WTF?quote:Op zondag 19 september 2010 01:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oeh, de bank van m'n opa is laatst gestolen
Komt er iemand überhaupt nog wel eens op FOK!roulette ?quote:Op zondag 19 september 2010 01:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee gwn via forum
en ik ken jou toch van fokroullete?
dat dat zomaar kan in nederland.quote:
Heb 'm met school gezien op de middelbare.. Kan me er weinig van herinneren. Weet nog wel dat ik 'm heel vreemd/raar vond. Moet 'm binnenkort nog maar eens bekijken. Ik krijg af en toe echt kippenvel van dit nummer, echt supermooi. Normaal geef ik niet zo om dit soort stukken, maar bij deze heb ik echt totaal een ander gevoel.quote:
hee ga mijn tip eens luisterenquote:Op zondag 19 september 2010 01:30 schreef MYV het volgende:
BloodSugar
Kelly Huizenarme kind, zijn hier nog mensen die daar op hebben gefapt?
Hmm..dat is ook wel lekker inderdaadquote:Op zondag 19 september 2010 01:29 schreef -K03N- het volgende:
[..]
dan heb ik liever gewoon een beetje relaxte jazz muziek
Hoe kan je dat vergeten!quote:Op zondag 19 september 2010 01:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
oja drumm%bass luister ik ook nog.. vergete
Volgens de kenners is rap een vorm van hiphop. Hip-hop bestaat o.a. uit rap, breakdance, graffiti en dj enquote:Op zondag 19 september 2010 01:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zit wel verschil in, maar dat kan ik niet voor je uitlegge
Volgens mij nietquote:Op zondag 19 september 2010 01:31 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Komt er iemand überhaupt nog wel eens op FOK!roulette ?
ja het is een wat vreemde film maar wel erg goed en de muziek is briljantquote:Op zondag 19 september 2010 01:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb 'm met school gezien op de middelbare.. Kan me er weinig van herinneren. Weet nog wel dat ik 'm heel vreemd/raar vond. Moet 'm binnenkort nog maar eens bekijken. Ik krijg af en toe echt kippenvel van dit nummer, echt supermooi. Normaal geef ik niet zo om dit soort stukken, maar bij deze heb ik echt totaal een ander gevoel.
Omdat ik maar een paar van luister.quote:Op zondag 19 september 2010 01:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hoe kan je dat vergeten!
Al is het niet het genre wat ik het meest luister, maar Pendulum ligt lekker tussen DnB en Metal in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |