bedankt voor de tip, al komt die persoonlijk voor mij wat te laatquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:06 schreef seilram het volgende:
Voor de mama's die ab kuren moeten geven... ik wil me nergens mee bemoeien, maar bij de reformdrogist heb je probiotica in poedervorm die je door de melk kunt doen, zodat ook de goede bacterieen in de darmen toch in stand blijven en de weerstand dus wat in stand blijft. Ik zweer er werkelijk bij, heb zelf heel wat ab kuren gehad en als ik geen probiotica ernaast slik, dan heb ik een schimmeldoos, diarree, buikpijn. Maar goed, dat is vast ook bij iedereen anders.
Mijn zusje heeft last van een mildere vorm.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef McLaura het volgende:
Gefeliciteerd Lotte en mama! En welkom!
Heeft iemand hier ervaring met pavor nocturnus?
Fijn! Ze PMde meteen toen ze het las in het kinderkamertopicquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef innepin het volgende:
Oh en hallo en welkom Linda en Lotte!
ik kreeg vandaag de schilderijtjes binnen van Oeke, ze zijn tof, thx!![]()
haha ja mijn zusje trok in een weekendje center parcs haar bed van de muur (stond in t midden tussen die van mij en mn broertje) en ging rondjes om haar bed lopen terwijl ze Delft! Delft!! riep. Echtquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben m'n broer wel eens slaapwandelend tegengekomen. Die ging z'n fiets spuiten zei hij. Toen ik zei dat ie beter gewoon kon gaan slapen zei hij heel droog ok en ging weer naar z'n kamer. Z'n ogen waren heel vaag, hij keek dwars door me heen. Uiteraard heb ik hem er nog wel mee gepest.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Overigens heeft mn vader er ook een handje van, die springt graag zn bed uit om heel hard BLIJF STAAN!! te roepen en daarmee mn moeder een hartaanval te bezorgen
Ik maak B. alleen wakker om te zeggen dat ik word aangevallen door bbq-spiesjes![]()
om hem tien minuten later weer wakker te maken met een "en door sausjes!"![]()
Nou...quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef Grasjes het volgende:
[..]
![]()
LOL! Je moeder en B vinden het vast niet zo grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |