Heh bah.quote:Op zondag 19 september 2010 01:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik zal je een nachtje platneuken
En hoe is dat apart?quote:Op zondag 19 september 2010 01:19 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom heb ik een aparte muzieksmaak?
Ik ben blank en luister hip-hop
iddquote:
Maar gaat naar House feestenquote:Op zondag 19 september 2010 01:19 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom heb ik een aparte muzieksmaak?
Ik ben blank en luister hip-hop
Overdag een man, 's nachts een vrouwquote:Op zondag 19 september 2010 01:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kheb geen buurvrouw
alleen een alleen wonende man
quote:
Ik ben blank en hou van klassiek tot minimal..van rock tot hip hopquote:
kinkyquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Overdag een man, 's nachts een vrouw
Nee vind je t gek, kijk naar haar armenquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[ afbeelding ]
Er zitten geen eens gewichten aan
haha maakt nie uitquote:
kijk eens achter haarquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[ afbeelding ]
Er zitten geen eens gewichten aan
Als je blank bent en naar hip-hop luistert krijg je al snel een stempel op je hoofd van "Wigger" of "Kuddedier"quote:
blank maar je lul zwartquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben blank en hou van klassiek tot minimal..van rock tot hip hopWat ben ik nu?
een neger met blanke stippenquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben blank en hou van klassiek tot minimal..van rock tot hip hopWat ben ik nu?
AP is okequote:Op zondag 19 september 2010 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
Komt AP ook naar de nachtbagger meet en dan gaan we hem vermoorden met zn allen ?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |