Waarom zou je wat uit moeten leggen?quote:Op zondag 19 september 2010 00:49 schreef kitao het volgende:
Al lopend dreunt deze muziek in mn hoofd en vraag ik me af hoe ik Myraela dit morgen ga uitleggen..
Bed met spijlen ?quote:Op zondag 19 september 2010 00:51 schreef Myraela het volgende:
Oh. Mijn bed staat in elkaar. Ik heb een tof bed.
Haaaai!quote:
1persoons kan ook heel knus zijnquote:Op zondag 19 september 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel 1pers.Maar je kan der een 2pers van maken.
Vandaag lekker even buiten geweest, wat met een vriend gewinkeld (voor hem, en voor mij de boodschappen) en daarna even een koffie gedaan... en nu met goede pillen van de HA lekker in mijn bedje wachten tot die zijn werk weer doen mbt de spanningshoofdpijnquote:
Nu maar hopen dat je pillen snel hun werk doenquote:Op zondag 19 september 2010 00:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vandaag lekker even buiten geweest, wat met een vriend gewinkeld (voor hem, en voor mij de boodschappen) en daarna even een koffie gedaan... en nu met goede pillen van de HA lekker in mijn bedje wachten tot die zijn werk weer doen mbt de spanningshoofdpijn
Ach, het is zeer goede shit.... een halfje werkt al bij mij de halve dagquote:Op zondag 19 september 2010 01:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je pillen snel hun werk doen
oxazepam dusquote:Op zondag 19 september 2010 01:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, het is zeer goede shit.... een halfje werkt al bij mij de halve dag![]()
En na 45 minuten voel ik de spanning afnemen in mijn nek.... heerlijk spul. Eindigt op -pam trouwens
Ben jij zo'n zangeres dan?quote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Singstar blijft tof. Ik denk alleen dat mn buren er minder gelukkig mee zijn
Goeie shit!quote:
alles behalvequote:
Haaaai!quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alles behalveik verkracht elk nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |