Mijn vader is de grootste voetbalkenner die ik ken, hij zegt de commentaren al voordat die gast op tv het zegt. Maar hij is dan in zijn tijd ook topsporter geweest.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, als ie voetballiefhebber is, is het denk ik wel een aanrader. Wedstrijden worden wel goed verslagen, over de andere programma's kan ik niet oordelen, Ging alleen kijken als er wedstrijden op waren. Lastig uit te leggen, maar Eredivisie LIve was niet van mij, maar van de instelling waarin ik gewoond heb en het was alleen beschikbaar in een gemeenschappelijke ruimte die niet echt uitnodigde om er vaak te zitten.
Mooi en met verslagen bedoel ik eigenlijk niet het commentaar maar meer de beeldgeving. Leo Driessen is gewoon tjaquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:09 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mijn vader is de grootste voetbalkenner die ik ken, hij zegt de commentaren al voordat die gast op tv het zegt. Maar hij is dan in zijn tijd ook topsporter geweest.(Hij is alweer 63 en moest op zijn 18e stoppen vanwege een blessure)
Voetbal kijken met mijn vader is echt geweldig gewoon.
Dat begreep ik ook welquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Die heb je net ontmoet sukkeltje.
Met een EK en WK moeten jouw vader en ik niet samen kijken, ik wil dan niets horen tijdens de wedstrijd alleen de tv.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:09 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mijn vader is de grootste voetbalkenner die ik ken, hij zegt de commentaren al voordat die gast op tv het zegt. Maar hij is dan in zijn tijd ook topsporter geweest.(Hij is alweer 63 en moest op zijn 18e stoppen vanwege een blessure)
Voetbal kijken met mijn vader is echt geweldig gewoon.
Goedenavond dan in dit gevalquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Lotusss het volgende:
Weer wakker van mijn tukje en even een maaltijdsalade weggegeten
Dan moet je al helemaal niet met mij kijken...quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met een EK en WK moeten jouw vader en ik niet samen kijken, ik wil dan niets horen tijdens de wedstrijd alleen de tv.
Welkom terugquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Lotusss het volgende:
Weer wakker van mijn tukje en even een maaltijdsalade weggegeten
Ga slapen mens , vannacht trek ik een lijntje of drie en morgen ben ik weer je heertje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan moet je maar eens wat meer aandacht aan mij gaan besteden. Je hoort mn geklappertand niet, je ziet me niet bibberen.. Je verwaarloost me
Merci!quote:
Dat heb ik ook en dat vind ik ook niet zo erg, maar mensen moeten niet tegen mij aan gaan kletsen. Ik ben dan echt compleet in mezelf gekeerd naar de tv aan het staren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dan moet je al helemaal niet met mij kijken...
'Klote *naam van voetballer*'
'Godver wat is dat nou weer voor bal'
'Blijf verdomme eens op je plek staan idioot'
Dat soort dingen komen regelmatig uit mijn mond.
Ik ben ook erg enthouisast maar in gezelschap weet ik me in woorden meestal wel in te houden. Kan wel erg hard schreeuwen als er gescoord wordt. Maar in het stadion leef ik nog meer mee, zelfs mocht het niet PSV/oranje zijn wat er speelt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dan moet je al helemaal niet met mij kijken...
'Klote *naam van voetballer*'
'Godver wat is dat nou weer voor bal'
'Blijf verdomme eens op je plek staan idioot'
Dat soort dingen komen regelmatig uit mijn mond.
Toen Oranje tegen Brazilië op de 1 - 1 kwam stond ik te springen in de kroeg terwijl ik schreeuwde:"We zijn er weer! We zijn er weer! "quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg enthouisast maar in gezelschap weet ik me in woorden meestal wel in te houden. Kan wel erg hard schreeuwen als er gescoord wordt. Maar in het stadion leef ik nog meer mee, zelfs mocht het niet PSV/oranje zijn wat er speelt.
Zo ben ik een keer met andere FOK-kers naar Helmond Sport - Top geweest. Ik leefde gewoon mee met Helmond Sport,en dat was ook bij Eindhoven - cambuur 2 jaar geleden.
Toen schreeuwde ik heel hard: KUT BRAZILIANEEEEEN! (We zaten toen met z'n allen buiten te kijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen Oranje tegen Brazilië op de 1 - 1 kwam stond ik te springen in de kroeg terwijl ik schreeuwde:"We zijn er weer! We zijn er weer! "![]()
Mijn vader lult altijd tegen de tv.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook en dat vind ik ook niet zo erg, maar mensen moeten niet tegen mij aan gaan kletsen. Ik ben dan echt compleet in mezelf gekeerd naar de tv aan het staren.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:22 schreef Rupsebeest het volgende:
En nu ga ik echt weg want over een kwartier staat een vriend van me voor de deur
Kusje voor Zeus![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |