Op de dag van de intocht komt de klap harder aan bij de kinderen. (daarbij kunnen we dan lekker peppernoten eten)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef beelz het volgende:
[..]
En waarom kunnen we op een zaterdagmiddag niet met een bord en megafoon rondlopen?
"Sinterklaas raus! Die negers mogen blijven voor de katoenindustrie!"
Al helemaal ingeburgerd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de dag van de intocht komt de klap harder aan bij de kinderen. (daarbij kunnen we dan lekker peppernoten eten)
Prima, doen we dat welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de dag van de intocht komt de klap harder aan bij de kinderen. (daarbij kunnen we dan lekker peppernoten eten)
Eerste zaterdag na St. Maarten, de 13de dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef Kekaa het volgende:
Komt ie niet pas 20 nov??
En wedden dat beelz wel zn kerstmannenpak aan kan? Gewoon een variatie maken.
Popfrontquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:40 schreef navvy het volgende:
Popfront #3 Nu ook met Strongbow! Dank u
quote:Ik ook van jou schat
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb gesolliciteerd op de functie van R&P mod
quote:Whehe jij ook alOp woensdag 20 oktober 2010 18:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb gesolliciteerd op de functie van R&P mod
quote:Echt niet, ik ben een kwaliteitsuser die geen notes heeft en nog nooit een ban gehad heeft.Op woensdag 20 oktober 2010 18:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, maak ik wel een redelijke kans
quote:Met welk account heb jij gemailed danOp woensdag 20 oktober 2010 18:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben een kwaliteitsuser die geen notes heeft en nog nooit een ban gehad heeft.
quote:Gewoon deze natuurlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 18:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met welk account heb jij gemailed dan
quote:
quote:Ik maak meer kans dan babyOp donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Croli het volgende:
bij mij kwam er toch ook een lichte proest... maar beiden succes gewenst hoor, ook al heb ik geen idee wat die functie in houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |