quote:DitOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef filano het volgende:
zaterdag gaat feyenoord weer keihard onderuit.
quote:hmmmmmmm, lekker warm.....lekker behaaglijk, met dit gure herfstweer....Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kun je nog dieper in de reet van feyenoord-supporters zitten, de tyfus zeg.nep-Hagenees.
quote:Waar moeten ze heen dan?
quote:zaterdag wint Feyenoord gewoon.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef filano het volgende:
quote:2-0 voor AZ.
quote:Houden we elk weekend rekening mee, ook na vanavond.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef filano het volgende:
quote:DitOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef filano het volgende:zaterdagzondag gaat feyenoord weer keihard onderuit.
quote:Of terug naar VVV.Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef Cunani het volgende:
Feyenoord gaat voortaan gewoon op woensdagavond spelen en alleen nog maar in De Kuip. En Schaken moet thuisblijven.
quote:Kerkrade toch? tegen Roda?
quote:http://www.eredivisie.nl/wedstrijden?playround=12
quote:Met een beetje geluk 1 hoogstens.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef filano het volgende:
ach dit was nog een laatste stuiptrekkinf van feyenoord
komende wedstrijden:
az
roda
heerenveen
weer geen puntjes dus
quote:Je weet het nooitOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef filano het volgende:
komende wedstrijden:
az
roda
heerenveen
weer geen puntjes dus
quote:Hoezo niet, Twente en Ajax werden ook slechts met één doelpunt verschil verloren.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef filano het volgende:
komende wedstrijden:
az
roda
heerenveen
weer geen puntjes dus
quote:Ik zou eerder zeggen: genoeg kansen voor heldendaden dusOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef filano het volgende:
komende wedstrijden:
az
roda
heerenveen
weer geen puntjes dus
quote:Das waar maar als je vandaag weer kijkt het veldspel toch voor het grootste gedeelte vrij matig.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoezo niet, Twente en Ajax werden ook slechts met één doelpunt verschil verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop