Ik zeg alleen dat het niet correct is? Wat is in godsnaam je probleem.quote:Op zondag 19 september 2010 11:17 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Blijkbaar trek je, je het heel erg aan. Dat is inderdaad een beetje droevig.
Dat is het grote nadeel van het onder ogen zien van de werkelijkheid.quote:
Die komma hoort daar niet.quote:Op zondag 19 september 2010 11:17 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Blijkbaar trek je, je het heel erg aan. Dat is inderdaad een beetje droevig.
quote:Op zondag 19 september 2010 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die komma hoort daar niet.
Zero17 krijgt een beetje kritiek op zijn uitspraken en gaat gelijk een beetje lopen huilen dat we op hem zitten te haten. Word toch eens volwassen en probeer vooral eens kritiek te incasseren.quote:Op zondag 19 september 2010 15:52 schreef Zero17 het volgende:
Echt een verzameltopic voor mensen die het al die tijd fout hebben gedaan die nu gaan haten op TS.
Laat me niet lachen, mensen die beweren dat de in de TT genoemde constructie correct is, zijn wel de laatste die hier kritiek mogen uiten.quote:Op zondag 19 september 2010 17:43 schreef Inktfles het volgende:
[..]
TS krijgt een beetje kritiek op zijn uitspraken en gaat gelijk een beetje lopen huilen dat we op hem zitten te haten. Word toch eens volwassen en probeer vooral eens kritiek te incasseren.
Probeer trouwens eens te lezen voor je post, ik ben de TS niet.quote:Op zondag 19 september 2010 17:43 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Zero17 krijgt een beetje kritiek op zijn uitspraken en gaat gelijk een beetje lopen huilen dat we op hem zitten te haten. Word toch eens volwassen en probeer vooral eens kritiek te incasseren.
Leer zelf eens lezen, want ik zeg nergens dat ik het eens ben met die zinsconstructie die beschrijven staat in de TT en OP.quote:Op zondag 19 september 2010 17:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Probeer trouwens eens te lezen voor je post, ik ben de TS niet.
Ik zeg toch niet dat jij de enige bent waarvan ik kritiek krijg of wel soms?quote:Op zondag 19 september 2010 17:54 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Leer zelf eens lezen, want ik zeg nergens dat ik het eens ben met die zinsconstructie die beschrijven staat in de TT en OP.
Twee posts terug impliceerde je anders dat ik geen recht tot kritiek had, daar reageer ik dan op ja. Vreemd he?quote:Op zondag 19 september 2010 17:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij de enige bent waarvan ik kritiek krijg of wel soms?
Zucht, daar komt ie dan maar weer:quote:Op zondag 19 september 2010 18:09 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, zero17 hapt zo lekker
Sinds wanneer gaat de klacht over woordenschat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Verkapt-check-mijn-hoog-vocabulair-topique..........
Huilen over imperfect taalgebruik en dan zelf geen hoofdletters gebruiken.quote:
Mensen die dit soort opmerkingen maken terwijl ze weten dat dat weinig te maken heeft met de contaminatie waar de klacht over gaat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Huilen over imperfect taalgebruik en dan zelf geen hoofdletters gebruiken.De ironie.
De contaminatie in de OP is slechts een voorbeeld, de klacht zelf is puur het niet goed uitoefenen van in dit geval de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die dit soort opmerkingen maken terwijl ze weten dat dat weinig te maken heeft met de contaminatie waar de klacht over gaat.
Algemeen Belachelijk Nederlandsquote:
En dan doet ie t' zelf ook 11!!! omg!1! whahaquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:20 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die at random Engelse woorden in hun zinnen gooien zijn an sich ook wel een klacht waard.
Ja man hij doet het zelf ook !!!!HIHIHI HAHAHAquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En dan doet ie t' zelf ook 11!!! omg!1! whaha
TS doelt op mensen die netjes hoogbegaafde Nederlandse zinnen proberen te maken en dan falen omdat ze de betekenis dubbelop in de zin noemen dat ook wel Pleonasme wordt genoemd als ik goed opgelet hebquote:
Jij bent behulpzaam vandaag zegquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:48 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
TS doelt op mensen die netjes hoogbegaafde Nederlandse zinnen proberen te maken en dan falen omdat ze de betekenis dubbelop in de zin noemen dat ook wel Pleonasme wordt genoemd als ik goed opgelet heb
Ensaf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:48 schreef Ensaf het volgende:
Als echte man zijnde maak ik me over zulke dingen niet druk.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:54 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Jij bent behulpzaam vandaag zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |