koninklijke baaz.quote:
Verschil hip-hop en rap?quote:Op zondag 19 september 2010 01:25 schreef DeRakker. het volgende:
Ach ik luister verschillende muziek: hiphop/rap/house/trance/techno/progressive/minimal/dirtyhouse/ soms rock en tmf
En het is echt heerlijk als je gewoon op de bank ligt of zo en lekker aan het nadenken bentquote:Op zondag 19 september 2010 01:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
klassiek vind ik alleen mooi in films
haha daar bedoel ik eigenlijk top40 muziek bij.. gewoon popijopie muziek... you understandquote:Op zondag 19 september 2010 01:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
TMF is nu ook al een aparte muziek genre?
Als ik van die zooi zoals die Lil' Wayne zie dan word ik suïcidaal.quote:Op zondag 19 september 2010 01:27 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Er is nog goede moderne hiphop te vinden, maar het meeste is bagger. (wheheheh nachtbagger)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Leuk commentaar altijdquote:Op zondag 19 september 2010 01:28 schreef JanPiraat het volgende:
straks nog een biertje openen en lachen @ takeshi;s castle
dan heb ik liever gewoon een beetje relaxte jazz muziekquote:Op zondag 19 september 2010 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En het is echt heerlijk als je gewoon op de bank ligt of zo en lekker aan het nadenken bent![]()
goede film ookquote:Op zondag 19 september 2010 01:29 schreef Lindgren. het volgende:
Als we het dan over een prachtig muziekstuk hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
oja drumm%bass luister ik ook nog.. vergetequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |