Jij beest jijquote:Op zondag 19 september 2010 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alles behalveik verkracht elk nummer
haha, maar ik versla iedereen met mn gekrijsquote:
Jij krijgt in ieder geval geen koude voetenquote:Op zondag 19 september 2010 01:10 schreef Lotusss het volgende:
Even een foto van mijn poezels die het heerlijk vinden om op mijn been tv te kijken en in slaap te vallen:
[ afbeelding ]
iemand moet het doen.quote:
Nee, wel bebloede voetenquote:Op zondag 19 september 2010 01:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij krijgt in ieder geval geen koude voeten
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op zondag 19 september 2010 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iemand moet het doen.
Ik doe het met liefde
Knuffelenquote:Op zondag 19 september 2010 01:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, wel bebloede voeten
Maar ik lig nu in bed met de deur dicht! En ze zijn heel erg lief voor me geweest de laatste dagen... heel veel geknuffeld!
quote:Op zondag 19 september 2010 01:15 schreef kitao het volgende:
[..]
4x aangebeld en jij doet niet open , het is jouw schuld.
Ik wil eigenlijk wel een grote-mensen-knuffel met een lieve meneer nuquote:
maar t jammere is dat ik dus keiverkouden ben.. Anders had ik die vriendin er echt keihard uitgezongenquote:Op zondag 19 september 2010 01:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht
ze zijn echt groot alquote:Op zondag 19 september 2010 01:10 schreef Lotusss het volgende:
Even een foto van mijn poezels die het heerlijk vinden om op mijn been tv te kijken en in slaap te vallen:
[ afbeelding ]
Stalin is echt flink gegroeid. Je ziet ook dat het een echt ventje wordtquote:
varken loopt ook als een echte kerel rond.. Het popjequote:Op zondag 19 september 2010 01:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stalin is echt flink gegroeid. Je ziet ook dat het een echt ventje wordt
Hij is nu al macho aan het lopen enzo
Misschien is de buurman nog wakkerquote:Op zondag 19 september 2010 01:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een grote-mensen-knuffel met een lieve meneer nu
why?quote:Op zondag 19 september 2010 01:22 schreef Yuki het volgende:
Oi... Ik vrees dat ik heel erg spijt ga krijgen morgen
mijn buurman zeker welquote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Misschien is de buurman nog wakker
Altijd gezellig dat soort dingenquote:Op zondag 19 september 2010 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar t jammere is dat ik dus keiverkouden ben.. Anders had ik die vriendin er echt keihard uitgezongent naluisteren is nog het leukste.. Dan hoor je dat je allebei zo vals bent als een kraai.. Ik vind het echt zo leuk
zij ook.. Ze kon gewoon niet stoppen.. Net pas weg en om 5 uur met werk moeten beginnen
Ik heb (nog) geen buurman...quote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Misschien is de buurman nog wakker
Nee, ik ben moe.quote:Op zondag 19 september 2010 01:25 schreef kitao het volgende:
[..]
ik had wel iets meer verwacht dan dit zeg , ben je je tong verloren ?
Leena is nog wel vrij iel zeg maar... het zal ook geen grote poes worden denk ik. Maar ze is wel heel erg lief en knuffelig geweest ook deze weekquote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
varken loopt ook als een echte kerel rond.. Het popje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |