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Ik zal het zo netjes mogelijk verwoorden voor je dan; ik boks zelf ook en realiseer mij hoe hard een enkele klap aan kan komen.
Ben je nou werkelijk te stom voor woorden om niet te snappen dat een enkele klap je eigen toekomst kan verneuken? Snap je het gewoon niet of wil je er gewoon niet aan dat je de fout in bent gegaan?
Oh, en als je Nederlander was en iemand had iets geroepen had ik je nog steeds een klapjosti gevonden. Je afkomst boeit niet, je stomme acties wel.
lol. Dat is niet normaal menselijk gedrag maar het gedrag van bepaalde beesten die duidelijk niet tot het menselijk ras behoren Dat soort mensen mogen van dan ook direct voor het peleton want aan moordenaars en lafbekken hebben we geen behoefte.quote:Op zondag 19 september 2010 14:34 schreef Vragende het volgende:
Ik begon niet zomaar te slaan, hij duwde mij eerst. Dat is fysiek contact. En ik was nog beheerst gebleven, als hij het tegen de verkeerde persoon had gezegd dan lag hij nu met een kogelwond/steekwond in het ziekenhuis.
Onzin. De politie geeft wellicht het advies om je maar zo passief mogelijk te gedragen. Dat neemt niet weg dat je strafrechtelijk gewoon volledig in je recht staat om terug te slaan als iemand in de aanval gaat. Maar geloof me. Een duwtje valt daar niet onder.quote:Op zondag 19 september 2010 14:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat heb je niet.
Terugslaan mag ook niet, je mag hoogstens jezelf verdedigen maar zo spaarzaam mogelijk.
Op de grond gaan liggen doen alsof je in coma bent heb ik dan ook van de politie. Die adviseren dat te pas en te onpas.
Ik zeg overigens niet dat ik het eens ben met TS. Als een stelletje marokjes mij uitschelden voor kanker blanda dan mep ik er ook niet meteen oplos.
Nee het was echt zo hahaquote:Op zondag 19 september 2010 14:48 schreef Karammel het volgende:
[..]
Wacht... Zijn er ook goede Turken? Heb je hier bewijs van of zit je ons nou gewoon voor de gek te houden?
100% zeker. Lees het topic maar van ie gast die iemand in elkaar geslagen had omdat hij naar de vriendin van TS keek. Agressie is altijd fout en dient zwaar bestraft te wordenquote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef Vragende het volgende:
Ik weet niet hoor... Ik loop niet met een onzekere instelling op straat, en woon in een dorp met weinig buitenlanders... maar dan heb ik de volgende vraag: Sinds wanneer is het gerechtvaardigd iemand uit te schelden als diegene met een onzekere instelling over straat loopt?quote:Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef Vragende het volgende:
[..]
Vechten zit nou eenmaal in de natuur van de mens. Ik heb zero tolerance voor racisten dus ja, ik voelde me er inderdaad goed bij.
En dan lees ik ook dat sommige van jullie worden uitgescholden worden door Marokkanen of bedreigd worden, geen wonder als jullie allemaal met zo'n onzekere instelling over straat lopen![]()
Achterlijke mongool. In plaats van leren van je fouten, en conflicten uit de weg gaan, ga je juist nog meer provoceren? Ik hoop nu zéker dat die ander aangifte doet, en je opgepakt wordt, want jij bent hét rolmodel van de aggressieve kutturk, waardoor mensen zo'n hekel krijgen aan buitenlanders.quote:Ik weet in ieder geval voor de volgende keer dat ik iemand provoceer tot zij de eerste klap uitdelen en dan veilig kan terug slaan
En wij zijn racisten, toch? Omdat we het niet met je eens zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef Vragende het volgende:
[..]
Vechten zit nou eenmaal in de natuur van de mens. Ik heb zero tolerance voor racisten
Hoezo dat is niet zo, ik heb het 1 x mee gemaakt dat ik een lief turks vrouwtje ontmoette. Maar 1 x vroeg ik in een drukke winkel of ik er misschien even langs mocht want wilde al naar de kassa, en toen kreeg ik letterlijk een grote smoel dat ze niet naar nederlanders gaat luisteren en dat die op konden flikkeren en hun nederland over zouden nemen..quote:Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval voor de volgende keer dat ik iemand provoceer tot zij de eerste klap uitdelen en dan veilig kan terug slaan
Mocht hij aangifte doen heb je echt een probleem. Aangezien je aan vechtsport doet had je echt beter moeten weten. Je weet precies hoe je iemand schade toe kan brengen. Je bent wat dat betreft gewoon een human weapon.quote:Op zondag 19 september 2010 15:00 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook op vechtsport, en ik heb voldoende zelfcontrole als ik met iemand spar omdat ik weet dat er geen haat en agressie achter zit.
Tja dat klopt maar dan nog overtrokken. Als de gemiddelde Nederlander zou zou reageren was er geen Marokkaan meer in leven. Glimlach gewoon en hou de eer aan je zelf. Ik weet dat ik een 100% beter mens ben en kan alleen maar medelijden hebben met zo'n stumpert en zijn familiequote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik sta er ook weer van te kijken inderdaad. Belachelijk.
Allemaal mensen die enkel het nieuws volgen en daar vooroordelen omheen verzinnen. Lekker naïef ook weer.
Als je een willekeurig persoon (autochtoon of allochtoon) tot op het bot toe beledigd tijdens het uitgaan is de kans nou eenmaal bijzonder groot dat je er niet ongeschonden vanaf komt. Al zal het je denk ik niet helpen dat je volledig nuchter was.
Jammer alleen dat je die theorie in praktijk niet kunt volbrengen.quote:Op zondag 19 september 2010 15:00 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook op vechtsport, en ik heb voldoende zelfcontrole als ik met iemand spar omdat ik weet dat er geen haat en agressie achter zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |