daar ging de foto om inderdaadquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[ afbeelding ]
Er zitten geen eens gewichten aan
Eerst pak ik hem vanachter.quote:Op zondag 19 september 2010 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
Komt AP ook naar de nachtbagger meet en dan gaan we hem vermoorden met zn allen ?![]()
![]()
deadmau5quote:
hard klappen, irri boyquote:Op zondag 19 september 2010 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
Komt AP ook naar de nachtbagger meet en dan gaan we hem vermoorden met zn allen ?![]()
![]()
dizzz.quote:
Hij moet eerst nog op de lijst van MYV komenquote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Eerst pak ik hem vanachter.
weet je wat jij bent nou nou?quote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef MYV het volgende:
Ik ben blank(?)/beetje getint en hou van pop tot hiphop en van rock naar deathcore.
wat ben ik nu
Standaard antwoord: emo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Dat als emo categoriserenquote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef MYV het volgende:
Ik ben blank(?)/beetje getint en hou van pop tot hiphop en van rock naar deathcore.
wat ben ik nu
Deathcorequote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef MYV het volgende:
wat ben ik nu
Spaalfoilerquote:Op zondag 19 september 2010 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat jij bent nou nou?
een
[spoilerMYV][/spoiler]
Dan pak ik hem bij zijn thuis wel, is het gelijk een stuk onverwachter.quote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog op de lijst van MYV komen
Dat doet iedereenquote:Op zondag 19 september 2010 01:24 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dat als emo categoriseren
Ik niet, dat is de enige muziek die ik niet leuk vindquote:
Met One al Diehard NB? Dat gaat wel easy danquote:Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit![]()
Ik snap ook wel dat jij dat niet zo ziet maar het grootste gedeelte van de mensen wel, en dat vind ik zieligquote:
Speedcorequote:Op zondag 19 september 2010 01:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Deathcore![]()
Je komt me huis niet meer in![]()
Alleen House uit dezen speakers hoorquote:
Alsof er op TMF nog muziek langs komtquote:Op zondag 19 september 2010 01:25 schreef DeRakker. het volgende:
Ach ik luister verschillende muziek: hiphop/rap/house/trance/techno/progressive/minimal/dirtyhouse/ soms rock en tmf
Dit met klassiek er bijquote:Op zondag 19 september 2010 01:25 schreef DeRakker. het volgende:
Ach ik luister verschillende muziek: hiphop/rap/house/trance/techno/progressive/minimal/dirtyhouse/ soms rock en tmf
1 van de bestequote:
Deathcore luister ik bijna nooit hoor. Alleen om even een brede muzieksmaak aan te geven.quote:Op zondag 19 september 2010 01:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Speedcore
[..]
Alleen House uit dezen speakers hoor
Dikgedruktquote:Op zondag 19 september 2010 01:25 schreef DeRakker. het volgende:
Er is nog goede moderne hiphop te vinden, maar het meeste is bagger. (wheheheh nachtbaggerquote:Op zondag 19 september 2010 01:26 schreef Gezicht het volgende:
Haha nee ik kan ook bijna alle muziek wel waarderen, heb alleen een bloedhekel aan moderne hiphop, rap en r&b. Oude hip-hop ala Run DMC is wel vet.![]()
Ook van die extreme metal e.d. trekt mij niet.
sochtends... lekker wakker worden met mtv en in t begin tmf...quote:Op zondag 19 september 2010 01:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Alsof er op TMF nog muziek langs komt
Ik lig al de hele NB in m'n bed.quote:Op zondag 19 september 2010 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
Zo. Ik lig in m'n bedt. *meldt weer.
TMF is nu ook al een aparte muziek genre?quote:Op zondag 19 september 2010 01:25 schreef DeRakker. het volgende:
Doorquote:Op zondag 19 september 2010 01:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Voor FOK! of door FOK! maatjes?
Heheh tja ik ben snel om jij kan het ook proberen met een goed geplaats nummerquote:Op zondag 19 september 2010 01:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Met One al Diehard NB? Dat gaat wel easy dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |