Snel, tegengifquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
GodverdommeWie doet die rode stippen
..quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:50 schreef Zetfil het volgende:
Ohja idd we staan op de voorpagina van geenstijl met een oproep om onze emo.gif weg te halen
Ik zie het niet staan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:50 schreef Zetfil het volgende:
Ohja idd we staan op de voorpagina van geenstijl met een oproep om onze emo.gif weg te halen
Link?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:50 schreef Zetfil het volgende:
Er gaan steeds meer mensen overheenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb die oog een beetje gefixt
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:58 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik zie het niet op geenstijl staan heur ?
Gaat fucking snel. Ik had net een nieuw deel gefixed en even later is het weer ongedaan gemaakt... Ben btw door mijn inkt heen, kan helaas geen bijdrage meer leveren...quote:
Alle beetjes helpen,quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gaat fucking snel. Ik had net een nieuw deel gefixed en even later is het weer ongedaan gemaakt... Ben btw door mijn inkt heen, kan helaas geen bijdrage meer leveren...
Ben ermee bezig. Iemand al klaar om een mooie screenshot te maken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:02 schreef Oceanview het volgende:
mond van smiley moet verder uitgetrokken worden iemand?
mijn inkt is op
Gaat de goede kant op:quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:04 schreef Poemgirl het volgende:
Als je de staat bekijkt, is een screenshot nu niet handig
Die onderste be ikaan het gele met puntjes..quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:08 schreef Oceanview het volgende:
IN de ochtend
[ afbeelding ]
Status van nu
[ afbeelding ]
Die patat heb ik ook al een paar keer weggehaald iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:08 schreef Poemgirl het volgende:
Ik hoop dat de retard die heel groot patat op de voorhoofd van emo.gif tatoeëert, iets heel pijnlijks overkomt.
Was al bezig met een middelvingerquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:15 schreef Doublepain het volgende:
IEDEREEN DIE FINSE FLAG VERKANKEREN!!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:26 schreef Oceanview het volgende:
Ik schreef marcel roubos op die vlag
welke?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:26 schreef honkeytonk het volgende:
Van wij is dat poppetje helemaal rechts?
denk ik ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dievalt volgens mij niet meer te redden
Vanavond om 04.00 en dan allemaal tegelijk painten en dat poppetje afmaken.quote:
Dan lig ik al te dromen over drawball en dat ie nog lukt ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vanavond om 04.00 en dan allemaal tegelijk painten en dat poppetje afmaken.En dan snel SCREENSHOTTEN!!!!
![]()
![]()
Dan is het avond in Amerika ofzo, dus verkloten zij het alsnogquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vanavond om 04.00 en dan allemaal tegelijk painten en dat poppetje afmaken.En dan snel SCREENSHOTTEN!!!!
![]()
![]()
Dat, dus om zo'n 10-11 uur is ideale tijd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:35 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Dan is het avond in Amerika ofzo, dus verkloten zij het alsnog
Ben al bezigquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:55 schreef Frannhere het volgende:
kan niet iemand nog helpen met dat laatste stuk blauw van onze vlag
helpen met de nl vlag af te maken, er is nog een stuk blauw overquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nog 6k ofzo.. Wat moet ik doewn?
Meehelpen met de vlagquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Help ff met die nederlandse vlag dan. Ik heb mijn laatste 200% erin gestoptquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Had vanmiddag al even geprobeerd en heb dus nu net weer even gekeken dus nee.quote:Op zondag 19 september 2010 01:10 schreef Igen het volgende:
[..]
De hele avond zitten wachten, of heb je nog een slim truukje?
Jezus.quote:Op zondag 19 september 2010 00:40 schreef Fluweel het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat mensen hem verneukten
Nu ben ik een verbale confersatie met iemand aan het uitvechten op drawball
Ik ga je naam molesteren...quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:22 schreef Poemgirl het volgende:
We moeten nu weer aanvallen op het rondje en er emo.gif van maken, want nu denken ze dat we al hebben opegegeven
Ik heb ook genoeg...Als iemand wat leuks weet?quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef Kleurdoos het volgende:
oke ik heb over de 9000 ink nu
is er nog een aanval in de planning?
Doen we... Ik ga bezig.!quote:Op zondag 19 september 2010 11:32 schreef Zetfil het volgende:
Ik heb ook weer over 9000%. Misschien dat we weer eenvan die pokeball kunnen maken. Die geenstijlers zullen nu wel weg zijn
http://two.drawball.com/68t29xoquote:
Die van mij is gelukkig nog undercover xDquote:Op zondag 19 september 2010 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
tís iig iemand die in dit topic lurkt..mn pompom en smiley worden styeeds pas beklad als ie hier is gepost
leuk hoor, kleutertjes
Ja dat zei ik een tijdje terug ook al. Maar je kan ook moeilijk buiten dit topic om iets afsprekenquote:Op zondag 19 september 2010 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
tís iig iemand die in dit topic lurkt..mn pompom en smiley worden styeeds pas beklad als ie hier is gepost
leuk hoor, kleutertjes
Via MSN of PM natuurlijk wel.quote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Ja dat zei ik een tijdje terug ook al. Maar je kan ook moeilijk buiten dit topic om iets afspreken
Kan je anders helpen bij FOK? http://two.drawball.com/5thspyaquote:Op zondag 19 september 2010 12:20 schreef Swomp het volgende:
Ik ga met mijn 9000% maar een eenmansactie doen ofzo ... anders word het niks
Ik doe de K!quote:Op zondag 19 september 2010 12:27 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Kan je anders helpen bij FOK? http://two.drawball.com/5thspya
Ik maak nu de F af, doe jij dan de O ofzo?.
Dat was ikquote:
Eej, ik heb 2x mijn naam geschreven.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:48 schreef Poemgirl het volgende:
Ik zit in het rode deel met iemand the chatten van fok die niet zegt wie ie is
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef sciter het volgende:
Wie vind voe hier een sletje maar zou haar wel.. ??
Ik heb ook met jou gepraat!quote:Op zondag 19 september 2010 12:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
Wie was bezig met dat daft punk + blowend hartje-ding?
Ik zweer dat ik die niet gesloopt heb.
[..]
Dat was ik
[..]
Eej, ik heb 2x mijn naam geschreven.
[..]
http://two.drawball.com/5sty5ag maar hij wordt veneukt. Net zag het er zo uit:quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 13:02 schreef Ferb het volgende:
4chan heeft de K verneukt ..
Zit nu Live iemand met blauw te bestrijden
Die is wel heel verpaupert, maar we kunnen het proberen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:07 schreef Poemgirl het volgende:
Dat lijkt me verspilling![]()
Waarom gaan we niet weer naar de Pokeball en beginnen er overnieuw met ><
Idd.quote:Op zondag 19 september 2010 13:09 schreef Poemgirl het volgende:
Ik nog 8900%![]()
Maar niet zomaar beginnen, eerst kijken of er wel meer mensen meedoen
Ik was net eenquote:Op zondag 19 september 2010 13:19 schreef Swomp het volgende:
We hebben nu allemaal een paar duizend procent, dus wie weet wat leuks ? wat niet verneuckt wordt ...
drawball als UIquote:Op zondag 19 september 2010 13:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik was net eenaan het verneuken!
boven is nog heel veel witquote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef Ferb het volgende:
Beter gaan we onderaan gewoon een hele nieuwe plek maken
Ja, of links onder... daar is ook al wat geelquote:Op zondag 19 september 2010 13:29 schreef Falco het volgende:
Oke, wat doen we? Rechtsonder deweer fixen?
Dat mensen erop reageren dat vinden ze het leukste, is vorige keer zo geweest en ook dit keer weerquote:Op zondag 19 september 2010 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
jezus wat flauw zeg
dat er echt mensen zijn die er dan op kicken om andersmans werkje te verpesten, bereiken zelf waarschijnlijk nooit iets..en martelden beestjes toen ze 5 waren
Waarschijnlijk hebben ze nog steeds het denkvermogen van een 5-jarigequote:Op zondag 19 september 2010 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
jezus wat flauw zeg
dat er echt mensen zijn die er dan op kicken om andersmans werkje te verpesten, bereiken zelf waarschijnlijk nooit iets..en martelden beestjes toen ze 5 waren
Ha, daar was zonet ook mee bezigquote:Op zondag 19 september 2010 14:28 schreef Swomp het volgende:
http://two.drawball.com/68yx38q
JAJAJAJAJ
Beter gaan we die intact houdenquote:Op zondag 19 september 2010 14:28 schreef Swomp het volgende:
http://two.drawball.com/68yx38q
JAJAJAJAJ
Of een lurkerquote:Op zondag 19 september 2010 14:32 schreef Poemgirl het volgende:
Ik weet zeker dat KLB hierachter zit![]()
Of 4chan.
Ik zit achter dat witte... Ik had een plaats nodig om mijn inkt te dumpen..quote:Op zondag 19 september 2010 14:32 schreef Poemgirl het volgende:
Ik weet zeker dat KLB hierachter zit![]()
Of 4chan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehmm ik was een beetje aan het indrinken gisterquote:Op zondag 19 september 2010 02:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jezus.Verbale en conversatie in één zin(pleonasme
) en dan ook nog conversatie verkeerd schrijven.
De F staat er al!quote:Op zondag 19 september 2010 14:37 schreef rickyszz het volgende:
Of, we jatten deze!
http://two.drawball.com/6humvbs
Ik ben het niet! ik heb geen inkt meer:(quote:Op zondag 19 september 2010 14:39 schreef Poemgirl het volgende:
Ik had van de C een O gemaakt maar iemand gaat er nu weer met paars overheen
quote:Op zondag 19 september 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zit achter dat witte... Ik had een plaats nodig om mijn inkt te dumpen..Ik het mooie roze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik het mooie roze!Beetje kunstwerken vernielen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FinFlikkers!quote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef ZangerPetrochemie het volgende:
Klote flikkers uit Finland weer
Een beetje geklieder wat morgen toch weer weg isquote:Op zondag 19 september 2010 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beetje kunstwerken vernielen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |