quote:
Ik ben blank en hou van klassiek tot minimal..van rock tot hip hopquote:
kinkyquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Overdag een man, 's nachts een vrouw
Nee vind je t gek, kijk naar haar armenquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[ afbeelding ]
Er zitten geen eens gewichten aan
haha maakt nie uitquote:
kijk eens achter haarquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[ afbeelding ]
Als je blank bent en naar hip-hop luistert krijg je al snel een stempel op je hoofd van "Wigger" of "Kuddedier"quote:
blank maar je lul zwartquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben blank en hou van klassiek tot minimal..van rock tot hip hopWat ben ik nu?
een neger met blanke stippenquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben blank en hou van klassiek tot minimal..van rock tot hip hopWat ben ik nu?
AP is okequote:Op zondag 19 september 2010 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
Komt AP ook naar de nachtbagger meet en dan gaan we hem vermoorden met zn allen ?![]()
![]()
daar ging de foto om inderdaadquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst pak ik hem vanachter.quote:Op zondag 19 september 2010 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
Komt AP ook naar de nachtbagger meet en dan gaan we hem vermoorden met zn allen ?![]()
![]()
deadmau5quote:
hard klappen, irri boyquote:Op zondag 19 september 2010 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
dizzz.quote:
Hij moet eerst nog op de lijst van MYV komenquote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Eerst pak ik hem vanachter.
weet je wat jij bent nou nou?quote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef MYV het volgende:
Ik ben blank(?)/beetje getint en hou van pop tot hiphop en van rock naar deathcore.
wat ben ik nu
Standaard antwoord: emo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Dat als emo categoriserenquote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef MYV het volgende:
Ik ben blank(?)/beetje getint en hou van pop tot hiphop en van rock naar deathcore.
wat ben ik nu
Deathcorequote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef MYV het volgende:
wat ben ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |