Zal spannend zijn geweest om te zien, als je die sheet zo bekijkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef nattermann het volgende:
Geleen pakt met 3-4 in een uitwedstrijd de overwinning van Nijmegen. Eindelijk weer eens gewonnen
Wezen kijken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef sp3c het volgende:
Tilburg heeft HYS te grazen genomen
Panthers morgenavond de kans om de eerste plek over te nemen door van Heerenveen te winnen
Daar hebben ze ook ijshockey op Eredivisie-niveau, dus nog niet zo verkeerd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:23 schreef sp3c het volgende:
nee ik woon inweer in zoetermeer tegenwoordig
volgende keer als je in de buurt bent (zoetermeer of den haag) moet je ff roepen
Versterking voor Turnhout dus. Is nodig ook. Pugliese en McKague liggen nog in de lappenmand, Scarlato geschorst.quote:Een reus van 2 meter en 100 kilo" dat is samengevat Marek Jancek, de laatste aanwinst van White Caps. Jancek (°Bratislava 02.05.1985) speelde na zijn jeugdopleiding bij Trencin (SVK), Piestany (SVK), Zamky (HUN), Dijon (FRA) en vorig jaar in de USA bij de Arizona Sundogs (CHL-Central Hockey League) en de West Michigan Blizzard (AAHL-All American Hockey League). Scoorde vorige zaterdag reeds in zijn debuutmatch tegen Charleroi.
Ik ben ook present vanavond.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef nattermann het volgende:
Morgen maar weer naar Geleen, kijken of er nog meer punten te pakken zijn. Vorig jaar hadden ze zo'n gruwelijk goed team, en dit jaar is het (tot nu toe dan) aanpappen. Doodzonde.
Eindhoven schat ik dan ook wel wat sterker in dan Geleen. Zag dat Pohlman z´n eerste voor Eindhoven maakte. Tegen Tilburg vond ik hem ook al erg sterk spelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Gezicht het volgende:
Godver de godver, Eaters hebben weer helemaal niks gepresteerd. Eerste periode speelden ze nog redelijk goed, maar vanaf de 2e periode ging het alleen maar bergafwaarts.
Da´s erg weinig. Hoeveel zouden er tegen HIJS zitten? Die wedstrijd spreekt vast wat meer aan dan de wedstrijd tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:46 schreef sp3c het volgende:
zoetermeer verloord weer in OT
verrassend want ze speelden tegen Heerenveen, lijkt een spannende pot geweest te zijn op papier maar Zoetermeer speelde niet sterk gok ik
weer maar 280 man op de tribune ...
Klopt inderdaad, maar ook tegen de minder sterke ploegen presteren de Eaters dit jaar slecht.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eindhoven schat ik dan ook wel wat sterker in dan Geleen. Zag dat Pohlman z´n eerste voor Eindhoven maakte. Tegen Tilburg vond ik hem ook al erg sterk spelen.
dat durf ik echt niet te zeggen, blijft woensdag en echt geadverteerd word er niet in Zoetermeer die denken dat het wel bijtrekt omdat het eerste divisieteam vorig jaar wel redelijk volle zalen trok ... volgens mij weet gewoon nog niemand dat het seizoen al is begonnenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da´s erg weinig. Hoeveel zouden er tegen HIJS zitten? Die wedstrijd spreekt vast wat meer aan dan de wedstrijd tegen Heerenveen.
Bron. Eaters.nlquote:Jamie Dumont stapt per direct op bij Ruijters Eaters
Geschreven door Michel Ruipers
dinsdag, 12 oktober 2010 12:22
Jamie Dumont zal per direct, als hoofdcoach van de Ruijters Eaters, opstappen.
De 37 jarige Amerikaan heeft dit besluit wegens prive-omstandigheden genomen, nadat Jamie
dit had aangegeven aan het Bestuur hebben zij in goed overleg afscheid van elkaar genomen.
Jamie Dumont kwam aan het begin van het seizoen als vervanger voor Mike Pellegrims.
Onder zijn leiding speelde de Ruijters Eaters 9 wedstrijden. In de voorbereiding werd er twee gewonnen van
Belgische teams, Herentals en Turnhout. De Ron Berteling Schaal ging verloren tegen Nijmegen Devils.
In de bekercompetitie werd er wel nog twee gewonnen van het zelfde Nijmegen. De overige vier duels
werden verloren.
Het Bestuur en Management hopen deze week nog de vervanger te presenteren.
Bronquote:Chris Eimers nieuwe HEADCOACH Ruijters Eaters
Een dag na het afhaken van Jamie Dumont als coach van de Ruijters Eaters heeft het Bestuur en Management een meer dan waardige vervanger weten binnen te halen.
Het is niemand minder dan Chris Eimers.
Chris coachte Nijmegen vorig jaar naar de landstitel. In de halve finale wist dit team onder leiding van Eimers de Eaters na een 0-2 achterstand, in een best of five, te verslaan en pakte later tegen Tilburg in, een "clean sweep", de titel.
Chris is geen onbekende in Geleen want hij speelde als speler reeds drie seizoenen voor de Eaters, dit was in de periode 1993 - 1996. Later speelde Chris ook nog voor Heerenveen en Amsterdam. Als coach was hij naast Nijmegen ook actief bij Heerenveen.
Ruijters Eaters hoopt met de keuze voor de 38-jarige Groninger het tij te keren en zich te plaatsen voor de halve finales om de beker. Daarvoor heeft het nog zes duels de tijd, te beginnen komende zaterdag uit bij Eindhoven Kemphanen en zondag thuis tegen A6.nl Heerenveen Flyers.
Chris Eimers zal vanavond, van 18.45 uur tot 20.00 uur, de eerste training leiden op het Geleense ijs.
hoezo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik heb het idee dat Zoetermeer wat te hard van stapel is gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |