abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:03:35 #151
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86691558
He Huup, jullie zijn ook flink bezig he. Maar goed dat het B toch niet helemaal lekker zat en dat jullie nog even langs de huisartsenpraktijk konden. Hopelijk gaat het snel goed met de nystatine.

Ik denk dat ik morgen ook maar een tubetje miconazol moet gaan halen, Thomas heeft de mannelijke tegenhanger van de schimmeldoos. Een schimmelpimmel :)
Hij zit inmiddels aan zijn vierde antibioticakuur sinds twee maanden, dat zal ook wel wat met zijn weerstand doen. Nouja, dit is als het goed is de laatste kuur, omdat zijn oor toch wel erg bleef lopen na de buisjes.

Vanavond was de oma van Thomas langs gekomen en hebben we samen chinees gegeten. Oma was alleen zo onverstandig om Thomas vrijwel meteen een kroepoekje in de handen te duwen. Toen was de rest van zijn bordje niet meer interessant en was het coninue miepen om kroepoek. Toen konden we kiezen: ofwel een eerst miepend, later brullend kind omdat hij geen kroepoek krijgt, ofwel vanwege de gezelligheid toch maar toegeven. Een beetje tegen mijn zin in hebben we hem dus maar de kroepoek gegeven. Dat vind ik toch wel lastig hoor, kiezen tussen gezelligheid of opvoedkundige verantwoordelijkheid.
Gelukkig weet schoonmoeder nu wel dat het niet zo verstandig was om Thomas eerst iets lekkers te geven en dan te verwachten dat hij nog braaf zijn groente gaat eten. Hopelijk onthoudt ze het ook voor de volgende keer :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86691631
*binnenvalt

Ordinaire verjaardag-foto-spam ter kennismaking ;)

oooooh, ballonnen

Het cadeau

Op het KDV, ontbijten en trakteren

Aapjes kijken in de dierentuin

En nog een vergelijk-foto:
1 jaar geleden:

Nu:

Hallo allemaal! Vanaf hier lezen wij dus ook mee! :W
Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:06:32 #153
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_86691677
Voor de mama's die ab kuren moeten geven... ik wil me nergens mee bemoeien, maar bij de reformdrogist heb je probiotica in poedervorm die je door de melk kunt doen, zodat ook de goede bacterieen in de darmen toch in stand blijven en de weerstand dus wat in stand blijft. Ik zweer er werkelijk bij, heb zelf heel wat ab kuren gehad en als ik geen probiotica ernaast slik, dan heb ik een schimmeldoos, diarree, buikpijn. Maar goed, dat is vast ook bij iedereen anders.

Huup, wat naar voor je meisje :* Hoop dat die spruw snel weg is!

Ingrid, fijn dat Tyler bij jou wel goed gegeten heeft!

Ca.ra, dat is ook niet altijd makkelijk. Ik vind dat ook lastig. Maar goed, een keertje denk ik dan... als het dan ook maar bij een keertje blijft.

En ik had nog meer gelezen... owja Willow O+

En Linda en Lotte, welkom!! *O*
Niet mieten! Door gieten!
pi_86691760
Gefeliciteerd Lotte en mama! En welkom!

Heeft iemand hier ervaring met pavor nocturnus?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86691915
Huup :* wat vervelend voor Amélie, maar wat goed dat jullie toch maar naar de HAP zijn gegaan. Wat een verschil kan een andere dokter dan maken hè... Fijn dat deze arts jullie serieus nam en dat jullie in elk geval iets voor de spruw hebben en dat jullie nu weten wat er aan de hand is. Ik hoop dat ze gauw opknapt :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86691940
Ooooh Linda O+ geweldige spam!
Welkom hier met je kleine mupke O+ *O* en gefeliciteerd nog :*

oh ca.ra das ook vervelend. AB-kuren staan erom bekend dat ze schimmels flink in de hand werken geloof ik ja. Vervelend zeg. -O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86691945
Oh en hallo en welkom Linda en Lotte! *O*
ik kreeg vandaag de schilderijtjes binnen van Oeke, ze zijn tof, thx! O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86692082
En beterschap voor Amélie, en oeh, Willow wat kun jij gekke bekken trekken!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 22:15:23 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86692114
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:06 schreef seilram het volgende:
Voor de mama's die ab kuren moeten geven... ik wil me nergens mee bemoeien, maar bij de reformdrogist heb je probiotica in poedervorm die je door de melk kunt doen, zodat ook de goede bacterieen in de darmen toch in stand blijven en de weerstand dus wat in stand blijft. Ik zweer er werkelijk bij, heb zelf heel wat ab kuren gehad en als ik geen probiotica ernaast slik, dan heb ik een schimmeldoos, diarree, buikpijn. Maar goed, dat is vast ook bij iedereen anders.
bedankt voor de tip, al komt die persoonlijk voor mij wat te laat :X

Welkon linda!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86692125
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef McLaura het volgende:
Gefeliciteerd Lotte en mama! En welkom!

Heeft iemand hier ervaring met pavor nocturnus?
Mijn zusje heeft last van een mildere vorm.

Of nja, eigk hebben vooral wij er last van }:| :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86692300
Volgens mij had Thijs het zonet namelijk....de symptomen kon ik zo afstrepen. Het belangrijkste was toch wel dat Thijs overstuur was en niet reageerde op ons. Hij ging alleen maar paniekeriger huilen en trillen/bibberen.

Toen ik las dat je een kind dat dat heeft er niet uit moet halen, heeft H hem teruggelegd en sindsdien is hij stil.
pi_86692333
Linda wat een leuke spam O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86692595
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef innepin het volgende:
Oh en hallo en welkom Linda en Lotte! *O*
ik kreeg vandaag de schilderijtjes binnen van Oeke, ze zijn tof, thx! O+
Fijn! Ze PMde meteen toen ze het las in het kinderkamertopic ;)

Dank voor het welkom allemaal!

McLaura, ik ken het niet, maar het klinkt niet leuk.. :*
Lotte!
Noah!
pi_86692670
Linda en Lotte, welkom!! *O*

Cara vervelend zeg alweer een schimmel.
pi_86693559
oh ja vervelend McLaura. Ik schrok me altijd het apenlazerus van mn zusje.
Maar is het met zoiets niet het idee dat het recidief is? Dat het vaker voorkomt zeg maar? Heeft Thijs daar vaker last van dan of is dit voor het eerst?

Bij mn zusje verergert het onder stress en dat soort dingen. Maar ze heeft ook last van slaapwandelen enzo, ze gaat rustig snachts in pyjama onder de douche staan :')
En dat met de ogen open slapen is freaky :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86693779
Ik ben m'n broer wel eens slaapwandelend tegengekomen. Die ging z'n fiets spuiten zei hij. Toen ik zei dat ie beter gewoon kon gaan slapen zei hij heel droog ok en ging weer naar z'n kamer. Z'n ogen waren heel vaag, hij keek dwars door me heen. Uiteraard heb ik hem er nog wel mee gepest.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86694111
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben m'n broer wel eens slaapwandelend tegengekomen. Die ging z'n fiets spuiten zei hij. Toen ik zei dat ie beter gewoon kon gaan slapen zei hij heel droog ok en ging weer naar z'n kamer. Z'n ogen waren heel vaag, hij keek dwars door me heen. Uiteraard heb ik hem er nog wel mee gepest.
haha ja mijn zusje trok in een weekendje center parcs haar bed van de muur (stond in t midden tussen die van mij en mn broertje) en ging rondjes om haar bed lopen terwijl ze Delft! Delft!! riep. Echt :D wij kwamen niet meer bij _O-

maar ik ben me ook ettelijke malen helemaal lam geschrokken van haar :X
we sliepen altijd in 1 bed als ik thuis was, vond ze gezellig, of als ze bij mij was in Leiden. 9 van de 10 keer werd ze dan heel hard schreeuwend wakker, zat ze ineens rechtop in bed zeg maar, en maar schreeuwen :X pfff. Echt nekharen overeind.
Tien minuten later sliep zij weer maar ik niet :')

Overigens heeft mn vader er ook een handje van, die springt graag zn bed uit om heel hard BLIJF STAAN!! te roepen en daarmee mn moeder een hartaanval te bezorgen :')

Ik maak B. alleen wakker om te zeggen dat ik word aangevallen door bbq-spiesjes :Y)
om hem tien minuten later weer wakker te maken met een "en door sausjes!" :o :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:58:52 #168
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86694245
Heel veel beterschap voor arme Tyler! En Ingrid, wat er ook gebeurd is, het is natuurlijk gewoon naar! :*

Beterschap voor Amelie ook!

Welkom Linda en Lotte *O* Wat een leuke verjaardagsspam!

Ca.ra hopelijk is hij snel van het schimmeltje af! Merk je al of Thomas beter hoort nu?

McLaura, dat lijkt me best wel eng eigenlijk. Heeft hij het vaker gehad?
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:00:42 #169
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86694337
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Overigens heeft mn vader er ook een handje van, die springt graag zn bed uit om heel hard BLIJF STAAN!! te roepen en daarmee mn moeder een hartaanval te bezorgen :')

Ik maak B. alleen wakker om te zeggen dat ik word aangevallen door bbq-spiesjes :Y)
om hem tien minuten later weer wakker te maken met een "en door sausjes!" :o :')
:D :D LOL! Je moeder en B vinden het vast niet zo grappig :P
pi_86694513
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef Grasjes het volgende:

[..]

:D :D LOL! Je moeder en B vinden het vast niet zo grappig :P
Nou...
B. mag het graag herhalen en inwrijven ;( maar het scheelt dat ik verder niet schreeuw ofzo.

Mn moeder vindt het inderdaad niet grappig :P
Ik persoonlijk heb ontzettende bewondering voor de vriend van mn zusje :o je zult er vast wel aan wennen na een tijdje maar ik schrok me toch altijd wel een hartverlamming van dr.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 23:08:27 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86694653
met open ogen slapen.. Jan sliep als baby wel met z'n ogen half open .. we moesten altijd drie keer kijken of hij nou wakker was of niet :') .

Huup dat lijkt me echt niks .. soms kan het grappig zijn (bv het voorval wat je hierboven beschreef) maar het lijkt me dat je vooral de eerste keren idd een hartverzakking krijgt en of op zijn minst 112 wil bellen omdat er moord en brand geschreeuwd word
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86694723
De man van innepin had toch ook zo'n actie? Iets met haar benen en dat het goede kwaliteit was?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86694766
whieeeeh :D ik heb daar verder gelukkig geen ervaring mee..ik weet alleen dat mijn broer regelmatig weer eens in de linnenkast, onder de trap of onder zijn kussen pieste 's nachts..die wist altijd zeker dat ie in zijn slaap de plee had gevonden.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:12:10 #174
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86694768
Ik kan het me voorstellen Huup. (moest wel lachen om je bbq spiesjes.... en sausjes)

Grasjes, de buisjes zitten erin sinds vrijdag en hij zat in ieder geval links nog behoorlijk dicht met pus (de KNO arts heeft hem gisteren schoongezogen (drama!) en er kwam behoorlijk wat uit) maar desondanks heb ik het idee dat hij wel beter hoort. Hij luistert in ieder geval steeds heel aandachtig. Nu nog afwachten of het wat uithaalt qua praten enzo...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86694827
Tsja. Het schreeuwen is inderdaad eng, laten we zeggen dat je nog nooit zo snel je bed uit bent gesprongen en naast t bed van de ander staat :') Maar hoe cru het ook klinkt, je went eraan I guess.
Maar het is dus ook wel zo dat de schreeuwlelijk in kwestie tien minuten later weer rustig verder slaapt en 9 van de 10 keer niet meer wat dat ie heeft geschreeuwd de volgende dag :') }:| jijzelf daarentegen zit rustig nog tot 4 uur 's nachts met het angstzweet in je bilnaad dat het weer gebeurt.

Ikzelf heb er geen last van trouwens hoor, ik droom gewoon heel levendig maar ik schreeuw niet en ik blijf min of meer rustig op mn plek liggen. Mn zusje heeft slechts een milde versie die vooral opspeelt als ze stress heeft, als ze een borrel op heeft of als ze bijv. heel moe is en dan gelijk in zo'n hele diepe slaap kukelt. Verder valt het heus mee ;)

en dat met die ogen open slapen :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')