abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86820680
Willow wat knap!! :D

Lente, heerlijk zo die foto's O+

Thomas met waterpokken.. Beterschap! :*

Hier lijkt het een heel stuk beter te gaan met Timo weer :) Hij heeft vannacht in elk geval gewoon weer geslapen zoals hij altijd doet :D
Die nurofen ga ik toch ook maar eens halen, dat is vloeibaar toch? Zetpillen wil hij écht niet dus dat is elke keer zo'n gevecht :{
pi_86820731
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:23 schreef Chan het volgende:
Willow wat knap!! :D

Lente, heerlijk zo die foto's O+

Thomas met waterpokken.. Beterschap! :*

Hier lijkt het een heel stuk beter te gaan met Timo weer :) Hij heeft vannacht in elk geval gewoon weer geslapen zoals hij altijd doet :D
Die nurofen ga ik toch ook maar eens halen, dat is vloeibaar toch? Zetpillen wil hij écht niet dus dat is elke keer zo'n gevecht :{
Nurofen is uidd vloeibaar. Ik doe 'm in de fles voor het slapengaan.

Vannacht was een dramanacht! Om 4.00 uur besloot mevrouw niet meer te gaan slapen :O
uiteindelijk is ze bij ons nog wel ff in slaap gevallen maar toen werd ze helemaal over de rooie wakker. Geen idee waarom. Ze heeft wel een rood oortje maar geen koorts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86823096
Lotte en Lente, grote dames! Welkom! *O*

Beetje bijgelezen, niet helemaal, maar ik moest lachen om Tess, met haar ballen-liefde. Hier precies hetzelfde. O+
Helaas heb ik wel net 2 fijne balletjes weg moeten gooien omdat Ko er gewoon stukken uit had gebeten. :D
We zitten nog steeds lekker op de tuin en Ko geniet er van. Lekker veel buiten, het is best nog mooi weer.
Nu heb ik een baby-vrije ochtend en ik zit in de bieb even bij te FOKken. :P

Beterschap voor alle zieke kindjes en jompels voor alle nieuwe truken! :* *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86827689
Sserpente, wat een leuke foto's van Lente O+

Wat naar, al die zieke kindjes -O- Beterschap voor allemaal, hoop da thet gauw over is :*

oeke :W Fijn da tjullie zo genieten op de tuin. Jammer van de vallen :D

Wij hebben gisteren echt een hele fijne dag gehad in de Efteling (paddestoelenfoto's volgen nog in het betreffende topic *O* ), heel veel geluk met het weer (een buitje) en 3 kinderen die de hele dag eigenlijk blij en gezeglijk zijn gebleven, ondanks vermoeidheid.

En nu is ze al 3 kwartier ofzo aan het spelen, alleen. Geen gehang aan mijn benen, geen gejammer, maar gewoon lekker aan eht spelen. Autootjes rondrijden, met schepje en harkje in het emmertje roeren en dan van het harkje eten :D , Nijntje in de loopwagen rondrijden, de hond-aan-een-touwtje de kamer rondtrekken. Gewoon, ze amuseert zich echt O+ Zo geweldig vind ik dat!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86827902
Wat leuk Miss! en handig ook, kun je zelf ook nog wat beginnen....

Lente is ook 1 jaar!! Hoera! Wat straalt ze op de foto's! Heerlijkheid!

Ik wou dat het elke dag mooi weer was....binnen word ik soms echt krankzinnig van mijn kleine sloper.
Maar buiten.....daar vermaakt hij zich zo geweldig...lekker rondscharrelen bij de zandbak, wielen draaien van de loopauto, en erop klimmen....
Kijk mijn kleine vriendje nou....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86844861
Kijk 'm daar nou zitten Karin O+ En wat lijkt hij op zijn grote zus!

Esmee heeft besloten dat alleen gaan staan voor baby's is en dat het tijd is om los te gaan staan. Alleen lukt dat nog niet zo heel goed dus ik heb de hele dag een baby die eruit ziet alsof ze iets teveel gedronken heeft :D Ik zie haar op allerlei manieren omkukelen.
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:27:43 #282
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86846010
Ah Karin wat een geluk, zo lekker prutsen in de zandbak. En Senna ook al zo lekker zelf aan het spelen. Heerlijk.

Thomas zit nu echt flink onder de waterpokken, het ergste in de luier-regio. Dat vind ik er wel heftig uit zien, er zijn hele grote bij en ze zitten echt tot op zijn piemeltje. Maar vooralsnog lijk hij er nog steeds geen erge last van te hebben. We smeren preventief alvast met poxclin in de hoop om het zo te houden.

Thomas deed vandaag een 'middag'dut van wel VIER uur, van 10 tot 2. Vanmiddag was er wat verjaardagsvisite voor mij, Thomas geniet echt van de drukte en gezelligheid dan. En gelukkig was hij gewoon vrolijk ondanks het pokke(n)gebeuen. Vanavond hadden we een uitje van het werk van mijn man. Mijn schoonbroer en -zus hebben opgepast. Al met al een heerlijke dag gehad zo.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 26 september 2010 @ 01:46:24 #283
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86850236
Hmm, toch niet. 38,2 koorts nu en hij wil niet echt slapen alleen hangen bij mama.
Paracetamolletje, lading poxclin en een droge luier, vooralsnog is het nu stil (maar ik heb al eerder te vroeg gejuicht vandaag...)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 09:19:41 #284
5428 crew  miss_sly
pi_86852799
Kijk Lars nou O+ wat een mooi mannetje is het toch, Karin!

Esmee *O* daar gaat je tandeloze dame, Stiemie :D

Ca.ra, hoe is de nacht verder gegaan?
pi_86852870
Och ca.ra :{ wat sneu toch. Hoe is het nu?

Lars O+ O+
Amélie heeft laatst op een verjaardag bij een nichtje ook zo heerlijk buiten gescharreld bij een zandbakje, zo leuk!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86852875
Chan hoe is het nu met Timo trouwens?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86853060
Cara wat sneu voor Thomas ;( Heeft ie verder nog wat geslapen?

Lekker scharrelende kindjes O+ Esmee mag voorlopig even niet meer in de zandbak. De laatste keer bleef ze happen zand nemen :X Nog maar even wachten tot ze dat niet meer doet.

Miss het ziet er wel raar uit ja, zo'n tandeloze baby die al los staan :D Laatst ook weer iemand die haar iets te eten wilde geven, maar ja een hard broodje eten zonder tanden is een zware opgave...
pi_86874002
Welkom Linda/ Lotte en Sserpente/ Lente. Van harte gefeliciteerd meisjes en mama's *O* Wat een leuke verjaardagen.

Tess die lekker de keuken uitruimt.

Beterschap voor Thomas en Timo. Hoop dat ze allebei snel weer opknappen en de waterpokken gauw voorbij zijn.

Amélie beteschap voor jou en hopelijk heb je je stem snel weer terug.

Stiemie wat leuk om te zien dat je kind zo vooruit gaat kwa ontwikkeling. Hoe gaat het verder met het eten? Ik was altijd wel verbaast wat de kindjes puur met hun kaken allemaal weg konden werken, hoewel het met tanden natuurlijk nog makkelijker gaat.

Innepin fijn dat jullie even lekker tijd met z'n tweeën hadden.

Hier is het slapen gaan de laatste dagen en met name nachten ook bal. Voor ons gevoel komt het door tandjes. Zodra hij zijn bed ziet wordt die onrustig en is hij net lekker gaan liggen en denk je hij slaapt en ga je stilletjes de deur uit begint het. Hij mist nog de 4 achterkiezen en 4 hoektanden. Dus wij wachten maar af wat het eerst komt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_86877797
<egopost>
Na het een paar stapjes los lopen (wat ze nu een paar keer per dag doet) heeft mijn dochter nu ook door hoe ze van zitten naar staan kan gaan zonder zich ergens aan vast te houden. Gewoon hop! en ze staat :o O+

Oh en gisteren zat ze volgens D. in een onbewaakt ogenblik ik was even naar de winkel... helemaal bovenaan de trap :X Was ze daar even gaan chillen. :X Ze klimt binnen een halve minuut de trap op :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86880893
Huup t gaat een heel eind beter met Timo :) hij heeft afgelopen nacht weer super goed geslapen gelukkig. Af en toe heeft hij nog wel last, dan begint hij ineens te huilen en zielig te kijken en zo.. maar de antibiotica werkt wel goed geloof ik :)

Hoe is t inmiddels met Amélie?

Innepin wat leuk dat ze het ineens door heeft :D Lijkt me zo geweldig leuk om te zien, als je kindje ineens op die manier kan staan :)

Stiemie ik vroeg me al af hoe je dat met eten doet voor Esmee, maar alleen maar zachte dingen dus? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen, Timo heeft haast zn complete gebit al :o (hij moet de 4 achterste kiezen nog en zn onderste hoektanden, maar die onderste hoektanden lijken al een klein beetje in aantocht ook..)
pi_86889995
Fijn dat het beter gaat Chan! Wat sneu toch altijd.

Hier gaat het so-so. Nog steeds schor en dergelijke maar dat is verder gelukkig het enige. Het slapen 's avonds en 's nachts is eh... een pietsje ontregeld :') Zal zich wel weer recht trekken, duurt alleen altijd een tijdje. Gelukkig is ze wel zo lief om dan 's morgens pas tegen half 9 wakker te worden, dan kan ik nog een heel klein beetje bijtanken :)

Oh en haha, ze wil niet meer overeind komen uit ligstand door te rollen ofzo, ze probeert het als een soort sit-ups zeg maar. Maar dan ligt ze dus heel hard op haar rug te spartelen met die beentjes en armpjes omhoog enzo. Het doet mij denken aan zo'n kevertje op zn rug :@ :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86890227
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh en haha, ze wil niet meer overeind komen uit ligstand door te rollen ofzo, ze probeert het als een soort sit-ups zeg maar. Maar dan ligt ze dus heel hard op haar rug te spartelen met die beentjes en armpjes omhoog enzo. Het doet mij denken aan zo'n kevertje op zn rug :@ :D
_O-
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86890296
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

_O-
Dat doet Niels ook, maar die snapt nog steeds niet dat hij überhaupt kan rollen... 8)7
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 27 september 2010 @ 09:15:35 #294
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86890319
Lol Huup, wel naar dat die nachten nog zo naar verlopen :(

Gelukkig gaat het met Timo weer beter :)

Wij zijn gisteren naar zo'n indoorspeeltuin(tje) geweest met Maarten. In eerste instantie waren we alleen en later kwam er alleen maar een ander gezin bij. Verder was het heel stil dus. Maarten vond het nog wel lastig dat klimmen en klauteren, al is de glijbaan natuurlijk wel een hit. En de ballenbak was helemaal hot O+ Daar heeft hij het langst in gespeelt en was het er helemaal niet mee eens dat hij eruit moest.
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 27 september 2010 @ 09:52:42 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_86891205
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:19 schreef miss_sly het volgende:
blabla ;)
Dienstmededeling!

Slybeeb, je inbox is vol. Dus snel even plek maken, anders gaat het niet lukken vandaag!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_86891362
Er is weer plaats!
pi_86892341
Haha huup een spartelend kevertje _O- O+
Jouw mup was altijd al een beetje van de buikspieroefeningen hè? Ik weet nog van de minimeet bij Poppedein dat ze dat toen ook zo probeerde, keischattig <3
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86895325
Linda en Lotte van harte en welkom hier
Lente en mama van harte en ook welkom hier!

Alle zieken beterschap!

Sorry meiden maar ik heb echt te weinig tijd om hier dagelijks nog lang te komen en uitgebreid te reageren op iedereen.

Oeke de Efteling was geslaagd, Roy heeft zich geen moment verveelt, zijn in de droomvlucht en in het carnavalfestival geweest, lekker gewandeld door het sprookjesbos, genoten van de show van de sprookjesboom en genoten bij de sprookjesboom.

Verder gaat alles goed hier, nog steeds een brokkenpiloot in huis, afgelopen weekend nog een tand door de lip gevallen, en een bult op zijn voorhoofd gevallen.
Hij heeft nog steeds niet door dat zelf staan bij Roy nog niet werkt ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 27 september 2010 @ 12:30:54 #299
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86895746
Smiddags!

Ik spam heel het internet vol met deze foto :D Hij ligt nl effe te pitten ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86895835
*O* Welkom Rocks en L!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')