Was al bezig met een middelvingerquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:15 schreef Doublepain het volgende:
IEDEREEN DIE FINSE FLAG VERKANKEREN!!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:26 schreef Oceanview het volgende:
Ik schreef marcel roubos op die vlag
welke?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:26 schreef honkeytonk het volgende:
Van wij is dat poppetje helemaal rechts?
denk ik ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dievalt volgens mij niet meer te redden
Vanavond om 04.00 en dan allemaal tegelijk painten en dat poppetje afmaken.quote:
Dan lig ik al te dromen over drawball en dat ie nog lukt ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vanavond om 04.00 en dan allemaal tegelijk painten en dat poppetje afmaken.En dan snel SCREENSHOTTEN!!!!
![]()
![]()
Dan is het avond in Amerika ofzo, dus verkloten zij het alsnogquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vanavond om 04.00 en dan allemaal tegelijk painten en dat poppetje afmaken.En dan snel SCREENSHOTTEN!!!!
![]()
![]()
Dat, dus om zo'n 10-11 uur is ideale tijd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:35 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Dan is het avond in Amerika ofzo, dus verkloten zij het alsnog
Ben al bezigquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:55 schreef Frannhere het volgende:
kan niet iemand nog helpen met dat laatste stuk blauw van onze vlag
helpen met de nl vlag af te maken, er is nog een stuk blauw overquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nog 6k ofzo.. Wat moet ik doewn?
Meehelpen met de vlagquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Help ff met die nederlandse vlag dan. Ik heb mijn laatste 200% erin gestoptquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Had vanmiddag al even geprobeerd en heb dus nu net weer even gekeken dus nee.quote:Op zondag 19 september 2010 01:10 schreef Igen het volgende:
[..]
De hele avond zitten wachten, of heb je nog een slim truukje?
Jezus.quote:Op zondag 19 september 2010 00:40 schreef Fluweel het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat mensen hem verneukten
Nu ben ik een verbale confersatie met iemand aan het uitvechten op drawball
Ik ga je naam molesteren...quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:22 schreef Poemgirl het volgende:
We moeten nu weer aanvallen op het rondje en er emo.gif van maken, want nu denken ze dat we al hebben opegegeven
Ik heb ook genoeg...Als iemand wat leuks weet?quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef Kleurdoos het volgende:
oke ik heb over de 9000 ink nu
is er nog een aanval in de planning?
Doen we... Ik ga bezig.!quote:Op zondag 19 september 2010 11:32 schreef Zetfil het volgende:
Ik heb ook weer over 9000%. Misschien dat we weer eenvan die pokeball kunnen maken. Die geenstijlers zullen nu wel weg zijn
http://two.drawball.com/68t29xoquote:
Die van mij is gelukkig nog undercover xDquote:Op zondag 19 september 2010 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
tís iig iemand die in dit topic lurkt..mn pompom en smiley worden styeeds pas beklad als ie hier is gepost
leuk hoor, kleutertjes
Ja dat zei ik een tijdje terug ook al. Maar je kan ook moeilijk buiten dit topic om iets afsprekenquote:Op zondag 19 september 2010 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
tís iig iemand die in dit topic lurkt..mn pompom en smiley worden styeeds pas beklad als ie hier is gepost
leuk hoor, kleutertjes
Via MSN of PM natuurlijk wel.quote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Ja dat zei ik een tijdje terug ook al. Maar je kan ook moeilijk buiten dit topic om iets afspreken
Kan je anders helpen bij FOK? http://two.drawball.com/5thspyaquote:Op zondag 19 september 2010 12:20 schreef Swomp het volgende:
Ik ga met mijn 9000% maar een eenmansactie doen ofzo ... anders word het niks
Ik doe de K!quote:Op zondag 19 september 2010 12:27 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Kan je anders helpen bij FOK? http://two.drawball.com/5thspya
Ik maak nu de F af, doe jij dan de O ofzo?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |