Dat is minderquote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef Fha het volgende:
Morgen rontgenfoto van mijn hand
Ohnee wacht, daar heb ik helemaal geen zin in![]()
Slaap lekker -Engel-quote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
Weekend is alweer voorbij......
Weltrusten vast!!!
Welterustenquote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
Weltrusten vast!!!
Waarom moest je dan juichen?quote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja maar, voor mij is het meer 2 uur niks doen en door nat gras lopen
ik begrijp het ook niet helemaalquote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap er weer eens niets van
Lief suikertaartje als ik je niet meer spreek, een hele fijne week op Texel, geniet er van, naar het schijnt wordt het best een mooie week gezien het weer. Maak foto's want dat willen we natuurlijk zien, Thijs met Koei
Mocht je op de heen of terug weg moeten plassen in de buurt van mij dan bel je maar![]()
Iedereen een fijne avond en slaap lekker
Slaap Lekkerquote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
Weltrusten vast!!!
Ik hoop dat het gebroken was en dat ik miljoenen euro's krijg wegens geleden schadequote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoop dat het meevalt allemaalHoe laat moet je?
slaap ze henkquote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga maar weer eens, alvast welterusten
trusten engelquote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
Weltrusten vast!!!
Hoe lang heb je er mee gelopen/Of loop je er mee, dan?quote:Op zondag 19 september 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gebroken was en dat ik miljoenen euro's krijg wegens geleden schade![]()
![]()
8.35 uurIs de bedoeling tenminste
En dan drie dagen wachten op uitslag
Mag ik dan met jou op vakantie van die miljoenen euro's?quote:Op zondag 19 september 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gebroken was en dat ik miljoenen euro's krijg wegens geleden schade![]()
![]()
8.35 uurIs de bedoeling tenminste
En dan drie dagen wachten op uitslag
Truste danquote:Op zondag 19 september 2010 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Liever niet... maar ik moet nog wat slaap hebben
[..]
tnx MPG
Hoi!quote:
Is in juni ofzo gebeurt geloof ikquote:Op zondag 19 september 2010 22:22 schreef Ferb het volgende:
Hoe lang heb je er mee gelopen/Of loop je er mee, dan?
Natuurlijk mag datquote:Op zondag 19 september 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag ik dan met jou op vakantie van die miljoenen euro's?
Maar succes en hopen dat het makkelijk te herstellen is
DMquote:
nog een keer dan maar weltrustenquote:Op zondag 19 september 2010 22:25 schreef -Engel- het volgende:
Trusten Trevland heheh TL, MZ, GF, LL.... en mocht ik nog iemand vergeten zijn Weltrusten
en dan hoop naar bed jijquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Is in juni ofzo gebeurt geloof ik
[..]
Natuurlijk mag datMaar eerst moet ik snoep kopen
![]()
ik heb vroeger toen ik klein was een lijstje begonnen met alles wat ik wilde als mama miljoenen won, snoep staat bovenaan![]()
Ja hoor, erg goedquote:Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Alles goed daar? Ik zie je nog zo weinig hier
Fijn om te horenquote:Op zondag 19 september 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, erg goed.
Ik heb het de laatste tijd even druk met andere dingen. Met name onder werktijd probeer ik zo min mogelijk op FOK! te kijken, nou ja, ik krijg amper de kans vanwege de drukte.
Snoep, een stokpaardje, een broertje, nieuwe skeelers, action man, lego, potloden van Alladin.. verder weet ik het niet meer uit mn hoofdquote:Op zondag 19 september 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:Dat soort lijstjes moet je niet verloochen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |