Maar heb je het lijstje nog wel?quote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Snoep, een stokpaardje, een broertje, nieuwe skeelers, action man, lego, potloden van Alladin.. verder weet ik het niet meer uit mn hoofd
Dat is zo cool!quote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Snoep, een stokpaardje, een broertje, nieuwe skeelers, action man, lego, potloden van Alladin.. verder weet ik het niet meer uit mn hoofd
naar bed jijquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar heb je het lijstje nog wel?
Trusten Ferbquote:Op zondag 19 september 2010 22:34 schreef Ferb het volgende:
Tja,
Ik volg maar wat Gf zegt..
Truste iedereen![]()
![]()
En veel plezier ST![]()
Dan toch maar eens snel gaan na kijken wat je allemaal wilt gaan halenquote:Op zondag 19 september 2010 22:33 schreef Fha het volgende:
[..]
TuurlijkDie heeft mama voor me bewaard samen met mijn mega fantastische moederdag creaties
Slaap lekker Ferbquote:Op zondag 19 september 2010 22:34 schreef Ferb het volgende:
Tja,
Truste iedereen![]()
![]()
En veel plezier ST![]()
Hey Wokquote:
Nou, welterusten dan maar weerquote:Op zondag 19 september 2010 22:36 schreef wel.o.k het volgende:
zo te zien geen verhaaltje vanavond![]()
truste iedereen
Nouja het belangrijkste heb ik tenminste onthoudenquote:Op zondag 19 september 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
Dan toch maar eens snel gaan na kijken wat je allemaal wilt gaan halen![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja het belangrijkste heb ik tenminste onthouden
Arme jij. Truste wokquote:Op zondag 19 september 2010 22:36 schreef wel.o.k het volgende:
zo te zien geen verhaaltje vanavond![]()
truste iedereen
Dat heb ik gelezen jaquote:Op zondag 19 september 2010 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja het belangrijkste heb ik tenminste onthouden
Waar ben je dan druk mee? Buiten werk?quote:Op zondag 19 september 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, erg goed.
Ik heb het de laatste tijd even druk met andere dingen. Met name onder werktijd probeer ik zo min mogelijk op FOK! te kijken, nou ja, ik krijg amper de kans vanwege de drukte.
Een leven krijgen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar ben je dan druk mee? Buiten werk?
Dude....quote:
wokquote:
trusten ferbquote:Op zondag 19 september 2010 22:34 schreef Ferb het volgende:
Tja,
Truste iedereen![]()
![]()
En veel plezier ST![]()
liesquote:
Forum Opties | |