1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | www.voetbalopjecomputer.tk atdhe.net myp2p.eu mightyfootball.com livefutboll.net fifa-onlinestarts.be www.ustream.tv/channel/hemaworst nl.justin.tv/rowanf2 nl.justin.tv/digitek06 www.justin.tv/angr3 voetbalkijken.awardspace.com nl.justin.tv/cami002 r2007soccer.net46.net/?p=102 www.ustream.tv/channel/planeta-futbol www.ustream.tv/channel/futboltvlive www.ustream.tv/channel/timboektaantje www.ustream.tv/flash/live/1/587145 nl.justin.tv/angr19 nl.justin.tv footv2.webs.com/4.htm www.scorlives.com/index.php?page=holland sop://sop.rojadirecta.com:3912/70590 sop://sop.rojadirecta.com:3912/69669 |
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef Escape het volgende:
Vanwege belangrijk bericht mbt livestreams! gelieve niet langer te linken naar:
[ code verwijderd ]
of enig andere site met welke stream voor welke wedstrijd dan ook.
P2P software
Sopcast download mirror mirror
TV Ants download
TVU player download
Vraag niet direct om streams - lees eerst het topic door. Door te klikken op het huisje bij de posts van StreamZonderNaam kom je altijd al een heel eind.
Alle directe linkjes naar welke wedstrijd dan ook worden verwijderd. Wel mag je zeggen Bal 4 vs Doel 7 is op kanaal 12345 van Sopcast.
Directe links alleen via PM..
Ja, inderdaad... WHY?!quote:Op zondag 19 september 2010 13:16 schreef Idioteque het volgende:
Die link die net werd genoemd knalde eruit tijdens de goal
Die werkt inderdaad perfect. Bedankt!quote:Op zondag 19 september 2010 13:16 schreef MagicIsland1 het volgende:
Als je veetle hebt werkt deze goed:
http://www.futbolhub.net/p/hq-veetle.html
Ik zie Spaanse reclames nu, klopt dat?quote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Die werkt inderdaad perfect. Bedankt!
Klopt inderdaad ja. Is ook Spaans commentaar.quote:Op zondag 19 september 2010 13:21 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Ik zie Spaanse reclames nu, klopt dat?
En dadelijk kapt ie ineensquote:Op zondag 19 september 2010 14:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Kijkcode ingevuld voor Ajax, stream gaat nu gewoon door met PSV
Via wat kijk je dan?quote:Op zondag 19 september 2010 14:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Kijkcode ingevuld voor Ajax, stream gaat nu gewoon door met PSV
Blijft lastig hé, streams vinden ...quote:Op zondag 19 september 2010 14:53 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Via wat kijk je dan?
Iemand een link naar PSV? Eredivisie Live werkt niet op m'n werk...
Ja, inderdaad. Is nergens te vinden!quote:
scheelt dat je ook aardig wat via TVU aanbiedtquote:Op maandag 20 september 2010 17:47 schreef streamzondernaam het volgende:
sopcast had kuren
voor de rest prima weekendje..
ik probeer Ajax - MVV, maar TVU is off-airquote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef DaggerOne het volgende:
Meer mensen problemen met Graafschap - Utreg?
Ik heb Megastad Radio maar eens opgezocht als laatste redmiddel en ik moet zeggen een prima integraal verslag van de wedstrijd .quote:
Weet je wat nog beter is ? naar het stadion gaan !quote:Op woensdag 22 september 2010 21:10 schreef Veadige het volgende:
Allemaal arme zolen die geen Eredivisie Live hebben....
Je houdt van voetbal of niet...
Je houdt van je club of niet....
*kijkt lekker Erelive, ook nog in HD (1080i, dat wel)*
Ben al blij als ik de thuiswedstrijden van mijn club allemaal zie in één seizoen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weet je wat nog beter is ? naar het stadion gaan !
Daarbij geef ik de voorkeur aan Sport 1.
Sport1 heb ik ook jarenlang gehad, maar dan voor het darten.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weet je wat nog beter is ? naar het stadion gaan !
Daarbij geef ik de voorkeur aan Sport 1.
Ik kijk graag naar Engels, Spaans en Italiaans voetbal, zelfs de Bundesliga wordt steeds leuker .quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sport1 heb ik ook jarenlang gehad, maar dan voor het darten.
Had ook vroeger Canal+, toen die nog Eredivisie uit Nederland uitzonden.
Nee, Sport 1 heeft geen NL voetbal en daar gaat het mij om.
Mijn Ziggo rekening werd nogal hoog, dus ben ik gaan bezuinigen en heb ik Sport1 eruit gegooid.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar Engels, Spaans en Italiaans voetbal, zelfs de Bundesliga wordt steeds leuker .
Sport 1 en Eredivisie Live samen vind ik net iets te veel van het goeie. Af en toe koop ik wel eens een losse wedstrijd.
Van Kooten en de Bie worden gelukkig niet snel vergetenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Veadige het volgende:
[..]
Mijn Ziggo rekening werd nogal hoog, dus ben ik gaan bezuinigen en heb ik Sport1 eruit gegooid.
ps: nog meer off-topic dan het voorgaande; ik ben ook fan van Koot & Bie !
Sloom internet heb je dan, ik kan het zonder enige hapering bekijken met 30sec vertraging(wat bij elke stream zo is)quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:05 schreef Haaruitval het volgende:
Doordat ik van de week niet bij een bekerwedstrijd van mijn club kon zijn bekeek ik het voor het eerst via Eredivisie live op internet.
Wat een ramp was dat zeg, betaal je 6 euro en krijg een vreselijk haperend beeld en daardoor loopt de wedstrijd 10 minuten achter.
Ja kan goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sloom internet heb je dan, ik kan het zonder enige hapering bekijken met 30sec vertraging(wat bij elke stream zo is)
Dat vipstand het weer prima doet nuquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand een tipje tegen bufferende beelden met sopcast?
Hee bedanktquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat vipstand het weer prima doet nu![]()
Met mooi brits commentaar
http://www.prijsvragen.nl(...)aag_id=28999&frame=1quote:Nivea for MEN
Wil je op de hoogte blijven wanneer het NIVEA for Men - Eredivisie platform online staat, meld je dan nu aan voor de NIVEA for Men nieuwsbrief en ontvang tevens een unieke Eredivisie Live kijkcode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt aan jezelf dan, de stream werkt perfect.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:48 schreef patrickt37 het volgende:
code geaccepteerd, maar ik blijf zwart beeld houden. :-(
Heb al 10 codes binnen, voorlopig een normale werkende stream dus ipv die brakke nvs dingenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze hebben 20.000 codes trouwens, dus als je je verveelt en codes wil moet je een heleboel mail adressen aanmaken en opnieuw invullen
Bedankt, zat al te kloten met windows livequote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef Semmm het volgende:
[..]
Heb al 10 codes binnen, voorlopig een normale werkende stream dus ipv die brakke nvs dingen
http://10minutemail.com
quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef Semmm het volgende:
[..]
Heb al 10 codes binnen, voorlopig een normale werkende stream dus ipv die brakke nvs dingen
Nee of ik nog zo'n code kan fixenquote:Op zondag 26 september 2010 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geldigheid kijkcodes vanaf 6 augustus 2010 t/m 15 mei 2011.
Weet niet hoeveel mensen dit nu doen, ik regel wel even voor het hele jaar Ajax stream codesquote:Op zondag 26 september 2010 00:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee of ik nog zo'n code kan fixen
Da's dan snel verdiend, 10 euro in een half uurtjequote:Op zondag 26 september 2010 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
![]()
Je kunt ook voor 1 euro per week Eredivisie Live halen voor op de TV.
Bij mij werkt die bevestigingslink nietquote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef Semmm het volgende:
[..]
Bij mij ook nietquote:Op zondag 26 september 2010 11:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Bij mij werkt die bevestigingslink niet
Je moet gewoon de link eruit vissen en dan in je browserbalk plakken, als je er gewoon op klikt werkt het idd niet. En je mag ook geen gegevens invullen die niet kunnen zoals geboortejaar 1800.quote:Op zondag 26 september 2010 11:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Bij mij werkt die bevestigingslink niet
Zelfs dat werkt bij mij niet, maar ik heb nu het bericht geforward naar mijn Gmail, en vanaf daar kan ik hem wel openenquote:Op zondag 26 september 2010 12:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je moet gewoon de link eruit vissen en dan in je browserbalk plakken, als je er gewoon op klikt werkt het idd niet. En je mag ook geen gegevens invullen die niet kunnen zoals geboortejaar 1800.
Heb er ook al 3 binnen nuquote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef Semmm het volgende:
[..]
ik PM je er wel 1, heb toch genoeg voor het hele seizoenquote:Op zondag 26 september 2010 15:00 schreef Ibanez16 het volgende:
iemand een code voor nec - feyenoord ?
Ik heb er wel 50quote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef Semmm het volgende:
Zit op 20 nu, is wel genoeg voorlopig denk ik
wat moet je er met 50quote:
Sowieso alles van Ajax, beker wedstrijden, PSV/Twente toppers en Europeesquote:Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat moet je er met 50ik had er aan het begin van het seizoen 17 gekocht. nu de rest van de wedstrijden maar e ven via deze manier doen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb net een gratis kijkcode ontvangen;
[..]
http://www.prijsvragen.nl(...)aag_id=28999&frame=1
Je krijgt dus wel een nieuwsbrief, na het invullen van je naam/leeftijd en email krijg je een bevestiging en de bevestiginslink bevat een gratis kijkcode. Ik heb de voorwaarden door gelezen en er zit verder niks bij qua kosten, adres info hoef je ook niet in te vullen.
Voorwaarden:Bedankt man, kan weer ff vooruit. EL is een hele verbetering tov kloten met NVS, Sopcast enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
Je kan die 10min mail site ook in wat proxy sites ladenquote:Op zondag 26 september 2010 19:35 schreef Ebbao het volgende:
10 codes binnenwerkt iig goed die Nivea for men
beetje jammer nog dat je steeds 10 minuten moet wachten..
achja
...watquote:Op zondag 26 september 2010 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan die 10min mail site ook in wat proxy sites laden
Maar kun je wel zovaak kijken dan? Zou het niet op IP worden gecontroleerd? Of op gegevens die je moet invullen bij EL?quote:Op zondag 26 september 2010 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sowieso alles van Ajax, beker wedstrijden, PSV/Twente toppers en Europees
Ik heb er afgelopen weekend al stuk of 3 bekeken dus lijkt me niet.quote:Op maandag 27 september 2010 10:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar kun je wel zovaak kijken dan? Zou het niet op IP worden gecontroleerd? Of op gegevens die je moet invullen bij EL?
Cookies weggooien, dan krijg je meteen een nieuw adres...quote:Op zondag 26 september 2010 19:35 schreef Ebbao het volgende:
10 codes binnenwerkt iig goed die Nivea for men
beetje jammer nog dat je steeds 10 minuten moet wachten..
achja
streams zoals eredivisielive kunnen we niet waarmaken natuurlijkquote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef Semmm het volgende:
[..]
Handig wel!quote:Op maandag 27 september 2010 10:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen weekend al stuk of 3 bekeken dus lijkt me niet.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:17 schreef andre347 het volgende:
Via de live stream van Eredivisie live heb ik zo'n statistieken balk aan de rechterkant. Ook bij fullscreen. Hoe kan ik die weghalen?
Dat blauwe stukje is weg maar er blijft een zwarte balk. Vreemd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon je muis niet op die balk zetten en verder je muis stil houden, dan gaat alles weg
Gewoon dat blauwe stukje met > erin![]()
Bij mij gaat alles weg als ik gewoon me muis niet meer beweegquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:22 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat blauwe stukje is weg maar er blijft een zwarte balk. Vreemd.
Ook bij volledig scherm? Ik heb mijn PC aangesloten op de TV dus misschien is dat het probleem.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij mij gaat alles weg als ik gewoon me muis niet meer beweeg
Volledig scherm ja, bedoel je echte zwarte balken aan de zijkant? Dan is de internet stream gewoon niet in breedbeeldquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ook bij volledig scherm? Ik heb mijn PC aangesloten op de TV dus misschien is dat het probleem.
Ik PM je wel een code voor de officiële streamquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:26 schreef Idioteque het volgende:
Is er al een stream voor de wedstrijd beschikbaar?
Waar kan ik die code invullen dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik PM je wel een code voor de officiële stream
http://www.eredivisie.nl/livequote:Op zondag 3 oktober 2010 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar kan ik die code invullen dan?
Jij kijkt regelmatig de stream van eredivisielive he? Ik heb dat nog nooit gedaan, maar bevalt jou dat goed? Ik kan me voorstellen dat de beeldkwaliteit of de buffer te wensen overlaat bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.prijsvragen.nl(...)aag_id=28999&frame=1 invullen
actiecode zit in 2e mail, invullen @ http://www.eredivisielive.nl/niveaformen
dan krijg je 3e mail met je kijkcode erin
veel plezier
Beeldkwaliteit zit tussen TV en NVS streams in, niet geweldig maar goed duidelijk. Verder hapert hij bij mij nooit terwijl ik niet eens zo'n een snelle internetverbinding heb 8Mb en ben ondertussen ook nog aan het downloaden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:25 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Jij kijkt regelmatig de stream van eredivisielive he? Ik heb dat nog nooit gedaan, maar bevalt jou dat goed? Ik kan me voorstellen dat de beeldkwaliteit of de buffer te wensen overlaat bijvoorbeeld.
19 oktober loopt het proefabonnement af, daarna nog ff kanaal 1 beschikbaar dus... en dan de volgende kortingsactie meer eens ff uitzoekenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:23 schreef StephanL het volgende:
Bij Ziggo Digitale televisie is eredivisie live 1 het themakanaal van oktober en daardoor gratis te bekijken voor iedereen die digitale televisie heeft van Ziggo!!!!!!
sport1 heeft nu een abo per maand via internetquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:37 schreef thedude0 het volgende:
Ze moeten de complete zenders gewoon online zetten in plaats van per wedstrijd streamen. Dan voor dezelfde prijs kunnen bekijken als dat het mogelijk is via digitale televisie.
eredivisielive is overgegaan op silverlightquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:25 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Jij kijkt regelmatig de stream van eredivisielive he? Ik heb dat nog nooit gedaan, maar bevalt jou dat goed? Ik kan me voorstellen dat de beeldkwaliteit of de buffer te wensen overlaat bijvoorbeeld.
quote:PM.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand stream voor sc heerenveen?
quote:of je leest de OP even...Op woensdag 27 oktober 2010 18:12 schreef mash_ het volgende:
http://www.rojadirecta.com/ is een goede site voor sopcast codes
quote:InderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 18:17 schreef MagicIsland1 het volgende:
Die kijkcode actie van Nivea werkt nog steedsWeer een kijkcode erbij
quote:haha heb ik ook kijk elke keer via daar lekker gratisOp woensdag 27 oktober 2010 18:17 schreef MagicIsland1 het volgende:
Die kijkcode actie van Nivea werkt nog steedsWeer een kijkcode erbij
quote:ik stuur je een privéberichtOp woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef Mr.Myst het volgende:
Gvd, zowel sopcast als tvu laggen de pan uit, heerlijk irritant (maar goed, 't is gratis, mag je eigenlijk dan niet over zeiken). Iemand nog een goed werkende stream of code voor mij?
quote:Heb nog 65 in een excelbestandje voor het hele seizoenOp woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef Henkiepsv het volgende:
[..]
haha heb ik ook kijk elke keer via daar lekker gratis
quote:haha briljant dat ga ik ook maar eens doenOp woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb nog 65 in een excelbestandje voor het hele seizoen
quote:Alles staat op pagina 3, kijk daar maar. Je kan http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html gebruiken om heel veel codes binnen te halen. De actie is er al sinds augustus maar blijkbaar zijn die 20.000 nog steeds niet op :d
quote:65?!Op woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb nog 65 in een excelbestandje voor het hele seizoen
quote:Ik kan er nu wel even 1 sturen, PMOp woensdag 27 oktober 2010 20:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
65?!
Alsof je die echt allemaal nodig hebt... drop er eens 2 ofzo in mijn PM
edit. 10minutemail dus, dat ik daar zelf niet op kom ofzo![]()
quote:Ik kijk op site van Eredivisie, en die werkt gewoon.Op woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb zwart beeld op EL2, 3 & 4. HD doet het wel goed.
quote:pmOp woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef LimboFan het volgende:
Iemand een streampje Fey voor me, dankje
nu wel geloof ikquote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alles staat op pagina 3, kijk daar maar. Je kan http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html gebruiken om heel veel codes binnen te halen. De actie is er al sinds augustus maar blijkbaar zijn die 20.000 nog steeds niet op :d
Heb ik ook, krijg een error. Zouden ze hem erafgehaald hebben?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:43 schreef Thijsssss het volgende:
Ik kom niet op de site van Nivea for Men - Eredivisie om mijn kijkcode te activeren. Nog meer mensen met dit probleem?
http://www.eredivisielive.nl/niveaformen
Channel?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:48 schreef truedestiny het volgende:
heracles-ajax te vinden op m&m 1 op sopcast
Hoe probeer je het te openen dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:04 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ik rijg elke keer dat het Address niet valid is. Ligt dat aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.brandonmedia.nl & www.inhumane-design.com
Ben er ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:42 schreef kastanova het volgende:
Damn it, Nivea actie is kennelijk afgelopen.
Heeft iemand nog een code over zodat ik PSV - Twente live kan gaan aanschouwen?.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef streamzondernaam het volgende:
tjah als je de nivea actie op deze website gaat vermelden dan krijg je dus dat het niet meer werkt
erg handig van desbetreffende!
nu zijn alle codes ongeldig en als gevolg dat je niets meer hebt.
zoiets moet je altijd voor jezelf houden . of in je kennissen kring. niet op forums gooien..
zucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was toch gewoon een promotieactie van Nivea? wat voor probleem zullen zij er dan meehebben dat veel mensen dat te weten komen, is toch alleen maar extra reclame. PSV-Twente trouwens op sop channel 74175quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef streamzondernaam het volgende:
tjah als je de nivea actie op deze website gaat vermelden dan krijg je dus dat het niet meer werkt
zoiets moet je altijd voor jezelf houden . of in je kennissen kring. niet op forums gooien..
zucht
Dit dus, zou alleen maar goed zijn voor nivea. Al willen ze natuurlijk wel dat iedereen op die nieuwsbrief geabboneerd is. Maar dan nog, mogen ze het zomaar offline halen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:57 schreef zlakto het volgende:
[..]
Het was toch gewoon een promotieactie van Nivea? wat voor probleem zullen zij er dan meehebben dat veel mensen dat te weten komen, is toch alleen maar extra reclame. PSV-Twente trouwens op sop channel 74175
jep en dan word er gezegt gebruikt 10minutesmail om ff codes te verkrijgenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit dus, zou alleen maar goed zijn voor nivea. Al willen ze natuurlijk wel dat iedereen op die nieuwsbrief geabboneerd is. Maar dan nog, mogen ze het zomaar offline halen?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:54 schreef StijnDa het volgende:thanks manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi
ja dat hebben veel mensen gedaan ja waaronder ik maar dan is het nog niet echt een fatsoenlijke redenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:07 schreef streamzondernaam het volgende:![]()
[..]
jep en dan word er gezegt gebruikt 10minutesmail om ff codes te verkrijgen
met andere woorden fake mail adressen..
Waarbij hij niet geraakt werd en hij naar 1 seconde weer zonder problemen opstond - die, inderdaad.quote:
Zoals ik het zag werd hij wel geraaktquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:27 schreef Shivo het volgende:
[..]
Waarbij hij niet geraakt werd en hij naar 1 seconde weer zonder problemen opstond - die, inderdaad.
dat dacht ik ook. maar misschien zijn ze er achter gekomen dat er misbruik van gemaakt werd ofzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:13 schreef Ebbao het volgende:
die kijkcodes van Nivea for men werken niet meer? Ik dacht dat ze tot mei te gebruiken waren..?
Of doe ik iets verkeerd?
Is dat bij jullie ook zo schokkerig? Of ligt dat gewoon aan mijn crappy pc? Geluid is prima, beeld schokt.quote:
Zegt degene die dit postquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef streamzondernaam het volgende:
zucht
Ach ja, ik had het hier vermeld... veel mensen hebben er toch 2 maanden plezier van gehadquote:Op maandag 15 februari 2010 20:57 schreef streamzondernaam het volgende:
http://eredivisie.funil.nl/AH_februari/
kan je codes aanvragen
andere link werkt ff niet
www.tempinbox.com is erg handig met die codes
Ja ken niet eens normaal de wedstrijd kijken...quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is dat bij jullie ook zo schokkerig? Of ligt dat gewoon aan mijn crappy pc? Geluid is prima, beeld schokt.
Nee, ze hebben alles onbruikbaar gemaaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:08 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb zo'n 40 van die nivea code's werken die nog wel?
Ooh dat is echt fucking kut, wilde net m'n eerste gaan gebruikenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, ze hebben alles onbruikbaar gemaakt
Indeedquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef Salatrel het volgende:
waarom is het beeld zo bagger haperend
Goed dat je het zegtquote:
juist jordiiquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zegt degene die dit post;
[..]
Ach ja, ik had het hier vermeld... veel mensen hebben er toch 2 maanden plezier van gehadVolgende keer met zoiets maar via PM doen
Waarom postte je dat dan, zoiets moet je altijd voor jezelf houden . of in je kennissen kring. niet op forums gooien..quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
juist jordii
toen ik dat gepost had was het na een paar dagen ook gebeurd met die optie...
nee de hele site is er niet meer en zegt zelfs dat de actie is verlopen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef mash_ het volgende:
hebben ze niet gewoon alle codes die met 10 minute mail zijn geblocked?
is goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle 20.000 codes hebben ze gewoon in hun database onder NIVEA for Men staan, met 1 knop doen ze het allemaal niet meer. Ach ja, volgende keer als ik iets zie PM de streamkijkers wel
Ditquote:Op zondag 7 november 2010 13:41 schreef TIM-846 het volgende:
Lekker die stream van Ajax is ook weer dood..
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:59 schreef Bayswater het volgende:
Rotterdam Oost is natuurlijk geen Rotterdam Zuid. Geloof dat West verleden jaar ook een puntje meepikte uit Eindhoven.
Gelukkig duurt het nog evenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb je goed gezien, Bovenberg met z'n 4e van het seizoen
16.95 per maand betalen voor die 2 a 3 wedstrijden per maand die interessant zijn voor mij als neutrale supporter, dat is pas taboe...quote:
Ik betaal 10 euro p/m.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
16.95 per maand betalen voor die 2 a 3 wedstrijden per maand die interessant zijn voor mij als neutrale supporter, dat is pas taboe...
bij mij zou 't omgerekend rond de 20p/maand kosten als ik EL wil.. daar pas ik voor. ik ga dan liever af & toe naar t stadionquote:
Eredivisie Live 1.quote:Op zondag 14 november 2010 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
Waar kan ik vanmiddag Az- Ajax volgen?
Dit topic gaat over internet streamsquote:
thank god!quote:
Hier nu niet meer?quote:
Sopcast > NVS > 4quote:
Doet het hier de hele tijd al nietquote:
Sopcast opnieuw opstarten..quote:Op zondag 14 november 2010 15:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Doet het hier de hele tijd al niet
kan je die gewoon krijgen dan ergens??quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:29 schreef StijnDa het volgende:
Heeft iemand nog een eredivisie live code over voor de topwedstrijd van vanavond
Ja je kon codes krijgen met de Nivea actie, als je maar meerdere emails gebruikte. Ik had een aantal actiecodes gehaald, maar nog niet omgezet in eredivisie live codes en de actiecodes zijn nu waardeloos want de live codes zijn opquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
kan je die gewoon krijgen dan ergens??
wie weet een goede stream btw, ik gebruik standaard vrijblijvend.com maar die werkt nooit vlekkeloos
Had niet eens uitgemaakt: de al wel omgezette live codes hebben ze ongeldig gemaakt...quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja je kon codes krijgen met de Nivea actie, als je maar meerdere emails gebruikte. Ik had een aantal actiecodes gehaald, maar nog niet omgezet in eredivisie live codes en de actiecodes zijn nu waardeloos want de live codes zijn op
Ooh. Tja dan maakt het niet uit inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Had niet eens uitgemaakt: de al wel omgezette live codes hebben ze ongeldig gemaakt...
Channel - 74175quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:20 schreef uithangbord het volgende:
Kan iemand een kanaal vinden voor Twente - AZ op TVU?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |